- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- ASUS routerek
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Thunderbird
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #57000 üzenetére
Sok újat mondtál! Jah nem.
Mégis miből gondoltad, hogy egy pl, 110-re korlátozott táblánál is 200 felett mennék?
Nem tudom mennyit jársz arra, de ilyen korlátozásoknál 90%-ban azonnal a vezető pofájába landolna egy piros fény, mert rögtön ott áll az automatikusan kiállított trafipax. Aki nem lassít, fizet. Nem kelll emiatt zsaruknak dekkolni a pálya szélén, mint itthon.
Ha azok pályára mennek, ott már komoly dolog van.
Egyébként meg, amerre én járok, ott lehet nyomni szinte végi, ami kifér. És még így is hányszor van, hogy 200 felett győzők kimenni a külsőbe, mert már messziről villognak az igazi rakéták, amik legtöbbször tuning Audi R7-sek. Rengeteg van belőlük és 330 körül száguldoznak...[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Fogalmazzunk úgy, hogy múlt nyárig 10 èven át minden szinte minden hèten oda-vissza megjártam Nèmetországot, tehát így mondva ismerem. Ott fix trafi max a nagyobb városoknál, de ritka, ritkább mint nálunk, főleg pályán! Ott is divat a doboz ki, rendőr a madzag vègèn a parkolóban felállás. Èn javarèszt a dèli rèszem az A3-A6-A8 vonalán, vagy Drezdától-Kölnig, ritkábban Berlintől Hamburgig jârtam, így 10 èv alatt szinte mindenhol megfordultam! Így jól ismerem, javarèszt a 3 sávos rèszeken van az ereszd el a hajam tempó, de aki annyival megy ès balesetezik, az magára vessen....
-
rob210
Topikgazda
Szerintem ezt a kinek mi éri meg, ki mennyivel rallyzik témát, zárjuk le!
Van akinek sietni kell, ha teheti tegye, van aki takarékosan autózik, mert nem siet sehova.
Nem kel se egyik se másik félnek meggyőzni a másikat!!!Aki siet siessen, aki nem siet az ne siessen, de ehhez töb hozászólást pazarolni felesleges.
Egy fontos konklúzió van, Eagle legalább műszakilag arra alkalmas autóval siet.
Sajnos olyanok is vannak akik úgy mennek 170 et, hogy az a kocsi vége, sajnos néha szó szerint.
Ami remélhető, hogy csak magát nyírja ki és a többi pályázót nem.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Yoshida
aktív tag
Akkor is akksi gond van, ha 3 nap állás után -4 fokban elsőre pöccre indul a kocsi, bemegyek vele 40km-re a melóhelyre (tehát 40 percet tölti az akksit), ott a
1718 fokos mélygarázsban áll 9 órát, majd ezt csinálja: [link]
Harmadikra gázt adtam, úgy beindult.Véletlen vettem fel, mert nem ezt, hanem a kerregést akartam felvenni, ami múltkor szemet szúrt, mert a falak felerősítették. De most nem kerregett Azt nem tudom miért csinálta legutóbb. Utcán nem nagyon hallani, inkább zárt térben.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, sikerult meghuznom a megant egy garazsajtoval, a sofor mogotti ajtot. sotetkek metalizalt fenyu a kocsi, mennyibe mennek alaphangon az ilyen javitasok es mennyire lehet majd eszrevenni javitas utan? gondolom minimum 30-40e hogy ne lehessen eszrevenni a nyomat. annyira szerencsetlennek erzem magam, szinte elment az egesz kedvem a vezetestol, total luzernek erzem magam, legszivesebben megszunnek letezni, total kesz vagyok meg a hangom is remeg
igazabol nem is annyira mely a karcolas inkabb csak horzsolas bar a sotetben nem lattam jol, majd mutatok kepet
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
válasz gergo5991 #57008 üzenetére
Én egyszer nekitolattam a garázs hátsó falának. Simán beállok úgy, hogy be kell a seggét tenni egy akkora helyre ahova a visszapillantót már be kell fordítani, mert nem fér be erre nekirongyolok a hatsó falnak.
Előfordul. Ezt nem javítattam, de amikor az ajtókat úgy meghúzta valami büdös paraszt, hogy a fém is behahjlott egy kicsit, az 30 ezer/db, semmi nem látszik.
-
#32577792
törölt tag
válasz gergo5991 #57008 üzenetére
Ez bárkivel előfordul. Most meséljem el az összes garázsajtós történetem?
Elég gázos a beállási lehetőségem, szűk helyről kell ráfordulnom és még néha állnak is ott. Régebben billenőajtós volt, de még a régi tulajok csinálták. Csavarok álltak ki oldalra, nem mindig sikerült távol maradni tőle. Eredmény ugye borítékolható. Előző kocsimnál nyitva volt az ötödik ajtó picit, nem vettem észre, rányitottam a garázsajtót (ez már az új motoros garázsajtó), meghúzta az ajtót. Felújítottuk a garázst, színeztük kívülről rákerült anyag elég kemény, picit szűkebb lett a bejárati nyílás. Mivel fordulva kell beállni, sajna bal oldala a lökösnek hozzáért, nem lett szép tőle
Sajnos nálam még játszik az egyszemes látás, így a térlátás szűk helyen nem az igazi, néha a rutin átver.
Ezért ne dőlj magadba. Tudom bosszantó, zavaró, de hidd el, vannak ennél sokkal rosszabb dolgok is életben. Kocsi egy eszköz, (na jó, sok embernél így nálam is érzelmi faktor is, de a helyén kezelve) és mint olyan, használódik, rongálódik. Nézd meg nappal is, mutasd meg a képeket itt is, meg pár fényezőnek, mondanak valamit majd, az már jobb támpont. Mindent el lehet valahogy tüntetni így vagy úgy. Fel a fejjel -
rob210
Topikgazda
válasz Yoshida #57007 üzenetére
Az aksi sok féle hibát tud okozni, de ha gázadásra indul akkor inkább üzemanyag ellátási hiba lesz. Ami lehet ac pumpa, fhp jeladó, de ha kerreg ami az okoskerék akkor annak a hibája is lehet. Sok mindentől van indítási probléma.
Az ac kiszűrésének érdekében próbáld ki, hogy úgy indítasz: ráadod a gyújtást leveszed és másodikra indítasz. Ha így is ezt csinálja akkor megyünk tovább.
De ha egy egyhat benzin kerreg az sose jó sajnos.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kirjak #57012 üzenetére
Sehol még műszaki doksit se találtam hozzá.
Sőt a szerelő cimbim is azt mondta, hogy még vagy fél év, ülnek a renaultosok rajta, hogy gariidőn belül, ne hordják máshova a jószágokat.Még nagyon friss a IV-es.
De ha valaki taláé hozzá infókat várom szeretettel
Természetesen vendégem egy csokira vagy sörre amit szeret.Renault power
-
opti06
aktív tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget hátha valaki már találkozott ilyen hibával:
Adott egy 99es 2-es clio 1.6 benzin 16v 107le
Régebben is csinálta már, de most már nagyon gyakran, nincs alapjárat indításkor..
részletesebben:
Ha indulásnál van alapjárat akkor nem is szűnik meg (bár már 2-3x menet közben is eltűnt, de általában megmarad)
nem ingadozik stabilan 750 szóval nem eltömődés, főtengely fordulatszám jeladót mondták, hogy koszolódik kuplungtól, közben tisztogatva is van, de egyre gyanúsabb nem attól mivel lepucolás után másnap már nem volt alapjáratom.van amikor bezárom központit várok picit újra indít és már van is alapjárat, van amikor 6-8x elkell játszani mire lesz, hibakódot nem ad, villamosságinak sincs ötlete.. valakinek tipp
-
rob210
Topikgazda
válasz opti06 #57018 üzenetére
Le kell venni a szívósort, megnézni a tömítéseket. Kitakarítani a fojtószelepet, ellenőrizni ennek is a tömítéseit. Az alapjárati motort ellenőrizni tisztítani cserélni ha szükséges.
Ennek is van tömítése, az is okozhat ilyet.
Illetve a fojtószelep poziciómétere ami még kopottság esetén, pontosan ezt okozhatja.
Azaz szét kell szedni, át kell nézni, és a hibát orvosolni.Renault power
-
#32577792
törölt tag
rob210:
spirál rugóknak van beszerelési iránya, lehet fordítva beszerelni?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #32577792 #57021 üzenetére
Mindent lehet sok csodát láttam már, de ha olyas valaki rakja be aki kicsit is meg van álldva műszaki érzékkel, akkor nem nem lehet.
Eleve fel kell tekerni "jelre" azaz van egy fül amihez a rugó végének hozzá kell érnie.
A rugó alja meg jól megkülönböztethető a tetejétől, mert ott be van vonva egy rozsdásodás gátló anyaggal, vagy műanyag bevonattal, gyártó függő.Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz rob210 #57015 üzenetére
Szakértők, szakértők mindenhol!
Kicsit off, csapból is folyik, hogy szakmunkás hiány van, ami ugye jogos, mert mindenki diplomás akar lenni. Ami szerintem azt hozza magával, hogy aki 10-20-30 éve megszerzett egy szakmunkás bizonyítványt,
az most lebegteti, hogy Ő autószerelő, villanyszerelő stb.. közben ugye 1 percet nem dolgozott normálisan,
de most hiány van belőle és el lehet kérni a pénzt. Ha kifogsz egy ilyet, akkor igazán rá lehet b@szni. -
#32577792
törölt tag
válasz baluka6 #57024 üzenetére
Ez azért nem ennyire fekete-fehér, hogy azért nincs szakember, mert mindenki diplomát akar. Anélkül, hogy belemennék mélyebben ebbe az offos témába, itt arról is szó van, hogy kivándorlás van, előbb mentek a diplomások, a hiányszakmások, aztán a szakmunkások, most meg aki csak tud.
Ez sokkal összetettebb annál, hogy mindenki diplomát akar. -
baluka6
aktív tag
válasz #32577792 #57025 üzenetére
Nyilván összetettebb, de ha megnézed a témához kapcsolódó autószerelő szakemberek képzését és hogy 1 év alatt hány ember végez autószerelőként, szerintem elég alacsony a szám. A környékükön lévő elég nagy szakmunkás iskolába, 99%-ban azok járnak, akik épp hogy elvégzik az általános iskolát. Utána ugyan ezeket az embereket megpróbálják 1 szakmára megtanítani, amit ugyan nem akarnak, így kibuknak... tavaly 6-an végeztek autóvillamossági szakon.
-
Jacques
csendes tag
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hol tudnék venni a hátsó napellenzőhöz tartót? Az egyik elveszett, de csak Angliában találtam 5000 körül. Így néz ki:
[kép] -
gergo5991
őstag
válasz #32577792 #57011 üzenetére
koszonom a biztato torteneteket, vilagosban megneztem sokkal durvabbra saccoltam eredetileg a serulest, amiatt is kapott el a stressz meg minden mert nem az enyem a kocsi, csak hasznalhatom
csinaltam 2 kepet:
elso[link]
[link]masodikbocs ha rosszul irja ki a linket, telefonrol vagyok.
btw lehet ezt baleseti biztositasbol, casconak hivjak azthiszem javittatni? bar gondolom nem fizeti ki az egesz javitast a biztosito
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gergo5991 #57036 üzenetére
Olyan helyre vidd, ahol csinálnak jégkáros kocsikat. Ki kell húzni ahol pontban meg van nyomva, aztán kitölteni és simára dolgozni a felszínt, majd fényezés (lehet ködölni is tudják külön a sérült felső részét a lemeznek, úgy olcsóbb). Szvsz casco önrész alatt meg lehet úszni. Bontott ajtó árával hasonlítsd a javítás árát.
-
polonic
félisten
Szerintetek ez a hang mi? Erre kerregésre, vagy hogy írjam le, gondolok. Hallatszik a motor járása közben.
Kettőstömegű? Elinduláskor óvatos kuplung csúsztatáskor kicsit beremeg.
-
FRENK1988
veterán
Na végre elértem egy normális digra. Tényleg beteges a lambdaszonda...
Milyet érdemes venni?
Annyit tudok hogy japant (Denso, NGK) de hogy Renault specifikusan milyen kell azt nem tudom. Bárdi is hoz vagy 3 hosszusaggal és csatlakozó kialakítással lambdaszondat...Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
Na srácok a beteg egy 1.4 es 16 szelepes 95Le 2001 es megane.
K4J750
A tünet: random jelleggel elejti az alapjáratot ledadog a kocsi.
Fojtószelep, kitakarítva, tömítetlenségek megszüntetve, gyertyák kicserélve.
Mostmár sokkal ritkábban csinálja de csinálja.
Következő lépcső az üresjárati cserélése, de azután tanácstalan leszek.
Van valakinek esetleg még ötlete?Bár bízom benne, hogy ezzel a cserével most megszűnik a hiba.
Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #57047 üzenetére
Kíváncsian várom mi lesz a vége, családba van egy szintén ilyen motorral szerelt 2es megane. Tünet ugyanez, és tök random.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
polonic
félisten
Senkinek nincs ötlete az én hsz-emre? Vagy nem működik a link?
Lehet hallani azér a kattogást a felvételen szerintem.Azt furcsállom, hogy ma nem csinálta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hálózati / IP kamera
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Nők, nőügyek (18+)
- Sweet.tv - internetes TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iOS alkalmazások
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Ukrajnai háború
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest