-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Winchester95
őstag
válasz simonjoe #164246 üzenetére
Mindenkinek joga van eldönteni.
Majd kiderül, ha valami gáz van úgy is megtudjátok, max tanultok a hibámból.Meg én is.
Gyári felújítottat írtak.
Próbálok az egész autóra vigyázni, 7500km-nél fogom cserélni az olajat, ami nem új az autón az az adagoló és a váltó.(Kis túlzással). Nem hajtom szét, de azért néha a kellő törödést megadom neki.Remélem sokáig jó lesz majd.
-
veterán
válasz focvis #163714 üzenetére
Írtam csütörtök este a Superchipsnek, hogy magasabb a fogyasztás konstans sebességnél. Ma kaptam új szoftvert:
"I have made a new tuned file available to your bluefin for you that should reduce the fuelling use at part throttle. At full throttle the fuelling is the same target values but as a steady cruise at moderate speed it should be a little leaner and closer to the factory values. "Ez is csak azt írja, hogy a fogyasztás egyenletes, visszafogott tempónál csekélyebb és közelebbi lesz a gyári értékekhez.
Miért nem alacsonyabb a gyárinál, vagy ugyanaz?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #164270 üzenetére
Adott fordulaton megemelik a turbónyomást és a befecskendezési mennyiséget. Abból nem lehet fizikailag kevesebb fogyi legnagyobb sebességi fokozatban, városban lehet. Akkor kenne reális az elváeás, ha részterhelésen gyengébb lenne, mint a fyári, padlógázon meg erőseb. Konzerv chip ezt nem tudja, padon kell finomítani.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #164272 üzenetére
Számomra az lenne logikus, hogy a jellegmező a terhelést is figyelembe veszi, azaz részterhelésen nem ad nagyobb nyomást, több üzemanyagot - legfeljebb annyit mint a gyári setup. Városban nem tapasztaltam nagy különbséget, ez amúgy is inkább forgalomfüggő.
Délután feltöltöm a friss progit és majd kiderül, hogy jobb / optimális lett-e. Ha nem jön be, akkor megy vissza a feladónak ismét, bukok 10 k. Ft postát.
Aztán megint veszek egy Saab 9-3 TTID-t, ezúttal patika kasztnival, manuálist, 17-es kerékkel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #164279 üzenetére
Majd Qru jól leb@sz@rint érte, ha úgy gondolja, hogy életszerű SAAB tetőcsomit VAG fórumban árusítani.
(#164278) Saint_ : A FL-es 9-3 kabriónak komoly ára van, ill. nem is használnám ki. Nem beszélve arról, hogy a dízel kabrió - bár létezik - elég fura kombó. Benzines 9-3 nem kell.
(#164280) Mágus2: Köszönöm az infót! (Feltöltöttem az autóra, most sokkal gyorsabban ment, mint mikor a gyári szoftvert írta felül.) A hétvégén talán megyek Zalába vagy AT-ba, akkor megnézem így mit produkál, aztán ha még mindig túl magas a fogyasztás, akkor visszaküldöm (Ebay, 30 napig visszaküldhető).
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Doki16 #164284 üzenetére
Szerelőm mondta, hogy már nem tudnak mit csinálni a DPF el, minden érték jó, írtam korábban róla, hogy miket néztek át.
Azóta még volt egy kör márkaszervizesekkel megszakértették az adatokat ( akinél volt a kocsi szintén sokat dolgozott ott), de csak vakarták a fejüket.
Most kiszedik a szűrőt és kap egy motoroptimalizálást (mivel most már valószínűleg a szűrő a rossz), ha cserélni is kell a DPF-et, akkor már nem vesztek ezzel semmit, meguntam a köröket, hogy senki nem tudta megcsinálni
Azt az infót, kaptam, ha ilyen sűrűn regenerál (160-170km) akkor tönkreteszi a motort, azt nem akartam megvárni, más tünet még mindig nincs a regeneráció sűrűségén kívül.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #164282 üzenetére
Nem tudom, ki törölte a hsz-t, azt sem, hogy kérte-e valaki, de egy rozsdás szöget sem kínálhatsz 1 Ft-ért, csak a kijelölt topikokban.
A rejtett hirdetés nehezebb dolog, egyénfüggő a megítélése, akár moderátorról, akár topikgazdáról van szó. Én, ha kétségeim voltak, akkor a modkerben kértem vélemény, ami vagy a hsz törlését/kiigazítását jelentette, vagy én kaptam privát választ, hogy maradhat. Utóbbira csak egy példa volt, viszont volt, ami egy az egyben tartalmazott hirdetést is az amúgy abszolút ontopik és hasznos részek mellett. Ebben az esetben kimondottan kiigazítást kértem, kár lett volna veszni mindenestül hagyni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest