-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
Nézd az enyém is 2000. es gyártású de 2001.02. hóban került forgalomban magyarán az enyém se HO.-... lenne.
Lehet, hogy "ő" egy évig raktáron volt.
Nem egy ilyennel találkoztam már.
Ebben sok gyanús dolog nincs.
A másik meg az, hogy akár el is lophatták, vagy hagyhatta a rendszámát.
Cimborámét is lelopták és értelemszerűen mostani rendszámot kapott.Renault power
-
feri19
csendes tag
Sziasztok megane2 grandtour 2005-ös első szélvédő csere mennyiben áll meg kb?
Köszi[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz feri19 #36210 üzenetére
Nemrég cseréltettem, gyári minőségű saint gobain, színezet de nem zaj és hővédős, szereléssel, zselével 35k.
A zajszigetelt egy tizenpárezerrel drágább (minimálisan veszem észre, hogy nem zajszigetelt. Az előző az volt, de tényleg elhanyagolható SZERINTEM a különbség). A hővédős, az meg majdnem a duplája.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
ehhez mit szólsz? buktatók?mit érdemes megnézni rajta? kicsit cégautós szín, ahhoz mérten a 180ezer km gyengének tűnik....
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36213 üzenetére
Buktatók első sorban: 2t lendkerék, turbó, hk csapágy, ü.a. rendszer...
Nyilván vásárlás után vezérlés + olaj csere mellé mehet a hk csapágy is.
A lendkerék ha már "megindult" azt lehet érezni/hallani. (bár ez lutri, mert lehet most jó, de egy hét múlva elkezd halódni)
A másik kettőhöz (turbó-ü.a.) jó szerelő + diag kell.Egyébként így ránézésre jó és akár hihető is lehet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
valami tipikus hiba, amit vasárnap délután én is érezni tudok rajta? tehát diag meg szerelő nincs, meg aki ehhez értene, olyat sem ismerek.....
2tömegű hogy viselkedik ha rossz? én úgy tudom, hogy csörren, a múltkor olyat mondtak, hogy induláskor ráz, de én még egyiket sem tapasztaltam sosem, nem tudom, hogy milyen az olyan!
üzemanyag rendszert ha meghajtom magas fordulaton nem dob be hibát? opelnál csekkendzsin azonnal beköszönt anno mikor dugulása volt....
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36215 üzenetére
Leállításkor van hangja. Vagy tompa fémes puffanás, vagy csörrenés (ne csilingelő csörgésre, hanem inkább tompa hangra gondolj). Illetve alapjáraton rázza a kasztnit (viszont ilyet a felső nagy bak is tud produkálni ha megfáradt)
Illetve még egy tesztmegoldás: kisgázzal kezdj tolatni, ha csörög-zörög-ugrál, akkor ez is a 2t halálának a jele.
Megnézed a motort, cooler csatlakozásokat, hogy nem-e olajos...
Futóművet az egy próbaút alkalmával hallod/érzed nagyjából.
Hátsó futómű, ha rossz úton-bordákon (sín, aszfalt repedés) beriszál akkor hídszilent. (hasonló az elfáradt teleszkóp hibához)
Ü.a. ha a turbó jó és nem retkes a geometria sem, akkor 2000 körül lennie kell egy kis hátbab@szós érzésnek. És igen érdemes elforgatni vagy 4000-ig (vagy végig), párszor, de ne egyesben inkább 3-4-ben. Ha nagyon véres a nyaka, akkor megeshet, hogy dob valami hibát. Ja e közben sasolni a visszapillantót, hogy mi jön ki hátul.A szokásos dolgokat meg egyértelműen: olajszint, elektromos ketyerék, kapcsolók, stb. ...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36195 üzenetére
A rugó darabja 24 font volt (Sachs), végül csak az egyik lett cserélve mert nagyon durván el kezdett szakadni az eső.
Nem voltam ott, de házhoz jőve, a gyertyákkal együtt volt durván 2,5 ora es 40 font volt a munka (kollegatol kaptam a tippet kire bizzam, ezer köszönet).
Előtte felhívtam 3 másik szervizt, cakkpakk 230-250 lett volna műhelyben.[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Nem tud valaki véletlenül eladó első ülést, Megane 1-be kéne, a vezető oldali. Néztem jófogáson, meg olx-en, de nem igazán találtam....
-
-=Tiger=-
tag
Mi a véleményetek erről a darabról? [link]
Az a 90E Km nem kevés?
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36228 üzenetére
Akkor ezek szerint tényleg rendben volt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
Doki16
addikt
Úgy tűnik, hogy valami nagy gond lesz az autómmal. Nagyon nehezen indított már a gyári akksi ezért lecseréltem egy egy nagyobb és erősebbre. De itt jött a hideg zuhany, még nehezebben indított mint a régivel. Átraktuk másik kocsiba és ott jó az új akkumulátor. A töltése az autónak szerintem nagyon kevés mert csak 13.45V. Megpróbáltuk azt, hogy bebikázzuk egy másik autóval de annak a jó 14.4-es töltését is lehúzta 13.4-re. De ha csak a generátor lenne rossz akkor az új akksival meg bikázva jól kellett volna indítania, de így is alig bírja megforgatni a motort.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a baja?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Nagyon gyengén indítózik. Mindig beindul az autó gond nélkül és utána már nagyon szépen jár. Most volt diagnosztikán az autó és nem dobott a szerelőnek hibakódot a gyertyákra. Olyan érzésem van mintha valahol elveszne az áram az autóba. De holnap akarok majd róla videót is csinálni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Savanya
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #36235 üzenetére
A tünetekből én is arra következtetek amire savanya.
Próbáld meg, hogy egy bika kábellel, az indító motor negatívját összekötöd a kaszni egy testpontjával.
Utána indítózz ha ugyan az a jelenség akkor a testelést már is kizártuk.
Ha megszűnik a hibajelenség akkor a motor és karosszéria közötti testpontot(pontokat) kell átvizsgálni megcsiszolni kontaktsprayvel befújkálni.Renault power
-
Sztlaci
aktív tag
Hali!
Az 1.5-ös DCi mikortól készül erősített kivitelben, honnan lehet tudni, hogy az eladó járműben melyik motor van..
Mennyire jellemző a motor kikönyökölése a régi típusoknál?Acer Aspire A317-51G-77QX 17,3"; i7-10510U, 8GB, 512GB SSD
-
mycso
Topikgazda
válasz Sztlaci #36240 üzenetére
Szia, mit jelent az erősített kivitel?
Nem könyököl semmi-sehova, hajtókar csapágy van alulméretezve, olyan 180k km-enként érdemes cserélni olajcserekor. Anyaggal, szereléssel 20k környéke, tehát nem vészes. Egyébként ha probléma van vele, van előjele: csörög-zörög.
Nagytöbbségben az erősebbeket érinti 100 és 106 lovas, de előfordult már 82 és 86 lovasoknál is.
A 2009 utáni 110 lovasokról nem tudok nyilatkozni, hogy esetleg azoknál már orvosolva van-e a probléma.
A motort nyilván látod a forgalmiban illetve motorkód alapján.pl. Megane: 2006 előtt 82 és 100lovasok (ph1) és 2006 utáni 86 és 106lovas (ph2).
Illetve van némi átfedés, 2005 végi-2006 elejei ph1-ekbe rakták a ph2 technikát (86/106).
110 lovas az megane 3-ban van, 2009 környékétől.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hugo85
aktív tag
Rob itt van neked egy jó 15"-os alufelni garnitúra. Csak asszony meg ne tudja
-
Hugo85
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
Na akkor akinek még nem tiszta nincs már asszony.
Illetve azóta van új, de ő nem asszony csak barátnő.Volt egy kis magánéleti pity-puty, ami nem volt túl publikus, de már túl tettem magam rajta, főleg így, hogy találtam egy kedves lányt az asszony helyett.
(drága házasság volt, de hát a tanulópénzt mindenkinek meg kell fizetni.)Renault power
-
Sly189
senior tag
Van valakinek ötlete, hogy hol lehet olyan fóliát rendelni, amivel az első és hátsó fényszórókat letudom fóliázni, az UV ellen? Nem szeretném ha bemattulnának van rá valami hasonló praktika?
-
diablo1984
veterán
ma megnéztem egy 1,8 benzines 2001-es lagunát, ezeknek mennyi az olajcsere periódusa? a gazdája szerint 30 ezer, de én sokallom kissé! kuplungja is elég fennt fogott, a vízszivattyú tárcsája is félig elkopott, szinte kúposra, de a közepénél egy vállnál vált kopottasra, az mitől?
a hátsó fékjében a munkahenger be tud állni? mindkét hátsó tárcsája vakrozsdás volt némi fényes csíkkal, az egyik oldalt talán a fele tárcsa más majdnem normálisnak nézett ki, lehet, hogy a munkahengerek be vannak rohadva rajta? a kézifék is tetőig húzható benne, hogy mennyire fog, passz......valamint a motorjának alapjáraton mint egy jóféle dízel, mikor meghallottam, rákérdeztem, hogy ez nem 1,8 benzin, mert dci hangja van, nem fémes, hanem tompa, pont mint egy dízelé! kis gázadásra csendesedik(normalizálódik), ilyet még nem b@sztam, a tulaj azt mondta, hogy eddig nem is figyelte, de majd elviszi egy szerelőhöz megnézetni......
valakinek tipp, hogy mi csinálhat ilyet egy benzines motornál?
amúgy az ereje meggyőző, bár lomhább mint az én 2 literes 8szelepes motorom, kicsit nagyobb a gázpedál lenyomása után a húzás(pedig az enyém bowdenes), de tetszik!nem lenne rossz autó ez, csak amiket ott a helyszínen észrevettem, hogy csinálni kellene, azt itthon összeadogattam, 150eft+munkadíj lenne, ha nincsenek komplikációk.....
-
#42667776
törölt tag
válasz Sly189 #36247 üzenetére
Általában az átlátszó fóliák, kőfelverődés ellen vannak és a közhiedelemmel ellentétben, nem UV állóak!
A 3M VentureShield Uv stabil, vagyis átengedi az UV sugarakat, hogy a motor többi részéhez hasonlóan változhasson a fóliával fedett felület színe. Valami jó fajta waxal le kell kenni és nem mattul!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 76
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Xbox tulajok OFF topicja
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Crypto Trade
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs