- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- ASUS routerek
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- eBay
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzz03
őstag
150lovasbol igen. osztrak, nemet palyakon szoktam azert tobbel is menni. oktaviaba az tetszik h 130rol dombnak felfele is elindul nekem bejon ahogy megy, de vitarat eleg jelentos kendvezmennyel tudnek kihozni szalonbol es az megis csak uj verda. de ettol az 1.4t-tol kicsit tartok... aztan lehet benyelem es egy 5-6eves 3.6os superb lesz helyette. az legalabb megy.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi A6 2.5 TDI quattro ,180 LE, AKE, 2003.
Hideg inditasnal olyan 2-3 mp-ig szürke füst, kb. 10 mp-ig szarozik az alapjárat, utánna nincs gond, menet közben sem.
VCDS nem olvas ki hibát.
Valaki azt mondta izzó gyertya lesz, nem teljesen rossz hanem nem izzaszt eléggé.
Szerintetek?
Ha igen, milyet érdemes venni?Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
bul07
nagyúr
válasz Csaby25 #158802 üzenetére
Ilyen nekem is van vagyis szürke füst akartam is kérdezni hogy normális e, viszont nálam csak szürke füst van
Akkor én is
Touran 1.9 TDI (ami amúgy PD TDI) 2005-ös, BRU
Ha nincs beindítva mondjuk 1napig akkor indításnál 1-2 másodpercig szürke füst, nem indul nehezen(még majd hidegbe ki tudja), alapjárat stabil
De ha reggel megyek vele, majd este mikkor le van hűlve indítom nincs, tehát több idő kell nekiNormális jelenség vagy van ok aggódásra?
Amúgy nekem azt csacsogták hogy adagoló-porlasztó PD hiba első figyelmeztető jele az ilyen szürke füst, és hogy amíg nem indul nehezen nincs gond
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Csaby25
senior tag
-
zsolt19900
őstag
válasz zzz03 #158798 üzenetére
van nálunk egy 12%os emelkedő, utolértem egy sx4sc-t kiment a külsőbe én a belsőbe....kikerekedtek a szemeim amikor dombnak felfelé 140környékén alig tudtam elmenni neki.... ezért is valami ilyesmi a következő terve a passat után
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zzz03
őstag
válasz zsolt19900 #158808 üzenetére
1.8t a passat? sx4 es a vitara is bejon. es 5.5helyett 3.5be (vitara) tudnam elhozni. ennyiert meg nagyon jo vetel lenne sztem.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Én nemtom Ti hogy vagytok vele, de én tavasszal voltam egy Suzuki kereskedésben és első felindultságból be akartam cserélni a CC-t. Megnéztem a Vitara-t és az SX4-SC-t is. Az utóbbi valami fullos vezsön vót. Engem valami olyan xar érzésem kerített hatalmába mindkét autóban, annyira sivárnak, egyszerűnek és átlagon alulinak találtam, h kiballagtam és úgy döntöttem, h marad a Passat.
Engem is hagyott már emelkedőn maga mögött vagy Vitara, vagy SX4-SC, már nem emléxem, de arra igen, h azt éreztem, h nem tudom megfogni. Ennek ellenére sem vágyom rá.Joe
-
L1ZRRR
senior tag
Fagyállót ehet valami? vagy az vmilyen szinten normális h picit parolog
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
siti
senior tag
válasz simonjoe #158811 üzenetére
kezeljük helyén a problémát!
Mit is kerestél egy Suzuki szalonban?(amúgy nézd a jobbik oldalát, hogy nem egy ferrari volt, hanem egy suzuki, és így leaglább nem vágysz rá hogy elverd a családi kasszát, meg a rokonok veséit)
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
tibee77
őstag
Szevasztok.Tul vagyok az elsö 1000km-en a Leonommal.Idaig eleg valtozatos terepen vezettem (varos-palya-hegyi utszakaszok) de most a heten meg kell tennem egy oda-vissza utat palyan, kb. 1000km-t.Kerdes, milyen sebesseget tartsak a palyan, mit ajanlotok? (Lehet kicsit tulmisztifikalom a dolgot tudom de jobb kerdezni most mint szivni kesöbb)
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
simonjoe
őstag
Mert sokszor elkeserít, novemberben lesz két éve, h birtokoljuk, és közel 1,7 millát költöttem már rá, úgy, h 100k km volt benne és szalonállapotú volt a kocsi amikor hozzánk került. Ez egy kicsit megfeküdte a gyomrom. Folyamatosan van vele valami xarság, pl. ma délután is megyek vele szerelőhöz, mert rángat az egész kocsi alapjáraton. A nagyobb kiadások még hátra vannak, mint a kettőstömegű, a DPF csere, továbbá az idén még tervezve van két első féktárcsa, betétekkel és a négy lengéscsillapító. Folyamatosan viszi a pénzt. Csak azért van meg, mert a nejem imádja. Így nem lehet kérdés.
(#158813) i-sti: igazad van, de sokat járunk külföldre, az osztrákok, de főleg az olaszok nem biztos, h tolerálnák a füstöt okádó CC-t. No, meg a bébifókákkal mi lenne úgy??
Joe
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Mágus2 #158817 üzenetére
Nem sok hiányzik(zott), tartályon még min. szint fölött volt jóval, csak megérdeklődtem.
181 k km-rel úgy is vezérlés csere előtt áll, én vízpumpára gyanakodtam, hogy esetleg ott mehetne el.
Most volt olajcserén, alá lett nézve, de nem látszódott sehol se piroslötty nyom.
Azt viszont észrevettem, hogy hosszabb utak után, a kondivíz olajos picit, mikor megszárad a flaszteron a cucc.
Viszont az nem rózsaszínes.[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #158825 üzenetére
Szarrá van öregedve a kutyacsont szilentje. Párban cseréld, de fém legyen a pálca.
-
válasz simonjoe #158819 üzenetére
Na, nem sírni itten! Én a tehénre most fejezem be március utolsó napjától számítva a második ezer ojrót, az eldurrant kormányszervó cső miatt. Oszt mi van akkor? Apósom mondogatja mindig , h "akinek bérlete van, annak nincs ilyen baja" - és igaza van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
expander
senior tag
lancnyulas esetleg okozhat apro rangatasokat? meg mindig nem sikerult eljutni a szerelohoz, csak talalgatok es gyujtom a "tapasztalatokat" :\
ma mintha hallottam volna valami apro csorgest a motorterbol, reggel, hidegen is gyenge gyorsitasnal viszont szinte allandoan van valami bugo zaj, de viszonylag hamar elmulik. viszont a rangatas allando sebessegnel szinte mindig megvan, neha kevesbe, neha jobban. viszont gyorsitasnal, motorfeknel meg mindig nem jelentkezik...
2007 Jetta BLF
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #158827 üzenetére
Sírtok én?? Lexarom!!! Most jöttem vissza a szerelőtől, kezdődő kettőstömegű romlást tapasztalt, de annyira az elején vagyunk még ennek, h nyugodtan autózhatunk vele. Szóval a pici remegésnek ez az oka. Nemtom mennyi lesz, de szerintem olyan 20k körül sacolom, de majd kiderül. Nem aggaszt míg van miből. Szóval nincs sírás!
Joe
-
Gyula84
veterán
üdv
óracsoportra(A4 B6 színes ) csak úgy külön rá lehet csatlakozni, ha összekötöm egy VCDS-sel? plusz adok neki áramot
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158635 üzenetére
Szia!
Újfent a tanácsodat szeretném kérni.
Az autóm már több mint egy hete a Volkswagen szervízben van.
Lefuttattak mindent hibát nem találtak.Vagyis volt valami.
Kivitték városba tesztelni.60km utn kigyúllt a DPF visszajelző lámpája.
A technikus nézte az élő adatokat.Regenerált az autó.
De úgy,hogy semmi oka nem volt rá.Nem indokolta semmi.50km-ente gondol egyet és regenerál.
A szervíz nem érti a problémát,mert semmi nem utal arra,hogy gyorsan megtelne a szűrő.
A szervízvezető szerint látnák ha erről lenne szó.Elképzelhető,hogy a gyári műszer hibás adatot olvas ki és el van dugulva a DPF???
Most azzal próbálkoznak,hogy befújták valami sprayel ami feloldja a kormot ha van benne.Valami DPF tisztítás.Tudnál tanácsot adni mit volna még érdemes megnézniük?
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
freaghill
őstag
Autó szerelőhöz ma reggel leadva, nagyja munka kész is: vezérléscsere, ablakok nem zártak tökéletesen, centrál nem működött, hátsó zár rossz volt, de elkezdett folyni a jobb hátsó keréknél a fékfolyadék, kíváncsi vagyok mennyi lesz a vége.
-
-
diablo1984
veterán
válasz simonjoe #158834 üzenetére
kettőstömegű csere cc passaton 20k? Szerintem elírtad, mert ehhez képest kuplungszettel és munkadíjjal a 10-12x-ese is meglehet könnyedén!
Amúgy használni lehet rossz kettőstömegűvel is, de pl a mercinél ha elkezd rázni, akkor 2-3e km pályás használattal egyre rosszabb lesz, ott lófitty sem bír már ez a cucc benne, sőt ha erőltetve van a használat, akkor a váltót is viszi magával(volt már ilyenből gond és akkor a váltó is széthullott). Az biztos, messze nem mennék vele, csak ha "mindegy hogy hol alapon" akarod megcsináltatni, mert szervize bárhol van, csak lehet épp polcon nincs.[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
válasz bitpork #158838 üzenetére
Hmmm.
Mindenképp megnézetem.
Mármint,hogy gyári e a DPFA nyomásértékek rendben vannak.
Regenerálás után 5grammig csökkent a hamu tartalom.Mégis 50km-enként regenerálásba kezd.
Felvették a kapcsolatot az importőrrel,hogy mondjanak valamit erre a hibára.
Gonolom javított szoftver esetleg javításra javaslat.Nem tudom,mennyire bízzak ebben.
A rémisztőbb az,hogy Valen-ék sem tudják mi baja lehet az autónak.
Pedig a szervízvezetőjük 20 éve ott van becsületes munkájára igényes szakember., GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
simonjoe
őstag
válasz diablo1984 #158839 üzenetére
...bocsánat, valóban elb@...tam! egy nulla lemaradt. Tényleg 200e HUF körül lesz. Hogy fel tudom korbácsolni a hangulatot. Én most kimegyek vele a horvátokhoz, cc 2500km lesz a vége és két hét múlva ki németbe, majd csak ezek az utak után fogom kicseréltetni. Bár a szerelő azt mondta, h annyira korán vettem észre, h ezt sokszor sok tulaj elsiklik felette ekkora "hibánál". Tényleg csak mikrorezgéseket, lökéseket lehet észrevenni. Amint kinyomod a kuplungot, ez a rezgés megszűnik, de nincs más esetleges rázás vagy "csattogás". Azért, h kerek legyen a történet, haza fele valami kóbor kavics kib@..ta a jobb ködlámpám. Holnap azért is rohangálhatok.
Joe
-
diablo1984
veterán
válasz simonjoe #158843 üzenetére
még a 2 kiló is eléggé baráti ár, de ha van jóféle szerelőd, aki nem az alkatrészen akar meggazdagodni, akkor kb megoldható ennyiből! A horvát túra alatt figyeld, hogy mi változik, ha erősödik a rezgés, ne menj vele németbe, hacsak nem a bajoroknál akarod megcsináltatni, mert ha széthullik menet közben a lendkerék, akkor lesz bajság nem kevés!
-
-
simonjoe
őstag
válasz diablo1984 #158844 üzenetére
...ebben nincs benne a javítási költség. Aránylag jó áron dolgozik a szerelőm, nincs okom panaszra. Figyelni fogom, remélem nem hullik szét, mert akkor kardomba dőlök. Igaz most is szentül hittem, h csupán a motortartók adták meg magukat, erre kiderült, h nem. Ráadásul 295000 km van a kocsiban, egy kicsit korainak találom ezt a hibát.
Joe
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158845 üzenetére
A kipufogó vége enyhén kormos belül.
Mondtam a szervízvezetőnek,hogy a DPF nyomás szenzort cseréljék.
Azt mondta,hogy az enyémben már a továbbfejlesztett verzió van.Utasíthatom rá,hogy cseréljék.- de mire hivatkozzak??? Segíts nekem.
Egész biztosan nem.
Ha bármi ami nem gyári lenne az autón azt észrevették volna és szólnak.Régóta ismerem őket.Ilyen esetekben szólnak.
Az EGR-re rákérdeztem,hogy azzal nem lehet e probléma.
Azt mondták,hogy az egész autót tesztelték minden érték normál értéket mutatott.Jelen pillanatra az inportőr válaszára várnak.
Addig megpróbálják valami löttyel befújni a DPF-et.Kiváncsiak,hogy okádni fogja e a kormot.[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
diablo1984
veterán
válasz simonjoe #158846 üzenetére
akkor az teljesen rendben van árügyileg! 295e km? És korai? Ha még az első szett akar széthullani benne, akkor az bizony még túl is hordta magát, feltéve ha nem csak hosszú távon használod szigorúan a verdát(nálunk az említett merciknél nemzetközi viszonylatos használattal 260-270 ezernél megfeküdtek, pedig ezek tényleg csak akkor látnak várost, ha a pályáról lejönnek, illetve felmennek, tempomattal róják Európát).
De ne aggódj, volt már rá példa, hogy kettőstömegű csere után 3 hétre megint kettőstömegű csere következett, mert az is széthullott(mondták a szervízben, hogy 1 hetes új kocsin is cseréltek már, meg sem lepődnek rajta) -
simonjoe
őstag
válasz diablo1984 #158849 üzenetére
...nekem ma a számokat hanyagolnom kell!! Nem 295, "csak" 195 van a kocsiban. Q....va fáradt vagyok Pedig azon gondolkodtam, h iszom egy pohár bort, de jó, h nem tettem!!
Feleségem használja hétközben, 2x25km, majd 7végén szinte állandóan 3-500 km között tekergünk, időnként ennél jóval többet.[ Szerkesztve ]
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen