-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
marsu
addikt
-
marsu
addikt
válasz misimagaki #4253 üzenetére
Csak ma sikerült ilyen korán felébrednem egyébként 6:00 előtt szoktam kelni, 8:00-ra járok dolgozni ... de még be kell érnem Pestre. Ha korán indulok hamar bent vagyok, ha későn, akkor a reggeli forgalomban már dugó van, meg araszolgatás ...
Press any key to continue ...
-
DeadMeat
veterán
U bakker en nagyon elvagyok tevedve.. azt hittem,hogy idosebb a gep.Mintha 2006 nyarara emlekeznek,hogy akkor vetted.
Es a boltban ilyet mondanak neked,hogy csak nyaron kapod meg a cuccokat?Hat en fordulnek ki es rendelnem meg mashonnan,ahol ide is adjak es szeretnek megkapni a lovettamat
Amig torleszted addig mukodi fog nefelj... utana szarik be arajta minden.Remelem nem igy lesz azert,mert nem akarom lecserelni...Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
marsu
addikt
válasz misimagaki #4255 üzenetére
Aki korán kel, az délután mire hazaér hamar álmos lesz, és hamar lefekszik aludni, ezért reggel korán kel, délután hamar álmos lesz, és hamar lefekszik, ezért reggel korán kel ....
Press any key to continue ...
-
marsu
addikt
Skoda 120L
... egy pici optikai tuning!
Press any key to continue ...
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #4249 üzenetére
meg bizony örülök is neki nagyon
-
Declare
őstag
válasz #00809728 #4237 üzenetére
Beletelt kb 5 percembe de visszakerestem, hogy végülis mikor és milyen autót vettél . 170 ló az már szép ehhez a kasztnihoz, bár gondolom 5000km el még nem nagyon hajkurásztad meg Gratula hozzá !
Ide is felteszem a kérdésem, amivel a milyen autót...topikban már próbálkoztam siketelenül. Egy 1.4 125 lovas tsi benzines motorból hogy lehet 140LE rőt csinálni vajon? Még nincs sajna ez a motor de állítólag lesz ilyen hamarosan, akkor gondolom a technika az ugyan az csak valami "chipp tuning" lehet benne?
Nekünk ma lett megrendelve egy A3 sportback 1.4 tsi, ezért kíváncsiskodom bár még 12 hét
(nem dízel de amúgy egész dízeles feeling vezetni, egész alulról, olyan kb 1500 tól szépen húz)
[ Szerkesztve ]
-
DeadMeat
veterán
válasz Declare #4268 üzenetére
Lehetseges igen,hogy ugyanaz a technika.Golfban,ha jol tudom van 170 lovas valtozata is neki.Talan a turbo nagyobb,meg a vezerles.
Akkor neked is a kompi es turbos motorod lesz,ahogy kiveszem a szavaidbol.Alul a kompresszor,folul a turbo tolja befele a levegot.Jo valasztasMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
Egy kis optikai tuning, házilag
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Declare #4268 üzenetére
Szia!
kevésbé barbár megoldásnak tartnám azt hogy ha teljesen egyezik a 170 lovas a 125 lovas motorral(csövezések, tömítések emelkedet turbonyomás tud meglepetéseket okozni) akkor egy 170 lovas cumpjuterét át rakni, de valoszínüleg akkor is kell immot tanítatni..
következő(tipp) ha cserélhető epromos a compjuter akkor vennei egy nyers epromot és arra felíratni egy megfelelő tuning probramot, az eredetit meg elrakni, kitudhatja...(itt említeném meg hogy mindenképpen megbizható és/vagy garanciát vállalól elektronikushoz menjél vele, egy rosszul meg írt chip tud érdekes dolgokat okozni)
külömbözö kiegészitő "dobozok" (p-box, stb) nem nagyon ajánlanám öket, baromi drágák és annyira nem tartom jónak öket..
(kiváncsi lennék azért egy ilyen motora, szétborítva )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
X@b3e
addikt
Elég hülye kérdés lesz ennyi információ után, de egy Seat Leon (kb 3,5M) vásárlásakor, ha mondjuk 500e és 1M közötti kezdőösszeggel lenne elhozva, kb milyen időtartamra lenne érdemeslenne behitelezni, és mekkora lenne kb törlesztés összege (csak nagy vonalakban, sorry, tudom ez még nagyon kevés info a pontosításhoz)?
... Roma siamo noi ... S.P.Q.R.
-
misimagaki
aktív tag
Dodi!
Jól emlékszem,hogy egyszer azt írtad, hogy a gumikat szezon végén glicerinnel kezeled le?[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #4281 üzenetére
Magyarán fordulatszámmérőd van?
Mert én azt vadászok kb. 3 hete.
Digitális órám van tehát az nem gond és akkor fordulatszámmérőm is lenne.
A bekötésében is tudsz segíteni? Mármint, hogy mit hova?
Mert bekötni bekötöm én
Írj egy privit légyszi.
Köszi előre is.
Renault power
-
Makaveli
senior tag
Hol lehet VW Passathoz xenon lámpát beszerezni? És mennyiért?
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4274 üzenetére
áááh, úgy érzem szakértőre leltem , majd megkérdezem az audisokat is mit reagálnak egy ilyen kérdésre
p-box ról hallottam már, turbódízeleknél, arra gondoltam én is, 125 lóból 140 et kihozni gondolom nem egy barbár dolog, a 170 azért már neccesebbnek érzem
majd foglak még keresni úgy érzem....
-
Declare
őstag
válasz Makaveli #4287 üzenetére
Kérdés inkább hogy szabad e. Én úgy tudom, utólagos beépítés nem szabályos, mosó, meg az automata távolságállító hiánya miatt, azokkal együtt beszerelni viszont kész horror az ár.
Amúgy siemensnek vannak jó xenonjaik állítólag, 70k körül durván.
google ba beírod hogy xenon és kihoz 80000 forgalmazót, beépítő céget stb....
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #4290 üzenetére
A lentrol huzas a kompi dolga,oda max nagyobbat teszel be,font emelheted a turbo nyomasat,mar ha nincs kihegyezve,persze hozzaigazitott ecuval es benyaval.
Szerkezetileg miert lenne mas?Nem erne meg gyartani. lsd punto 1,4tjet es bravo.120 es 150 lo egy szoft cserevel.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #4292 üzenetére
kompi nyomást is tudsz emelni, mint ha valahol olvastam volna hogy egy viszko kuplungos kompi van bennük.
no azért a nyomás emelgetés nem ilyen egyszerű... lásd nyomást emeletek egy G60-asba de nem állítoták hozzá a keverék képzést és 230-nál versenyzésközben össze eset a dugú(olyan mint az 1,8-as furatba valami 1,4-es dugoját raknát) és hosszába végig reped a vas blokk (még lett hüvelyezve, AL blokkoknál kuka egyből)
erre csak azt tudom mondani hogy a rev2-es 1,8T 20V-ből is volt 150/180/225-ös és 150-es meg a 180-as nagyából egyezet(talán csak a hengerfejtömités nem), de a 225 már teljesen más volt a csövezés sokkal masszivabb vaskosabb csövek, bilincsek és a hengerfejtömités igen csak húsos volt.
ismerös is jött a húzot 1,8T-vel(150->225) pár ezer km után hogy negy mint a távírat de a fejnél okádja ki az olajat(összesen volt vagy 42ezer az autóba).
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4294 üzenetére
150 lóból 225 öt csinálni azért ott már komoly munkára van szükség a tartós eredményhez . Láttam ennek a motornak van ugye ez a 125 lovas változata, 140 meg 170 lovas. Én max azt a +15lóerőt céloznám meg, arra írtam azt hogy ott gondolom nincs egetrengető különbség a 2 motor között , talán valami elektronika csak. Már a 170 el sem próbálkoznék, nem az a cél hogy egy 10k km ig valami őrült versenygép legyen aztán meg éjjel nappal szervízben álljon.
Szal +15 lóerő kicsit több feeling meg powa' de a lényeg hogy ugyan olyan stabil és jólműködő gép legyen mint amilyennek elvileg alapjáratból lennie kell majd. -
VR6-Fan
veterán
válasz Declare #4295 üzenetére
a motor ott is ugyan az, csak a tömitések csövek mások, még a turbo is úgyan az...
ha ezeket kicserélik akkor túlajdon képpen megkaptad 1:1-ben a erősebb motzor kérdés hogy ha van választási lehetőség akkor megéri-e.szerintem itt is csak ennyi változtatás van így gazdaságos a gyárnak, esetleg a töltő kerekének a méretén v
ltoztatak vagy ha tényleg viszko kuplungos akkor még azon se."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Makaveli
senior tag
Itt van a család szépségéről egy-két fotó:
Egyedül
Belülről
A 17"-os felnicske
Egy kis optikai tuning (amit mindig lelopnak a mi kis magyarjaink)[ Szerkesztve ]
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
Declare
őstag
válasz Makaveli #4297 üzenetére
Szép és jó kis kocsik is ezek a vw k !
"(amit mindig lelopnak a mi kis magyarjaink)" igen, nekünk is volt ilyen a polonkon, aztán sima kis fényes lett de azt is lelopták, most újra kis fényes van, így hogy nincs a kocsin a felni hanem a garázsban áll még nem lopták el de ugye mindjárt jön a nyááár
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Formula-1
- Hobby elektronika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spórolós topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen