- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Thunderbird
- ASUS routerek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- Milyen program, ami...?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Windows 10
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Amit írtam is, hogy itt vannak, csak cserélni kellene végre már...A felső már cserélve lett, de az csak egy picit szól bele, hogy jobb/kevesebb legyen a rezonancia. A zselés a főmeghatározó (jobb oldalt) meg az alsó tartó (bal oldalt).
Kódszámuk: 546190005R_(alsó tartó) 112100004R és 112105736R felső tartó száma ugyanaz. A 36R végződésűvel lehet rendelni, de a 04R (ami jelenleg is a motorban van) kapja meg a vásárló.
Mittomén, hogy működik ez a kódszámozás a rönónál....[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Tényleg, azt hiszem itt még nem kérdeztem...
Szóval, tud valaki Baranyában, egy megbízható és főleg hozzáértő szerelőt ajánlani?
-
just
aktív tag
A zselés teljesen megoldotta a rezonanciát, kb 2hete észleltem hogy bedurvult. Ilyen volt.
Two things what i hate. People that can't count...
-
forceberg
veterán
Nemrég voltam megnézni gy 1.5-öst, de úgy rezonált alapjáraton, hogy ihaj! Aztán gázadásra abbahagyta.
Azon nyilván más a rögzítés, de lehet, hogy azon is csak ennyi lenne a gáz? Ezen kívül csak a motor túl kalapáló hangja volt a bajom vele... Jól ment, kettőstömegűt nem hallottam csattanni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
bobace
őstag
Sziasztok!
Clio II 1.2 16V-be (D4F) milyen motorolajat javasoltok/mi a gyári?
Köszi![ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
bobace
őstag
-
rob210
Topikgazda
-
bobace
őstag
válasz rob210 #54012 üzenetére
Köszi srácok még egyszer. Akkor marad a kérdés: 5w30 vs 5w40. Főleg városi használat, évi mondjuk 5000km, és 1-1,5 évente le is cserélném.
A párommal kikerestettem a használati útmutatót, abban ezek vannak:
Valamiért elforgatta..sorry[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
lajo
senior tag
Sziasztok,
Az 1.2 TCE 100 motorról mik a vélemények/tapasztalatok? (Clio 3)
-
rob210
Topikgazda
Ha nem versenyezni veszed akkor jó konstrukció, ezerszer jobb mint a 0.9 es TCe ami sorra halódik megfele
Persze ezt is láttam már jópárat szétrúgva.
Egyszóval varrógép motor ez is, de ha ésszel hajtod akkor egésszen megbízható és takarékos kis motor a clióba szerintem elég.
Ha sokat gyorsulsz vele, meg pörgeted a pályán akkor szvsz boritékolom neked az élettartamát.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az, hogy pályára nem való, ha sokat mész vele pályán akár napi rendszerességgel, akkor nem fogja szeretni.
Ha városba veszed meg országútra és néha elmész vele nyaralni akkor az teljesen rendben van, de ha nagyobbakat mész és pályán használod a kocsit inkább akkor "én" kizárt, hogy ilyet vennék.A pörgetést egyébként nem a pályára értettem.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #54025 üzenetére
Ha valóban 60/40 akkor a 15ezer még tartható, de a gyári ciklust felejtsd el.
Az kb. meseszerű és arról szól, hogy beindítod az autót és 30ezer kilométerig meg se áll. Nem életszerű.
Én 10e ként cserélem és cserébe a 17 éves autóm nem csipegeti az olajat indul megy nem hagy cserben.Ez most nem azt jelenti, hogy ha épp 11ezernél cserélem le akkor már mély depresszióba zuhanok, de igyekszem tartani a 10ezres periódust, már olyankor is jelentősen látszik a leengedett olajon az elhasználódás.
Renault power
-
Gombinyó
őstag
Új, garanciás Renaultot hol érdemes szervizelni? Állítólag már törvény van rá, hogy nem csak márkaszervizbe lehet vinni azért, hogy megmaradjon a garancia. Nyilván otthon vagy a sarki szervizben nem cseréltethetek olajat, ez tiszta. Van ezekről a szervizekről valami lista?
-
AttyVin
aktív tag
válasz rob210 #54027 üzenetére
Azért is kérdeztem, mert van egy pont hasonló korú Mégane I/2-es még a családban (K4M Energy, 1.6), hasonló 60/40-es használattal.
Nincs vele különösebb gond (rozsda nincs, "kopóalkatrészek" cseréje azért kellett, stb.), pedig komolyabban nincs már karbantartva és kinn áll esőben-hóban.
Elment +200.000-et 20.000 ezres "olajperiódusokkal" (+ vezérléscsere 100.000 km-enként).
Közben olajfogyasztás folyamatosan 0, a benzinfogyasztás stabil, 6,4-6,5 körül..
Lehet, hogy egy különösen jó szériát raktak össze akkoriban a derék török "rabszolgák"?Üdv, Vino
-
Babetta-X
senior tag
válasz forceberg #53575 üzenetére
Köszönöm még egyszer mindenkinek a kicsit régebbi választ, holnap jön az ismerősöm, mert már mindig csinálja ezt az indítás problémát, de semmi más baja nincsen. Berendeltem egy vezérműtengely jeladót, meglátjuk sikerre viszi-e a dolgot. Nagyon nagy szívás kicserélni? Ahogy nézem ebben a clioban amúgy sincs túl sok hely szerelni sajnos.
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #54029 üzenetére
Mi köze a törököknek a Megane I es szériájához?
A törökök a Megane II sedan verziójával kezdték el a gyártást és a fluenccel folytatták.
Megane classic / estate csak Franciaországban és Spanyolországban készült
Egyébként igen szerintem is egy igen jól sikerült kocsi, mert kényelmes, biztonságos, de nem agyon extrázott, így kevesebb a meghibásodás lehetősége mint pl. a II-esnél, mert ott már van ami el tud romlani.Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz nünüke1975 #54047 üzenetére
Azt se felejtsd el, hogy az M3 nehezebb az 1-esnél. Elektronikájától nem kell tartani, ha jó trafók vannak benne.
-
AttyVin
aktív tag
Ma reggel egy bosszantó dolog történt (Fluence 2012).
A garázsból való kiállás után a sötétedés-érzékelő nem kapcsolja ki a fényszórót (illetve nem áll át menetfényre), pedig verőfényes napsütés van.
Többszöri "napfényes" újraindítás után is ugyanaz a helyzet.Szokott az meghibásodni?
Vagy a menetfény elektronikája miatt nem megy?
Esetleg valami tapasztalat, ötlet?Köszönettel.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
eTrade
tag
válasz nünüke1975 #54044 üzenetére
Nekem pont 1.6-os 110 pacis Grandtour Megane 3-asom van, nem egy versenygép, de azért megy.
Én azt vettem észre, hogy az ereje pörgetve jön meg... és nem ötödik és hatodik fokozatról kell kigyorsítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nők, nőügyek (18+)
- Spórolós topik
- EA Sports WRC '23
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Barimel károsultjai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen