-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #186950 üzenetére
Köszönöm. Is, meg megbizhatoság, tapasztalatok.
Egy japán fickóé itt Németországban, egy cégnél dolgozunk, nem közvetlen koléga, az előző tulaj is koléga volt, hogy neki a céges autoja volt vagy mi azt nem tudom, mert a japó már a harmadik tulaj, kevés kilométer (110e), pár felverődés karc van, de min nincs, vezetett szervizkönyv, sürgös az eladás mert megy vissza a szigetére, olcsóbb a piaci árnál, pénteken megnézem, ha. A szervizköny márkaszervizes akkor igencsak jó lesz, magas felszereltség, sajnos a nyári kerekeket ellopták, érdekes volt hogy amikot kérdeztem h akkor ő mit használt nyáron, nem nagyon volt egyértelmű, csak hogy novemberben lett nézve, lehet a télit hajtotta nyáron is? Passz. De legalább 17es, a 18 csak nyűg anyagilag. Egy tüv átvizsgálás plusz friss műszaki nem ártana mert nyáron lejár, nem tudom ez így kombinációban elérhető-e és mennyiért. Lehet novemberben be akarta adni valahova azért vizsgálták, de olyan árat mondtak h kifordult.https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz spici #186947 üzenetére
Azzal azonnal szerviz! lehet h a fűtés csöve hozzáér valami műanyaghoz és az olvadt meg- kikapcsolva még használni lehet kicsit de jobb lenne ha mielőbb mennél vele mert az hogy te kikapcsolod nem jelenti h a kocsi nem akarja visszakapcsolni nagyobb hidegben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
-
mamboo
tag
2007 xenonnal szerelt octaviaban lehet a fényszórás irányát állítani? és hol?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #186953 üzenetére
Bőven CR lesz az, a miénk 2008 decemberi volt és már az is CR TDI motoros volt (cbbb).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Akartam regisztrálni a passatklub.hu-ra, hogy letöltsek felhasználói kézikönyvet, meg amit találok, de kérnek fotót a kocsimról, motorkódot meg egyebek, de értelemszerűen még nincs Passatom.
Honnan lehet még ilyeneket letölteni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
mamboo
tag
Milyen akksit javasoltok? exide, bosch, banner, zip esetleg?
-
-
-
veterán
válasz Zizmand #186968 üzenetére
Köszönöm.
Gyors kérdés:
A 2012-es 2.0 CR dízel az a csalós dízel? AdBlu az nem kell ég ezekhez ugye? Van ezeken updatelve a szoftver így 8-9 évesen? Mivel járok jobban, ha van, vagy ha nincs? Lassít az autón? Még 9 hó németországi használat majd hazaköltözés és honosítás.
Van valami nagyon ajánlott módosítás amit érdemes még kint megcsináltatni és bevezettetni a forgalmiba (mert hogy itt elvileg lehet, ellenben otthon)? Most így hirtelen lövésem sincs mikre lehet gondolni, valami gyári extrát beletenni ami nincs és forgalmi köteles, vagy valami futómű-fék, külső bármi.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ngaba
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #186970 üzenetére
Az euro5 az csaló szoftos ha euro6 akkor már nem. Ugyanez igaz az AB-ra is, ha euro5 akkor nem SCR katalizátoros, ha euro6 akkor már igen.
Az hogy csaló szoft van rajta vagy sem azt megmondják a verziószám alapján pl a márkakerben.
Ha nincs feltéve az új szoft én nem tenném fel. Az eredeti szoftver a fogyasztás-teljesítmény-korom termelés szempontjából ideálisan van belőve. Sajnos ezek mellé a megfelelő kibocsátási érték már nem fért bele. Az új szoft viszont el van tolva a kedvezőbb kibocsátási értékek érdekében, gyengébb nem lesz, a fogyasztás sem lesz érdemben több viszont a gyakoribb regenerálásra számíthatsz ezzel együtt rövidebb DPF élettartamra.Havernak 2011-es 2.0 CR TDI CC-je van neki pl még a márkakeres sem javasolta a szoftver frissítést (persze csak nem hivatalosan, amúgy az ellenkezőjét kell mondania).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Köszönöm a válaszokat, gyanítom hogy ha húzták is, előbb-utóbb bizonyára fölkerült.
Kint műszakin ennek utánanéznek? Szervízkönyvpecsétet kérnek, vagy emissziót mérnek? Rádugják a mászert és kiolvassák a verziót?
Félve kérdezem meg: Amúgy lehet downgradelni a csalóra?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
newmoonlight
senior tag
Az Audik esetében nincs mentésük az eredetiről. Az újat a gyárral online-kapcsolatban töltik fel. Tehát hivatalosan rekonstruálhatatlan a régi. (Mármint ez a kommunikáció.)
Viszont (gondolom) motorkódonként és/vagy évjáratonként azonos az (eredeti) vezérlőszoftver, tehát nehezen tudom elképzelni, hogy a chip-mágusoknál ne lenne fellelhető.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz newmoonlight #186980 üzenetére
Márkakernek egyáltalán nincs meg a régi, legalábbis náluk a VW/Skodához sem tartották meg az eredetit. De még ha meg is lenne, akkor sem tehetik vissza.
Chipeseknél érdemes próbálkozni, ahogy írod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
newmoonlight
senior tag
Magunk közt legyen mondva, egyrészt pofátlanság, hogy nem mentik le az eredeti szoftvert (nincs egy gübbedt pendrive-juk?), másrészt sztem felelőtlenség is, mert mi van, ha a módosítás hosszú távon olyan komplikációkat okoz az autóban (DPF-károsodás, egyéb komponensek fokozott elhasználódása, plusz hőterhelés, többletfogyasztás, használati érték-csökkenés, értékvesztés, stb.), amikor (egy esetleges majdani csoportos per során) esetleg mégis szükség lesz arra a szoftverre.
Ha nem is azért, hogy visszarakják, de pl. azért, hogy szakértők megállapíthassák, hogy mi módosult mivé, és az mit eredményez(het)ett.
Teljesen reális elvárás lenne, ha pl. csökken a DPF élettartama, akkor adnának valami kompenzációt. Nem egy grátisz tartalék DPF-re gondolok, de valami érdemleges ellensúlyozásra. (Pl. egy ajándék olajcserés szerviz.)
Ehelyett kaptunk 5 (márka)szervizlátogatás esetén 1-1 grátisz Adblue-tartályfeltöltést. Fillérbaszás evör...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #186982 üzenetére
Ja, csak ha te csinálod (úgy, hogy már csalómentesítve lett), akkor megabuzálnak, ha lebuksz, főleg nyugaton. Csalni csak a VW-nek szabad... :P
Amúgy a sarki chipses az, akihez semmi pénzért nem vinném az autómat. Nem tudom, hogy mennyire látják át, amit csinálnak...
-
veterán
Most én ezt nem értem. Miért kellene a TE kocsidról lementeni a szoftvert? Nem PONTOSAN UGYAN AZ a szoftver fut több százezer kocsin? Mint egy videokártya bios, letöltöd techpowerupról, atiwinflash vagy nvflash és kész.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #186982 üzenetére
Annak mondjuk nem látom értelmét jogy egy 170 lovas autót felcsippeltessek mondjuk 200-ra, ezt bejegyeztetem, aztán majd több adót fizethetek rá, míg ha nem jegyeztetem be akkor meg nem. Vagy mit értek félre? Itthon fogják nézni hogy hány lovas?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz newmoonlight #186988 üzenetére
Az évek alatt felcsipegetett morzsákat összerakva úgy vélem, nem lehet X autó szoftverét a mindenben tök azonos Y autó ECU-jába csak úgy beleírni. A sw tartalmaz egyedi azonosítókat (pl. VIN, esetleg immo?), ezekből baj lesz. Ezt nem tudja módosítani Pistike a VW márkakerben.
-> Ezért kell csipszeshez vinni -> ha már oda kell vinni, akkor húzzon is rajta -> ha már belepiszkál, akkor tegyünk rá nagyobb turbót.... -> és a többi, és a többi...[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz focvis #186989 üzenetére
Változatlanul nem tudok túllendülni azon, hogy a szoftver felülírása előtt miért nem lehetett azt a gondolom, pár tucat MB-nyi adatot letölteni egy adathordozóra. Ez egy nyomorult mobiltelefon, vagy PC esetében is ajánlatos, ha az alapszoftvert módosítjuk, nem hogy egy több (tíz)milliós autó esetében.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
footy
addikt
Sziasztok!
CYVB (1.2TSI 110LE) motorral van valakinek tapasztalata?
Valami tipushiba vagy varhato kiadas 120-180ezer kozott? (a kinezett autoban 118 van)
A leonban mennyire hasznalhato? A szaraz adatok alapjan nem tunik rossznak, viszont gondolom az "eloadas" gyengebb a mostani Giulietta 1.4TB-hez kepest...koszi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #186991 üzenetére
Koksz és olajfogyasztás kockázata áll fent utóbbi nyilván kevésbé jellemző, ha vigyázol rá, de szerintem az a biztos, ha korrekt helyről veszed az autót.
focvis: valamelyik topikban Jász EFB-re nem reagáltam - nemrég mintha láttam volna én is, mikor traktorba kellett akku ZAP van még jó árban, kíváncsi leszek, melyik mennyiért lesz majd pár hónap vagy év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #186992 üzenetére
Emelkedésre vagy csökkenésre számítasz?
(26 K a Golfomba való JP EFB, nem vészes.) -
ent
őstag
Sziasztok!
Laikusként, nem hozzáértőként kérdezek. Lesznek valszeg olyan mondataim ami nem szakmai kifejezéssel írok, ezt nézzétek el nekem.Adott: Audi A3 2006. évjáratú 1.6 Fsi kevés kilométerrel.
114.000km után nagyszervíz történt: vezérműláncot cseréltettem, elméletileg gyárira, vízpumpát, új olajat kapott. Ez a csere előtt minden hidegindításnál (télen, nyáron) szépen 1100 fordulatra a szivató (ez automata?) szépen megpörgette a motort 5-10 másodpercig, majd visszaejtette 900 fordulatra. Mindig.
A szervíz után nem így van. Nagyon ritkán történik ilyen. Amikor nem, akkor minden hidegindítás során egy brrrr (2-5 másodpercig) halk hangot hallok a motortérből az utastérben. Ha viszont van szivató, akkor nincs ilyen hang.
Következő szervizben (előtte visszavittem eredetihez, de vmi abs vákumcső cserére hivatkozva 10000Ft-tal lehúzva és a brrr hang maradása után otthagyva): folytószelep tisztítás, vezetékköteg javítás, billenásgátló szilent cserét követően ez a brrr hang kicsit halkabb lett, de még mindig megvan. Sőt, a szivató még mindig 90%-ban nem 1100 fordulaton hagyja hidegindításnál.
Próbáltam összeszedni magam, hogy előadjam problémámat!
Kérdés: ebben az autóban az automata szivató mivel működik, vákumos rendszerrel? Vagy a vezérműlácnál vmit nem cseréltek ki és az okozza a hangot?
Nagyon köszönöm!!!!
Célzottan szeretnék visszamenni az ucsó szervizeshez.
WEBOLDAL, WEBÁRUHÁZ, ADS ►► www.redesignteam.hu ◄◄ (Profizmus és az alacsony ár találkozása!)
-
diegho
nagyúr
válasz footy #186991 üzenetére
Ha jó áron akarsz Leon-t, akkor 1.4Tsi 122LE-vel nézegess. Ez már szíjas, de még Euro5, én múlt héten vettem ilyent 80k km-el Style felszereltséggel 3,2-ért. Megnéztem pár 1.2-es fapadost is, de inkább hagyjuk. Ha hétvégén lesz időm elmenni lemosni, akkor dobok fel képeket róla.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #186994 üzenetére
Jász szokott lenni a legolcsóbb, kíváncsi vagyok, hogy viszonyulnak egymáshoz a külföldi márkák áraival ha nem csak címke, hanem saját gyártás, akkor gondolom egy idő után olcsóbb lesz gyártani, ahogyan megtérül pár kezdeti beruházás, de nem vagyok benne az iparban, csak elmorfondírozgatok néha Összességében meg úgyis mozognak az árak, ahogyan az ólom, munkaerő stb ugrál, pár éve 31 volt akcióban a 150 Ah-s Banner (az mondjuk messze legalacsonyabb árként nyert akkor), most 38 volt a 155 Ah-s Jász akku.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #186992 üzenetére
A koksz szerintem ennel a peldanynal szerintem nem para, mert nagyreszt autopalyan ment. (evi 2xe)
Az olajfogyasztast ki lehet szurni valahogy, vagy csak az elado szavaban lehet bizni?#186993diegho
Talaltam most egyet I-Tech felszerelessel. Vagy ezt vagy FR-t keresek, mert a tobbiben szar(nekem) az ules. Euro 5-ost nem akarok. Max 5eves es magas felszereltsegu modelleket keresek. (Egyebken jah, itt Ausztriaban is a legtobb 1.2es fapados fos)[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #186998 üzenetére
Nagyon hosszú lejtőn motorfékkel legurulva fel tud picit gyűlni az olaj, utána gázt adva kék pamacs árulkodó lehet, de ezt elég nehéz megvalósítani, és nem is alkalmas minden esetben kimutatni a bajt. Legjobb szerintem, ha van rá még gari, vagy az eladó ad mellé valami használtautó biztosítást mondjuk
Előny, hogy nincs okoskerék, olajat meg az 1.4 is tudja enni, persze a nagyobb teljesítmény miatt nehezebben jut el oda.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen