- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
-
speedydb23
senior tag
válasz gooool #45097 üzenetére
Meg kell mérni, hogy milyen gyorsan áll fel a nyomás a rendszerben. Nekem ezt mérték először amikor nem indult a Clio, utána pedig résolajat. Amennyiben a résolaj jó, de a nyomás nem, akkor lenne szar a pumpa.
Mivel nem írtál olyat, hogy nehezen indulna a Laguna, így nálad ezek kizárhatóak szerintem, de érdemes optimalizálás előtt állapotfelmérést csinálni (egyébként rendes chipes cégek ezzel kezdik).
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #45103 üzenetére
Szépen indul, ezzel abszolút nincs probléma.
Ha viszem, akkor nem sufni helyre akarom vinni, szóval akkor remélhetem, hogy ott ezeket ellenőrzik ezek szerint.Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a Thalia mennyire megbízható autó? Tudom, nem szép, meg nem egy luxus szedán, de relative fiatal van belőle óccóé Első autónak vesszük, ketten vagyunk (még), vegyes, kevés városi felhasználásra gondolkodom, az 1,4-16v szimpi...
-
gabx76
senior tag
válasz Vesztor87 #45105 üzenetére
Szia!
Sógornak van egy 2004-es Thalia-ja, de az még 8 szelepes (a jóféle 1.4 energy). Eléggé igénytelen gép, a motorral még semmi hiba nem volt.
Az utólagos riasztója a rendetlenkedik,a kipufogó felfüggesztését illetve a központi zárat kellene rendbe rakni, de kb. ennyi.
Napi 180km-t tesz bele mostanában, szerviz szempontból rideg tartáson van a gép, nincs kímélve. -
rob210
Topikgazda
KÉNYTELEN VAGYOK NAGY BETŰKKEL ÍRNI!!!
JÚLIUS 15.- E VAN, AKI TUDJA TUDJA MIÉRT ÍRTAM EZT LE AKI NEM AZ NEM.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Összefoglaló kinyit renault találkozó kinyit elcsodálkozik.
Így nem lesz tali fiúk, lányok.
Renault power
-
Babcola
csendes tag
Sajnos meg kellett válnunk szeretett Clio-ntól, mert egy kicsit megtörtem. A márkánál sem maradtam, vettünk egy mitsubishi-t családi autónak. Ennek már több ajtaja van és nem rágja a gyerek a fülemet hogy nincs saját ajtaja: [kép]
Szőrnyű 2 héten vagyok túl és még nincs vége. Persze mint mindíg only read üzemmódban vagyok/leszek.
A kép és tag dolgot levehetitek ha akarjátok.
-
Babcola
csendes tag
-
Babcola
csendes tag
válasz Vesztor87 #45120 üzenetére
Holt térben volt egy auto es kijöttem elé. Gyorsítottam de belémcsúszott. A család is velem volt, de hál istennek se nekik se a hátulról jövőnek nem lett baja. Rendőr nem kellett, mindenki lábon ment haza, de a miénkhez kellett pajszer mert beleért 1 darabka a gumiba.
-
rob210
Topikgazda
Na srácok akkor jelzem én 24.-én ráérek 16:00 ig
Ha akar valaki találkozni akkor összefuthatunk.
A komolyabb találkozó úgy látom megint elvetél, sok egyébb tényező miatt.
Lassan kezdeek hozzá szokni.Renault power
-
vatoloco26
tag
Sziasztok laguna II kezikönyvet keresek ami nem a 10
Oldalas
Ötlet valakinek esetleg tarsolyában!??Köszönöm szép hétvégét
-
speedydb23
senior tag
Valami nagyon nem jó a verdával, így nyaralás előtt kicsit félek elindulni.
Az a gondom, hogy néha nem húz rendesen, pontosabban lepadlózom és olyan mintha lassulna, aztán ahogy felengedem a gázt elkezd megindulni, tehát mintha fordítva működne a gázpedál.
Aztán ha leállítom és újraindítom egyből megjavul, tehát valami elektromos gond lehet szerintem.
Első körben vissza viszem oda ahol a klímát csinálták, mert lehet ott nyúltak bele valamibe amikor a testkábelt javították, lényegében azóta csinálja ezt...
Legnagyobb félelmem, hogy vagy a turbó vagy a magasnyomásúm kezdett el szórakozni.
Szerintetek mi lehet a gond?
-
Sly189
senior tag
-
Sly189
senior tag
válasz diablo1984 #45126 üzenetére
Sajnos ahonnan venném a másik autómat, ott nevetséges áron számolnák be.
Már gondolkoztam azon is hogy megtartom, és használom ezt is azt is... de az kicsit sok lenne
Inkább odaadom ennyiért. Sajnos a piaci ára ezeknek 600 000 ft tól kezdődik, és senkit nem érdekel az hogy milyen felni, mi van megcsinálva rajta, stb, lesz@rják az emberek -
speedydb23
senior tag
válasz Sly189 #45127 üzenetére
Én is ezt tapasztaltam ameddig hirdettem a Cliomat, hiába tudtam, hogy ez nem zsákbamacska, akkor se hívtak, mert a piaci ár 350k-tól indul és én 500k körül hirdettem, de még 450-ért se kerestek, szóval a Magyarokat nem érdekli igazán a csicsa, csak menjen és olcsó legyen...
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
válasz speedydb23 #45128 üzenetére
Én beszámíttattam a Cliomat az új Megane-ba. SOKKAL jobban jártam, mintha elkezdtem volna hirdetgetni, és ki tudja, mikor, mennyiért ment volna el.
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #45128 üzenetére
Azért van ez, mert azon a bizonyos lepedőn túl is elérhető legnagyobb/legújabb autókat akarják venni az emberek. Ezért keresik az adott típusokból a legolcsóbbakat...
Hiszen lehet feszíteni a szomszédnak, hogy mégis csak egy Megane II-t vett pl. egy hasonló árú Clio helyett.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
volvoguy
addikt
válasz speedydb23 #45124 üzenetére
Én elvonném egy Diag-ra a helyi szalonba vagy ismerőshöz akinek van szoftvere.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rob210
Topikgazda
Nem csak a dci, ha renaultot veszel akkor ez pont hogy előny amikor eladni akarsz akkor viszont nagy hátrány.
Ez van az érem mind a két oldalát nézni kell, olcsón vetted nem is tudod árában eladni.
Én is 510.000.- vettem, de 400.000.- at se kapnék érte szerintem, pedig "hibátlan az autó".Igaz nem is akarom eladni, engem iszolgál, amÍg ki nem veszik alólam.
Renault power
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Nos meglett a klíma hibája, fele annyi gáz volt a rendszerben amennyi kellett volna, a hűtő előtt vastag por réteg gondoskodott attól hogy ne tudjon lehűlni rendesen a rendszer, így most nem csak fél fokozaton fúj 6-8 fokos levegőt, hanem teljes fordulaton is.
A motortartó bakok még nem olyan vészesek, azt mondta a szerelő. Vidéken képtelenek voltak az ABS jeladót megcsinálni, ezt is cseréltetnem kellett a BP-i szerelővel. Így a 115k-s vidéki szerviz után még 30k jött rá plusszba (klíma full tisztítás, töltés + abs jeladó + munkadíj).
A jobb eleje felől kopogó hangot az okozza, hogy lengéscsillapítót kell cserélnem, tokkal, vonóval, toronycsapágyastól mindenestől. Ezzel kapcsolatban kaptam pár márkát:
Kayaba,Monroe,Bilstein,Sachs. A Kayaba-t ajánlotta a szerelő mondván hogy ő nem nagyon hallott még meghibásodásról, illetve egy megbízható japán márka. kb 20 körül tudja hozni kedvezménnyel, egy oldalra.
Mondta ha tudok olcsóbban nyugodtan hozhatom az alkatrészt én is. Ez a lengéscsillapító toronycsapággyal,munkadíjjal, mindennel gondolom a 2 oldal megint lesz vagy 70k.
200k-t sikerül 3 hónapon belül rálocsolni... De ez van, még örüljek ha csak ennyi gondom lesz az autóval.
-
speedydb23
senior tag
Én Bilstein gátlókat vettem, de nem ajánlom semmiképpen se, mert olyan lesz mint egy döngölő, leveri a vesédet... Legalábbis nekem a Clioba ilyen lett, azóta a komfortérzet majdnemhogy nulla.
Viszont nekem alkatrésszel munkadíjjal 80k-ba megállt az első futómű felújítása.
(minden párban: Bilstein gátló/felütkoző/porvédő; Febi toronycsapágy; komplett lengőkar; stabpálca/szilentek; kormányporvédő.) -
Skizz
addikt
Hello,
Korai Laguna benzinmotorral mennyire életveszélyes gondolat? Érdemes egyáltalán megnézni?
Egy 2007-es változatát használom nap mint nap, 1.9dci-vel. DPF probléma volt vele, meg egy jobb első toronycsapágy a 30e km alatt eddig. Ezekbe a korai benzinesekbe mennyi problémát írtak gyárilag?
Köszönöm!
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #45138 üzenetére
IDE motorról én is hallottam, de ez vajon az...?
A nyűglödő elektronika általában komoly problémát okoz, vagy együtt lehet élni vele? Mi szokott megzavarodni, klímapanel, vagy komolyabb?
-
diablo1984
veterán
a keréknyomás szenzort le szokták szarni, azt ki lehet az agyából íratni, elektromos ablakok tudnak összecsuklani(bowden szakadás), tud még megmagyarázhatatlan nem indulást produkálni(mint minden korabeli renault- valszeg immo, illetve központi egység hiba), központi zár is tud szarozni, illetve a csuda indító kártya, ha leejtik, ráülnek, stb. nem feltétlenül fog jelentkezni ezek a hibák, az elektromos ablakkal mindenképpen tudsz találkozni, az ha megszorul, már tépi is a bowdent....
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #45140 üzenetére
Hát ez nem hangzik jól.. :S Mindenestre köszönöm!
-
_NCT
őstag
válasz speedydb23 #45136 üzenetére
Köszi, pedig majdnem gondolkodtam rajta. Monroe Reflex-re is mondták hogy sportosabb, cserébe nem komfortos. Na most én az 1.6-os kerregőmmel nem nagyon akarok sportos lenni, ha nagyon muszáj, csak akkor... De inkább az a lényeg, hogy komfortosabb legyen az autó ezeken a jó magyar utakon....
(BTW a VÉDA bevételeiből valaki látott már a közutakra visszacsorogni pénzt? Na ugye....)
[ Szerkesztve ]
-
WunderKinder
tag
válasz diablo1984 #45140 üzenetére
Az ESP-sekben az ESP is tud vicceskedni, nekem is kb 70%-ban megy, amúgy meg reklamál érte aztán magától megjavul 1-2 hónapra. A széthulló elektromos ablakok meg a PH2-ben is megvannak, csak azok még fiatalabbak, de az eleje már kezdi. Komplett szerkezetet lehet hozatni Németországból olcsón, csak az ablakrögzítő klipszeket kell kicserélni benne gyárira.
Teljesen véletlenszerű helyeken jönnek elő a kontakt hibák, de általában orvosolhatóak csak meg kell locsolni kontaktspray-el a csatlakozókat. A tempomatos kormányátvezetők is hullanak, a simák érdekes módon nem. Az oldallégzsákok meg a gázpedál csatlakozóját érdemes bekötni fixre, mert azok a még a többinél is rosszabbak. A nem automata klímásoknál a klímavezérlő is gyenge pont.
Ezek saját tapasztalatok 4 Lagunáról (2001 1.8, 2002 1.8, 2005 2.0, 2004 1.8 mind kombi).
Ja és ami a legidegesítőbb, mindben nyekereg a vezető űlés. Erre ha van valakinek tartós megoldása az érdekelne.[ Szerkesztve ]
-
baluka6
aktív tag
Hello
2-es Megane limusinba tettünk Bilstein lengéscsillapítót ismerősnek, szerinte is kicsit keményebb lett.
Az hozzá tartozik, hogy 10-20% alatti lengéscsillapítónál minden keményebb, szóval attól függ, hogy mihez viszonyítasz.
Ha anyagilag belefér, én Kayaba-t ajánlanám, Monroe régen jó volt, mostanában nem tudom, Sachs-ból toronycsapágy és szilent készlet volt most a kezem közöt t(igaz Ford-hoz való), de minőségérzetre 500 ft-t nem ért... -
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #45145 üzenetére
És esetleg 2002-es Megane I mennyire lehet szívás? 1.4-es, 95 lovas, klímás. Motorcserés volt, elméletileg 40e-rel ezelőtt motorral együtt motorvezérlő elektronika, vezérlés, kuplungszett cserélve volt. Most bevallottan van egy cserés toronycsapágy (abból 25 a sachs), meg huncutkodik a műszerfal - ez utóbbi nem tudom mit jelent, élőben még nem láttam. Mi tud azon tönkremenni?
Ja, motorcsere nincs a forgalimba bevezetve, állítólag így ment át már a 2. műszakin, csak a papírok vannak meg róla, minden, ami kellett. Ehhez nem értek, nem tudom, mi a menete. Elvileg 12 ezer egy új törzskönyv azt cső. (?)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
abban a gyújtótrafó tud megpurcanni, de ha egyszer kap egy megfelelőt, akkor örök élet+1 nap!
huncutkodik a műszarfal, az lehet olyan, hogy ugrálnak a mutatók random, azt elég megtalálni, hogy mire ugrik, mert full elektronikus minden benne, egy zárlat miatt is tud mókázni(nálam indítózáskor a fordulatszám mérő ugrált, később kiderült, hogy az önindítóm csinált indításkor zárlatot), lehet valami az óracsoporton belül, vagy valami más.ettől még bárhonnan haza tudsz vele jönni. tudnak ilyen dolgokat a renaultok produkálni, az újabbak szélsőséges esetben menet közben ilyen hibakor beverik a "csekkendzsint" és le is tilt, míg a régebbiek mennek tovább(az én laguna 1-esem az ék egyszerű változat, nem beszélget, még a fogyasztást sem mutatja, de lehet nem is hátrány az. kolégám 1,6 benzines 1-es lagunája is hajlamos megkergülni, ugrálnak a mutatói, visszajelzők villognak, elkezdi szövegben felsorolni, hogy mi a hiba, de 10mp múlva már tünet mentes a gép..... bújkálnak a bitek, a renaultnál minden elektronika mindennel összefügg, egy zárlattol bárhol meg tud kergülni!motorcserét műszakikor kell bejelenteni, akkor állítanak ki egy papírt, hogy cserés volt és utána forgalmi és törzskönyv csere következik! jó kérdés, hogy eredet vizsgán ha kibukik, hogy soron kívül műszakira nem rendelik-e be az autót....
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #45147 üzenetére
Na akkor a műszerfal kérdés nem nagy cucc....
Viszont ez az, mi van, ha eredetvizsgán széttárják a karjukat?
-
diablo1984
veterán
szerintem megvétel előtt intézzék el, elviszik egy vizsgáztató helyre, ott kapnak egy papírt, utána majd neked úgyis új forgalmi kell és törzskönyv, spórolhatsz rajta. mennyi műszaki van még rajta? jó kérdés, hogy ha eredet vizsgán bukik, akkor nem-e autómatikus feljelentés, nyomozás, majd mikor az lezárul, motorkódot kap a vas.
amúgy azon nem szegecselhető(alu táblán van, az meg a blokk oldalára szegecselve) a motorszám?
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #45149 üzenetére
Műszaki idén májusban lett csináltatva neki.
Azt megmondom őszintén, nem tudom hol van.
Na majd meglesen élőben először, aztán folytköv..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs