- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaborkik #208247 üzenetére
A3 1.6 102 LE automatával 2008.04-ig szvsz korrekt. Újabbik 8P kevésbé ismerős nekem, régebbi 8L esetén rozsdát nagyon meg kell nézni - olasz, spanyol származás előnyben. Küszöbök eleje és első sárvédők alja rohad ha nem pucolják a dobbetét mögötti üreget rendszeresen (kis zsebet vágva alulra ahogyan a később a gyár is megoldotta segít folyamatosan ürülni, vagy kerékcseréknél tavasszal-ősszel slag). Első sárvédőív teteje is meg tud indulni, van ott belül egy szivacs ami felszívja a vizet, ki kell dobni. Csomiajtón üveg sarkainál, kilincsnél jellemző még a korrózió. Esetleg a hátsó sárvédő aljára érdemes egy kis fólia darabot tenni, szokásos helyen jöhetnek a pöttyök, ahova az első kerekek felszórják a kavicsokat. Automata lelke nyilván az olajcsere, de hogy hogyan találj olyat amiben ez megtörtént rendszeresen, arra nincs tippem ha szépen működik, de nem volt utóbbi időben csere, egy átmosást megérne.
-
grizlisandor
addikt
-
98bja
senior tag
válasz CharlieDrop #208254 üzenetére
Még megvan, E46 325i. M54B25
De már lassan szeretném lecserélni egy újabbra. Az E90 megint offos az N-es motorok miatt. Dízelt meg nem szeretnék semmiképp. -
bul07
nagyúr
Most hogy kicseréltem a zárat gondoltam szétszedem a régit és megpróbálom megnézni mi kotlott meg
Videók alapján a egyik motor koszolódik el a rotorja, pl [link](videó)
Szétszedés megtakarítás nem gond
De egyben nem vagyok biztosHány voltosak ezek a motorok?
De tesztelni kellene előtte és utána is, de félek ha nem 12V hanem kevesebb akkor 12V ráadva tönkreteszem
Nem tudja valaki közületek hogy hány voltos lehet a motor( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
#34322688
törölt tag
Sziasztok!
Most mértem kompressziót a Skoda Fabia 1.2-ben. 1,2-hengerekben 17,5-bár, a 3-dik hengerben 14,5-bár van.
Nagyon magas az 1-2-es hengerben, ez mitől lehet? Okozhatja hogy rossz a hengerfej tömítés?
És ettől nem menne az autó, nem gyorsul, max 90km/h és vége.
Persze a P0172-es hibakódot dobálja -
artiny
őstag
Mitol surusodott be ennyire az auto hutovize ? Jarhato igy az auto még megnem nezi valalaki?
kep itt: [https://i.imgur.com/kuoAxc7.jpg]
az auto auto tartja a 90 C° vizet.
audi a3 8v 2014 2.0 tdi
klima megy, olaj sapka tiszta, olaj van az autoban. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #34322688 #208258 üzenetére
Mi lenne, ha találgatás helyett elvinnéd szerelőhöz.
Ez a hibakód általános, sok oka lehet.
Nem jól tömített szívósor, rossz érzékelők a motoron, rossz trafó, rossz gyertya, rossz Lambda szonda... Annyira nagy a lehetőségek tárháza, hogy jobb lenne szakemberre bízni.
A kompresszió jó, már irányba indulnék.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz artiny #208260 üzenetére
Rosszul linkeltél, de így már meg fogja tudni nyit, aki szeretné.
Nekem laikusként ez olajnak tűnik.
4 éve kellett volna, hogy cseréljék, lehet nem cserélték ki és azért néz ki ilyen rosszul a hűtőfolyadék?A kocsiban 5 évente kellene cserélni a hűtőfolyadékot a vízpumpával és a vezérmű szíjjal.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #34322688 #208263 üzenetére
Alapos diagnosztikával kellene kezdeni.
Szenzor értékek rendben? Égés kimaradás nincs egyik hengernél sem? Mért értékek 015-ös csoport nézi egyszerre mind a 3 hengert. HA mindegyik 0-án áll, az jó jel, ha valahol növekszik a szám, abban a hengerben égéskimaradás van.
Ha ez megvolt, akkor a vákuum rendszer ellenőrzése, motor szellőztetés rendben?
-
artiny
őstag
válasz bitpork #208261 üzenetére
nem lattam feher trutyit sem a viz tartaly sapkaja alatt sem az olaj sapka alatt.
150 lovas
a lambda szonda kijelzett, ODB11 vel neztem - de ido utan eltunt
masik fura dolog tortent, hogy a labtorlo alatt beazott, a sofor felol mult heten . De nem tudom honnand. Mostam azota az autot es elcsurog a viz. es azota nem is azott be.....
A klima mukodik, klimazas utan sem azott be...
[ Szerkesztve ]
-
-
artiny
őstag
kep
[ Szerkesztve ]
-
artiny
őstag
válasz bitpork #208267 üzenetére
A beázáskor a hűtővized csökkent vajh? - csokkent a vaj ? nem ment le napok ota a szint
Tomitesek - hat nem tudom, nem ertek hozza - varok valakit aki majd ranez csak meg nem tudom ki lessz az.3 eve lehetett cserelve a hutoradiator. Akkor tobbszor fel le volt ontve a hutoviz mert mindig elment - ekkor volt elotte vezerles is cserelve . Kb 30 000 km ezelott.
Hat nem tudom mennyire megbizhato volt a szerelo. Azota nem jarok hozza. Nem tudom mennyire minosegu vizett ontott bele, es sajnos hogy most tenyleg bele e rakta az uj hutoradiatort.[ Szerkesztve ]
-
válasz artiny #208269 üzenetére
A beázás lehet a belső radi - ugye arról van szó - cseréje miatt, bár illene neki folyamat vizet eresztenie. Különben az is lehet hogy a klímád kezd elgombásodni és a kondenz víz nem párolgott el és a tálcáról kifolyt a kápitra.
Az olajhűtőt megnézetném hátha ott van az olajfolyás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gaborkik
csendes tag
válasz yodamester10 #208271 üzenetére
Köszönöm szépen, tetszene is, de az automata váltó elengedhetetlen feltétel. Úgy már sajnos Citigo sincs a keretem közelében.
-
Keef_Lee
senior tag
Kiderült, hogy azért "cuppog" a kocsim eleje, mert az első lengéscsillapítókból már elment a gáz és az olaj nagy része is. Octavia3 2017-es. Milyen márkát érdemes és milyen áron mennek ezek most? (Azt értem, hogy párban kell
-
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #208265 üzenetére
Autós topikban írtam pár posztot a saját "kalandomról", a Cupra (EA888gen3, CJXA, 160ezer km) ~1,5 hónapig volt egy német SEAT márkaszervizben, a végén feltették a kezüket és visszaadták az autót, hogy nem tudják "megjavítani".
A tünetek hasonlóak voltak, P0172-es hibakód, illetve mellé melegen (90+ fokos olajnál), ha megállok az autóval, és alapjáraton (770-790 között) jár, akkor a hengerekben gyújtáskimaradást mutat az élö-adat, ilyenkor érezni is, hogy ahogy kimarad az ütem olyankor jobban vibrál az autó. A legtöbbet a 2-es hengerben mutatja, de a többiben is néhányat. Check engine csak a fenti kód miatt van, hibatárolóban semmi tárolt hiba az égéskimaradásra.
Cupra módban 1100-as alapjáratnál egyetlen kimaradás sincs, minden fasza.Gyertyák, trafók újak, kapott 4 direktbefecsit újat, nem segített, elmondásuk szerint átnézték a szívósort, szelepeket, nincs említésreméltó kokszosodás, visszaadták az autót elöször, a hiba fennállt. Visszavittem, a szervizvezetö kijött beleült, szerinte "ez ilyen, minden 4 hengeres vibrál", addig sikerült erölködni, amíg élöadatra dugva a gyári diaggal is látták a gyújtáskimaradásokat.
Autó ottmaradt, mértek kompressziót, 11-12,5 bar között van mind a 4 henger, endoszkópoztak az égéstérben, nem látnak semmit, mértek benzinnyomást az is rendben volt, ellenörizték a kábeleket, nem találtak sérült kábelt, kapott új lambdát az autó, kapott új PCV-szelepet, a P0172-es hiba megszünt, az égéskimaradás megmaradt.
Mentek pár napig az autóval, úgy adták vissza, hogy "látják élö-adaton a kimaradást, de egyébként jó az autó, jó eröben van, ekkora futáshoz képest patika. Random következö gyanúsított az ECU lenne, ebböl gyárit 3200€+szerelésért tudnának hozni, elsönek használjam tovább, amíg nem lesz új jelenség/tárolt hiba, akkor vigyem vissza, és megnézik újra".
Itt tart most a kaland, elvittem egy "maszek" szervizhez, próbakör után kb. ök is a "gyertya, trafó, injektor" triumvirátust javasolták, mivel azok cserélve vannak, más ötletük nem volt, "járjak vele így, amíg nem lesz új/más/nagyobb tünet". -
veterán
Kolegámnak van egy 1.4 benzines 9N Poloja, és az a baja, hogy lefullad alapjáraton, ha még nem melegedett be és/vagy ha a klímát is bekapcsolja.
Ha bemelegedik nincs ez a probléma. Pillangószelep kitisztítva.
Mire lehet még gyanakodni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Ace owner
addikt
Nyaron megyunk Lengyelorszagba Ultrace-re. Alkatresz arak tenyleg olcsobbak kint? Erdemes lehet bevasarolni? Ha igen milyen oldalakon nezelodjek?
Galaxy Fold 4
-
szabzoltan1
csendes tag
Sziasztok.
kérdésem lenne 1 hozá értőhöz..
Adott 1 b7 passat 2014-es crtdi 103kw os.
szeretném bekapcsolni,vagy bekapcsoltatni a skandináv drl-t,de sehol nem találom.
már megnéztem nagyon sok videót arrol,hogy mit kell tenni,de sajnos nem találom sehol.
ma a szerelöm kábeljával is megnéztük,de neki is csak ugyan azok a lehetőségek voltak mint az én kábelommal.
az oké,hogy belépek a központi elektronikába,de ott nem találom sehol,sőt a biztonsági belépésnél hiába irom be a 31347 et semmit nem csinál,csak 1 hibaüzenetet dob fel.
valaki tudja erre a megoldást?
köszönöm -
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208283 üzenetére
Leírni hosszú. YT-on nézelődj, könnyebb lesz.
-
hdanesz
senior tag
válasz imyourfriend #208285 üzenetére
Azt hiszem én sem forszírozom tovább. Megnéztem több ugyanilyen Superb képeit..és egyiknél sem fekete ez a rész, hanem olyan színű mint a karosszéria.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208288 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208290 üzenetére
OBDelevenben nézem, nincs opció skandináv DRL-re.
Másikhoz van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208295 üzenetére
Ne nagyon.
VCDS-ben nincs külön támogatott autós rész.
-
Tothgera30
Ármester
Ismerős srác mk1-es SuperB-et szeretne venni. Mennyire lehet ez szopóroller?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #208298 üzenetére
Superbet kéne inkább.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #208298 üzenetére
Ugyanannyira, mint bármelyik korabeli VAG 1.9 PDTDI. Passat, Octavia.
Vásárlás előtt rá kell dugni egy VCDS-t, próbakör alatt élő adatot nézni, füstöl-e a kipufogó, extrák működnek-e, rozsda. Ha ez alapján okés, akkor sem lehet nyugodt az ember, korosodó VAG dízel, bármi előjöhet az ajtózárak, PD elemek, hidrotőkék, kettős tömegű, lengéscsillapító, stb. Ez nem szopóroller, egyszerű amortizáció, ami előbb-utóbb utoléri a kocsit. Átlagban 400k km-t mennek el ezek gond nélkül, de függ a használat módjától. Sűrű városozás, rúgva volt neki, vagy pálya, tempomat, megengedett sebességgel, virtuskodás nélkül sokat nyom a latba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen