- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sly189
senior tag
Szerintem ennyi pénz nem sok érte, ha belegondolsz hogy ennyiért illetve ennél kevesebbért fostaliga G
asztrák vannak ami 2x ennyit eszik... Nekem tetszenek ezek a Lagunák csak ki kell fogni ezt is
Apropó lecseréltem a kerekeket
Jövőre lehet eladom a kerekeket alóla ( nyárikat Reinstella felnikkel 5db jó gumikkal együtt mennyit érhet kb.?) -
rob210
Topikgazda
Erről csak azt tudom mondani, mint ha te kisebbet akartál volna venni a múlt héten még
Szép de a IIes laguk nem a megbízhatóságukról híresek.
A renaultokat konkrétan ezért fosozza mindenki.
Amilyen király, megbízható az I-es pont olyan hisztis picsa a II-es.
Ha foglalkozol vele és összekapod akkor viszont egy gyönyörű kényelmes szekér, nemmellesleg rohadtnagy beltérrel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az indító kártyákat alaposan nézzétek meg mind a kettőt!!!
Illetve a visszajelzőket a műszerfalon, rendszerint kikötik őket, ha a gyújtásnál nem világít valamelyik kerüljétek el azonnal.
Illetve ha megoldható tegyétek gépre.Ha keréknyomás szenzoros az nem fog menni a Magyar állomány 10%-ban működik ahogy kell.
Renault power
-
Sly189
senior tag
-
#42667776
törölt tag
Üdv!
Szerintem az árát figyelembe véve nem rossz a képek alapján. Ha tudtok próbakört menni érdemes a futóművet megvallatni egy kicsit, szlalom jellegű kanyarokkal, ha pontosan és érzékenyen reagál a kormánymozdulatokra akkor ok, ha "nyúlósan" csóválja magát akkor a bölcső és hátsóhíd szilentek kivannak.
Nem nagy ördöngösség cserélni, de alkualap lehet. Ablakemelőket mindet végig kell nézni gyakori hiba az íves fogaskerék fogainak törése "műanyag". Szellőzőrendszert, hogy mindenhova lehessen állítani a levegő áramlást. Egyébként ha rendben van, nagyon kényelmes gépek, persze igénylik a törődést. -
imyourfriend
őstag
Hazafelé jövet leszakadt a Megane hátsó légterelője ami a rádió adóvevője mögött van és a csomagtartó tetején, mennyibe kerül ennek pótlása? A világítás elveszett, de a kábel csatlakozója épen maradt ahogy néztem. Állíólag típushiba.
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #33709 üzenetére
Igen az ha időben észreveszed hogy lötyög gariba cserélték is volna.
azt hiszem mycso volt vele szervizben.Renault power
-
Doki16
addikt
válasz imyourfriend #33709 üzenetére
Ez melyik meganon tipushiba?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
FRENK1988
veterán
Valaki véletlenül nem tudja hogyan kell leszedni az MII Limousine 3. féklámpát?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #33714 üzenetére
Nem lehet sokkal bonyolultabb mit az egyesé.
Van rajta egy műanyag borítás az pattintós, az alatt van a foglalat meg a prizma ami szintén egy műanyag füllel van a két szélére bepattintva.Ha nem így van akkor nem tudom gépkönyvem II-es hez csak a sima ferdehátúhoz van abban azt írják lapos csavarhúzóval pattintsuk ki a csomagtér kárpit leszerelése után.
Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz imyourfriend #33713 üzenetére
Pedig itt is és a megane klubban is volt róla többször.
Sajna bontókban hiánycikk, a gyári meg drága.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
SZATA
senior tag
Bosszús vagyok.
Miután fél év alatt (szereléssel, olvasásokkal együtt) 50 ezerért kicseréltettem a szívócső nyomás szenzort, és a FHP-t, ma újra bedobta a spirálos hibalámpát az autó. Ezeket olvasták ki eddig a computerből, de ma még nem értem el a szerelőhöz vele. Mostanra kitapasztaltam, hogy ha 2 napnál többet áll, akkor az azt követő napon üzemmelegen jön elő a nyavalyája.
Agyalok, hogy hova vigyem. Ajánlották Simon Tibit Csepelen, a másik opció meg a Renault Újpest. Az az averzióm az utóbbival, hogy az ő autószerelési tudományuk is a gépre dugásból, és a cseréljük ki az x, y, z, alkatrészt, hátha jó lesz-ből áll.
Jöhet minden ötlet, tipp.
-
_Csaba_
senior tag
Szerintetek mitől lehet az hogy indítom az autót és nem indul.
Ezt követően centrál lezár, kinyit, indítom és indul. Néha ezt többször elkezdi csinálni, de van hogy hetekig nem.Megane 1 nél csinálja.
-
Hugo85
aktív tag
Eléggé bemattultak a lámpaburáim és elég gatya a világításom. Clio 2 ph1 projektoros ikerlámpás a kocsi.
Szerintetek mit érdemesebb csinálni, venni utángyártott újat kb 10k/darabért vagy polír+lakkoztatás kb 6-8k/darabért? Mik a tapasztalatok a polírozással, illetve az utángyártott lámpákkal?
Gondolkoztam az Orsam Night Breaker Unlimited emelt fényerejű izzókon is, de inkább előbb a lámpatest legyen rendben. Eléggé szkeptikus vagyok ezekkel az emelt fényerejű cuccokkal, na meg drága (9-10k a szett HB3-as).
-
Hugo85
aktív tag
Az a baj én nem nagyon láttam ilyen olcsón, ahol kifejezetten írják, hogy lakkoznak is, ott van ahol a 10-be is belecsúszik/oldal. Lakk nélkül pedig úgy tudom egy év alatt még rosszabbra mattul...
Plusz van egy félelmem: szerintetek az létezik, hogy belülről mattul be a búra? Attól félek, hogy az előző tulaj nem UV mentes sőt 100 wattos izzókat rakott bele, amik belülről is megették a polikarbonátot mert gyanúsan csak az alsó részén mattul a tompított előtt...[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Hugo85 #33727 üzenetére
5-6k / db a normál ára az reális ha tényleg jó munkát akarsz amúgy vannak házi módszerek is.
Igazából 3féle megoldás van:
1. polír+védőfólia (jobb mint a lakk szerintem)
2. te megcsinálod nem lesz olyan profi de sokat javul
3. depo utángyártott lámpát veszel bele +rá fólia -
Hugo85
aktív tag
Én nem állnék most neki mert nincs rá se helyem se lehetőségem. Tudsz ajánlani jó helyet ahol Pesten megcsinálják ilyen 5-6k-s összegért, esetleg le is fóliázzák utána?
Utángyártott lámpára miért kell fólia, az gyárilag lakkozva van, ami jó 10 évig megint elvan mielőtt elkezd mattulni, nem? (addigra jó eséllyel egy bontóban lesz már az autó)
[ Szerkesztve ]
-
-
mycso
Topikgazda
válasz Hugo85 #33727 üzenetére
Az a baj, hogy ha sz@r izzó volt benne, akkor belülről opálosodik be, azt me ugye nem tudják polírozni (max. ha szétszedhető lenne a lámpa).
A másik baj, hogy lehetséges a vetítőlencse is már feladta a harcot (szokásuk megfáradni, főleg a nem megfelelő izzótól), akkor meg egyértelműen egy másik lámpát van értelme venni.Én nemrég játszottam el ezt, én lámpát vettem, bár használtat, de jó állapotút.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-=Tiger=-
tag
válasz Hugo85 #33725 üzenetére
Szüleim Thaliájába (2003) raktam be 1-2 éve utángyártottat, mert az évek alatt a gyári nagyon csúnyán megkopott.
Előtte én is megpolíroztattam 1-2x a fényezőmnél, de mindig visszamattult és csak csúnyább lett. Végül a két gyatyára mentet, de ugyanakkor szerkezetlieg tökéletes állapotban lévőt eladtam egy tizesért (2db)Kecskeméten mikor háztűznézőben voltam. ( mert ugye a kellemeset a hasznossal )
Nyílván ez is kopik egy fólia biztosan sokat dobott volna az élettartamán. (bár én erről most hallottam először, de ettől még biztos jó)
Szerintem vállalható, de ha gondolod csinálok majd róluk képet, hogy milyen állapotban vannak.
-
moriak
tag
Valaki esetleg nem találkozott ilyennel [link], csak M2-be?
-
rob210
Topikgazda
-
-=Tiger=-
tag
-
#42667776
törölt tag
Egy rendes polír + UV álló wax!
[link] -
AthlonXP
őstag
Szeretnék venni egy hibakód olvasót a géphez ( Megane 1 2002 ) és kérdezném hogy ezek az OBD, EOBD, stb olvasók jók-e?
Mondjuk egy ilyen ?
Amúgy hol találom a csatlakozót a kocsiban, mert kerestem, de nyilván rossz helyen?
Ahogy látom ezeket a leolvasókat, 16 pólusú csatlakozójuk van ( 2001-2-től elvileg ilyen van az autókba ), ezért is jó lenne látni, ebben milyen van, mert, ha más, akkor lehet ez nem is jó hozzá. -
cellpeti
veterán
tükörbehajtást nem lehet tenni a Megane2be?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
-=Tiger=-
tag
válasz cellpeti #33746 üzenetére
Kuka.
Ami neked kéne az egy clone. Igaz nem pár ezer mint az a vacak, de nem is milliós tétel mint egy gyári, de cserébe ugyan azt tudja kb.
szerk.: megjegyzem volt olyanom is. Nem is sokáig bírta, pedig én még valami 12E-ért vettem kéz alól vagy 7 éve. Semmit nem lehet vele csinálni, persze egy kezdőnek érdekes dolog, hogy hűű hozzácsatlakozik az ECU-hoz, (nekem is nagy dolog volt anno) de érdemileg semmit nem tud. Pillanatnyi értékeket tud kiolvasni meg hibakódot a motorvezérlőből, de amikor másik vezérlőben keletkezik a hiba akkor meg van lőve mivel a többivel nem tud kommunikálni. (légzsák pl.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs