-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #18036 üzenetére
Nagyon köszi.
Közben meglestem én is, így semmi olyat nem látok rajta, ami arra utalna, hogy ebbe ne lehetne xenont rakni.
Majd még egyszer egy ph2-es gyári xenonos lámpát néznék meg élőben. Bár netes képek alapján, semmi különbség nincs.A fenti az enyém, a lenti a tiéd...
(#18039) just: köszi neked is, tehát akkor amit linkeltél a szerint, ott van ebben is a trafó helye, magyarán tényleg nincs különbség a halogén és a xenon lámpa között ph2 m2 esetén.
Már csak találnom kellene olyan bontót, ahol megtudom venni a gyári lámpamosó fejet, vagy valami boltot, ahol után gyártottat árulnak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Amit linkeltem neked priviben oldalt, ott vannak lökhárító alkatrészek is (rácsok, díszlecek)
Egyébként már vettél lökhárítót???
Közben megvan a különbség, hagyom is ezt az egész xenonos szarakodás...
a lámpa bevizsgálási jelölésében a HCR betűk szerepelnek, ami arra utal, hogy a tompított és távfényt is halogén fényforrás szolgáltatja. Vagyis erre van méretezve. Ha xenonra (gázkisüléses) lenne, akkor DCR betűjele lenne.
És még egy gond. A xenon fényforrások a sugárzás egy részét UV-sugarak formájában szolgáltatják, ez az arány 14 %. A halogénre méretezett lámpák műanyag buráit nem látják el UV-védelemmel, ezért beszürkülnek, elöregszenek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
Díszlécet sajna nem találok ott. Lökhárító holnap lesz úton ide ha minden igaz, de még fényezni kell meg még a kiegészítőket meg kell várni hozzá. Az én lámpám is bevakult, pedig gyári valeo. 5k/db-ért felpolírozzák, de már nem foglalkozok vele.
Two things what i hate. People that can't count...
-
eTrade
tag
18042-re valami ötlet, vagy esetleg tipp?
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #18059 üzenetére
Te vezetsz, vagy ő? Ha Te akkor te választod meg a tempót, ha sír ha nem. Azért hagyod ellustulni a szekeret, mert oldalt ordít az asszony, mert 100-al vered neki valahol, csak éppen nem 5ösben, hanem 3-asban... istenem, a nők 70%-a visít ha kicsit vagányabban vezet valaki.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
aktív tag
válasz Laraxior #18062 üzenetére
Laraxior O csak munkabajarasra hasznalja. Viszont akarmelyikunk vezet a javitast es a buntetest kozosen fizetjuk, szoval van joga "sirni"
De amugy ez tenyleg tipikus, hogy ha kanyar elott visszavaltok, hogy legyen fordultat, akkor jon a "miert gyorsitasz" kerdesFiuk-lanyok!
Meg mindig esik ez a vacak eso, es meg mindig nem valaszoltatok erre a kerdesre. Ha van idotok, legyetek szivesek es lessetek ra, fel perc az egesz! Koszike -
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18069 üzenetére
én a jobboldaliból nem látok így semmit. te bontottál hozzá? nekem ott van a légszüröház meg minden. viszont áll alefolyóban a víz, mert öntöttem rá vizet és látszik, ahogy nem folyik le, áll a víz, már a kicsi lyuk szájánál van, ahol folyik le az esövíz. úgyhogy délután megyek szerelöhöz. meg akkor kivesszük az anyósülést, a többit én megcsinálom majd. Te hogy tudtad kivenni a jobboldali szivacsot? az anyós részen a szivacs nincs egyben a vezetöoldallal? lebontottad a müanyagokat utána a szönyeget csak felhajtottad? mert gondolom az egyben van az autóban, az egész.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
aktív tag
válasz FerNandor #18071 üzenetére
FerNandor: Nekem nincsenek bent a muanyag takarok, sem a motoron, sem az akksin. Illetve nekem 1.4-es motorom van, nekem a legszurohaz a motor es az akksi kozott van, igy tehat NEM bonottam semmit, ugy van minden, ahogy a kepen latszik.
De google kepek alapjan ugy latom, hogy a nagyobb motoroknal ott van elotte a legszuro haz...Belso lebontasa:
1. Oldallec felszedese
2. Legzsak kapcsolo leszedese
3. Kesztyutarto kiszedese
4. Legkondi (kozepkonzol) oldalabol kiveszed azt a kis muanyag takarot
5. A karpit legvegen (a labter felso resze) van kozepen egy fekete gumi, azt huzd le, az fogja a karpitot. Mostmar fel tudod hajtani a karpitot. Ha nincs bent az ules, akkor hajtsd fel, ameddig csak tudod.
6. Szedd ki a szellozes muanyag csoveit (3 reszbol all)
7. Nyulj ala a nagy szivacsnak, es probald meg atemelve a kuszobon, kifele huzni a kocsibol. A labter resznel hungarocellel erositve van, es nem tudod csak ugy felemelni, mivel bal oldala kicsit becsuszik a kozepkonzol ala. MEG NE EMELD KI!!! Hiszen a keret fogja ossze a szivacsot es a karpitot!
8. A kuszobnel nyulj ala a szivacsnak, es 6 helyen nyomd ossze a kis tuskeket, ami fogja a tarolorekesz muanyag keretet, amihez a fedel kapcsolodik,illetve huzd le a ket csatlakozot, ami a rekesznel van (elotte erdemes megjelelolni, hogy melyiket hova kell dugni, es megkarcoltam csavarhuzoval az egyiket). Mostmar kiveheted a muanyag keretet.
9. Mostmar kiveheted a szivacsot.Most csak egy telefonos kepem van, jobb minoseget majd este tudok kuldeni.
(#18072) MMA87: Ez nem belul van, hanem a motorterben! Az akksi mogott! Mutassak kepet, hol keresd?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Neked 1.6-osod van, igy Neked a legszurohaz ott van elotte, mig nekem a motor es az akksi kozott van, igy en egybol ralatok.
Te ennyi tudsz csinalni, hogy a legszurohaz mogott benyulsz, es megfogod ezt a gumicsovet, hogy nedves-e (ez az en kerdesem), meg kicsit nyomkodd meg, hogy van-e benne valami trutyi.
Az esoelvezetott meg ugy tudod ellenorizni, hogy belevilagitas a racson at lampaval, es latod, hogy all-e benne a viz vagy sem. Meg ha megmozditod a kocsit, akkor hallatszik, hogy lotyog benne a viz. -
wertigo1984
őstag
Melyen tisztelt Renault gazdik!
Elore is elnezest kerek ha butasagot kerdezek. 2008 ota van jogsim, azota rendszeresen vezetek a fovarosban is es videken is, nem mondom hogy huu de nagy rutinom van, de volt reszem helyzetekben amit sikeresen vettem. Nekem ugy mondta anno az oktatom, hogy amikor elindulok akkor ures jaratba rakom az autot, beinditom. Kolegak mondjak, hogy ugy kell hogy kuplung benyomva tart, uresbe rak es indit. Volt alkalmam jobbnal jobb vendeg autokat kiprobalni, es azoknal is ugy indultam, hogy ures majd indit, de nem nyom a kuplung. Ket hete egy Subaru Impreza-t akartam volna a garazsba allitani, de csak ugy indult, ha nyomtam a kuplungot, es nem volt automata.
Kerdesem lenne hogy melyik a helyes? Ha uresben nyomom a kuplungot es ugy inditok, vagy nem szukseges azt nyomni?(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
giigz
veterán
válasz wertigo1984 #18076 üzenetére
Én üresben kuplung nélkül indítom, de én is kezdő vagyok, majd kiderül mindjárt mi a magyarázata...
-
aktív tag
válasz wertigo1984 #18076 üzenetére
Tiszetelt wertigo1984!
Vannak olyan kocsik, mint peldaul a nehanyunk altal eloszeretettel hasznalt Renault Megane II, ahol gombos inditas van, ez a kocsi azt keri, hogy inditaskor vagy a kuplung vagy a fek legyen benyomva. Nyilvan, ez azert kell neki, hogyha a kocsi rainditozik, akkor ha veletlenul sebessegben van a kocsi, ne indulhasson el.
Viszont a Megane-t is el lehet ugy indtani, hogy uresben van, es CSAK a feket nyomod, hiszen igy nem fog elindulni.A kerdesedre valaszolva viszont minden (kezivaltos) kocsinal erdemes lehet kinyomott kuplunggal inditani, mivel ebben az esetben az oninditonak eggyel kevesebb alkatreszt kell megforgatni, igy pl. gyengult akksival is konyebben indul a kocsi, illetve az oninditonak sem kell annyit erolkodnie.
Szerk: Hogy ertsd: a valtoban ket tengely van. Az egyik a kuplunggal a motorhoz csatlakozik, a masik a kerekekhez (a difin at). Ha a kuplunk nincs benyomva, akkor ez a tengely is forog. Ha ba van nyomva, akkor ezt nem forgatja a motor (vagyis inditaskor az oninditonak kell ezt is megforgatnia)
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18073 üzenetére
szuper a kép, így érthetö az egész, hogy hogy vannak a szivacsok.
köszi, meg a leírást is. amit tudtam, már lebontottam, kesztyütartó meg ilyenek, délután megyek a szerelöhöz, megcsináljuk a csövet meg kiszedjük az ülést, a többit már meg tudom csinálni holnap.nekem sincs az akksin a takarólemez, de nekem nem lehet ott semmit, mindjárt keresek egy képet a motortérröl.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
-
aktív tag
válasz FerNandor #18079 üzenetére
FerNandor: Szivesen. Szolj, ha tudok segiteni. En holnap rakom ossze sztem. Neked a tuzfalnal mennyire van elazva? (az a barna boritasu resz a kesztyutarto mogott).
Mert neked sem 1.4-es benzined van. Nekem olyan van, es mashol van a legszuro hazam, igy nekem ott semmi nincs, es jol latszik. Neked meg pont oda van teve. A legszurohaz mogott van
(#18080) MMA87: FoGGGGalmam sincs, mirol beszelsz En nem irtam ilyet! Sztem osszekeversz valakivel.
En csak azt mondta, hogy jobb kuplunggal inditani, mert akkor nem kell az oninditonak hajtani a valto egyik tengelyet.
Megane II -te pedig ket fele kepen lehet inditani, ahogy a fed.komp. is irja:
- Kuplung be + START
- Fek be + STARTDe en nem mondtam semmi hosszan nyomast Ha hosszan nyomod az a gyujtast adja ra...
-
Laraxior
titán
Meg is érkezett, jó gyors volt
Még azt a két kis takarót kell beszereznem a lámpamosóhoz. 7500 pénz, plusz színre fújni...kész rablás
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz FRENK1988 #18084 üzenetére
Még összevárom a maradék cuccot, aztán egyben az egészet. Elütni biztos el fog, de legalább akkor két színből álljon az autó, ne 10ből
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18082 üzenetére
köszi, na de várjál a szellözö beömlön folyik be a víz?? na de miért? azért mert eldugul a lefolyó és feltelik az a rész is vagy mi?
nekem az a barna gumiszivacs vagy mi, az tök száraz. söt, kicsit felhajtottam a szönyeget és ott minden száraz, a pollenszürö is száraz.. na ma mégse tudok menni a szerelöhöz.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
Valaki legyen oly kedves mondjon egy m1 ph 2 gyári gumi méretet ha jól emlékszek 185/65 R14..
mert most lenne lemez felnivel (14")+ 1 szezonos conti gumikkal ilyen méretbe de az a bajom hogy m1 ph1 re 185/60 R14 lenne a jó (mert ez a váltója) és így akkor a gumik kilőve :S -
aktív tag
válasz FerNandor #18089 üzenetére
FerNandor: Igen! Nekem valoszinuleg az tortent, hogy eldugult a szellozonel levo esoviz elvezetonek a lefolyoja (ez biztos, mivel tobbszor hallotuk eso es havazas utan, hogy lotyog a viz a kocsi elejeben), es annyira megallt a viz, hogy elerte a szellozo beomlojenek a szintjet, ahol - ha jol ereztem - szinten van egy a szigeteles, es az azott at, szepen lefolyt a viz a padloig, ami a latso labterig egyben van, igy mindent elaztatott.
Bal oldalra azert nem jut, mert ott van a kardanalagut, es szellozonyilas pedig nem kozepen van, hanem kisse jobbra.Neked akkor mi/hol vizes?!
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18091 üzenetére
nekem, legalábbis én csak ezt látom, ott vizes a padlóban a kis tárolórekesznek az alja (ami kb 5cm mélyen van), ha megnyomkodom, akkor úgy viselkedik, mint egy szivacs, amikor vizes (mert az is) így cupp-cupp. nem tocsog a vízben, de át van vizesedve. na majd ki lesz pakolva, akkor meglátom, hogy mi van..
ETrade nem szagoltad meg a folyadékot?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
aktív tag
válasz FerNandor #18094 üzenetére
FerNandor: Nyisd ki a jobb ajtot, szedd fel a muanyag szegelyt, es nyomd be a kezed a kuszob es a szivacs koze, es akkor le tudsz nyulni a femig. Nezd meg, hogy all-e a viz. 2 perc ezt megcsinalni.
nekem az a barna gumiszivacs vagy mi, az tök száraz
De melyik barna szivacs? Ami a kesztyutarto mogott van, vagy ami a kozepkonzol oldalban?[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18095 üzenetére
na majd megnézem, ma már nem, készülök a horgaszatra . kesztyütartó mögött is száraz, meg a pollenszürö alatti részen is, legalábbis a felsö réteg. tehát a szönyeg is mindenhol száraz.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AMD Power
titán
Biztos velem van a baj de nekem ez nagyon tetszik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen