- DIGI internet
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok!
Ford Focust vagy Golf 4-et szeretnék venni. Golf jobban tetszik belül,sokkal minőségibb. De állítólag megbízhatatlanabb,nem olyan jó vezetni,pár évvel idősebb mint a Focus(kb 4 évvel fiatalabb Focust lehet venni ugyanannyiért) és ugyanannyiba kerülnek.
Van valakinek tapasztalata vele? Mire kell figyelni? Megéri a Golf az árát? Sima dízel tdi-t néztem ki,mert az megbízhatóbb. Felig város félig autópálya lenne,napi 30-60 km-re munkába járáshoz. -
mmdms
addikt
Nemrég voltam olajcserén, és már megint agyig töltötték a kocsit olajjal, miafenét kezdjek most ezzel? A nívó legtetején áll az olaj. Van rá valami mód hogy csökkentsek az olajszinten? B5 passat.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
havri1
félisten
válasz Brumi˘ #148407 üzenetére
Egyszer véletlenül én is sokat töltöttem bele, elszámoltam, vagyis azt hittem 4L a doboz, közbe 5 volt..
Nem akartam már megbontani, vettem jó nagy fecskendőt patikában, talán 1 dl-es, és akvárium mellől lenyúltam 1-2m levegőztető csövet. Olajbetöltőn le a kartellba, és szívni ki az 1 l-t. Kb 3 perc alatt megvolt.Amúgy érdekes ez, sokan riogattak vele, hogy hú, gyorsan, mert kinyomja a szimeringet meg stb. De azt nem értem, hogy nyomná ki, hisz ott nincs nyomás. Hisz ez az olajpumpa előtt van. Ha nyomás lenne ott, akkor kilőné a nívót meg mindent..Mi történik ilyenkor igazából?
[ Szerkesztve ]
havri
-
c00per
tag
válasz grabber #148403 üzenetére
Nekem volt anno A4 B5 1.9TDI 90LE AHU motorkóddal és igen csak megbízható volt motorikusan.400ezer km-el lett megvéve és én úgy adtam el 3 év használat után, hogy -15 fokban egy tekerésre indult, illetve olajat nem fogyasztott a nivó szerint, 5 literes fogyasztás télen-nyáron Ha jól emlékszem kettőstömegű sem volt még ebben a tipusban 1Z és AHU motornál, de majd a többiek javítanak, ha nem így lenne.4-es golfnál esetleg első sárvédők dobbetét alatti résznél kezd el rohadni a benne lévő szivacs miatt illetve hátsó perem és a küszöbök alja.Ezeket a részeket érdemes megvizsgálni nehogy csak vastag gittréteg legyen lefestve
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Mági! Ezen tünet alapján mire gondolnál?
Tegnap kipróbáltam egy golf plust. Sima 1.6.
Ha sebességben van és gurul az autó, rálépve kicsit a kuplung pedálra érzem, hogy remeg, folyamatosan visszaüt a pedál. Ez milyen probléma lesz? -
molnarpeter
nagyúr
válasz grabber #148401 üzenetére
Focus futóműve élvezetesebb, csak a rendbetétele nem annyi, mint a Golf esetén. Nem írtál konkrét dolgokat, de a Focus 1 rohad, a 2 már nem (de a szépek drágábban is vannak), Golf 4 galvanizált. Egyik sem segít a tényen, hogy a Ford TDDI adagolója katasztrófa, a TDCI pedig common rail lévén igényli a jó gázolajat, és nem örök élet; 1.9 TDI már akkor boldog, ha tele tankolod, és nem járod ki teljesen, hogy legyen hűtése az adagolónak. Minél későbbi évjáratot vennék, folyamatosan finomítottak rajta. Checklistát tudok küldeni a típushoz
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #148428 üzenetére
Ha nem akarod megvenni, nem mindegy mibaja? Ez túlárazott...ennyiért ebből az évtizedből is lehet válogatni.
G6 alapú jobb lenne. Ezekkel az öreg szarokkal ott leszel 1-2 éven belül, ahol most vagy a passattal. Az se baj, ha a tripláját futotta, ha cserébe 5évvel fiatalabb.
[ Szerkesztve ]
-
ervinke2
csendes tag
Sziasztok!
Passat B5 1.8 ADR, olyan problémám lenne, hogy menet közben pl. lassításkor amikor már üresben gurulok az autóval, akkor az alapjárat nagyon ingadozik, erről video (a légzsákról tudok, az ülések alatti oldalütközés érzékelője), ennél durvábban is beejti, és amíg nem állok meg addig nem lesz stabil. Ez egy akksi levétel után jött elő, próbáltam fojtószelep adaptációt, de nem segített.
Másik probléma, indításokkor fordul elő, van, hogy normálisan indul az autó, de van, hogy 500-as fordulatszám körül fulladozik kicsit, majd onnan összeszedi magát. Hideg, meleg motornál is tudja produkálni. Legutóbb viszont az volt furcsa számomra, hogy meleg motor mellett, ugyan úgy 500 körül prüszkölt még kicsit, majd utánna nem 850 körülre állt be, hanem mintha hideg lett volna a motor és 1100 környékén volt az alapjárat. Leállítottam, újraindítottam, és probléma nélkül 850 körül szépen tartotta az alapjáratot.
A hűtővízhőmérséklet szenzorból már a második van benne, elvileg javított verziós SWAG. Néha, nem állandó jelleggel viszont beírja hibának. Tehát egy leállítás-újraindítás ciklus után még nem kerül vissza. Más hiba nincs a motorvezérlőben.
-
ervinke2
csendes tag
válasz Mágus2 #148434 üzenetére
Ja igen, azt el is felejtettem, hogy gyorsítás közben, ha "normálisan" veszem el a gázpedálról a lábamat, és nyomom ki a kuplungot, akkor megugrik egy picit a fordulatszám. Ha leveszem a gázpedálról a lábamat, várok egy pillanatot, és úgy nyomom ki a kuplungot, akkor nem ugrik a fordulatszám.
-
intelMMX
senior tag
Ma vittem a szappantartót felkészítetni a vallatásra. Természetesen csak a szokásos csodatételt kértem a szerelőtől lehetőleg az ingyennél is olcsóbban.
-
addikt
válasz c00per #148422 üzenetére
5 literes fogyasztás jól hangzik. Jól is ment a kocsi? Ha már ennyiért veszek kocsit nem akarok rozsdát látni,mert minimum 4-5 évig használni akarom.
Gondolkozom még mondeokon. Ugyanezek az évjáratuak csak 300kba fájnak. Ennyiért már nem rozsdásat kapok,hanem a jobb állapotúakat. Igaz 8-10 litert esznek,de fele annyiba kerülnek. Rozsda nélkül elmennek pár évig és sima benzines motor van benne ami nehezen romlik el de könnyen is javítható. Csak nekem nagy,varosba felesleges,sokat eszik és a Golf kényelmesebb,Focus meg jobban megy. Ezen még gondolkodom vagy majd eldől talán akkor ha találok egy normalis kocsit bármelyikből,mert ritka.molnarpeter: Mk1,5 focusokat néztem. Mk2 drága,nem nyújt nekem többet mert nehezebb a kocsi,kevésbé megy,drágább és ugyanúgy A-B között kell elvinnie és a régebbi is eltud vinni. Focus csak 1.6 vagy 1.8 benzinnel vennék. Mást nem is néztem.
Golfokat ár szabja meg,de inkább 1998-asokat hoz fel. Jobb lenne újabb,de azok még drágábbak.
Jöhetne Checklista kösz. Remélem rövid -
molnarpeter
nagyúr
válasz grabber #148444 üzenetére
Mennyiért nézed a Golfokat? Octavia, Leon lehet olcsóbban, ugyanez a technika. Hosszú távon az 1.9 SDI üzemeltetése a legolcsóbb, de mellé 68 LE.
Mk1 Focusok rohadnak, külön odafigyelés nélkül szvsz 4-5 év alatt már lakatolás közeli állapotba kerülhetnek, Mondeo hasonló. Számold át, mennyit futna nálad, és mit kellene várhatóan költeni rá, megéri-e többet tankolni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
addikt
válasz molnarpeter #148445 üzenetére
[link] Ezt néztem ki. Nekem még belefér árban és felszerelt. Meg kéne tekinteni milyen állapotban van valójában. De kb ilyet képzelnék el ennyiért.
Köszi a listát.
Octavia nagy. Ha városban megyek csak szivatom magam a parkolással és egyedül vagyok. Mit csinálok annyi hellyel? Abba is csak 4 nő fér el mellettem . De amúgy szimpatikus. Leonról valaki írt a másik topikban és nagyon lehúzta. Kényelmetlen,ésszerűtlen és tele van ergonómiai hibával stb. De még nem néztem mik vannak. Meglesem majd.Szerk: 35 km-re van a munkahelyem. Néha cégessel járok haza,de vegyük naponta kocsikázok. 50 autópálya,25 város és 25 országút. Kb 1500-2000 km havival lehet kalkulálni.
68le az borzalmas,gondolom nyomatek sem sok[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grabber #148447 üzenetére
Bora ülés van benne (fejtámla alapján), gagyi kormányvédő miatt egy rendes bőrözést hozzászámolnék. Index búra átlátszó, '98-ban még narancssárga volt szerintem gyárilag.
Viszonylag rövid a váltó az SDI-n, szóval városban még élhető, vidéken 100 alatt rendben van szvsz, autópályára nem venném. TDI-nél a kettőstömegűt és a turbót vedd figyelembe, de ezek is motorkódtól függőek, AGR-ben a turbó egyszerű (nem változó geometriás).Qru: talin nem állnék jól gyorsulás terén, az SDI a flotta legfürgébb tagja
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz grabber #148444 üzenetére
Velemenyem szerint jol ment ahhoz kepest,hogy mekkora kasztnit vitt a 90le.Haverom 110es 1.9e se huzott sokkal jobban hiaba a valtozo geos turbo(ebben nincs igy -1 hibalehetoseg).95 km/h 2000 fordulatnal es 160 km/h meg se kottyant neki.A kotelezo szervizeket meg nevetseges aron ki lehet hozni.Olcso minden kopo alkatresz.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnarpeter #148448 üzenetére
Van benne kettőstömegű?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs