- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Docker konténerizálás
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz zsolt19900 #125337 üzenetére
Annyira nem ajánlatos a dolog, nem csak a turbónak teker oda, a vezérlésnek is, meg kb mindennek (tört már el feszítőt is ilyen). Napi használatban lévő autóra nem írnék ilyet, hobby race kocsira max. Amúgy szoftveresen 10 enter és működik.
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125350 üzenetére
Elcsúszott a kimásolás. Az 1-el lentebbihez szólt volna.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz lenko #125339 üzenetére
Félelmetes ez a diesel fikázás mániád, de komolyan. Kicsit unalmas már. Én például ugyanúgy rühellem a kis\közepes szívó benzineseket, mint te a "szardízeleket", mégsem hangoztatom minden oldalon hogy 20FT-ot nem adnék mondjuk a 2.3 V5-ért (mentem nemrég egy E36 323i-vel, 170ló és legalább 6 henger, hát a rosszullét kerülgetett hogy sehol nem megy rendesen), meg vegyen mindenki dieselt. Csak éppen lehet van akinek bejön, tiszteletben tartom, nem állok neki fikázni rögtön mint te most. Agyam eldobom, de komolyan ..... abba már nem megyek bele hogy a füst mentes 200le\440nm-es 1600kg-os 1.9pd-m annyit ad bármilyen helyzetben ezeknek a 170 lovas szívóknak, hogy nem tudják milyen rendezvényen vannak
-
Kiskokó
veterán
válasz Sz.Riki88 #125354 üzenetére
Megértem amit beszélsz! Sőt Dízeles vagyok én is.
Az A6 3.0 TDI a 4.dízel autóm, volt előtte 2.0, meg két 1,9 PDTDI is... lehet húzni meg chippelgetni... de amikor egy dízel úgy kormol hogy nem lehet normális közlekedés mellet SEM mögötte haladni az azért engem is feltud baszni...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
lenko
aktív tag
válasz Sz.Riki88 #125354 üzenetére
"mentem nemrég egy E36 323i-vel, 170ló és legalább 6 henger, hát a rosszullét kerülgetett hogy sehol nem megy rendesen"
Mert nem tudja akié volt, hogy a 25 szívósorával ugyanúgy 192 ló lesz.
"abba már nem megyek bele hogy a füst mentes 200le\440nm-es 1600kg-os 1.9pd-m annyit ad bármilyen helyzetben ezeknek a 170 lovas szívóknak, hogy nem tudják milyen rendezvényen vannak"
Ha 1600kg, és nyilván nem DSG akkor nem is tudom hogyan. Kb. ugyanúgy mehet, esetleg hajszállal jobban. Tehát a rendezvény táma kicsit sántít.
Azt a füstmentességet meg hagyjuk, még gyári állapotban is jön belőle ki füst, mert ezekbe még nincs részecske szűrő.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
bognar110
őstag
1.8T motorok egyébként láncosak ?
-
zsolt19900
őstag
válasz Sz.Riki88 #125351 üzenetére
úgy vagyok vele igazából, hogy most is van benne "rajtprogtam" ren-den-den-den es dolog, de néha csak hülyeségből nyomom be (olyan még sosem fordult elő, hogy átnézett volna valaki, mondjuk egy agyonfaszaultraextraszivikescsávó, aztán használtam is volna) szóval az is csak van, max néha megmosolyogtat, most ez is kb. ilyen lenne
ugye nem kötelező mindig használni, el lehet indulni teljesen szokványos módon is, ezért gondoltam csak hogy megkérdezem és reméltem, hogy a véleménynyilvánítások közepette kapok is választ
szóval köszi, rákérdezek a csippesemre, hogy mi a téma ezzel
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125358 üzenetére
miért kéne dsg?!
lusta szar az....miért egy rendesen megcsinált benzines szerinted nem fog kormolni WOT-on?
akár még egy gyári is kormol szög gyári kipuval WOT-on, csak a VW ilyen fillérbaszó szar, hogy szinte a végtelenségig lambda 1-en tartja az AFR-t... amivel csinál olyan NOx kibocsájtást hogy csak lesünk...Mágus2:én akartam rá csapni!
jah AEB-es kollégának lett valami a tuninggal?
lesz nálam egy bex (k03-073) gyári úgy turbo."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
wrox
senior tag
Sziasztok!
Ki akartuk cserélni egy 2010-es Passat CC ben a gyári rádiót (RCD310) egy másikra, de se kép se hang az új rádión. Kocsi rendesen indul. Kipróbáltuk egy másik autóban (2007-s B6) az újnak szánt rádiót, abban meg megy hibátlanul. Visszatettük a gyári rádiót, de az se kapcsol már be. Mi lehet a hiba? -
D5
aktív tag
Sziasztok! (das auto: VW Jetta, Mk4, VR6, AFP, 2000)
Az elmúlt időszakban eléggé sokat főtt a fejem a szervókormány miatt. Hidegindítás után kb. 500 méter haladás megtételekor a kormányzás felkeményedik, és kemény marad egészen a következő hidegindításig (azaz egy hosszú éjszaka után reggel ugyanezt produkálja). Ami volt: gyári pumpa csere, szervóolaj-tartály csere, kormánymű felújítás, gyári nyomócső csere, ATF olaj csere szintetikus zöldre.Eddig a visszatérő csövet nem vizsgáltuk, de tegnap találtunk benne egy érdekességet: [link]
Ez a szűkítő van benne. A cső kipucolása és a szűkítő kivétele után a kormányzás érezhetően könnyebb (bár nem 100%-os szerintem, de könnyebb). Az alaptünet továbbra is fennáll. Szerintetek mit keres egy szűkítő a visszatérő csőben? Ez gyári lenne? (Azért kérdem, mert nem vagyok meggyőződve arról, hogy nem volt piszkálva a rendszer.) Miért pont a visszatérőben? (A nyomó oldalon látom értelmét, máshol nem.) -
Uzmany
őstag
válasz bognar110 #125289 üzenetére
Szia!
1 éve vettem a Golf 5-t (ABT)
Nekem nagyon bejött. Volt aki le akart beszélni róla, mondván túl bonyolult, turbó és kompresszor is stb. Igaza van. Nagyon meg kell nézni, hogy mit veszel.
Ha nincs igazolható szerviztörténete, akkor szerintem keress másikat.
Én is Németországban vettem, és itt használom.
Itt is van hulladék meg stb... Másfél hónapig kerestem, míg rátaláltam a nekem tetszőre. (vw kereskedés, igazolt szerviztörténetét , első tulajtól)
Én nagyon örülök, hogy megvettem. Csak jót tudok róla mondani.[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz molnarpeter #125372 üzenetére
bármelyik értelmes sportos modell, a sport autókról meg ne is beszéljünk
kormolnak annyira a nyavalyás bengások is ha jól meg van csinálva mint egy modernebb dizel."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #125341 üzenetére
Köszi!
Melyik mekkora volt? Ami a turbo geót mozgatja ahogy néztem az 6mm-es mekkora volt a másik?Má' nem
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kalandor #125376 üzenetére
az már régen, rossz ha Te látod, de amikor frutizod van egy pamacs és kb ennyi, már ha minden rendben, de benzines pl simán végig tud pamacsolni, akár egy fos gyári kis motoros akár mi is, itt a dombocskán felénk, jól megfigyelhető, ahogy kerülik ki a kapaszkodó sávban lévőket x+5km/h sebességel, szépen meg lehet mondani mikor nyomja a padlót a delikvens és mikor vált
kivéve állt a vw-knél, azokból csak szag van....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #125377 üzenetére
kis szemléltetés...
1.8T épp piros vonal a megvalósúlt lambda, 4500-ig lambda 1-en van tartva... 0,85 a telj max, én 0,8ra irattam az enyém, a fos kis turbo miatt amennyire lehet meg legyen fogva az egt.
(6000 körül a törés a lambdába a fos maf (kék vonal) miatt van)
egy 4baros fpr-el vagy egy diode moddal meglehetne viccelni, a képen a szemfülesek észre vehetik, hogy volt mechanikusan nyomás emelés (mi elött a kétkedők azt mondanák, hogy ezért szar az afr, nem, azt a maf/map bekorrigálja)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
Sziasztok,
Octavia 2.0 pd tdi 170 le RS-k mennyire ajánlottak? A 2.0 pd tdi ezekben is betegágy?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125387 üzenetére
A vékpnyabb 3,2mm a vastagabb 5mm. A vékinyból kell 2m a vastagabból elég 1m.
Nem csak a turbó körül kell cserélni, hanem az egr-hez tartozókat is, amik a motor mögött vannak az n18 szeleppel eldugva.
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz zsolt19900 #125362 üzenetére
Szivesen Amugy haverom is igy volt a passattal, írjam már meg, úgyse használja majd nagyon. Mondtam hogy persze, persze Na megirtam, lett rajtprog, popcorn, éjjel-nappal tiltatja mert hogy ez mekkora jó már
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #125363 üzenetére
Miért lusta a DSG? Stabil 2-3 tizeddel jobb a gyorsulás mint manuállal.
Gyári benzinről beszéltem, nekem nem kell a tuning, és a ma reggeli 5fokban sem volt semmi füst üzemhőn.
Hidegen meg nem tudom, sosem pörgetem 2200-as fordulat felé, addig is max. 1/3gázzal.Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125391 üzenetére
annyi két váltáson hozok neked kb a kézi váltossal
ma reggeli 5fokban sem volt semmi füst üzemhőn.->jó hogy nincs össze függés és jó hogy nem érted amit eddig írtam, és még egy szép színes szagos ábrát is kaptál
Hidegen meg nem tudom, sosem pörgetem 2200-as fordulat felé, addig is max. 1/3gázzal.-->ez se tudja (talán rajtad kívül), senki hogy jött ide
amiket én írtam, azok üzemi állapotba kormólnak, ahogy kell normális AFR-jük is van, nem fos VW féle szelep beégetős csonk/turbo repesztős.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsolt19900
őstag
válasz Sz.Riki88 #125390 üzenetére
hehe
csak nekem mondogattak olyant is, hogy combosabb turbó kellene hozzá, ez akkor nem is igaz?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz zsolt19900 #125394 üzenetére
Nagyobb turbó jobban bírja. A gyári 115\130\150-es turbók tengelye el van könnyítve, és ahogy odafent szaggatja a program az üzemanyagot, folyamatosan stresszeli a turbót, pulzálóan. Legrosszabb esetben eltöri a tengelyt, volt rá példa. Nagyobb turbókban vastagabb a tengely, stb, tehát jobban bírja.
-
zsoleszkai
tag
válasz Kiskokó #125357 üzenetére
Azt én sem szeretem mikor a lámpánál elindul a "faszagyerek" a kormos 3-as golffal annyira hogy a kék autóm orrából fekete lesz mert túl közel álltam meg hozzá. Illetve, hogy euro3-as 1.9pd-ből még nem láttam kormot kijönni így az együtt töltött 12e km alatt (óra szerint 350e van benne) gyári bontatlan AJM 1.9pd.
elnézést ha valaki magára ismert volna...
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
VR6-Fan
veterán
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz lenko #125358 üzenetére
Tisztában volt a tulaj a szívósor témával, csak nem értem hogy jött ez ide, 170 lovas szívóról beszéltünk. De tőlem lehet 192 is, mentem olyannal is, meg még jó párral, nem érdekes.
Felőlem sántíthat, Renault Megane Sport 2.0T 225lóval 70ről elgyorsítva 200ig fejet mentem, ahogy haver 3.0 V6 tdi Audi A6-jával is, akkor majd pont egy 170lovas szívó fog elmenni 80-ról 200-ra, végülis .....
Egy korrekt állapotú gyári 1.9pd-ből egy gramm szemmel látható korom nem jön ki, legyen az DPF-es vagy sima, teljesen mindegy. Volt egy valós 200.000et futott 90lovas tdi golf3-asunk is, ott sem láttál egy deka kormot sem. ..... na ennyit erről. -
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #125393 üzenetére
"annyi két váltáson hozok neked kb a kézi váltossal"
Ezt hogy? Gyorsabban vált a DSG mint te.
Értem az ábrát, egy autó ne kormoljon sehogy, és a tuningot pont lesz*rom!
Gyárilag menjen turbo nélkül jól.(#125399) Sz.Riki88
Nem tudom hol láttad, hogy azt írtam elmegy....
Csak annyival nem megy jobban, hogy a rendezvényt emlegesd, ráadásul szétkormolva mindent.
Dízel 3-as nem kormol. OKÉ.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sorozatok
- Futás, futópályák
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen