-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csababarca
őstag
válasz csababarca #173149 üzenetére
dipped beam-et ír a computer, gondolom az a tompított lehet.
csekkoltam, az nem ég.H7-es izzó kell bele az útmutató szerint.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
[link] Ilyen felnit szeretnék 7-es Golfra. Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával, esetleg konkrétan ezzel a felnivel? -
Zizmand
aktív tag
válasz csababarca #173151 üzenetére
Szia
Én az Osram Night Breaker Laser H7 emeltfényerejű izzót tudom ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
papg79
tag
Sziasztok! Mostanában, mikor hidegebb idő van, indításkor ilyen fura zakatoló hang jön a motortérből, ami pár perc után elhallgat. Ez mennyire normális? Töltöttem fel róla videót: [link]
Az autó egy 2003-as Sharan 1.9 pdtdi asz motorkódos 320 ezer km-rel. Köszönöm a válaszokat előre is. -
-
tomrRRR
senior tag
válasz molnarpeter #173156 üzenetére
Generátort akartam írni
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
egykettő
aktív tag
válasz tomrRRR #173155 üzenetére
Inkább az autó alól jön a fütyülés mint a motortérből. A szerelőm mondta, hogy a kipufogóm fütyül, de ő nem szerel kipufogót. A vezérlés kb 600km-el ezelőtt lett cserélve, mert az előző cserénél(előző szerelő, kb 25000kmel ezelőtt) nem cseréltek valami szimeringet ami megadta magát és tiszta olaj lett a vezérlés és cseréltethettem megint az ilyenek miatt keresnék normális szerelőt.
-
c00per
tag
válasz c00per #173162 üzenetére
rosszul fogalmaztam az elobb,mert amig ment az utanizzitas addig szepen jart, majd amikor levette es meg hideg volt a motor, akkor volt kicsit "kopogosabb". elnezest csak gyorsan irtam es nem olvastam at.
Valamelyik tartobakkal problema lehet.lendkerek nem szereti az ilyesmit
-
negyedes
addikt
válasz negyedes #173045 üzenetére
A szaga folytatodik: kicserelte a fojtoszelephazat, gyarira,zsir uj, elottem vette ki a dobozbol. Problema ez utan is fent all. Igen adaptaltak, 2x is. Most ott maradt nala hogy nezze meg a lamda szondakat es vigye el ujra megnezetni az szamitogepeket, ECU volt beazva, de azt mondtak hogy az javitva lett. innen is udvozlom azt a vag mernokot aki olyan jo helyre tette az ECU-t.
Amugy a 2. memoria meg mindig nincs, nem tudok az 1 es 2 memoriak kozott valtani, fixen az egyesen all es resetelni sem tudom. EGR csere elott meg fixen a 2. memorian volt.
Meg szanok ra 35k, mert szeretnem hogy most telen legyen autom az uszas miatt. Ha nem tudja megcsinalni majd januar-februarban megy mas szakihoz az auto.Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
negyedes
addikt
válasz gzbotii #173166 üzenetére
annyi jo az egeszben hogy ha megy a futes vagy a legkondi nem jon elo a problema mert alapbol megemelkedik a fordulatszam. es akkor nem is fullad le soha.
mar reg el kellett volna adjam, de sajnos most hazepitesre kell a penz, plusz az uszodaba nem tudok gyalog jarni, tomegkozlekedes meg nincs a kornyeken.
[ Szerkesztve ]
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
c00per
tag
válasz negyedes #173172 üzenetére
en egy 1.6 akl-el voltam ugy, hogy semmi penzert nem akart a fojtoszelep alapallapotba allni takaritas utan.Kulfoldi forumba irtak, hogy elotte erdemes resetelni az ecu-t, hogy alaphelyzetbe alljon es utana tanitani a fojtoszelepet.Megkeresem neked a leirast.Kell hozza vcds... probat meger.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #173114 üzenetére
Check engine: Nem fotóztam, de egr hiba és valami alacsonyfeszültségre panaszkodott. Ha visszajön, akkor repeta.
Kérdezi a mester, hogy próbálkoztam én kiolvastatni valakivel a hibát belőle? Mondom, Piroska csak a te kezeidre van bízva.A selective central locking door + a többi jóság deaktiválva, köszi még1x a segítséget.
VCDS nem akarta az igazságot, első körben a magyar, második körben az angol se, utána magyar verzió megcsinálta. -
Tannen
tag
Sziasztok,
Tudnátok abban segíteni, hogy egy Octavia2 (2005) vezető oldali könyöklőjét hogyan kell szétszedni, illetve kicserélni az ablakemelő kapcsolót? -
macilaci78
nagyúr
Kereket cseréltem a hétvébén, jobb oldali első, hátsó fékről csináltam 1-1 képet. Panaszom nincs rá, de kell-e számítanom valamire? Passat 3B5 kombi, AJM
[kép] [kép][ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #173180 üzenetére
5000km van a turbóban. Osztrak mesterek kezét
dícséria verda. 1800€ volt fel éve ráköltve ausztriában. -
rob210
nagyúr
válasz macilaci78 #173179 üzenetére
Nincs annak a féknek semmi baja, de az elsőről készült kép jobb a távjósláshoz a hátsón nem látszik a tárcsa vastagsàga.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #173181 üzenetére
Ha beindították szárazon még annyi se kell.
Most cseréltem egy 2.0 dcin turbót, mert 1800km ment el a kocsi az újjal.
Nem szakszerű volt az összeszerelés.
Illetve az olajcserét is lespórolták, mert még csak 4 ezer volt benne.
Turbócsere, olajcsere nélkül, egy vicc.
Sok a pék, egyre több.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #173185 üzenetére
Megnézted a képeket?
1.Az új turbó hozzáér a szelepfedél szellőztető csövéhez, át is lyukasztotta már.
2. A turbó utáni első gumi összekötő cső körben el van repedve a bilincs alatt, belül, de kívülről nem látni, csak azt, hogy taknyos.
3. Az új turbó már hordja az olajat és lóg a tengelye, mert lyukas turbócsővel ment 5000 kilométert.
4. A felújított EGR-en megdöglött a villanymotor, csak egyik irányba mozgatja.
5. Az EGR-nél folyt a hűtővíz az összekötő csőnél.A DPF-et meg sem merem nézni, mert kormos a kipufogó vége.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #173187 üzenetére
Nem akarnak vele visszamenni, mert félő, hogy az út során valami letérdel. Kap új csövezést, új EGR-t, aztán meglátjuk, hogy a turbó mennyire szívós. Ezeket meg kell rajta csinálni, hogy használni lehessen. Azt már meg sem említem, hogy kihagyták az EGR egyik nehezen hozzáférhető csavarját, egy másikat pedig felcseréltek(két hosszú és két rövid van benne, a rövidek fogják a hőcserélőt a hosszúak a szelepet), így csak 2 csavar fogta a 4 helyett.
Holnap csinálok egy videót az 1.6 tulajoknak, hogyan lehet kivenni és visszatenni az EGR-t anélkül, hogy a turbó olajcsöveit meg kellene bontani. 2.0-nál nincs kiskapu, ott akkora a difi háza a váltón, hogy nem fér be.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz negyedes #173172 üzenetére
vcds kezikonyvbol masolom:
"
VCDS – Adaptation / Long Adaptation - Section 19-B
Label Files can support values and descriptions for Adaptation channels. A help chart may be displayed in a balloon. For control modules that have a Label File with Adaptation information, a drop-down menu may also be available, which allows you to select from the supported functions:
Once you have reached a channel of interest, you can use the [Up] and [Dn] buttons next to New Value to incrementally change the value. Or you can directly enter a New Value and click [Test]. This will tell the controller to temporarily use the new value so you can evaluate its effects.
When you are satisfied with the effect of a New Value, you can store it in the Controller permanently by clicking [Save].
If you'd like to record just a snapshot in time of the current readings in each group, click on [Add to Log]. This will save the results to your PC, typically to your C:\Ross- Tech\VCDS\Logs directory.
Notes:
Channel 00 is a special case. Performing a [Save] to Channel 00 resets all adaptation values to their original factory defaults. This only works in controllers that support this function, see your Factory Repair Manual to find out if this procedure applies to each controller in your vehicle.
Some Engine and Immobilizer controllers will require a valid Login before permitting you to [Test] or [Save] Adaptation values.
Values put in with [Test] but not Saved will persist until controller is powered-down." -
rob210
nagyúr
-
negyedes
addikt
válasz c00per #173190 üzenetére
sajnos ezt en biztos nem tudom megcsinalni, nincs vcds-em, plusz nem is igazan ertek ehhez.
ami meg nem irtam, hogy neha aktivalodik az immo magatol. nem ertem miert. kulcsforgatas es az auto kozponti zar lezarasaval helyrejon.
[ Szerkesztve ]
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
papg79
tag
válasz papg79 #173177 üzenetére
Na, most reggel megnéztem. Hidegen egy kicsit darálós hangja van, míg el nem indulok vele. Alapjáraton időnként beremeg, de ha kinyomom a kuplungot, akkor kisímul az alapjárat. Bejöttem dolgozni, kb. 16 km, mikor megálltam vele, egy kicsit még mindig beremegett időnként, de már közel sem annyira, kuplung kinyomásra a remegés elmúlt. Ha enyhén benyomom a kuplungot, nem érzek rajta lüktetést, inkább mintha rezegne a talpam alatt. Indításkor és leállításkor nincs semmilyen csörgő vagy fémes hang. Jól sejtem, hogy ez kezddődő kettőstömegű lesz?
-
rob210
nagyúr
válasz negyedes #173196 üzenetére
Azért akkor nekem már teli lenne a zacsim.
Anno én pont ezért tanultam ki a renault összes betegségét és kezdtem el ezeket szerelni, mert mindenki csak gányolta az öreg 8 szelepes 1.4 est nem tudtak rájönni mi a baja.
Aztán én magam csináltam meg egy nyomástartó szelep cserével. Erre ráment majd 7 hónapom. Amíg minden gyári leírást beszereztem megtanultam és rájöttem az összefüggésekre. Ez 10 éve volt azóta sok renaultot megcsináltam és néha egy két vagot. De a szívem a franciához húz arra áll rá a kezem.
Nincs a környéketeken senki aki ért is a kocsidhoz nem csak szereli?
Mint kb. mágus?
Általános szervizbe ilyen hibával nem szabad vinni, mert az mindig csak gányoláshoz vezet, meg mutogatáshoz.Renault power
-
negyedes
addikt
válasz rob210 #173197 üzenetére
sajnos nekem nincs idom kitanulni ezeket a dolgokat, nem is igazan erdekel, bar anno a dacia 1300-ast imadtam szerelni a nagyfaterral. bar mar banom hogy nem vettem az 1.9 tdi-t, azzal legalabb lehet menni.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
c00per
tag
válasz rob210 #173197 üzenetére
4 eve ugyanigy voltam a 2.5 v6-al. rament vagy 300ezrem, amikor meguntam a sok pek ganyolasat es kezembe vettem a dolgot.szereztem konyvet meg bujtam a kulfoldi forumokat es sikerult megoldani a hibat kemeny 20ezer forintbol.Csak kozbe amiket elganyoltak, mindent helyre kellett hozni... :(
nehez igazan jo szakembert talalni 1-1 adott markahoz
papg79: en azert megneznem vcds-el a pd elemek korrekcios erteket is, biztos ami biztos de lehet kezdodo lendkerek.nehez tavolbol igazsagot mondani az a baj Magus mester ezeknek a vag gepeknek a varazsloja
-
papg79
tag
válasz c00per #173199 üzenetére
Szia! Köszönöm a válaszod! A hétvégén ránézünk a sógorommal, neki van diagnosztikai programja, de bízom benne, hogy nincs gondja a PD elemeknek. Az autó előéletéről annyit utdok, hogy 2008-ban volt hibakód kiolvasáson, akkor befecskendezési hibát diagnosztizáltak, és pd elem kábelköteg lett rajta cserélve. Ennél a hibánál is lehetsége, hogy ha kinyomom a kuplungot, megszűnik a remegés? Ha mégis a korrekciós érték a gond, akkor az mit jelent? Pd elem csere?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs