- Mesterséges intelligencia topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Direct One (műholdas és online TV)
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Synology NAS
- Windows 11
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szika87
aktív tag
válasz macilaci78 #192549 üzenetére
Pontosan, szépre meg lehet csinálni, de néhány hónap és full matt az egész újra. Valami tartós megoldás kellene. Az UV álló lakkról már olvastam hogy azzal talán tartósabb de még nem próbáltam vagy vittem el ilyen helyre hogy valóban.
We are here for a good time, not a long time.
-
yoleeka
tag
válasz newmoonlight #192544 üzenetére
Oem+ upgrade hungary kft Győr.
Itt a honlap linkje, bár nem írtad merre is keresel ilyet szakembert.Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
newmoonlight
senior tag
válasz yoleeka #192553 üzenetére
Köszi! Elsősorban Budapest és környéke érdekelne.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
zsolt19900
őstag
válasz Motion_Blur #192519 üzenetére
megpiszkáltad a fantáziámat ezzel a vezérléskészlet cserével ugye keresgetek oktatóautónak valami normálisan fenntartható autót.... 1.2 tsi motorral szerelt Polo, Golf6 (lenne használva városon kívül is azért) megfelelő lenne erre a célra?
Kokszosodás ill. a láncnyúlás szokott lenni a kehéjük ugye? most ezekkel kalkulálok akkor nagy meglepetés érhet?
Kettőstömegű van ezekben? ill. részecskeszűrő? vagy ezek csak a CRTDi-kben vannak? (1.2 cr-rel is szemezgettem régebben)
Másik kérdés: ha pl. hiányzik egy multikormány vagy tempomat vagy egy "jobb" fejegység az épp hirdetett autóból, ezek ugyan úgy legózhatóak, mint a legtöbb VAG? vagy felszereltség függő, hogy pl. megvan-e a multikormánynak az előkészítése kábelezést illetően stb?[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Bdanyy
addikt
válasz zsolt19900 #192558 üzenetére
Golf 6-hoz itt van multikormány, meg tempomat is. [link]
Nekem nincsen multikormány, de van tempomat, ha szeretnék multikormányt akkor a meglévő tempomatot is cserélni kéne. Kihangosítóhoz is kéne valami bt egység még, anélkül meg sok értelme nincsen számomra a multikormánynak (inkább használok egy napellenzős kihangosítót, meg a telefonról bluetoothon keresztül auxon streamelem a zenét)
Szerintem a fejegység cseréje a legegyszerűbb, de egyelőre arra sem szántam rá magam.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
zsolt19900
őstag
válasz Bdanyy #192559 üzenetére
rendicsek köszi, ezek jó infók Passatba addig jutottam (még azt hiszem Muneztől vásárolt) tempomatkart szereltettem be, a multikormányon is elrévedtem de feleslegesnek találtam, így maradt bele egy 3 ágú újrabőrözött a régi helyett
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
GuB3Ra
aktív tag
Hello
Segítségre lenne szükségem.
Van 1 Passat B6-om,ami menet közben kiírja, hogy elektromos parkoló fék hiba,majd a fordulatszámmérőnél megjelenik 1 sárga P icon és jön a check engine lámpa. A váltó is vészüzemmódba kapcsol.Autót pihentetve 2-3órát a P sárga ikon eltünik,a check engine megmarad és megy normálisan minden kb 5-10km-ig majd ismét jön a P ikon és váltó megy vészüzemmódba. [hibakod1] [hibakod2] [youtube]
Az autó autohold-os ilyenkor az sem megy,a gombnyomásra semmi nem történik.
Tolatás is akkor van ha leállítom az autót majd ujraindítom,de amint D-be rakom többé nem megy,csak ha újra ujraindítom .Az első képen az autó adatlapja,6gangos dsg van benne.
Köszönöm előre isDaark minimalism
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Volt ma egy 800 km-es utam és azt tapasztaltam hogy a fék mintha nagyon lent fognak. Többször is próbáltam, lehet hogy ez normális. Pl.: Ford C Max vagy Ford Fiesta(2017)-nél fentebb fog és határozottabb is. Félek hogy egyszer mikor kell nem tudok megállni.
Fék tárcsa, betét új.
Passat 2008 B6 1.9
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz MunezXBK #192564 üzenetére
Nem tudok róla. Amióta nálam van fék folyadékhoz nem nyúltunk. Gondolkodtam egy cserén.
Esetleg fékrásegítő szervo lehet, hogy nem működik megfelelően?
molnarpeter
Ok. Nyomok egy tesztet másik autón.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
#14787072
törölt tag
Sziasztok!
Octavia 2 esetében a levegőbefújó egységnél el van törve az egyik lapka. Ezt lehet külön cserélni vagy csak kompletten az egész modult?
Köszönöm szépen!
-
-
zsolt19900
őstag
belátható időn belül eladásra fog kerülni a Passat, olyasmi dolgot vélek felfedezni beindítást követően, hogy az óracsoport+climatronic háttérvilágítása nagyon halványan ingadozik, pulzál
Akku új, generátor fel lett újítva, fesz szabiban is ki lett cserélve a szénkefe vagy mifene, a töltés (közvetlen tápja van a fejegységemnek ott tudom nézni) 14,1-en áll (akku csere most történt, mert cellazárlatos lett a lelkem, de ez a kérdésemtől független, mert előtte is csinálta sajnos a fent említett problémát)
Amire én tudok gondolni (persze, ha hülyeség mondjátok nyugodtan), hogy elindítást követően gondolom dolgoznak az izzítógyertyák.... na már most azoknak a pipái eléggé el voltak öregedve töredezve amikor cseréltem az izzítókat újakra és itt lehet valami "áthúzás" vagy valami ilyesmi anomália? Nem mindig jelentkezik ill. a motorfordulat sem ingadozik vele, töltés sem esik le a kijelzés szerint, csak pusztán tényleg egy nagyon picit pulzál a fent említett eszközök háttérvilágítása.... szeretném rendbe hozni és nem egy kókány gépet eladni a leendő tulajdonosnak (amennyiben persze nem jövök rá a hiba okára, úgy jelezve lesz a hirdetésben)
Másik kérdés: 1.2 tsi és 1.4 tsi-vel szemezek, ahogy utánaolvasgattam a döntő különbséget jól látom, hogy az 1.2-esekben nincs kettőstömegű lendkerék ill. az az úgynevezett okoskerék a vezérlésben? 1.4 tsi-kben mindenben van kettőstömegű, vagy azokat is motorkódja válogatja?
((kokszosodás az mondhatni alapvetően benne van a pakliban, hogy évente, két évente el kell vinni dióhéjasra? kb. jól kalkulálok, vagy ez sem annyira ökölszabály?))Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
veterán
válasz zsolt19900 #192571 üzenetére
Kokszosodás gazdaságos* megközelítése: amíg nem villan be rendszeresen az EPC lámpa és ír égéskimaradást a diagnosztika (sima elm327 akár); addig nem foglalkoznék vele.
* számomra észszerű
G6 1.4 TSI DMF: régebben igyekeztem utánanézni, az jött le, hogy G6-ban van, Octavia 2-ben talán nincs. Nem pusztul gyorsan.
A rozsdára is figyelj, pl. az első sárvédő és a küszöb találkozásánál, bent a résben.
Okoskerék: pont ahogy írod.
-
zsolt19900
őstag
válasz focvis #192572 üzenetére
köszönöm, hát ha okoskerekes dolgot is úgy kell számolni, hogy ha csörög a lánc akkor állecuzámmen csere és akkor az 1.2tsi-hez mérten jóval duplája, háromszorosa a lánccsere? egy ilyen lánccsere általában meddig okés? (főleg ha már a javítottra cseréltetem le) 200-250e km? vagy ennyire nem számolható?
Rozsdásodást gondolom a beragadt szemeteket érted amiket esetleg nem takarított a gazdája a sárvédőnél ugye? Ezek is már galvanizált kasztnisok, mint pl. a Passatom? Golf6 ill. Polo 6okkal szemezek, azt hiszem te mondtad még, hogy a 7es helyett furcsamód' jobb a 6os Golf? (bocs, ha rosszul emlékszem).Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #192571 üzenetére
Ha nincs alacsony fordulaton erőltetve akkor sokat kibír a DMF. Szóval a tanulók könnyen kinyírják ha nem figyelsz. Főleg ha alacsony fordulaton nagy gázzal akar gyorsítani.
Koksz: használat és üzemanyag függő de olyan 200-250k km-t lemegy jellemzően két pucolás között.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
válasz zsolt19900 #192558 üzenetére
Az enyémben 172e km van és az eddigi egyetlen hibája a wastegate szelep meghibásodása volt.
A vezérlés, illetve trafó, gyújtókábelek cseréjét preventív alapon csináltattam meg.
Kokszosodásnak egyelőre nincs nyoma, 5 évig 15e km-es periódusban kapta az 5W30-at, azóta 7-8e-ként 0W30-t. Gondolom ez is számít, meg hogy nem talpalom.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
iceQ!
addikt
válasz #14787072 #192574 üzenetére
Én ez alapján fogom ma kikapni a helyéről, mivel nekem is elvan csúszva benne ez az:
Ez után gondolom már le tudom pattintani a rácsot
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
zsolt19900
őstag
válasz Motion_Blur #192576 üzenetére
Qru: éppen ezért kerülném el a kettőstömeges autót, szóval akkor marad az 1.2tsi ezek szerint
Motion_Blur: pont te ihlettél meg, amikor írtad a vezérléscserét stb. stb. és ez végett kezdtem el nézegetni (és mert valószínűleg nem új autóval fogom kezdeni a pályát), hogy eléggé költséghatékonynak tűnik ezen motorral szerelt autók csoportja Az olajcserékkel nem lenne, lesz gond azt a Passatnal is mindig tartom, erre figyelek.
Vételkori átvizsgáláskor van valami speciális tétel, dolog, érték amit nézni lehet és kell is? Gondolkodtam nagyon, hogy valami szaki szakival elmenni, de ugye azt úgy összehozni, hogy időben mindent összeegyeztessek, hát az rémálom lehet.... ill. ezekben részecskeszűrő van, vagy az ilyen évfolyam érában csak a dízelekbe tettek még?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
veterán
válasz zsolt19900 #192573 üzenetére
Igen, az okoskerék miatt simán dupla-tripla az anyagár.
Nem tudom, meddig tart ki, én nem cseréltem az 1.4 TSI-n.Azt szoktam írni, hogy a 6-osban több az anyag, kevésbé spórolós. De megkopott már az emléke 🤗, 6 éve eladtam, szerettem.
Itt javítottam a rozsdát, a küszöb alatti vízszintes résben: [kép].
Szerintem galvanizált, mint mindegyik VW, aztán mégis tud rohadni bármelyik.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #192578 üzenetére
Itt még nincs részecskeszűrő. Olajfogyasztás viszont előfordul.
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #192583 üzenetére
focvis: köszi, szóval az sem biztos, hogy az okoskerék valamikor tönkre is menne? jó persze tönkre fog de akkor az nem fix. hogy 200eként csere mondjuk? Oksi minimum egy olyasmit elszeretnék követni, hogy valami független helyre elvinni bevizsgáltatni, ha lesz kiszemelt, minimumnak tűztem ki a digitklímát, de akkora a szórás.... okés tudom, akár kormányt, fejegységet, tempomatot (azért az általában van bennük) ill. ülésszettet lehet bele legózni, de kb. ott leszek az olcsóbb ilyen téren "hiányos" darabokkal, mintha megvennék egy úgymond full-fullt
Ahogy nézem ez a "nagyobb" szervízigényesség megmutatkozik az árakban is, érdekes módon első genes 1.4tsi-k vannak már eléggé kedvező áron, miközben 1.2tsi-ből van majd' millióval több is a választékban
molnarpeter: ez az ami gondolom a lehető legkevésbé kideríthető dolog gondolom LL olaj és annak csereperiódusa volt előírva már ezeknél, és ami flottás stb. volt azoknál inkább fordulhat elő, mert tartották a 30as csereperit.... na viszont, ha abban gondolkodom, hogy az alacsonyabb felszereltségűek szoktak lenni általában a flottások, akkor jó az irány, hogy magasabb felszereltséggel nézelődömFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
veterán
válasz zsolt19900 #192584 üzenetére
Az okoskerék tönkre fog menni. Így állj hozzá.
(A reggeli leges legelső indításnál zörög, ha az érkezésed előtt 30 perccel beindítanja az eladó 10 másodpercre, akkor nem fog zörögni és nem veszed észre, hogy be volt indítva.)Tempomat nekem kb. 11-12 ezerbe fájt (AliExpress, gyári kar + szerelő).
-
zsolt19900
őstag
válasz focvis #192585 üzenetére
hát ez az, ettől félek, ugye megannyi helyre oda van írva, hogy egyeztetett időpont stb. stb. jó persze, tudom a régi módi, hogy reggel 8 ra megvan beszélve aztán hip-hop odaértem 1 órával előbb sorry.... persze ha megkérem, hogy mi indítsuk először és "el kellett mennie halaszthatatlanul a kisbóba'" na akkor ott már gyanús lehet a dolog ugye
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TheMarci
addikt
Sziasztok,
B8 4motion biturbo Passat mostanaban parszor veletlenszeruen mindenfele hibat dob (acc, abs, lampa allitas, kb osszes egyeb szenzor, parkolasi dolgok) ami altalaban leallitas utan (vagy kicsit kesobb) elmulik. Van valami tipikus hiba, ami ezt okozhatja?
Koszi elore is!
Do You Dream?
-
Motion_Blur
félisten
válasz zsolt19900 #192586 üzenetére
most próbálunk az asszonynak venni kisautót... kb. egy tucatnyit megnéztünk kereskedésben, katasztrófa a helyzet.. és ezek az autók kb. 30%-al többe kerülnek mint 2 éve a kereskedős autó max. arra jó hogy egy adott típust megnézz, és (jellemzően) kizárj
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zsolt19900
őstag
válasz Motion_Blur #192588 üzenetére
pici gari ill. szavatosság képzete miatt vásárolnék ott, kb. ennyi
elhiszem, hogy nehéz döntés lesz, azt pedig majd az idő fogja igazolni, hogy jó vételt csináltam-e avagy semFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vzsryl
nagyúr
válasz zsolt19900 #192589 üzenetére
Magánszemélynél olcsóbb megvenni, kis eséllyel fenntartani is, és ott is kb. annyi esélyed van bármilyen szavatossággal élni, mint egy kereskedőnél (~0%).
Inkább légy türelmes, keresgélj tovább, de idővel ki tudod halászni az ezerből egyet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
iceQ!
addikt
válasz iceQ! #192566 üzenetére
molnarpeter
Meg volt a teszt, igazad volt. Hozzá vagyok szokva a Ford fékrendszerhez
MÁS!
Észre vettem ma, hogy a klima visszakapcsol automatikusan, ha kikapcsolom.
Kikapocsolom, eltelik egy pár perc majd magától visszakapcsol. Kikapcsolom, majd ismét visszakapcsol. S, mikor 3. alkalommal kikapcsolom utána már nem kapcsol vissza.Ez valami ficsör lenne?
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #192584 üzenetére
Láttam már olyat, hogy megvették a flottás 1.2 TSI Oktávot, aztán zabálta az olajat (nem EF volt). Simán visszavették az autót és kész. Ilyen cégnek belefér, aki már 5 évig keresett rajta, hogy 100 eladott kocsiból egynek adjon akár új motort, de kereskedő már csak az árrésből él, magánszemély meg kapugarancia mindeközben céges autó jó eséllyel járja az országot, Átlag Jóska meg mondjuk Bp-n belül beletekeri a 30 ezret 2 év alatt. De ha biztosra akarsz menni, akkor veszel egyet bevallottan olajzabálással, adsz neki egy szett gyűrűt, esetleg dugattyút, aztán egy ideig nincs rá gond
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #192593 üzenetére
igaz, tudom hogy nehéz döntés és sok sok szerencse fog kelleni hozzá
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
bicajoskema
tag
Sziasztok
2004 es BCB motorkódos kombi 4-es golfom van 380k km el. 340k -val vettem a kocsit és előző tulaj cseréltetett vezérlést 320k nál.
Eddig sosem hagyott cserben, de már 1 éve rángat alacsony fordulaton, valamint néha a gázadás után csak "pöfög" és csak 2-3mp után kezd el húzni.
3-4000 es fordulat felett szépen viselkedik.
Általában mindig világít a check engine-em, mert 1-1 alacsony fordulati gyorsításnál elkezd rángatni és dadogni, és bedobja a hibakódot, hogy szegény keverék.
Viszont a mai napon autopályán folyamatos 120 as tempónál kivillant az EPC lámpa is, és néha rántott egyet a kocsi 4000 es fordulatnál is.Azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok Székesfehérvár környékén olyat autódiagnosztikást ajánlani, aki valószínűleg meg tudná mondani mi a gond?
Előre is köszi!
Üdv -
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Tuning kezdőknek
- BestBuy topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen