- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz roberto211 #9150 üzenetére
elég bonyolult, hogy nem lehet autótípusra keresni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
g.gergo
senior tag
válasz FerNandor #9149 üzenetére
Üzemanyagszűrőből maradj a gyárinál: Delpfi HDF938 vagy Renault cikkszám alapján: 7701062104 vagy 8200400418. Itt van egy táblázat, tudsz tájékozódni. Az évjárat ajánlásokkal szerintem ne foglalkozz, nekem is 2004-es van és mégis HDF938-at használok. 3 mikron felé ne menj. Nézd meg hogy hol lehet kapni és onnan rendeld meg a többit is. Itt egyébként egész jó árak vanak, kérj árajánlatot.
-
FerNandor
őstag
válasz roberto211 #9153 üzenetére
azért köszönöm.
Most eszembe jutott az unix. van ott elvileg kedvezményem. pollen-,levegö-,olaj- és üzemanyagszürö 18055ft-ra jön ki, kedvezmény nélkül.
üa.szürö-böl mann-t néztem 10907Ft, de a knecht is ilyen árban van, bár nem tudom, hogy hány mikronosak (gyári minöségnek írja az oldal), de most gyengébb szürö van bent, az biztos.jó egyébként a competition sti 10w40-es olaj, nem? azt olvastam, h félszintetikus.
ja és gumit is kell vennem, ezt néztem: [link] mi gondoltok róla?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz roberto211 #9155 üzenetére
ja, neked válaszoltam, de az üzenet mindenkinek szól
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
Hali, rob210, elsősorban téged kérdeznélek.
Mivel erről a xado-ról csak jókat hallok mindenhonnan, ezért úgy döntöttem, hogy idén az elf-et hanyagolom és megnézem a xado-hoz mit szól az autó.Ha jól gondolom nekem (1.5dci) 5w30-as olaj kellenem viszont van belőle SM/CF és SL/CF és valami City jelzésű, ezekből melyik az ami nekem jó....nem vágom, hogy mi a különbség köztük (az oldalukon elolvastam a leírást, de abból nekem nem jön le semmi különbség)
Illetve még ezeket a xado géleket néztem, de ezek sem egyértelműek számomra...igazából a váltóba gondoltam, illetve a motorba hova lehet?? Üzemanyag vagy az olajba???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9154 üzenetére
Én a fulda gumiját az ecocontrolt javaslom.
Nagyon jó a gördülési zaja istenien tapad és szvsz én olcsón jutottam hozzá.
No és nem is írnak róla rosszatRenault power
-
rob210
Topikgazda
Na végre még egy ember aki áttér a sötét oldalra
Először is kezdjük azzal, hogy ha kipróbálod nem fogsz mást használni.
A városi (City) azoknak ajánlott akik sok hidegindítással rövideket mennek, mert olyan összetétele van.
Az 5W30-at jól látod neked az kell.
A gélek közül sok féle van, ha eszegeti már a blokkod az olajat a gélt akkor érdemes bevetni.
Mivel a henger falára és a dugattyú falára épül fel egy vékony rétegként és így csökkenti a súrlódást a fogyasztást és az olajfogyasztást.
Fémkerámia technológia ami rohadt kemény réteget képez a bevont felületen.Én a váltómba is tettem próba képen nekem nagyon bevált sokkal könnyebb lett a váltó járása.
Az üzemanyagokba tölthető adalékok az adagolók injektorok tisztítását végzik és a fogyasztás csökkentésben van szerepük.
Remélem kielégítő választ adtam mindenre.
Renault power
-
FerNandor
őstag
Azt is néztem. 175/65R14-ben 12686FT ingyenes átvétellel. az jó, nem?
AMD Power: ELF-et írnak mindenhol. Te mit javasolsz?
Szerintem amúgy elég lenne bele a competition 10W40.
szerk.: egyébként 1.5dci-be mennyi motorolaj kell pontosan? és a váltó? 3,4l?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Füge007
senior tag
-
Nordik
őstag
A kis Clion nem az igazi a hatso ablaktorlo, egyszeruen nem feszul ra az uvegre rendesen.
Probaltam hatra hajtani, de azt se tudtam, sztem be van allva az egesz. Ha csak a lapatot cserelem az gondolom nem oldja meg, az egesz kart kellene amit meg bontobol lehetne beszerezni... Vagy tevedek? -
Nordik
őstag
Probaltam fujkalni WD40el. A hetvegen minden ilyet atfujkaltam vele.
De ez se segitett az ablaktorlon, de azert majd meg megnezem.Meg lenne meg 1 kerdesem: A motorba van 2 cso ami egymas mellol indul ki. 2 ilyen vastag cso, egyik fembol van es bordazott. Ha tudjatok mirol beszelek, akkor ezeken nem kene mind a ket vegukon valami szoritobilincs szerunek lennie, hogy le ne csusszon a csonkrol?
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #9168 üzenetére
Nem lehet, hogy a kipufogó ér valamihez oda?
Mert amikor terhelés alá kerül a kocsi azaz felengeded a kuplungot, akkor kezd el rezonálni a kasznival.
Más ötletem nincs látni hallani kéne.Renault power
-
Nordik
őstag
Kozbe kideritettem, hogy a legszuro csorol van szo. Szoval a jobb oldali az gumi a masik viszont ilyen bordazott aluminium. Melyik mi celt szolgal? Csak mert ha lehet az alu csovet kicserelnem gumira es lebilincseznem. Ugyanis nincs rajta... es felek elszall.
Hol kapok ilyen csovet egyebkent? -
rob210
Topikgazda
Nem tudsz egy képet csinálni?
Mert kicsit zavaros, hogy melyik csövet akarod cserélni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Nordik
őstag
Igen! Egyik jobbra lefele megy, az nekem gumi, de csak egy bilinccsel... Gondolom mindket vegere kellene...
A masik ami a kepen is lathato az nekem bordazott alu es nincs rajt bilincs, gondolom ide is kene. Ezt azert gondoltam lecserelni, mert a gumit konnyebb lenne bilincsezni.
-
rob210
Topikgazda
Tehetsz rá bilincset de nekem a meganban sincs.
Felesleges, nem esik az onnan le, vagy ha leesik akkor bazira rángat a motor vagy szét van szakadva a motortartó bak.A másik az, hogyha megnézed az a cső hova megy rájössz nem szereted az égett gumi szagot a motortérből kiszűrődve az utastérben szagolgatni, egy esetleges felgyulladás esetén pedig motorteret oltani.
Renault power
-
-
AMD Power
titán
Mind1 úgy is le lesz engedve.. az a biztos amit te csináltatsz meg rajta.
Castrol, Xado , Liqui Moly... a tiédbe inkább 10W40 kéne már szerintem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Laraxior
titán
Premium benzinbol melyiket szereti a Renault? Ma tankoltam bele Evo-t a MOLnal, de ha annyira nem birja akkor hanyagolnam. Anno a Peugeotom az OMVs benzint nagyon szerette, gondoltam kiprobalok ennel is valami jobbat mint a 95os,artani csak nem art. Tulzasba ugyse viszem
Amugyis csak a MOLnal tankolok, lehet valtani kene? Szomszedban van mellettunk."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
ezert kerdeztem, mert pl az omv-t mintha megintcsak nem ajanlottak volna a Renaultosok. Legkozelebbinel ranezek a Lukoilra.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
g.gergo
senior tag
Üdv,
1.5 dCi-be az 5W40 SM/CF kell.
Váltóba kettő db. tubus kell. Ebből inkább spay-t vagyél, azt könnyebben befújod a helyére.
Lehet a motorolajba is rakni ilyet, illetve az üzemanyagba ilyet, ami nagyon jót tesz a cr pumpának és a csúcsoknak. Ha már nagyon ingadozik az alapjárati nyomás, akkor kb. 1500 km utána tegyél bele mégegyet.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Talaltam egy hibat a Clioban. A jobb oldali fenyszoro kicsit feljebb vilagit a kelletenel. Rakerdeztem az eladonal es mondtak, hogy mar autoszerelovel probaltak beallitatni, de valami elvan benn torve. Azert ne probaljam meg megiscsak valahogy lejjebb allitani? Vagy vigyem el autovillamossagihoz?
-
rob210
Topikgazda
-
zsizsef
senior tag
Üdv Urak!
M2 okoskerék kedvezményes vásárlásában tud valaki segíteni?
30% százalékom van, ha ettől tud valaki jobbat privátban kereshet.
Köszönöm! -
rob210
Topikgazda
-
biker
nagyúr
van egy 1,5dci szekér, kisebb zúzás volt az elején, szereléskor valamivel (pl 1,5l plusz olaj?) hazavágták a turbót. Konkrétan csak teljes üzemmeleg állapotban (addig nem) elkezdi azt, hogy mikor szinte terheletlenül fut (pl 4-ben 50-el megyünk városban hosszan) vagy motorféknél, ad egy lefújó szerű hangot, és onnantól elkezd ordenáré módon visítani.
Innentől a gázpedál nyomogatására a turbó fordulatszáma változik, ill. a visítás hangereje változik (gondolom a VGT elem szabályozgat) de a motor fordulatszáma nem nő, nincs erő a motorban
Nem okád füstöt mint a VW pdtdi-k mikor elszáll a turbó
és innentől így marad addig, amíg kuplungot ki nem nyomom, le nem esik a fordulatszám alapjáratra, és ekkor elhallgat ugyanolyan hirtelen elzáró hang kíséretében, betehetem sebességbe, és húz ismét a motor, rendesenA fenti linken a hangfelvétel, 1:58-ig normál, ott jön a hirtelen váltás, ez konkrétan a maglódi körforgalom előtt 3-ban motorfékkel rágurulás volt kb 40-ről, és innentől csak a visítás, kiraktam üresbe, megpumpáltam, hogy hallható legyen, majd megvártam, hogy leessen a fordulat, 2:24 körültől rendes hang ismét
A levegő nyomócsövek, intercooler volt szétszedve, kitakarítva, meg az EGR szelep és ott 1-2 cső, 600kg szutyok kitakarítva.
Olyat is hallottam máshol, ahol hasonló zajt mutattak, hogy kipuffogó repedt és ha épp kiszelel, akkor csillapítatlan lesz a kipuffogó ág, és szétpörög a turbó, nem tudom....
Ami kérdés, hogy merjek erőltetni, vagy szét tud úgy esni, hogy ott megáll ahol van? mert van egy fontos ügy, ami miatt kb 2x 140km-t kellene vele menjek (70% M%-ön)
Vagy csak turbó csere után?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Nem vagyok jó dieselekben de tudomásom szerint minden modern turbós dieselben van egy lefújó szelep ami a túlnyomást szabályozza.
Nem lehet hogy ez a szelep ragad neked be?Mert a mechanizmus a következő motorféknél a turbó túltermelését ezen a szelepen keresztül engedik ki, ami ha leesik a fordulat visszaáll, de ha még vissza nem eső fordulatnál újra odalépnél a turbó pörög adná a plusz szuflát csaknem tudja, mert a szelepen keresztül távozik a nyomás.
Szóval nem biztos, hogy a turbó vagy bármi más hibás lenne lehet csak alaposan ki kéne a szelepet takarítani.
De mondom én nem értek a dieselekhez!!!
Renault power
-
g.gergo
senior tag
Üdv,
Én ezzel 1 métert nem tennék meg a következők miatt. Ha a turbó tengelyét kenő motorolaj átjut a turbó rossz tömitésén és a légtorokba kerül, a járó motor beszívja azt. Kulcs elfordít, de a motor jár tovább hatalmas füsttel, hanggal és egyre jobban el kezd pörögni. Konkrétan addig forog a motor míg szét nem esik, vagy el nem fogy az olaj és kenés hiányában csapágyak tömkelege sül be és szorul meg. És ilyenkor nincs elekronika sem, ami leszabályoz. Két megoldás lehet: futás az autótól minnél messzebb, vagy valahogy megpróbálni lefullasztani, lefolytani pl. kuplunggal, ami ilyenkor szintén nagy eséllyel ég le.Gyakorlatilag ez történik vele. Őt nem sikerült lefullasztani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Battlefield 2042
- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Építő/felújító topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!