-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Savanya
addikt
Urak !
Cserélt már valaki Megane II-nél hátsó rugót ? Otthon is elvégezhető vagy szerviz ?
Mobilszámom: 70-516-8068
-
mycso
Topikgazda
válasz Savanya #49752 üzenetére
Otthon is lehet, talán félórás művelet mindennel együtt a 2oldal.
Emelővel megemel, kerék le, rugóösszehúzóval a rugót picit összehúzni, teleszkóp alsó rögzítési pontja szétcsavar. Rugó kivesz, másik berak és ugyanez visszafele.
Ha felemelt autónál (lekötött teleszkópnál), valaki szépen rááll a hátsó tárcsára, akkor asszem a rugóösszehúzó nélkül is kiszedhető.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Pietro 22
aktív tag
Sziasztok!
Február elején vásároltam egy 98-as, III-as Espacet.
Néha a műszerfalon kirak egy EKG jelet, és sípol mellé, majd megjelenik egy service felirat is. Nem áll le az autó, és nem vesz vissza a teljesítményből.
Mi miatt csinálhatja? Mit jelent ez a jel?
[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
válasz orosziem81 #49749 üzenetére
Üdv!
Elnézést, már délután van...
Ember és állat állapotában nem esett kár , leszámítva az alkaromon pár karcolást, nyomódást.(#49750) rob210: Nem testkábel.
(#49751) Wiz Khalifa: Nem az akksi.
A hiba a főtengely poíció jeladója volt. Kicseréltem és másodikra már majdnem, de harmadik indításra beindult, simán járt.
Így utólag az a furcsa, hogy a volt Scenicünknél is volt ez a jeladó csere, de ott voltak "titokzatos" nem indul, de aztán mégis jelenségek (meg az 14 éves volt ~250k km-rel), itt nem.
Így a javítás, a két érzékelő össz 25-be volt VDO veztengely + Doria főtengely jeladó.
A kiesett két hónap alatt szerencsénkre a család másik hűséges autója segített ki: Hyundai i10, kicsit szűkebben, de rendületlenül.[ Szerkesztve ]
NT
-
Pietro 22
aktív tag
válasz rob210 #49758 üzenetére
Benzines. Próbáltam már 3 helyen is kiolvasatni a hiba kódot, de egyik helyen sem sikerült, nem kommunikalt a kocsi.
Van meg egy problemam. Neha a kocsi rangat 1-2-3-ban, mig nem er el egy bizonyos sebesseget. Ha kátyús hepe hupas úton lassan kell mennen pl kettesben, akkor elkezd rangatni, olyan mintha "szaggatottan kapna benzint". Ha gazt adok elmúlik, de ez nem a legjobb megoldás pl kátyús utakon, vagy valaki mogott araszolgatva. Hatso also motor tartó bak laza volt, azt csereltem, jobb lett, de nem teljesen. Igy is dadog a kocsi. Hidegben, melegben egyaránt. 3-as fokozattol feljebb mar nem csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
Pietro 22
aktív tag
válasz orosziem81 #49760 üzenetére
Nem tudom, ez e a neve pontosan, de ehhez hasonlit. Illetve pont igy nez ki!
Egy ilyen ábra egyebkent.
[ Szerkesztve ]
-
Pietro 22
aktív tag
Köszi srácok!
Megpróbálok ezek mentén haladni, aztán valahogy csak kiderül mi a hiba!
-
daddy97
csendes tag
válasz Pietro 22 #49762 üzenetére
A használati szerint ami a twingo 2-höz van:
A robotizált sebességváltó elektronikus rendellenesség visszajelzőlámpája vagy víz jelenléte a gázolajban.
A gyújtás bekapcsolásakor villog (a motor áll), néhány másodpercig folyamatosan világít, majd kialszik.
Ha menet közben kigyullad, a befecskendező berendezés számítógépének vagy a robotizált sebességváltó hibáját jelzi vagy víz jelenlétét a gázolajban. -
PHenis
senior tag
válasz Pietro 22 #49759 üzenetére
Ilyesmi hibám van nekem is. Többnyire akkor rángat,ha pont motorfék határon vagyok, alacsonyabb fokozatokban. Következők voltak cserélve: mind3 Motortartógumibak, gyertyák, Gyújtás elosztó rotor, injektor tisztítás, üzemanyag szűrő, szívó oldali tömtítetlenség ellenőrzése, pillangó szelep tisztítás.
Ha sikerül megoldanod, írd meg :-)
Jah, hiba kód nincs, Laguna1 ph1.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Urak esetleg van közöttünk olxan akinek van GAT4964 - e, aki nem tudja mi az a vezérlés rögzítő gyári készlet.
Nagyon durva árakon megy,
Renault power
-
Savanya
addikt
Urak !
Megint van egy kis gondom . Tegnap elkezdett nyöszörögni a hátulja - olyan mintha be lenne rohadva valami - .
Felemeltem ,de alaposan megrángatva se tapasztaltam semmit . Rúgó szerencsére ép és sértetlen .Mi lehet a baj ?
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Pietro 22
aktív tag
Köszönöm az újabb ötleteket, tippeket!
Ez a motorfék határon vagyok dolog megfogott. Tenyleg olyan, mintha ott azon a ponton, hataron csinálná. De 3-as fokozattól feljebb nem.
Amiket én cseréltem, (mas okból is, nem csak amiatt) az a motortartó bak, 4 gyertya, gyertyakábelek, vizpumpa, ék- és vezerműszíj, szűrők, olajok.
Megoldasra nem jöttem még rá, de ha bármit megtudok, jelzem!
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Találtam egy szép darabot ,mi a véleményetek róla? Ár ,állapotra gondolok.
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49774 üzenetére
Mennyiért reális szerinted?
-
diablo1984
veterán
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49776 üzenetére
nem mindegyiken van ott a renault felirat nem ? akkor ennyit nem szabad adni érte ez a lényege?
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #49775 üzenetére
A kedves hirdető nincs tisztában azzal hogy mit hirdet
Ebben nincs kettős tömegű lendkerék valóban hiszen nem diesel, van benne helyette okoskerék
Érdemes lehet megnézni, de akár mennyit is hazudik bele a kocsiba ennyit nem adnék érte.
Az illesztéseket meg kell nézni alaposan, nekem az valamiért nem szimpatikus, de lehet csak szarul van fotózva.1.3 a vége és akkor még az eredetvizsgát is ő állná.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #49779 üzenetére
Én is pont azt szúrtam ki, hogy a vezető ülésen mi az a szakadás repedés.
Ez szerintem semmi extra kicsit ki van takarítva.
Egy megnézést megér, egyben van a gép, de ennyit a büdés életbe nem adnék érte.HOPP és az egyik szenzor hiányzik.
(map)
A szívosoron a gyújtótrafók mögött ott aluk de hol a szenzor belőle???Felejtsd el ezt a kocsit.
Ez nekem sumák verda.A gyári aksi van benne azt is most fogod cserélni, és ki tudja még mit és miért adja most el.
Remélem a vezérlés nem a gyári, mert csak keveset ment vele.
Láttam már olyat 11 éves volt a kocsi patika, de nem volt még szíj cserélve rajta mert nincs benne még csak 87.000.-(5 év vagy 100e renaultnál inkább 90e)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz salieri. #49773 üzenetére
Haverom tavaly, pont kerek 100.000Ft-al drágábban vette a fullos 2011-es, 2.0dci 3-as laguna kombit (mondjuk volt benne 320k km). Na de akkor is...
Egyébként ez a megane2 széria legvége, ezeket kb. ilyesmi áron szokták hírdetgetni.
Az a szakadt ülés picit nekem is böki a csőröm....Mod.: egyébként el kell menni megnézni, esetleg valami hozzáértővel/szakszervizzel átnézetni, aztán mittomén, ha 1.5M-be mehet a buli és tényleg rendben van, akkor éppen mehet a buli. Azért ez csak 2009-es és kevés a méter is benne....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dussy
őstag
válasz salieri. #49782 üzenetére
Tavaly szeptemberben vettem 2007/04. havi 1.6-os tempomatos M2 kombit.
Sokáig keresgettem, először a Ph1-et néztem csak. Kiábrándító volt a kínálat, gyatra állapotok, lelakott belsők. Aztán volt egy autó ami elérte az ingerküszöbömet, de magasabb volt az ára az eredeti költségnél. A kis Cliom meghirdettem, 2 nap alatt el is adtam, de a kiszemelt autó a próbaúton kiábrándított... Nem volt mit tenni, autóra szükségem van a munkámhoz.
A megemelt keretbe 2 újabb autó is bekerült, szerencsére az első mindenben befutó volt. A próbaút meggyőzött, szervizbe is elvihetem. Az vásárlás után pár nappal kiderült az eredeti tulaj (kereskedésből vettem), aki készségesen elmondott mindent, szerencsére ekkor sem csalódtam.Évjáratot és állapotot veszünk, én ezt tanultam ebből. Ha neked megér ennyit és van mód rá, hogy valahol megnézetni simán jók leheletnek. Én olcsóban vettem alufelnivel, gyári fejegyeséggel kormányról vezérléssel, tempomattal.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
mycso
Topikgazda
Illetve ha jól látom, akkor külföldi cucc. Van valami nem magyarnak tűnő pálya vagy parkoló matrica rajta, meg mintha PAK-XXX lenne a rendszám a matricán.
Esetleg egy renaulba benézhetsz az alvázszámmal, hogy lécci-lécci mondjatok róla valamit.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
A kocsi németországi 1. tulajtól lett behozva.
Engem is zavar a félbőr ülés ,hogy szakadt.
Valamint itt említette rob,hogy hiányzik a MAP szenzor.
Gyári motorburkolat ezeken egyiken sincs? Külön rendelhető?
Kicsit sokallom az árát ,de évjárat és képek alapján megtetszett. Át tudom nézetni minden szempontból gyári diag. Csak minimalizálni akarom a lyukra futást. Ez a kocsi 320 km-re van tőlem. Amit néztem 1.37 milliós meg felszereltebb, csak nagyon kevésnek tűnik nekem benne a 149k km.
Valamint most jobban belegondolva nem volna hülyeség egy tempomat bele. -
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49787 üzenetére
Ennek a nèmet autónak renault szervízben vègig vezetett a szervízkönyve? Mert azt nem írja, csak hogy nèzd meg az autót, az a bizonyítèk! Mert egy nèmet autónál ha 150e-ről rakták vissza, az sem látszik jobban.... Mègpedig a kinti autókat durván tekergetik, itt meg valaki durván akar keresni...
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49788 üzenetére
Gondolom az ezüst példányról írod,nem az 1,37 milliós feketéről.
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49789 üzenetére
Igen a nagyon drágáról. Annyièrt vagy egy kicsit többèrt már tènyleg megane3 van.
Ennèl a szürkènèl azonnal vezèrlèscsere+ okoskerèk csere(ki tudja, hogy meddig bírja) kellene kezdeni, mert messziről jött autóra azt hazudnak, amit akarnak... Ès piszok drága mèg mindig....A fekete is nèmet, mèg magyar rendszáma sincs, de legalább a renault felírat meg van a hátulján. Ez a start-stop rendszer hülye nepper duma, ezek mèg nem hallottak róla, hogy valami gombnyomásra indul. Km itt is lehet tekert, elèg iq szegèny a neppere....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
Gabesz87
veterán
Tudtok esetleg segíteni abban, hogy Bp-en hol lehetne alvázmosást csináltatni? Így a tél, havazás végeztével szeretném lemosatni a szutykot alulról egy lehetőleg nem kókler, megbízhatatlan mosónál. Leginkább a belvárosban, vagy környezetében: VIII, IX, X, XIX, XI. kerületek. De ha kicsit távolabb van, az sem akkor probléma. Egyúttal persze külső-belső takarítást, ápolást is csináltatnék. XI. kerben találtam egyet, a BEMOK Plusz. Ha más nem lesz, akkor megkérdezem ott.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49791 üzenetére
De ezt az 1,37-es érdemes lehet megtekinteni? Olyan kopottnak tűnik nekem. Igen nem egy agysebész ,de próbálom ezt most kizárni
-
orosziem81
tag
Ez a magas km óra állás ami írtál egy gondolatot felébresztett bennem…
Jól gondolom, hogy az ilyen kocsik amik 6-7 év alatt sok százezer km-t futnak, jellemzően pályán vannak használva ugye?
És azt is eredményezi, hogy a motor kopottsága jóval kisebb, mint egy városi ingázós autónak 160 ezer km-rel mondjuk? (A kettőstömegű, a teljes befecskendező rendszer, dugattyúk stb)
Tehát ha mindezekre igen a válasz akkor egy pályán használt magas kilométer számú autó motorikusan lehet megbízhatóbb, mint egy jóval kisebb kilométeres ismeretlen/ismert városi előéletű cucc.
Hangsúlyozom, hogy csak a motor területére gondolok, mert gondolom h egyéb alkatrészekre erőteljesebben kihathat a nagy távolság/használat. -
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49794 üzenetére
Èn szkeptikus vagyok a kintről hozott autókat illetően, a magyar nepperek is dettó a szememben, ez a kettő együtt meg apokalipszis! Az iq light nepperek meg tekernek, hazudnak, elmègy, lebuknak ès "ez ilyen, újat kell venni" szöveggel leráznak, hiába utaztad át az országot! Alvázszám alapján èrdemes betèrni egy renaulthoz, hogy hátha van központi adatbázis, de egy 3 èvvel ezelőtti szám mèg nem garancia semmire....
A kinti autókról azt mondanak amit nem szègyelnek, ezek meg drágák ès fullosan ismeretlen az előèletük, minden más csak mese habbal.
Ha már benzines, akkor magyar autót tulajtól, bár itt is megvan a lyukra futás sansza, de az árszegmens tetejèről illik mèg a hold-napállásnak is passzolnia...Vègig szakszervízben(nem karcsi a sarokról beírások) vezetett szervízkönyre kèrdezz rá, majd a renaultnál kis kp- vel a zsebben az alvázszámra, csak utána indulj el 300km-re kocsit nèzni szerintem....
-
gooool
őstag
Amikor elviszed egy igazi szakihoz a jónak gondolt autód egy hátsó szilent és időszakos revízió párosra és sorra hív, hogy mi a kuka és pörögnek a deákok...na akkor elgondolkozom, hogy b@sszameg.
El sem mertem képzelni, hogy ilyen szintű problémákba futok, de hát ami kell az kell, nem mintha sajnálnám a géptől, jó áron vettem és szeretem is, szóval megkapja, amit kell.
Ez most egy komplett első futóműcserét és kormánymű felújítást jelent...Előbbi lógott, mint a c...ny asszony csöcse, a másikból meg dőlt az olaj.
Az apróságok, mint az ablakemelő mechanika felújítása, nem működő klíma megjavítása, EGR off már apróság ezek mellett.Jah az akksim is cellazárlatos, lemerült pár óra nyitott ajtós szereléstől, 9 voltot mért a srác.
(Írtam is havernak, hogy jutányos áron megveszem a Feliciáját a szervizköltségből. )
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen