-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #67900 üzenetére
Itt egy fekete szokott mászkálni, igaz az "csak" az alap RS6... (legalábbis semmi nem utal rá, hogy valami pöckölt verzió lenne).
Múltkor mókázott itt egy D5-ös Volvoval meg egy 3.0 tdi A5-ös audival két kölök, persze én is mentem utánuk mert láttam eksön van Pont ott volt az RS6 is, amikor melléértek nyomott az is egy kövéret, felszaggatta az aszfaltot elég durván aztán hipp hopp a visszapillantóban volt mindenki ... A5-ösben a gyerkőc meg is szeppent eléggé, el is vette utána[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
válasz molnarpeter #67900 üzenetére
Én nem attól tartok hogy a dízel kihal, hanem attól, hogy felmegy a gázolaj ára nagyon. De nyugtassatok meg hogy nem így lesz, mert akkor a szállítmányozás is nagyon megdrágulna, ezzel együtt pedig a termékek is. De remélem, hogy ezt nem merik meglépni.
Más: Magyar írásbeli pipa, szerintem teljesíthető volt.
-
-
degec
senior tag
Hella !
Há má lehet hogy kérdeztem, akkor kövezzetek meg, de 2.0 pd tdi kézi 6 os váltóban 100e km után nem kéne az olajat kicserélni gyári olajra? kapható gyári olaj ebbe a kézi váltóba, azzal IS ártok neki ? mert mindenhol azt olvasom futásteljesítmény hosszúságra tervezett a váltóban az olaj..és sose csere mert ha ránézek az is árt neki.. én ezt higgyem el ? szerintem ősbaromság..de nem?
-
degec
senior tag
válasz 7600 GS #67907 üzenetére
azta.. na de sz*r.. .. és ez igényel e márkaszervízt vagy helyi bosch szervízbe is meg tudják csinálni... ?
Köszi mMágus.. most 7 éves lesz kinyomom belőle! drága amúgy és mennyi kell bele megmondod ?? BMR motorkód 170 le 2007 -es köszönöm szépen.. ja és ilyet vajon hol tudok venni ?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Morris #67910 üzenetére
Ha ez kicsit megnyugtat, az én autóm is (Golf 6) azt csinálja, hogy ha éjszakára be volt húzva a kézifék, különösen nedves időben, akkor másnap indulás után egy ideig csúnya "surrogó" hangot ad fékezés közben hátulról. Elég meredek utcában lakom, kb. 3-4 fékezéssel érek le az aljára, addigra rendszerint el is múlik.
Még gyári a betét és a tárcsa is, de a végét járja, ha nem leszek lusta (2 hete tervezem ) és a kezem ügyébe akad egy tolómérő, akkor megnézem a vastagságát.
#67916: engem is zavar
[ Szerkesztve ]
-
shouryuken
senior tag
Sziasztok!
Egy ilyen kábellel + szofverével vajon tudom majd törölni a légzsák hibát 2007-es 1.6 benzines 5-ös Golfból? -
gabor85
őstag
válasz shouryuken #67917 üzenetére
gyanúsan olcsó a cucc... szvsz, de majd Mágus megmondja.
-
TaaT
veterán
válasz shouryuken #67924 üzenetére
[link] a link már sajnos nem él, ha jól emlékszem valami 7-8e forintnyi dollárba fájt a fórumtársnak.
Give them hell Ukraine!
-
gabor85
őstag
válasz shouryuken #67919 üzenetére
És igazad is van.
Ja, hogy ez licitálós? Óóóó, akkor így már érthető.
Szerintem az ilyen cuccoknál ott spórolnak ahol tudnak. Egy kicsit mindig lutri az ilyen, de ennyiért én lecsapnám, ha kellene. -
shouryuken
senior tag
Esetleg ezzel érdemes próbálkozni?
Nem a legújabb, de még 10k alatt van.
Usából mennyi volt a postaköltség a 30$-os változatra?Köszi!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #67930 üzenetére
A kerekeknél nem tudod megkenni, csak ha leveszed a dobot és kiakasztod a zsinórt. Ha már ennyire szétszeded, érdemes kivenni az egész zsinórt és fékolajjal megjáratni. Ha sima olajat használsz, az télen meg fog fagyni. Amúgy is ez lett volna a következő tanácsom, vedd le a dobot és nézd meg, milyen állapotok uralkodnak ott, lehet csak bele ment a víz és elrohasztotta a dobot és a betéteket.
footy Én tudom.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Tudja valaki hogy tudom programozni azt, hogy a tavirnyito az osszes ajtot nyissa? Most 2X kell megnyomni a nyitast, hogy az osszes ajto nyiljon es a csomagterajto nyito gomb egyaltalan nem funkcional.
-
#10726912
törölt tag
válasz Morris #67930 üzenetére
Általában a kézifék bovden két helyen tud beporosodni, berozsdásodni, megkopni. A kerekenél a jellemzőbb, ha nincs rajtuk porvédő. A másik hely a kézifék kar csatlakozásnál: olyan helyeket olajozz be, ahol a bovdenháznak vége van, s csak a bovdent látod. Ha ez nem hat, még mindig marad maga a fékrendszer, mint szorulós hiba lehetőség: azaz ott is olajozd meg, ahol a kézifék bovdenje a keréknél a fékrendszerhez csatlakozik: kérj meg valakit, hogy mozgassa a kézi féket, és te meg forgasd meg a kereket, közben nézd, hogy mi az, ami a kézifék kar mozgatás hatására mozdul.
Jó szórakozást -
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10726912 #67935 üzenetére
Golfnál a kézifék karnál lévő vége a zsinórnak az utastérben van, ott nem éri víz, por, mert el van zárva mindentől, az utolsó 40 centin egy S alakú alumínium csőben fut jól elszigetelve minden káros hatástól. Ezt a részét kizárnám. Marad a fékdobban lévő vége.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #67941 üzenetére
Akkor egyszerű dolgod van, mert a féknyergen van egy ütköző, erre ül fel a kézifék karja. Ha kiengeded a féket és nem ül fel valamelyik oldalon, akkor nem old fel teljesen a kézifék.
vendingo ezek szerint nem ,mert az 1.4 is csak 75ló és tárcsa van hátul.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz molnarpeter #67900 üzenetére
Végülis nem olyan sok a fenntartása... csak évi 483300Ft a teljesítményadó
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs