-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
14adam
addikt
válasz bitpork #63200 üzenetére
Az,hogy eltűnik az olaj amikor beindítja teljesen normális.Sok időbe telik mire feltöltődik az olajteknő leállítás után és azért nem tudod a nivóval megnézegetni.
Csináljon egy képet,hogy hol van kb a legtöbb olaj,melyik részen jön kifele. Olaj beöntő kupak jól rajta van,a tömítése nem rohadt el?[ Szerkesztve ]
-
14adam: eddig akárhány autóm volt a leállítás után 10-15 perccel az olaj 80-90%-a lecsorgott. Itt negyedóránként sac 1-1,5 mm.
Dr.Zoo: reménykedtem hogy ilyesmi nem jut senki eszébe, nehogy igaza legyen.
Mágus2: hogy kell? A visszajelző eddig egyszer világlott ki, még a leak stop előtt, de azóta se a megtett ezres nagyságrendű km ellenére sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz bitpork #63206 üzenetére
Sajnos ótószerelőm találkozott hasonlóval, igaz ott egy 2.0 PD volt az áldozat. De sajnos létező probléma, csak elég ritka.
Ha gondolod, rákérdezek nála holnap, mélen elküldöm neki, amiket leírtál. 25 éve szerel motorkocsikat, és vw fanatikus a srác!
Ja, és amit Mágus mond: rárakni ideiglenesen egy olajnyomásmérő órát!
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
7600 GS
addikt
Rendben srácok, akkor szeretnék bekerülni az első hsz-be, ha erre jár egy modi akkor kérem rakjon be.
Köszönöm a dicséreteket!Jaded, földim vagy. Milyen gépsárkányod van?
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Csináltam nektek egy legördülő téma összefoglalót, remélem, nem bánjátok.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BomiBoogie #63220 üzenetére
Ha bánjuk, visszacsinálod?
Amúgy , sokkal jobb így. Majd 1 képcserét lehet kérnék.
-
7600 GS
addikt
válasz BomiBoogie #63227 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63225 üzenetére
Egyebkent mit mondasz, szerinted repedés a blokkon csinál ilyeneket?
Mit gondolsz arról, h a nivóval nem tudom ellenőrizni az olajszintet normálisan?
A legutóbbi tipp az olajszűrőház tömítése volt, illetve egy másik tömítés a kartergazszuro alatt.
Lassan már beleőrülök ebbe a tehetetlenségbe.Köszönet Mindenkinek a segítségért, Röfi úr -nak pedig jövök egy NAGY-gyal a mai napért.
[ Szerkesztve ]
-
válasz !Overdose! #63211 üzenetére
Mivel Londonból a rokonokhoz Szegedre jöttek egy hétre sajnos nagyon kiesik. Javíts ha nem rokon
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #63238 üzenetére
Hát én nem tudom... érdekes.
Mert azt mondták hogy, a 2010-es 4 betűs motorkódú 3.0 Tdi , Made in HUNGARY - győr, gyártás hibás és megreped a BLOKK 100.000km környékén..
De amúgy passz :S
Nekem A4 a DPF miatt növelte az olajat azzal mi szopás volt... volt hogy másfél liter olajat engedtünk le hogy szinten legyen!!!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Kiskokó #63241 üzenetére
Mint írottam volt Ck. pHórumtárs c5 a6 avantjáról van szó
(#63240) Mágus2: nincs logika az egy repedt csőben nekem, hiszen minden olajos. Ha csak egy repedt cső lenne akkor az lefelé folyik majd az aljához közeledve a huzat miatt szétcsapódik, nem? MOD igen! Bár nem tiszta h a lecserélt kartergáz szűrő miért volt majdnem száraz és alig olajos.
(#63220) BomiBoogie: Te biga! Miért is jó nekünk a legördülő ha közben minden ott van az 1.hszben?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #63243 üzenetére
Megyek én megnézem azt a kenési rendszert. A magas nyomás elméletet támasztja alá a sokáig visszafolyó olaj, mintha a pumpa nem engedne vissza semmit, pedig a szabályzó szelepnek pontosan ez a feladata, amikor kinyit, akkor a fölös olaj visszafolyik a kádba.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63240 üzenetére
Hol van még tömítés, vagy jobb a kérdés, hogy hol nincs? Az olajszűrőház tömítése meg szokta adni magát?
Ez a beakadó szelep, amit írtál, ezzel mit lehet csinálni, mibe fáj egy olyan? A legrosszabb esettel, annak javítási menetével, idejével szeretnék tisztában lenni, utána annál már csak jobb lehet...borzasztó, hogy itt a hétvége és nem tudok semmit. -
válasz Mágus2 #63244 üzenetére
Ma láttunk egy 1.9 pdtdi passatot a b5.5 ből. A kocsiban elégtelen lett a kenés és -ha jól emlékszem -az egyik hajtókar szimplán lelökte az olajpumpát a blokkról a pályán 140-él uh beállt a teljes motor
(#63246) zetecR : az egy dolog h Mulder hinne a szemének, de szvsz Scully felvágná az ereit
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
A jó hír, ha magas a nyomás,akkor tudni fogod, hogy mi a gáz:
l Oil pressure at idling speed: at least 0.8 bar
l Minimum oil pressure at 2000 rpm: 2.0 bar
l Oil pressure at higher engine speeds: max. 7.0 bar
The pressure relief valve or oil pump is defective if the specifications are not attained.Rossz hír, ehhez eléggé meg kell bontani a motort, mert 2 szeleppel változtatja a nyomást és mindkettő az olajpumpa része.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest