-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
duni84
aktív tag
-
-Mosquito-
őstag
válasz Madwe #103760 üzenetére
Elég merész bevállalni. Nemsokára megyek arra motorral,kulcsot/forgalmit hagyd ott. Ilyen értékű motor nem hagynék ott. Az Allee [link] parkolóba nem lenne jobb leállni? Vagy esetleg az Eleven Motort kéne megkérdezni tárolás/parkolás ügyben.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #103760 üzenetére
Brutál lánco(ko)n kívül egy jó cascot köss rá.
A 11. kerületből lopják a legtöbb autót Budapesten már évek óta. Egy kollégámnak aki ott lakik 2 kocsiját lopták el, jól megvilágított utcában, társasház elől. Az elsőnél a szomszéd ébresztette fel éjszaka hogy valaki matat a kocsijánál, mire lerohant már beindították a kocsit, nem érte utol. Amikor vett másik kocsit akkor kötött rá cascot ahol 10% volt az önrész lopás esetén, és milyen jól tette, 1 évre rá ellopták azt is... Végül egész jól fizetett neki a biztosító, pénzben nem került mínuszba az önrész ellenére sem.
Azóta elköltözött és 2 másik autón is túl van már amiket nem loptak elA lopásgátláson kívül még arra próbálj szerintem figyelni, hogy ha sok ember jár arra akkor előbb utóbb valami figyelmetlen barom fel fogja borítani, nekimegy, rátolat, ilyenek.
Szóval egy jó biztosításra szerintem mindenképp szükséged lesz. Én sem bkv-znék emiatt a napi használathoz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Madwe #103760 üzenetére
Totál hülye érv, és biztosan én ülök néha fordítva a lovon az elméleteimmel, de amikor én az első nagyobb értékű motoromat meg akartam venni 2008 környékén, addig nem is nézegettem, míg a megfelelő tárolásra nem volt előkészített hely.
Egy új motort így megvenni, hát nem tudom, magamból kiindulva ha a motorjaim utcán állnának, folyton attól rettegnék, h ki bssza össze, ki löki fel, ki mit tör le róla, és persze a legextrémebb, mikor lopják el...E mellett folyamatosan utcán tartva egy új motor is sokkal hamarabb amortizálódik a környezeti hatásoktól..
Vidd le az Alle parkolóba. Az nincs közelebb? Kamerázott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #103760 üzenetére
20 perc motorral? Mekkora távot mész biztos megérné emiatt akár állandóan hidegen járatni szegénykét a városban?
Valami GPS alapú mobil értesítéses riasztót tuti vennék bele, van olyan ami akkor is küld sms-t ha csak meglökik vagy valami.
Esetleg Pajzs Tech.?
Nem kekec, stb...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #103972 üzenetére
Hát igazad lett pótyára mentünk faterral se neki se nekem volt gyerek méret 28-as, meg karácsonyi eszegetős 32-es....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #104006 üzenetére
Jobb látni mi van előttem mintha eltalálok egy muskátli árkot az úton és én találom el a szembe jövőt nem?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz Madwe #104006 üzenetére
Legális
A Night Breaker Laser család ECE és minden más szükséges engedéllyel rendelkezik, használata egész Európában legális. Az izzók burája UV szűrővel van ellátva, így nem mattítja be a lámpaburát. Az izzók fogyasztása és hőtermelés is természetesen szabványon belüli, nem fogja károsítani sem a lámpát, sem a vezetékeket.Nem vakít
Attól, hogy sokkal több fénye van, még természetesen nem vakít. A Laser család fénykévéje szabványon belüli, ezáltal nem fogja elvakítani a szembejövő autót.Max zavarja, de nem vakítja
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#74459392
törölt tag
válasz Madwe #104056 üzenetére
Sehol nem találok arról infót, képet, hogy valaki használná ilyesmi motorral.
Pedig nekem ilyen táska kellene. A rögzítésen kívül még azt sem tudom biztosan, hogy egyáltalán elférne-e a táska (keresztben) azon a kis ülésen.
Arra gondoltam, hogy az ülés aljára szerelnék fel valahogyan felfogatási pontokat (2-4 db fém karikát vagy hasonlót) és ahhoz rögzíteném majd a pántokat. Így végülis elég fix lenne, hiszen az ülés is fixen oda van csavarozva a géphez. -
-Mosquito-
őstag
válasz Madwe #104056 üzenetére
Nekem 2db, kb 40-50L ülés táskám van, amiben cirka 10 kg cucc van benne. Az egyiket csak az üléshez tudom rögzíteni, míg a másikat az üléshez és a hozzá való gumipokkal az oldalsó doboztartó konzolhoz rögzítem. Mentem már pár Km-t, semmi baj nem volt vele. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Madwe #104063 üzenetére
Próbáltad már vagy tudod, hogy van rögzítve ilyen táskák? A linkeltnél pl van egy alja,azon van 2db csatis pánt azzal állítom, hogy milyen feszesen legyen rögzítve az ülésre. Majd a tetején 4db csati van, ezzel tudom a táskát rögzíteni hozzá. Mellesleg ha törne a csati nem tud kijöni az idom és az ülés alatt. Táskának van egy hosszabb vállpántja is,azt pl a hátsó doboz alatt szoktam el/vissza vezetni és azzal is rögzítem + a táskát. Több 1000Km-t mentem már igy. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz Madwe #104401 üzenetére
Nem is az a zavaró nálam, hogy pénzt kér azért, amit ingyen kapott, mert igazából semmi sincs ingyen. Jól írta valaki, ez egy béren kívüli juttatás amiért cserébe neki dolgoznia kell. Azt is jól írta valaki, hogy ha kap a nagyitól valaki egy iPhone-t, akkor Ő sem ingyen fogja tovább adni. Az sem zavar, hogy van, amit 2 szezon és esések-kelések után drágábban ad, mint most a bolt akciósan, mert aki hülye, megveszi.
Abban pedig tökéletesen igazad van, hogy valami annyit ér, amennyiért megveszik, de attól még szánalmas az, hogy ha valaki odaírja, hogy ez drága, akkor megnézi a facebook profilját, és személyeskedve sértegeti, hogy csak 1,5MFt-os motorja van...Amúgy, ha tényleg az van, hogy így növeli a komment-áradatot, és a facebook látogatottságát, akkor egy zseni, mert még én is elolvastam mindent, de ezt én nem nézem ki belőle...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz Madwe #111503 üzenetére
"Namármost most azért motorozol mert élvezed, vagy azért mert hamarabb munkába érsz vele."
Mindkettő. Városon belül (számomra) sokkal jobb mostanában motoron, mint amikor 30 fok van.
Tudom (tapasztaltam), hogy egy nakeden sokkal hidegebbnek érzi az ember, mint egy jó szélvédelmű robogón, így oda tényleg több ruha kell. Hogy értsd, az SH300-on ing, polár, bélés nélküli cordura dzseki, szélálló dzseki rétegekkel városon belül, 0 fok környékén 20 perc alatt enyhén kimelegedtem, pedig nem vagyok az átlagnál izzadósabb. Oda egy réteggel kevesebb kell fagypont környékén. Országútra, egy gyenge szélvédelmű géphez meg két béléssel és egy aláöltözővel több, de akkor már azon sem fázol.
Az ismerőseim is tudják, hogy meleg a béléses nadrág, de hogy annyira, azt nem feltételezték. A legtöbb ember számára egy vékony bélés nem hat túl bizalomgerjesztően, pedig tényleg sokat számít.
-
jacis
nagyúr
válasz Madwe #111838 üzenetére
Illetve ha nem ezek az emberek alapján lenne a motorosok nagy része megítélve. Nemrég megvettem a motorom és a társasházban ahol lakunk kb összeszaladt a jónép, hogy milyen már, hogy én motorozok. Kb úgy néztek rám mintha valami bűnöző lennék....
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #112747 üzenetére
Ilyen nem nagyon van, csak ossze tudod ollozni az adatokat egy bizonyos modellaggal foglalkozo oldal adatai alapjan, a regi modellek eseteben.
En csak a suly loerore talaltam olyan tablazatot, ahol valoban lemertek mindket adatot motoroknal, es koszonoviszonyban sincs a gyar altal megadottal. Loeronel ertheto, a gyar a fotengelyen mertet adja meg, ami megint mas ertek, mint a hatso kereken mert, de nem tuntetik fel, hogy torlonyomassal, vagy anelkul. a sulynal teljes kaosz volt a regebbi modelleknel, nem tuntetik fel, hogy szaraz vagy teletankolt, vagy ebben mi van benne. A tuzeloanyagtank merete termeszetesen pontosan meghatarozhato, de a fogyasztas meghatarozasa egy ciklus alapjan tortenik, ami vagy lefedi a te motorozasi stilusodat, de inkabb nem. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #112823 üzenetére
Megveszed ha magánszemély ha kereskedő ha a névre írást te intézed: foglalózol majd vissza mész kifizeted / kifizeted kapásból ez rajtad áll, ha ez megvan alkuszon nyomsz egy biztit mobilon és hazahozod lábon. Elmész eredetiségvizsgálatra lábon a motorral, majd irány az okmányiroda átíratni.
Foglalóról mindig írjatok papírt akár tanúzva.
Ha külföldi az már hosszabb sztori, de ebben az esetben fixen beleíratnám az adásvételibe ha nem írható át papírok hiánya miatt a motor akkor a tulaj vállalja a visszavásárlást maradéktalanul. Ha meg kinti tulaj van a papíron és így akarják eladni ott is hagynám az alanyt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Madwe #112823 üzenetére
Ha kinéztél valanit, akkor előtte próbálj ki pár hasonlót, abból sokat tudsz tanulni.
Érdemes típusspecifikus fórumokat, fb csoportokat is olvasni.
Ha mindez megvan, akkor egy próba, és ha megvan a szerelem, akkor akár rögtön mehet is az adásvételi, kifizetés, elhozatal. Átírni a nevedre van 15 napod, de biztosítást (akár netrisken) már az adásvételi napján kóss rögtön, különben utólag kiszámlázzák a fedezetlen napokat drágábban.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Madwe #114468 üzenetére
Mert végre megjött az eszük!
Amúgy ennél a sisaknál van egy nagy hátrány is: előrefelé billenő az állszellőző! Ez olyan plexis motornál, ahol a szél pont a pofid előtt kavarog egy tipikus "huppogó" hangot ad! Hogy milyen sebességnél, az motorfüggő. Plexi nélküli motornál, és "extrém" nagy plexinél nem is tapasztaltam (R1200GSA, KTM1190), még nagyobb tempónál sem.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Shin Chen
tag
válasz Madwe #114468 üzenetére
A bázismotorban nincs készlet, de a weboldalon lehet rendelni, az üzletben csak akkor kell átvenni ha stimmel a méret.
Szellerbecknél is elvileg mérethiány van, de ha megrendelem szombatig, akkor még az akciós áron jön. A szellerbeckes cisor KWR jobban bejön a mattal szemben, de mindkettőre vetek egy pillantást, alkalmi vételnek tűnik."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
baboss
őstag
válasz Madwe #119708 üzenetére
Nincs km-hez kötve. A fiamat kivittem, [link] jogsija még nem volt meg, kb 400km vezetett. Fél óra után már leért a lábtartó. Bármikor kimehetsz. Tükröket behajtani, és mehetsz, nem kell lesni, hogy ki akar megelőzni, simán menned kell azzal a tempóval amit biztonságosnak ítélsz meg. Aki meg akar előzni az úgyis megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #119708 üzenetére
Szerintem amilyen hamar csak teheted és lehetőséged van menj. Én csak a második szezonomra jutottam ki pályára, de utána egyből bántam hogy nem mentem sokkal hamarabb
Ezt pont most posztolták, neked találták ki.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz Madwe #119831 üzenetére
Az a legnagyobb baj a Ducatikkal, hogy senki nem ért hozzájuk, de cserébe drágán vállalják a szervizelést. A motoros társamnak van egy Monstere, meg egy
MultiplaMultistradaja. Nem sajnálta rá, vitte mindenhova (pécsi neves szervizbe és Bp-re is), de folyamat problémákba ütközött. Volt pl, hogy kifizette a telóolaj cserét, de most (mert hogy elég alaposan megtanulta már szerelni a sok rossz tapasztalat miatt), mikor szétszedte, látta a nyomokat, hogy hogy próbálták szétszedni (mint bármely más motort), de ez Ducati, és nem úgy kell! Szóval szétszedte, és egyértelműen látta, hogy ebben bizony nem cseréltek olajat...
Az önindítójával is volt sok gondja, mire hirtelen felindulásból rákeresett a sorozatszámára, és kiderült, hogy az 1000DS-be egy 620-as Monsterét tették (előző tulaj még). Kicserélte, azóta jó. Majdnem mindig.
Szóval ma már inkább mindent maga csinál (meg az én motorjaim is, mióta nem én ), de az alkatrészek sem olcsók, és(/mert?) nincs belőlük annyi, mint a tucatmodellekből, mint pl. az SV, amihez ráadásul mindenki is ért!Szerk.: mégsem venne mást, mint Ducatit
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #119834 üzenetére
Gondolom a kisebbik Monsterről van szó ha az SV650 a viszonyítás. Konkrét árakat nem tudok, mert erősen függ az adott típus állapotától is. Mindkettőből ki tudsz fogni egy rosszabbat amiből szopóroller válhat.
Minden motornál lehet számolni egy éves biztosítási díjjal, gépjármű adóval, adott esetben egy szett gumival és év eleji olajcsere szervizzel. Hamar összejön a 150 ezer úgy, hogy még motoron sem ültél. Pláne ha épp úgy jön ki az év vagy km hogy kéne fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, gyertyacsere, szelephézag, vagy éppen láncszett csere is akkor ez sokkal több is lehet, mindkét motornál. Monsternél ha jól tudom még a szíjcsere is bejön a képbe.
Budapest környékén a márkaszervizeken kívül még a Moto Rossohoz érdemes szervizbe hordani, ahogy hallottam.
Plusz van még a magyar Ducati klub aminek a klubtagsága nagyon fasza kedvezményekkel jár, többek közt a szervizekbe is.
Egy barátomnak Monster S2R-je volt, nem igazán költött rá többet mint én az FZ6N-re. Neki mondjuk gyújtásprobémái voltak sokáig, és majd egy évbe és sok csere-berébe került mire rájöttek hogy a kábelköteget kellett cserélni.(#119835) geresics mondjuk a teleszkóp az pont nem Ducati, hanem valamelyik gyártótól veszik meg a kész cuccot. Egy Showa Big Piston ugyanúgy megtalálható lehet olasz motorban, mint japánban vagy angolban.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #119846 üzenetére
Azt hittem 696, vagy 796, hogy 10 eves.
ez egy kicsit oregebb :D a 695 sajnos az uszo brembokkal van szerelve, de elol igy is usd villaja van az svhez kepest.
Szerintem ez a fajta szijas kepessegektol fuggoen otthon is szerelheto, ez az a blokk, ahol meg nem volt feltalalva a Hz mero a szijhoz, bar ezek olyan szijjakkal is elmennek, hogy csak pislog az ember. Ilyen szempontbol a koltsegek kozott olyan hatalmas kulonbsegeket nem latok, de ahhoz hogy kihagyd a szerelot, egy kicsit hozzaertobbnek kell lenned a ducatinal. Ha pedig vinned, nem bonyololult levenni ket deklit, jelre rakni a fotengelyt es veztengelyt, aztan szijat cserelni, kb 30 perc alatt megvan, igy nem gondolnam hatalmas koltsegnek. Olajcsere is egyszeru.Kuplungmunkahengerrel lehet szivni, ha sosem volt takaritva, amugy sok baja nem szokott lenni. Mivel ducatit abban az idoben nem nagyon adtak el az orszagban, tuti import, es nem annyi a km benne. Hacsak nem bizonyithato papirokkal az ellenkezoje.
en vagy regebbi 600-ast vennek normalis bremboval, 600e kornyeken, es aldoznek egy par lovat az ar oltaran, vagy 900 ast szarazkuplunggal, ugyancsak normalis bremboval, allithato elso villaval, de meg leghutesest, az st2 st4 eseket kerulnem, ha mindennapi hasznalat, es a koltsegek a fontosak. Szoval maradj a leghuteses vonalon, abbol baj nem lehet.Persze 10 evesek kozott a 2009 es 1100 evo a nagy kedvencem, de az mas arkategoria.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #119878 üzenetére
A 696 egy modernebb, jobban atgondolt motor, a tank benyulik az ules ala, itt mar 320 as az elso tarcsa, radialis bremboval, szoval fejreallsz. Hatul meg ketkaru lengovilla van, a 796 oson mar 1 karu.
Olyan szempontbol dragabb a fenntartasa, hogy ezzel szervizbe kell jarnod, mert a muszerfal jelezni fogja az intervallumokat, ami 12000km/eves szerviz emlekeim szerint, es megneznem mennyi lenne a desmo service is, ha sok benne a km, vagy kozelit afele. A kulonbseg az, hogy a japanon barmelyik sufni muhely megcsinalja a szelepallitast, ugye itt nem.Teljesen igazad van, ez nem a te hulyeseged, jol latod a dolgot, ilyen idos magyar motort en sem vennek, meg fiatalabbat sem. De pl nemreg lattam ezt. Teljesen szimpatikus hirdetes. Annyira egyszeru szerkezet, hogy a helyszinen lehuznam a fekvo henger pipajat, hogy mennyire van az alloban meg kompot, es mennyire akar leallni :D kb ennyibol mar latszik, hogy van ki a bele :D
tenyleg egy szogegyszeru megbizhato blokk, nem egy annyira elsporolt szar fekkel futomuvel, mint a japanokon.
Valoban a ducati hatranya az lesz, hogy egy szuk csoportban tudod eladni.
Veletlenul sem beszelnelek le a japanrol, szamolgatni kellene, hogy km re lebontva melyik mennyire jonne ki.
Jah es akkor azzal szamoltunk, hogy nem egy visszatekert motort vettel, amire nagyon nagy az eselyed, mivel nem volt es mai napig nincs erzekelheto eladas a ducatinal ebben az orszagban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
válasz Madwe #119903 üzenetére
kedvenc mondatom nem kell sok fantázia hozzá, hogy elképzeljük azt a szitut, ahol nem 30 körül megy valaki tulajdonképpen bármelyik közúton, de engem is füleltek már le a megengedett max sebesség több, mint kétszeresével. hajnali 1 óra, 20-as övezet, 50km/h. abból is remek szalagcím lehetett volna: "a megengedett sebesség két és félszeresével kapták el az őrült száguldozót". valójában relatíve kicsi esély volt, hogy labdázó kisgyerekek elém ugráljanak és próbáltam minimalizálni az időt, amíg hangoskodok a környéken, ehelyett hosszabb hangoskodás, kék villogózás, büntetőpont és pénzbírság lett. legalább a helyi újságba nem kerültem be a köztörvényes bűnözők szekcióba.
#metszéspontok
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Madwe #120000 üzenetére
Keeway-t vettem majusban Budapestrol. Elso megkeresestol szamolva kb 4 het volt mire atvehettem a motort. Fizettem, masnap megrendeltek, 2 nap mulva mar megvolt a moci. A tobbi papirmunka (rendszamozas, műszaki) tartott sokaig.
Szoval ja, 4-5 het szerintem minimum. De legjobb esetben is 3.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #120000 üzenetére
Ez nagyon kereskedés függő. Ha készleten lévő tesztmotor például, akkor az már forgalomban van, azt pár nap alatt a nevére tudja venni.
Ha készleten van de még nincs forgalomban, akkor megint attól függ hogy a kereskedés mennyire pörög, de 1-2 hét teljesen reális.
Ha rendelni kell, akkor attól függ, hogy mi az általános vállalási ideje az adott kereskedésnek/márkának.
Nekem például mondtak 30 munkanapot arra, hogy egyáltalán megérkezzen a motor, további 3 hetet pedig a forgalomba helyezésre. A gyakorlatban a motor 1 héten belül megjött, és rá másfél hétre már forgalomban volt, és mehettem átvenni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fodin
tag
válasz Madwe #120000 üzenetére
Kollégám szalonban, készleten lévő motort szerződés/fizetés után 2 héttel tudott átvenni. (múlt heti történés). A szűk keresztmetszet a vizsga volt. Ha rendelni kell, akkor _szerintem_ kicsi az esélye, hogy szezonban motorozzon.
Közben mások már szakavatottabb módon megválaszolták...
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Madwe #120000 üzenetére
Június közepén fizettem be az előleget, két hete ért be kb az országba, szeptember 9-re van időpont műszakira. Ahogy fentebb is mondták, a műszaki a nagyon időigényes dolog, elég sokára be vannak táblázva a vizsgaközpontok, és ezt a közelmúltban történtek se könnyítették meg...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-Mosquito-
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #120900 üzenetére
Amikor létezett sem volt se használható, se aktuális. ¯\_(ツ)_/¯
A hazai boltok nem nagyon törik össze magukat egy épkézláb webshop létrehozásán.(#120904) djeperto eBayen adott termékre rákeresve általában jobbakat találok, mint ezen az oldalon.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #123816 üzenetére
Yamaha szervizzel van összehasonlítási alapom: kb ugyanolyan minden, az árak is. Tavaly 9-10000 volt az óradíj ha jól emlékszem, de majd otthon megnézem a számlát és írok árakat, úgy jobb képet fogsz kapni.
A kiegészítők árai elég drágák, de a sima kopó alkatrészek nem. Ha akarsz rá kiegészítőket akkor érdemes a motor rendelésekor már kérni hozzá mindet, úgy olcsóbban jössz ki.
Általában héten belül szoktam időpontot kapni szervizbe. Apró hülyeségekre is ugyanúgy normálisan válaszolnak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #123826 üzenetére
Na hazaértem, 10800 a bruttó óradíj a tavalyi számlán.
Az olajcsere nettó ~28 ezer volt pár aprósággal amiben az olaj, olajszűrő és 1 óra díj van benne.
A Yamahám számlái már nincsenek meg, mert azokat átadtam a motorral az új tulajának, de emlékeim szerint ugyanígy 30 ezer környékén fizettem a sima olajcseréért. Sőt, az olajszűrő még drágább is volt egy ezresselhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Methionyl
senior tag
válasz Madwe #123857 üzenetére
Olyasmire gondoltam, hogy valaki rosszat hallott e róluk, türelmetlen az oktató, nagy a sor, tanulómotor állapota nem olyan jó illetve igen, hogy mennyire rugalmasak stb.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
mokus1
addikt
válasz Madwe #123881 üzenetére
Nem, én is akkor tudtam meg amikor gyakoroltunk és jött az ellenőrzés mi meg 5en voltunk. az sok volt Úgyhogy az egyik srácot kivették.
tboy93: Némelyik oktató ezért baromi stresszes, gondolj bele autónál rálép a fékre. Itt meg elbasszák a szeme előtt a hibázó tanulót. Persze, hogy kiakasztják a nagy hibák. Minket is oltogattak, akinek olyan a lelke lehet felveszi, aki nem az meg nem
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs