- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Mesterséges intelligencia topik
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Starlink
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
válasz crocy #143769 üzenetére
Bocs, nem neked akart menni valasz. En a mentosre akartam reagalni, de az ujbudai eset ugyanugy gaz.
Igazad van amugy, en se eloznek balrol amikor van ra esely h balra akar kanyarodni az autos, de nem neztem meg a videot, lehet egyertelmuen eszreveheto volt a mento. Mindenkepp az autos hibaja ettol meg.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz crocy #143782 üzenetére
Oldalról kapta el a Mercit úgy, hogy annak a túloldalán az egyik kerék elment. Gondolom, a kerék megakadt egy padkában, akkor meg már csak annyit mozdul a kocsi, mint egy betonfal. Nem sok esélye volt a motorosnak. Ismerem valamennyire azt a típust, az első ajtó fölött oldalról lehet, még én magasságommal sem repülne át senki, csak ha rákészül és elrugaszkodik a lábtartóról.
Nem tudom, hogy van-e olyan vészhelyzeti manőver, amivel lehetett volna mérsékelni az ütközés energiáját. Ahogy olvastam, fékezve fektette el a motort, de a fekvő motor tapadása marginális, a csúszás irányíthatalan. Nem lehet, hogy ha talpon maradó motorral a kocsi fara felé kerülve megúszható lett volna a kontakt?
Valami ilyesmit is várok egy vezetéstechnikai tréningtől.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-Mosquito-
őstag
válasz crocy #143782 üzenetére
Nem tudom mi lett volna ha,és mellényt viselt volna. De annyi látszik,hogy a bukó kb 30-40métere van. Lehet fejsérülést is szenvedett. Onroados Mackónak volt egy csigalassú haladós 40Km/h balesete,légzsákos mellényt viselt. Légmellet kapott,meg azt hiszem 6 borda törése lett a kormányégtől. Egyibbként egy kis Ninja 300-as volt. Gondolom húzott egy első féket és kiment az eleje.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
JoinR
senior tag
válasz crocy #143956 üzenetére
Szerintem a lenyúló piros varratok megtörik a motor felső vonalának lendületét.
A hátsó ülésen még kiadja, mert a hátsó lekerekítéshez passzol, kicsit rövidíti a hátulját, ami ráfér. Az elsőnél viszont rávezeti a tekintetet a vázra, ami azért nem a legszebb része a motornak. Ettől még minőségi munkának tűnik és a lényeg, hogy kényelmes legyen. -
macilaci78
nagyúr
válasz crocy #143973 üzenetére
Olvasva a kommenteket volt olyan vélemény, hogy ez a körzőzés a rutinpályán feleslegesen megnehezíti a dolgot.
Forgalomban viszont van olyan feladat, hogy meg kell fordulni, kereszteződésben és osztott útpályán is meg kell tudni csinálni. Minden alkalommal gördülékenyen ment, egyszer kellett csak letennem a lábam és megállnom egy szabályokat nem ismerő kerékpáros miatt, de a megengedett helyen, még a kereszteződésbe behajtás előtt.Cidricünk a rutinon a fordulástól, de a forgalom egyrészt engedékenyebb, másrészt nem kell 630°-os karikákat írni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz crocy #143956 üzenetére
Izlés szubjektív. Erről vitatkozni felesleges. Vélemény formálható. Semmit nem befolyásoló.
Mindenki olyanra formálja a kedvencét amilyenre akarja.
Ha szabályozva van a véleményezés, akkor közölni kell, mely vélemények írhatóak le
Ha kötekednék, akkor azt írtam volna, csúnya és szarul néz ki. De nem ezt írtam.
Ha netalántán a te kezed munkája, ne vedd sértésnek.
Kevés embernek adatik meg, hogy piszok jó kézügyesség mellett, jó dizájn tervező.A tulajdonosnak tetsszen és jó érezze magát rajta. A többi nem fontos.
Az sem én milyennek látom. Pont érdektelen. -
duni84
aktív tag
válasz crocy #144622 üzenetére
a sisak tipikusan befér a nagyobb "hand luggage" méretbe (ezt rakod a felső fakkokba, nem az ülések alá). amelyik légitársaság említi a leírásaiban az mind azt javasolja, hogy NE feladott poggyászban add fel, mert ott nem tudnak felelősséget vállalni azért, hogy a földi partnercégek kezei között nem éri nagy erejű ütés a teljes útja során. még a sz*rrágásról messze földön híres ryanair-nél sem szólnak érte, ha befér a kézipoggyász méretbe. ott meg aztán ügyesen ki tudod tömni pólóval és zoknival
#metszéspontok
-
norbert1998
veterán
válasz crocy #144622 üzenetére
Erre nem tudok egyértelmű választ adni. Szerintem csak sisakot ad a legtöbb bérlős cég, bár biztos lebeszélhető 1-1 protis kabát, nadrág, kesztyű is.
Bár ha elég kemény vagy (és nem júliusban mész), akkor a repülőre felülhetsz protis szerelésben
Vagy saját motorral kell menni, meg kompozni -
senior tag
válasz crocy #144816 üzenetére
A1-nél a saját motorommal mentem, ott nem volt megemelve az alapjárat, eléggé dadogós volt alacsony fordulaton, így ott a kuplungos megoldás játszott nekem (persze az oktató meg tudta csinálni stabilgáz+hátsófék kombóval, meg is mutatta, csak akkor még nagyon kezdő voltam), az A-nál meg én is a letolós módszert alkalmaztam magamtól, a súlya és a bedöntés miatt nekem se kellett nyúlni semmihez, maximum néha fékeztem ha nagyon begyorsultam.
Saját motorral megint az van, hogy alacsony fordulaton dadog, a stabil gáz eléréséhez nagyon kell fékeznem és a hátsó nem is fogja meg annyira, így itt a kuplungolgatás játszik inkább. Első kör persze simán megy a sebesség miatt, de a duplakör alatt már be-be kell kuplungolgatnom. -
pepucs
tag
válasz crocy #144816 üzenetére
Nekem 2-esben alapjárattal oktatták (horneten). Jogsi után pedig mindkét képzésen hátsófékkel kell fogni (amit sajnos az SV-n egy bizonyos tempo alatt V2 miatt nem tudok mert úgy rángat ezért kuplungozok)
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz crocy #144816 üzenetére
Kezdőként kihívás egy mozgatott kormányrúdon a kuplungkarral és a gázzal is egyszerre játszani úgy, hogy közben jobbra, balra is kormányzol. Mert ugye kormányozni kell, hiszen valahogy bele kell menni a fordítókba és ki is kell onnan jönni. A 2. pályán a kijövetel konkrétan annyi, mintha szüleimnél a kiskapuból kifordulok a járdára. És ugye a kormányra nem támaszkodsz, nem azon tartod a felső tested, de ez nekem nem ment, azon a motoron abban az üléspozícióban.
Ezzel szemben a stabil féket könnyebb megtalálni, mert a láb pozíciója stabilabb, mint a kézé.
De én se igen használtam egyiket sem, alapjáraton stabil volt, nem dadogott, gáz, fék, kuplung nélkül egyenletes tempónál lenyomtam és fordultam.Forgalomban leváltottam, ahova kellett, motorfékkel, vagy behúzott kuplunggal gurultam, fékkel csökkentettem a sebességet, ahogy szükséges volt. Próbáltam gurulás közben kivárni, míg vált a lámpa, vagy indulnak a többiek. De ennek az álóra fékezés után még másodpercekig lábletétel nélkül egyensúlyozni dolognak nem sok értelmét látom. Ha áll a motor, leteszem a lábam és tartom. Ha indulni kell, az első 10 centin már nincs lent a lábam. 50-70 centi megtétele után már meg is tudok fordulni, pedig a kuplungot csak kb 1/4-1/3 körívnél engedem fel. Egyensúlyozzanak csak a trial-osok!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vlevi
nagyúr
válasz crocy #144816 üzenetére
Asszem a motoros rendőrök mind úgy tanítják, hogy folyamatos, tartott gáz és hátsófék.
Kuplungot csak akkor, ha már tényleg olyan alacsony a fordulat, hogy bedadog a motor, és lefulladáshatáron kínlódik.
De akkor is csak ésszel kuplungolgatni, mert, ahogy írtad, "elveszik a meghajtas es bedölsz a pics@ba"Ezzel kapcsolatban elárulok egy dolgot. Ha nem tolod le a motort, úgy, ahogy oktatják, akkor sokkal alacsonyabb a sebesség, és igencsak le fog dadogni minden motor.
Ha rendesen bedöntöd, lenyomod, akkor másfél-2x akkora a temp (a bődületes 7-8 helyett akár 15km/ó is! ), de ott már nem fog rángatni.
900-as Tracerre legalábbis ez volt a tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
ß3NC33
tag
válasz crocy #145032 üzenetére
Köszi srácok a hozzászólásokat, bár nem lett könnyebb a döntés
Ami amúgy a Triumph ellen szól,hogy BP-en van csak kereskedő, mindig feljárni oda Sopronból annyira nem lenne buli..Egyébként nem ragaszkodom az mt-hez, de egyelőre ez tűnt a legkevésbé komprumisszumosnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz crocy #146234 üzenetére
Bevezeton a kezeloszervek ismertetese, motorkerekpar hasznalata, elindulas, alap manoverek, stabil gaz, bolyakerulgetes kulonbozo szakaszokban es iranyokban.
Erre altalaban azok mennek, akik nem ultek korabban valtos motoron vagy motoron se egyaltalan.Alap 1. a kovetkezo, amire friss jogsival, ha stabilnak erzed a tudasod es jol megy az alap motorkezeles, akkor szerintem erdemes menni, itt manoverezes tovabb, nehezebb feladatok, mas jellegu iranyitas, gazadagolas, alacsony es nagyobb sebessegekkel.
Ha a novemberi vizsga ota nem ultel motoron es nincs sajatod, akkor menj el az alap1-re, egyik kollegam nem is mert elotte motorra ulni, rettegett a forgalomban, hiaba volt meg a jogsija es csak egy 125-os motorrol volt szo.
Everybody lies.
-
A Zéé
addikt
válasz crocy #147828 üzenetére
Erre is igaz, hogy nem márkát kell nézni, hanem konkrét termékeket. Pl. Alpinestars Faster cipő szerintem nem jó vétel, mert kb. ugyanannyiért vannak sokkal jobbak. De nekem a hátprotektorom pl. onnan van.
Egy ideje kacérkodok a gondolattal, hogy kellene egy bőrkabát a Mugen textil helyett. Na pl. azoknál pont az Alpinestars-nál érzem azt, hogy indokolatlanul túlárazott.
Ott pont a Serpentize S1 tetszene, csak deréktájékon erős vagyok, mérettáblazat szerint esélyesen nem lenne jó rám a szabása, próbálni kellene. Annál pl a légzsák előkészítés nagy pozitívumnak tűnik nekem. Ugyanez A'stars-nál emlékeim szerint kb. 2x ennyi. Serpentize kesztyűk szerintem is túlárazottak, de az S1 kabát+gatya kombónál nem érzem azt.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Politika
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Hogwarts Legacy teszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kutya topik
- Mobil flották
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs