- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Windows 11
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- Ubuntu Linux
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Thunderbird
- Kriptovaluták és az adózás
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz #89309696 #74997 üzenetére
Megtakolta az a srac, aki a kepek keszulte utan par oraval elvitte. Es el is adta.
Ezzel mar kar lett volna foglalkozni, az egesz allapotot figyelembe veve. Haver katona, haromszor kellett egy ev alatt hazavontatni a dunantulrol, eleg volt neki.Rob:
Tudod mi a poen?
Hogy ezt a vezerlest a haveromnal toltott 5 ev alatt ketszer is csereltek.
Csak nekem van egy gyanum, hogy ezt a kisebb szijat egyszer sem, hanem a nagyot onmagaban...Üdv, Balázs
-
#89309696
törölt tag
válasz gooool #75002 üzenetére
Dob rá másik hengerfejet, új szíj, olaj/szűrő, HF tömítés és gurulhat tovább. Ilyen autóknál már felesleges a 200-300 ezres nagygenerálokba belemenni.
Persze jelen esetben nem helyi cirkálónak lett megtákolva saját célra, hanem a figura a tákolást eltitkolva tovább is adott rajta. Ezzel sajnos nem nagyon lehet mit kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz #89309696 #74991 üzenetére
Hát, ezt írtam én is. Fél év után le is cseréltem a mostani Bosch cuccra. Mert oké, hogy a Valeotól is csak alapmodell, de annyit azért vártam volna, hogy pár hónap után még szépen töröljön s jól felfeküdjön a gumilap (jól = az egész).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Múlthéten szabin voltunk, ~1000 km-t bele is tettünk a kocsiba, de teljesen jól viselte Végre a városi 8.5l fogyasztás helyett sikerült letolni 6.5-re (országút). Meg volt idő egy szép belső takarításra, nagyon ráfért a műszerfalra / középkonzolra. Képem sajna nincs, majd lövök ha eláll a hó.
Hogy negatívum is legyen, csütörtökön a nagy melegben akartunk volna klímát kapcsolni, de csak sziszegés jött végig, hideg semmi. Ma beütött a tél, el is vittem klímáshoz ( ), töltés + tisztításra, 2 óra meló, 22k. Azt mondták a gáz kb 90%-a hiányzott. Korábban júliusban volt töltve, elvileg akkor is és most is ~30 percig tartotta a nyomást, szóval
- vagy valami nagyon kis résen ereszthet (? ez hosszabb próbánál jönne ki? nem kéne ennyi idő alatt?)
- vagy elég volt neki ~2 hónap míg nem használtam télen egyáltalán, s kiszáradt (?)Ősszel használtam ugyan, de nyilván nem tudom megítélni, hogy mennyire fújt hideget / sokszor nem is állítottam hidegre, csak párátlanításhoz kellett. De nem volt sziszegő meg morgó hangja, mint most, szóval lehet a második lehetőség talán?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
gooool
őstag
válasz #89309696 #75004 üzenetére
A harmadik fel hozzaallasahoz nem fuznek hozza inkabb semmit, havernak mondtam, hogy ebbe egy fillert o mar bele ne rakjon...maradjunk annyiban a vezetoulest gyorskotozo fogta, mert menet kozben kitort alatta es hanyattvagodott...es ez csak a jeghegy csucsa. Nem hiaba 5 eve behozott garantalt kilometeres olasz auto volt.
CactuS:
Ezen felnyeritettem.Üdv, Balázs
-
MC Pite
veterán
Fél órás nyomáspróba több a semminél, de a több órás informatívabb (és enyhe szivárgás még akkor is lehet üzemben). Havonta (alapjáraton, nem magas fordulaton ereszt össze a klíma kuplungot) érdemes bekapcsolni hogy ne száradjanak ki a tömítések.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gergo5991
őstag
én keveset hasznalom a kocsim, renault megane 3 ról van szó, de már 4 éve tökéletesen mukodik a klima. Előző tulaj nem tudom mikor töltötte, de amikor bekapcsoltam, akkor mindig hutott, igaz nyáron 35 fok felett érezhetően gyengébb volt, de 4 éve mióta nálam a kocsi még tölteni vagy karbantartani nem kellett.. gondolom kocsi és felhasználás függő
az éven készülök tölteni, ha a korona engedni fogja[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Na igen, van egy 17 éves focus is a családban, szerintem még sosem foglalkoztak a klímával, de megy. Lehet érdemes lett volna megkeresni a forrást, de most már mindegy, meglátjuk hogy bírja.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
imibogyo
veterán
Van itt valaki aki esetleg cserélt már egyes Twingoban (2000-es) központi zár/riasztó vezérlőt (Cobra 8265), vagy egészítette ki azt egy új, kiegészítő (központi zár vezérlő) modullal? Mire kell figyelni? Mennyire bonyolult a dolog?
Több okom is lenne ezt meglépni...
Először is ugyan már rádiós központi van a kocsimban, nem az infrás, de egyszerűen hülyét kapunk a működésétől... Van hogy 5-6 nyomásra sem nyit/zár az autó, de van hogy már az első nyomást is kettőnek érzékeli és ilyenkor természetesen indul is a riasztó, ami nagy élmény mondjuk reggeli induláskor.
Másrészt a távirányító hatótávja is a béka segge alatt van, maximum pár méterről érzékel (nem elem gond ez biztos...), miközben a Picassom akár 30-60 méterről is aktiválható (ami baromi kényelmes a tipikus "becsuktam én az autót???" kérdés felmerülésekor, mondjuk a harmadik emeleten, vagy egy bevásárlóközpont nagy parkolójában).
Harmadrészt pár hete meghalt az egyik kulcsom központi vezérlése (se led nem világít, se semmi mást nem csinál), szóval két új távirányítóval ez is megoldódna.
Arra gondoltam, hogy veszek egyet a fentebb linkelt olcsó központi vezérlő modulból, (vagy akár a riasztós verzióból), és azzal oldom meg a központi zár vezérlését. Ha jól látom ez megoldható akkor is, ha van gyári rendszer kiépítve (csak meg kell találnom a két vezérlő szálat a Twingoban). A riasztó igazából nem létszükséglet számunkra egy ilyen kis értékű autónál, szóval ha azt túl bonyolult bekötni akkor azt most hanyagolnám. Ha megoldható könnyen az is, akkor jó, de a legfontosabb most az lenne, hogy a gyári "gagyi" központink helyett legyen egy könnyen nyitható/zárható amivel nem rémálom minden egyes interakció.
Emellett még az immo is szenved a kocsiban, az egyik kulcsot nehezen ismeri fel, néha egyáltalán, a másikat (pont a rossz központi vezérlésűt) viszont relatíve könnyen. Itt is két opcióm van. Vagy teljes kulcs-zár-központ csere két "új" kulccsal, de ez drága, vagy még arra gondoltam, hogy a jó modult a kulcsból "beragasztom" az immo gyűrűvel együtt a kormány burkolata mögé. Ekkor ugyan elveszítem az immo lényegét, viszont újra lenne egy könnyen nyitható, zárható, két kulccsal és két távirányítóval rendelkező autóm.
Ötletek? Tanácsok? Megoldások? Mindenre nyitott vagyok...
[ Szerkesztve ]
-
Istikee007
tag
válasz Istikee007 #75008 üzenetére
Megoldódott T5 izzó kellett, tökéletes lett!
-
imibogyo
veterán
válasz rob210 #75015 üzenetére
Igen az immo kikötésre én is gondoltam, csak azt sem olcsón csinálják. Házilag pedig nem állnék neki. Láttam fenn YT videókat, hogy hogyan csinálják, de én tuti nem mernék neki állni. Hadilábon állok az elektronikai szerelésekkel (forrasztás)...
Azt tudom, hogy kapok az új központi bekötéséhez rajzot, csak még soha sem csináltam ilyet. Hol érdemes Twingo esetében nézelődni, magyarul hol tudok a legkönnyebben "ráállni" a nyitó/záró vezetékekre? Mert ahol a Cobra központ található (vezetőoldalon a térdnél lévő kis ajtó mögött), oda alig fér be a kezem, a modul viszont nem jön ki. Ott nőgyógyásznak kellene lenni, hogy a blankolás/sodrás/forrasztás/zsugorcsövezés munkasorozatot elvégezzem.
Nem tudod, hogy a vezető oldali ajtóban milyen motor van? Mert ha 5 vezetékes, akkor elvileg közvetlenül arra is ráköthetem a cuccot, nem? Mert a többi "slave" motort már az fogja vezérelni masterként. Vagy félreértem a dolgot?
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Véletlenül nincs valakinek információja arról, hogy a Megane 3-as 1.5dci 106le-s motorjánál pontosan milyen fordulatszám tartományban adja le a maximális nyomatékot? Mindenhol csak azt találom, hogy 2.000-es fordulat, de engem a tartomány érdekelne.
Egyenlőre valakitől úgy hallottam hogy 2000-2500, de azért többektől is várnék erre megerősítést, hátha valahol van erről bármi hivatalos információ.
Köszönöm. -
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #75020 üzenetére
Viccesek ezek a gyári ábrák. Mindenesetre ott van felette a valóság is.
A Wikin is 1750rpm van kiírva max nyomatéknál, de ezek a dci-k soha nem voltak ennyire alacsony fordulaton nyomatékosak, még a V6-os TDI sem tudja ennyire lent.
A 2500 sokkal valósághűbb, a 65 lovas dci-nél is így van, pedig annak is 2000rpm van beírva. 2000 rpm-nél ha lepadlózom még téli álmot alszik, nemhogy nyomatékcsúcsot.[ Szerkesztve ]
-
hz0917
tag
Jó reggelt, Sziasztok!
Gondolom mások is jártak (járnak) így. Az "olcsó" benzinből megtankolva az autó a garázsba pihen, 1 hét, 1-2-3 hónap? nem tudni meddig.
Az E10 benzin mennyi idő után kezd el "bekocsonyázódni", ami után már meghibásodást okozna a használata? -
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz hz0917 #75024 üzenetére
6 hónap a szavatossága a Mol szerint. A hibridesek tapasztalatai alapján is tud ennyit, + 1-2 hónap. A fűnyírókba se rohad bele, 6-7 hónapot állnak azok is.
12 hónapot viszont nem bír ki, az rendszeresen belerohad az olyan eszközökbe, mint a láncfűrész meg a rotakapa, amit egyszer használnak egy évben aztán 10-12 hónap állás.
[ Szerkesztve ]
-
hz0917
tag
Az a helyzet, hogy másfél hete szokás szerint teleraktam E10-el és azóta alig használtam, ezután meg talán még kevesebbet fog mozogni. Hallottam olyan adalékról ami meg akadályozza kocsonyásodást, szerintetek az előttünk álló 2-4 hónap gondolva érdemes vele foglalkozni? Akkor a 4 hónap az még belefér.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hz0917 #75029 üzenetére
Semmi baja nem lesz, néha nem árt picit járatni tömítések, folyadékok, stb szempontból. Guminak sem tesz jót az egy helyben állás, esetleg fújd fel a gumikat jobban (autó ajánlott maximumra például, vagy a gumi max megengedett nyomás alá fél bar-ral például), felbakolni is lehet, de túlzás lenne szerintem
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #75032 üzenetére
Hasonló esetben (hónapokig álló autónál) lábbal szoktam mozdítani egy negyeddel odébb fordítani a kereket (40 centivel elgurítani az autót), plusz váltókar (rükit is fel felhúzós) és kézifék átmozgatás (bowdenek miatt); plusz vagy saru le, vagy havonta 1-2 órára töltőt rákötni.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nyilván ezek nem a napi használós autókra vonatkoznak. Van amiket (hagyatéki, egyéb hiányzó dokumentumok miatt, épül/nem érkezett meg valami a járműhöz) nincs mód hónapokig használni. Akkor viszont ezek sokat segítenek abban, hogy ne az legyen, hogy fél év után mennénk vele, de nem lehet mert nem nyílik/riasztó leszoptatott, nem veszi a rükit, nem old a kézifék, üt a gumi, nem indul mert szétvállt a benzin/etanol, stb.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
hz0917
tag
Én is naponta-kétnaponta használtam, ezért is tankoltam, de közbejött a "karantén".
Egyébként ha majd belefér 10-15l akkor rátöltök "rendes" benzint. -
zeon.hu
nagyúr
Grand Scenic gyári lejátszóba beragadt egy cd.
Már mindent próbáltam, de nem jön ki.
(Kényszerített kiadás -egyszerre nyomva az eject és power gomb-, kártyára ragasztott szigszalag, stb.)
Eject gombot nyomva csak egy rövid sípolás hallható és/vagy átvált rádióra.
(Egyébként a cd-t lejátsza)
Ötlet?#?*@&!
-
MC Pite
veterán
Kis forgalom, A5/B5 olaj: [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Istikee007
tag
Sziasztok!
A képen látható vízcső csatlakozásnál , amibe a termosztát is van (ha jól tudom) van egy kis folyadék szivárgásom. A kérdésem az lenne milyen tömítő pasztát érdemes venni ide? Mert az a piros ami jelenleg van rajta már nem az igazi. Kell figyelni valamira ha szétszedem? Illetve szétszereléskor ami elfolyik fagyálló, utána felölteném a hiányzó mennyiséggel, szükséges ilyen esetben légteleníteni ha nem a teljes rendszerben lett lecserélve? Bocsi, ha hülyeséget kérdezek, csak gondoltam ezt megcsinálom én itthon.
/Clio II 1999 1.4 benzin/
Új hozzászólás Aktív témák
- Witcher topik
- Gitáros topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Parfüm topik
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
- Szentendre Pismány városrészében eladó egy 2005-ben épült könnyúszerkezetes családi ház, medencével
- Sonoff Basic R2
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen