-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
c00per
tag
válasz molnarpeter #166705 üzenetére
Koszi a valaszt!
-
Sly189
senior tag
válasz molnarpeter #166694 üzenetére
1.4 TSi teljesen felejtős? van valami jó motorkód hozzá vagy teljesítmény ajánlat? (LE)
2.0 TFSI?
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz diablo1984 #166711 üzenetére
Köszönöm a tippet!
-
válasz Reggie0 #166714 üzenetére
Ne csináld már h egy 8-9 mp nem elég dinamikus ha nem részerkedik vki... Maxxal a 9 sec is meg tud lepni sok sok embert ha megfelelő kezekben van MunezXBK tudna mesélni Teddyről amikor nála volt pár napig hogy rémisztgette a Balaton körül élőket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Keef_Lee
senior tag
Ugyanannyi pénzért Octavia 1.6 TDI (40 e.km), vagy 1.4 TSI (60e.km) az ajánlottabb? (Egy korúak, felszereltség is ua.)
A másik kérdésem, hogy milyen a használati értéke, komfortja bennük az "USB kábelen telefon képernyője kivetítés a kijelzőre" navigációnak?[ Szerkesztve ]
-
Keef_Lee
senior tag
-
diegho
nagyúr
válasz Keef_Lee #166722 üzenetére
Elég buta ismerőseid vannak, már bocs. Nem egy benzines autóról tudok, ami már átfordult egyszer a 6 számjegyes történeten. Ráadásul itt egy nem túl jó 1.6-os dízelt akarunk hasonlítani egy bár sokak által szarnak tartott, de teljes mértékben tervezhető hibákkal rendelkező benzinessel. Abban biztos lehetsz, hogy ugyanolyan használat és karbantartás alatt az 1.4TSI sokkal kevesebb költséget fog csinálni, mint az 1.6TDI.
-
diablo1984
veterán
válasz Keef_Lee #166719 üzenetére
Az 1,6 TDi jó motor, jó konstrukció, de az EGR, DPF, nagynyomású rendszer nyebbe nyúlós tud lenni, ha nálad éri el azt a kort, amikor elhalálozik és az injektor ha behányik, akkor a DPF-et is eltömíti hamar.Ez a 2013 előttire igaz leginkább, igaz a 2013 utáni meg már nem csalódízel, így több retket kap, egyébként motorikusan nagyon jó kis cucc(ilyenem van 2011 decemberi).
Az 1,4 TSI az a TDI-től egy kevésbé finnyás(üzemanyagra) injektorral van szerelve, az első generációs láncos vezérlés is ott van hibaforrásnak, valamint a kokszolódás, ami az összes TSI-t érinti. Fogyasztása nem rossz viszont. A szíjas TSI-nél a láncos vezérlés problémáját megoldották, ott a kokszolódás maradt(konstrukciójából adódóan).Ez hülyeség, hogy 150-nél kakukk és az is, hogy ugyanakkora futásnál egy TSI kevesebbe kerül fenntartani. Mindkettőknél a természetes elhasználódás miatt lesznek majd költeni valók, a dízelnél a DPF is ott van plusszban, de hosszabb távú használattal elnyújtható az élete.
Mod2: az 1,6 TDI megérzi a klímát, városban klímázva meginduláskor érződik rajta, hogy fogja a verdát, tehát érezhető, pályán klímával is felmegy tempomattal a Gödöllői dombra meglassulás nélkül 4 személlyel és csomaggal.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz diablo1984 #166724 üzenetére
150e kakukk egyedül a száraz automata váltó
Legalábbis Octavia esetén már megrendelésnél közölték hogy kb 150e Km bír és cserés lesz( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz diegho #166732 üzenetére
Saját fülemmel halottam mikkor a haver rendelte a kocsiját, neki mindenképp automata kellet
Mikkor állította össze a kocsit a Skoda embere akkor ecsetelte hogy előre tudjon készülniNa de aki megtud venni egy majd 6milliós kocsit az tud bele venni egy váltót is 350e Ft-ért (ennyit mondott a váltó árára, két éve)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Keef_Lee #166716 üzenetére
Nekem volt 1.6 CRTDI, most 1.4 TSI Octavia-m (szíjjas) van. Azon kívül, hogy lomha az 1.6 dízel még nem is volt gazdasáosabb sajnos. Elengedtem a kezét, mert bár 150 E Km volt benne, EGR lett cserélve, nem voltak fényesek a befecskendezők sem és nem vártam meg míg egy valag pénzt költhetek rá. Az 1.4 TSI jobban szuperál és a fogyasztása is elég jó.Nekem bevált, de kérdés te milyen felhasználásra keresel autót.
-
diegho
nagyúr
válasz bul07 #166734 üzenetére
Van egy 1.8TSI octavia scout is, szintén cégautó, abban 6-os DSG van. A 7-es jobban találja a fokozatokat és gyorsabban is reagál, de otthonra a 6-os olajosat kérném. Ha már itt az 1.6TDI vs. 1.4TSI-t nézem, akkor vezettem 1.6TDI 7-es DSG-s Leon-t és a céges octi sokkal jobban megy, nagyon jól meg tud indulni a gép.
-
-
Buster17
addikt
Nem értem az embereket hogy újonnan vett autónál milyen késztetést éreznek, hogy 100ezer km-ig csak 2x cseréljenek olajat?
100 fölött más tulajoknál már javult a tendencia.
130, 145, 155, 179, 200, 216.
Most 226 van benne és én vagyok a 8. tulaj
Most kap tőlem egy nagy-nagy szervízt ami már igazán kijár neki
Ui.: Leon M1 1.9TDI
[ Szerkesztve ]
-
IntelKiller7
veterán
Leledzik itt autószerelő?
2009-es Sciroccoról érdekelne, hogy belehet e tenni faceliftes első lámpát vagy sem. A hátsó tudom, hogy más formájú, viszont képen az első lámpa fullra megegyezik.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
bul07
nagyúr
válasz Buster17 #166739 üzenetére
Céges autók esetén lehet csuda dolgokat látni
Én hajtottam egy 2003-as Expertet 2.0 HDI, gyári ajánlás 20e Km
Olyan 150e Km lehetett benne szóltam hogy esedékes
Válasz, ráér most nincs rá pénz
És ez így ment 2-3e Km ként, csak még hozzátettem hogy én nem vállalok semmi felelősséget ha megáll a motor
Ha jól emlékszek valami 43-45e Km-nél lett kicserélve az olajMintha kicserélték volna a kocsit
8évesen 250e Km volt benne akkor adtam le
Nem tudom hogy azóta mit hogy kellet rajta javítani de még forgalomba van, majd 500e Km van benne
(lekérdeztem rendszám alapján, nosztalgiáztam kicsit)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz IntelKiller7 #166740 üzenetére
Hogy jön össze az autószerelő szakma a kérdéseddel? Csak kérdem mert lehet valaki autószerelő ha életében nem találkozott az adott problémával akkor úgy sem tudja a választ.
Az ETKAban fellelhető számokat megnézted már?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz rob210 #166742 üzenetére
Én nagyon szerettem azt a motort
7 alatti fogyasztásokat csináltam vele majdnem mindig télen ment kicsit 7 felé, volt hogy sikerült 6 alatt is, 1100-1200Km/tankolás, és nem ám öreg uras tempóval, azzal a nagy bódéval
Szolnok-Berettyóújfalu kb 110Km, rekordom 50perc alatt volt, és akkor még nem volt Kisújszállást elkerülő szakaszMotorral magával egyszer volt gond, magas nyomású szivattyúja elkezdte engedni az gázolajat, de nem kicsit
És mennem kellet vele még 130Km hogy elérjek a szolnoki Peugeot-hoz, hú de néztem menet közben hogy nem e gyullad ki alattam
Ott kivették és irány Kecel Bosch szerviz, csak úgy vállalták hogy ha lesz rá idejük a nap végén, ott várakoztam egy délutánt(ez még a kétezres évek közepén végén lehetett)(#166743) Buster17
Fékolaj nem volt cserélve míg nálam volt 8év alatt, fékbetét az volt pár mert az fogyott, de érdekes módon mikkor nem a Peugeot-nál lett cserélve hanem autósbolt egy szerelő, majd dupla ideig bírta utána
Egyszer volt hűtővíz mert le kellet szedni az elejét, azt hiszem a váltó bovden csere miatt, mert egyszer az elszakadt és nem tudtam sebességbe tenni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #166746 üzenetére
Ha nem jó, nézz rá, van-e Osram LEDriving fényszóró, azok tudnak némi OEM+ látszatot adni normális fény mellett (mármint nem bazári stílus, és látsz úgy vele, mint a gyárival, ha nem jobban)
-
tiv83us
veterán
Sziasztok!
Elore is bocs a hulye linkelesert, de tabletrol vagyok.
Ezt a 2001-es bogarhatut akarom holnap teszt-vezetni:
https://grandrapids.craigslist.org/cto/d/hudsonville-2001-volkswagen-beetle/6852657612.html
A hirdetesbol nem derul ki, (es az oreg pali sem tudja megmondani) hogy as most turbo 1.8-as, vagy 2.0-es? A sebessegmero 160 mp/h-ig van beskalazva es ha jol latom as interneten, ott ezek a Beetlek 140-ig skalaznak? Valaki tudja a valaszt?
Koszi!Always Outnumbered, Never Outgunned
-
i-sti
senior tag
válasz Keef_Lee #166722 üzenetére
Nem vagy egyedül tegnapi kerti partin én is megkaptam, hogy szép és jó a Honda, de a benzineseket 150e körül (újra ez a mágikus 150 ezer. Mi történik ott az autókkal?) teljes generált kell adni neki, mert hát csak egy benzines.
Jött a szokásos duma, hogy bezzeg a dízelek 400-500e mennek gondozás nélkülNovum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen