-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a tapasztalatom.
Passat 1.5tsi dsg, 150le az alany 2019, 2020 januartol nulla km óta használom.
Precíz kis jószág vidéken 6liter alatti fogyasztassal.
47ezer kmig semmi gond nem volt vele, aztán egyszer észrevettem, hogy kevés a hűtővíz (néha azert felnyitom a géptetőt), s látom 2deci hiányzik, feltöltöttem.
És sajnos hetente 1 deci elment belőle, kb 200km-enként. Szervízbe fogadtak is 2 héten belül, intercooler hiba, ok.
2nappal később: sajnos a szívósort pucolni kell,kérik türelmem 1-2nap.
2nappal később: sajnos a kompresszió se jó, várják a gyár intstrukciót, hogyan tovább.
Hurrá: annyit mondtak ne aggódjak, garanciás a javítás, jó lesz a jármű.
Most várok.
Valakinek van tapasztalata hasonló esetre vagy én vagyok 1 szem szerencsés akinek autójával ilyen történik.
(Az autót csak én használom, szerviz vw szervízben végezve időben mindig)
Minden hozzáértő gondolatot, tapasztalatot (akár jogilag) szívesen fogadok.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Bandit21
addikt
válasz Kicker #203402 üzenetére
Itt talán nagyobb lesz a merítés.
Nekem is 1.5 TSI van de kézi és Kodiaq ban.
Másfél éves és 18 e km van benne.Majd megnézem a hutofolyadek hogy áll. Olaj csere milyen sűrűn volt? Felezted vagy az alap 30 e km?
Jogilag pedig tanácsolom hogy menj be és kérj tájékoztatást írásban hogy mi van pontosan és mit kell csinálni. És minek a keretén belül mit kapsz majd vissza.
Illetve hogy ami hibás és cserélik az más most nem hibás nem cserélt részén később okozhat e mégis hibát.
Nehogy meglepetés érjen hogy ez az mégse lesz garanciás a végén.
Ez gyak. egy 3 éves autó 47 e km el ami azért nem egy vészes futás. Évi 15-16 ezer semmi kéne legyen neki.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Passat cc-mel olyan problémám lenne, hogy a vezetőoldali tükör nem tud teljesen becsukódni, behajlás közben daráló hangot ad ki, majd kb félúton megáll.
Keresgéltem a neten és pontosan ugyanezt produkálja nekem is: [link] - videó
Esélyes, hogy nekem is egy kis wd40 segítene?
[ Szerkesztve ]
-
pezs89
tag
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2016.05 havi 3-as Octaviám 72000 km-el (1.4TSI, czd motorkód). Tudja bárki hogy vezérlés csere körülbelül mikor esedékes ennél? Egyedül annyi infót találtam, hogy kb 180 000 - 210 000 km környékén kéne, de az lehetséges, hogy év kikötés nincs meghatározva? (pl hogy, ha annyit nem fut, legkésőbb 5-6 etc éven belül mindenképp cserélve legyen) -
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
1kis segítség kellene.
A barátom négyes golfjában gyújtáskapcsoló felső részt ( ahova a kulcsot dugják )kellett cserélni mert a régivel nem indult csak tekert. Az újjal azonnal beindul de szinte rögtön le is áll, és villog a sárga kulcs a műszerfalon. Kell ezt tanítani, vagy b@...ni vele valamit??THX!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #203413 üzenetére
Pár advanced info, egyik a maszek rejtett megoldás (kvázi immo nélküli kulcs használat), másik az immo delete ha van k+can [link]
-
simonjoe
őstag
A karika is és a kulcs is új, ezért nem értem, h miért nem indul.
ez:
[link]Joe
-
Czimby
addikt
Az összefoglalóban a link már nem él ezért kérdeznék.
Passat 2016.11. 1.4 150hp CZEHa minden igaz ebbe 504-es olaj kell aminek a viszkozitása 5w-30? Javitsatok ki ha tévedek.
Mobil1 ESP amit néztem bele.
+Mahle és hengst szűrők.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #203419 üzenetére
Azt mondjátok, h a régi kulcsból tegyük át azt a kis fekete valamit??
Vagy még az jutott eszembe, h a régi kulcsot mellé tenni indításkor a gyűrűhöz??[ Szerkesztve ]
Joe
-
macilaci78
nagyúr
válasz F_Zolee #203425 üzenetére
Nem! Anyósom kb 3 évig egymás mellé fogta a 2 kulcsot. Meguntam, elcsentem a kocsiját 2 órára és megcsináltattam neki szülinapi ajándékként.
Persze vagy 1,5 hónap volt még a napig, de kibírtuk, hogy addig titokban maradjon.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #203424 üzenetére
Lassan összeáll a kép. Az a kicsi "bigyó" nem volt az új kulcsban. Viszont a régiből kivéve, átrakva az újba, a hiba maradt. Az autó egy pillanatra beindul, majd leáll. Anno VCDS-el a hibát kiolvastam és időszakos immobilizer hibát írt. Az volt az alapjelenség, h időnként de már egyre sűrűbben nem indult az autó, tekerni tekert de nem indult. Ekkor a műszerfalon nincs immo hiba. Szo, az új gyújtáskapcsoló külső része az immo gyűrűvel cserélve, az autó azonnal indul, de mint írtam, le is áll, hiába kerül át a jeladó azzal is ez a jelenség. Vissza a régi motyó, és továbbra sem indul.Joe
-
F_Zolee
veterán
válasz macilaci78 #203426 üzenetére
Hogy lehetett addig leplezni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #203427 üzenetére
A gyújtáskapcsolón lévő gyűrűre megy egy zöld-fekete kábelpár, azt kell lecserélni. Az óracsoportnál meg kell keresni, tőben elvágni és új kábelt húzni a gyújtáskapcsolóig. Gyakori hiba, hogy nem olvassa a kulcsot, mert meg van törve valahol az a kábel.
Maga az immo az óracsoport része. Vcds- el olvasd ki, de az lesz a hiba, hogy nem olvassa a kulcsot. Amúgy az immo supervaggal vagy galettoval kikapcsolható.
Ha tudnád az immo pint, járóképes lenne az autó mert a két állító tekertyű segítségével beadható a pin az óracsoportba, ekkor beindul.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz F_Zolee #203431 üzenetére
Mi nem találkozunk olyan sűrű, a segéderő apósomat meg nem avattam be a részletekbe.
Anyósom továbbra is összefogta a két kulcsot és hát mindig elsőre jól csinálta, de 3 év gyakorlattal ez sem volt meglepő.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #203433 üzenetére
Jóóó reggelt!! Te itt?? Köszönöm szépen a segítséget, akkor a zöld-feketét elvágom a gyűrűnél és az óránál, forrasztok be két másik szálat, oszt ha így se jó akkor verje bele a gazdája!
imyourfriend
őstag
...nem az enyém az autó!! A szomszédomé, Ő cserélte le, én csak megpróbálok segíteni neki, pontosabban már itt az egész közösség, amiért rendkívül hálás vagyok!!Joe
-
grizlisandor
addikt
Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU
A szerelő a Hepu vízpumpát preferálja, Hepu alkatrészkereső szerint van az HEPU P572 erősített és a HEPU P545 sima. Egy árban vannak és fém lapátos mind2, vajon mitől lehet erősített?
Néha, ha becsukom a jobb első ajtót, akkor bezár a kocsi. Mi mehetett tönkre?
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #203437 üzenetére
Néha, ha becsukom a jobb első ajtót, akkor bezár a kocsi. Mi mehetett tönkre?
Esetleg a kozponti zar vegallaskapcsoloja, azt hiszi, hogy lenyomtad a zart kezzel.En mar zartam be igy kulcsot a kocsiba, kellemetlen volt
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #203438 üzenetére
1P1 837 016 lehet az alkatrész?
Gondolom a bontott lutri, gyári horror áron lenne, így marad valami normális utángyártott? Vannak árak...Leadtam mosóban múltkor, mondtam a srácnak, hogy figyeljen rá, ki is szedte a kulcsot a kocsiból!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #203437 üzenetére
Ha nincs máshol infó, írhatsz akár supportnak is egy mailt, hátha
Zár - a Golfét szedtem már szét ugyebár, az alapján ha csak egy mikrokapcsoló a hiba, azon még nem olyan nehéz segíteni. Illetve múltkor pl egyik klíma terelőlap motort úgy javítottam, hogy vettem aliról egy olcsót, és az egyetlen hibás alkatrészt (motor) átemeltem belőle a gyáriba - ha műanyag valami törött/kopott, ez is megoldás lehet. Meg persze be is lehet építeni ahogy van az olcsót, és ráérsz foglalkozni vele, ha elromlik az is; egy jó állapotú bontott sem lenne talán rossz opció, stb stb, ötlet az van bőven! -
veterán
válasz molnarpeter #203441 üzenetére
Alin tényleg van szinte minden [link]
-
Morris
veterán
Üdv urak.
Valószínű nekem is termosztát probléma lépett fel a vas-nál.
Viszont nem találtam wahler-t sehol.
Mi van ezen kívül ami tartós?
1.4 tsi caxa -
Mágus2
Közösségépítő
Octavia 4 helyzetjelentés, eltelt 11 hónap, megtettünk több mint 16 000km-t .
Adós vagyok egy hosszabb távú tapasztalattal, hátha valakit le/rá tudok beszélni.
Kezdjük a bódéval, jó nagy, parkolni nehezebb emiatt, de majdnem minden befér egyben, nem kell a hullákat apróra vágni, szépen egymás mellé beférnek. Beltér kényelmes és végre minőségi.
Futómű: nagy előnye, hogy puhán rugózik, ami nagy hátránya is egyben, hogy kereszt iráyú nagyobb huplikon félsz, hogy odavered a kádat, akkorát hintázik, de kanyarban meg nem dől a bódé, ezt nem tudom hogy csinálták, minden esetre egyenesben kereszt irányú göröngyön félemetes.
Fék: jó nagyok a tárcsák, ami előny nagy tempónál, hátrány városban. Nem olyan harapós, mint a régi, cserébe nem is melegszik el. Másképp kell adagolni, de legalább adagolható.
Motor: a gázpedál olyan okos, mint egy 50 év körüli politikus. Egyszerű kérdésekre sem képes válaszolni. Ha rúgják, azt érti. Viccet félre téve jól megy, vagy keveset fogyaszt, mentem már vele sportosabban, akkor 9 litert mutatott fogyasztásnak. Lehet vele jó fogyasztást is csinálni, de akkor nem érződik 150 lónak.
Váltó: ez a hat sebességes manuális örök darabnak tűnik, bejáratás alatt akadt, meg nem szerette a hátramenetet, egy két darálás után megunta és feladta az ellenállást, azóta jó. A hatodik hosszú, mint egy hónap fizetés nélkül.
Fedélzeti rendszerek: Ha mindene működik akkor azért idegesít, ha meg nem működik valami, akkor azért. Szoktak sírni a front assist szenzorai ködben, hóesésben, hogy tudod öcsém, rokonoknak mindent, de most nem tudok segíteni...
Hibák: igen, sajnos vannak hibák egy új autónál. Kéthavonta eljátsza, hogy nincs semmi hang a kocsiban, ajtó nyitásnál halk robbanás szerű hang a hangszórókból és csak a teljes fedézeti elektronika újraindításával lehet megoldani a dolgot, vagy visszazárod a kocsit és 10 perc múlva mintha nem is lett volna soha gondja, megint hónapokig jó. Volt reklamáción, mert hetente csinálta, most már csak néha.
Amit a legjobban szeretek: fényszóró, motor, váltó
Amit a legjobban utálok: Start-Stop, érintőkijelzős klíma vezérlés, a hátsó ablak automatikus törlése szárazon, kényszerített DPF regen 250 km megtétele után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- E-book olvasók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen