- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
footy
addikt
Van valakinek leirasa ahhoz, hogyan kell szetszedni a Leon 2(1P) hatso uleseit? Beomlott az olaj a kocsiba es ki akarom mosni a huzatot.
-
-
-
-
tomcsi23
veterán
Tudom, emlékszem, csak elgondoltam, hogy is lehet 10 perccel előbb elindulni, mint ahogy elindul az ember.
Amúgy meg, a legjobbakkal is megesik olykor, hogy bemérik.Zoo, maraggyámá, a múltkor sem találtál oda.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
No bedobom ide is a világ fájdalmam hát ha érdekel valakit, meg valakinek van egy jó ötlete :-)
adott egy 1,8 20V Tibor motor, nem vanos-os k03-as turbos HW módosítás nélkül (csak díszítés, kipu&ic ill evap, SAI off).
össze rakáskor az történt hogy fűstőlt kéken (donor kocsiba nem!), még pedig leginkább lámpánál állásnál, az első gáz fröccs hatására,hideg indításnál terhelésnél nem.
utána pár nap használat után ezt elhagyta, egyre kevesebbszer és kisebb pamacsot,majd annyira el hagyta hogy egy hónapba 1-2x dobott egy kis pamacsot.na ma megint vissza tért ez a problematika ami az elején volt szinte minden megállás után első gázfröcsre dob egy kisebb nagyobb pamacsot (minél többet ketyeg alapjáraton), terhelésre nem motorfékkel gurulásnál szintén nem, csak ott is első gázadásra (direk kínozta emlkedőn lefelé motorfékkel akkor sem szívja meg magát és nem pipál, csak amikor először elkezdem nyomni a gázt).
hideg oldal abszolut por száraz, kartergáza nincs, betöltöt leveszem, stb gázadásra nem lövi le, gyári kartergáz lecsapató nem bundás kenyér.
Ötletekre, tippekre lennék kiváncsi, ha valakit érdekel a téma :-)
jah és olaj fogyasztás nincs.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
nézd 400km-vel ez elött pontosan nívó hajlatig töltöttem, most talán a hajlat alsó élőbe van, (már mint a felső hajlat ), szóval volt 0,5mm fogyás a nívó szerint ez annyira minimális.... magából a motorból sehonnan nem jut a környezetbe.
ok 400km nem sok, viszont azt nálam üzemmelegen, elég agresszív gázpedál kezelés mellett tette meg.ez a nagy talány nálam is hogy kipu csatorna elött vagy után ég e el az az olaj.
mászkálok vele megint,meglátom mi lesz, fogy e az olaj nem fogy e, hogy fog füstölni hogy nem... aztán felteszek egy másik turbot amiről tudom hogy nem a kipu oldalon hordta fel az olajat, aztán elválik hogy turbo, vagy motor.egyszerűen nem tudok mire gondolni, a holnap reggeli hideg indításra kiváncsi leszek azért....
tekintsünk el a szarul elpárolgó /elegyedő) gázolajtól, mivel benzinesről beszéltünk, tudomásom szerint akkor más miatt a kipufogón nem távozhatna égszín kék füst.
jah igen hétfőn került fel egy írt program, nem maxi, csak 0,5 helyett 1bar tölt, de a probléma már elötte is fent állt!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
trec12
addikt
Adott egy Seat 1.4 BXW motor 70e km-el. Két gondom van vele. Hidegen beindítva elkezd rázni a motor egyre jobban - néha majd "kiszakad" - majd egy idő után abbahagyja. Ha leállítom mikor a rázkódás kezdődik és utána újra indítom már nem ráz. Ha adok egy kis gázt mialatt rázkódik akkor is elmúlik a jelenség. Gyertyák cserélve a jelenség maradt. Hibakód nincsen.(sajna egyelőre meleg motornál lett ellenőrizve nem hideg indításnál)
Szintén hidegen csúnya csettegő hang jön a motorból főleg ha megforgatom kicsit. Meleg motornál semelyik hibajelenség nem tapasztalható.
A két dolog már régebb óta megvan de már kezd idegesíteni.
Van tippetek mitől vannak ezek?[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #75575 üzenetére
no reggeli fejlemény, indításkor semmi füst, aztán kb 1 perc múlva kondenz gőz tartott kb 1 percig még ki köpködte... majd kb 4-5 perc nagy semmi melegedett nyugottan aztán elkezded pipálni minél melegebb volt annál jobban pipált gáz fröcsre dobja a kéket,üzem melegen kb 2-3 perc alatt már elég rendesen pipál hátul a kipu, égett olaj szag is meg van, kartergáz csövön nem jön semmi kis nyomás van, olaj betöltönél szintén, mindkettöhöz tenyér oda rak, nem lett olajos a kezem.
no ennyi adelék van ma a story-hoz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #75579 üzenetére
Szegény Mágusnak szerintem már a könyökén jön ki minden info
no picit vissza hűlt megint indításnál semmi, melegedett, aztán pipálás, meg gáz fröccsre pamacs.
ha főtengely szimmering lenne, akkor nem a kipun füstölne, hanem a kocsi alatt lenne olaj folt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#10726912
törölt tag
válasz trec12 #75588 üzenetére
Szia.
Azt jelenti, hogy pl köszönhettél volna a fórumon felbukkanó embereknek, akiktől segítséget vársz. Nem nagy kunszt, 4 betű (négy, NÉGY nÉGY 4 )
Sz (első betű egyben értendő, így viszont nem jön ki a bűvös egymegegymegegymegegy betűkből álló klasszikus betű csoport )
I. ez i betű is lehet, nem kis L. nehogy össze keverd!
A. Ezen nincs mit magyarázni, a legelső betű, amit megtanítanak mindenkinek.
Tehát:Szia.
Ennyivel megtisztelhetsz mindenhol mindenhol mindenkit.
S ezek tán nem ér beehellózni, nem azért vágtam csapágyasra a billentyűzetet!
Problémádra megoldás lehet, hogy sose állítod le a motort (1.4-es örök mozgó), de majd mások talán okosabbat is mondanak.
Na helloszia. -
-
Morris
veterán
Halihóha!
Passatba tényleg csak ezek a retek projektoros lámpák vannak?
Olyan nincs mint a Golf IV gyárija?Tegnap este kipróbáltam az új izzókat GE megaLight Ultra 90+..... ugggyanolyan sz*r mint korábban.
A ködlámpák viszont nagyon jók, de csak 1 méterre világít az autó orra előtt. Azon lehet állítani valamit?Hamarosan levideózóm, aztán megmutatom...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #75595 üzenetére
de nekem NEM fűstől bármilyen indítás során!! :-)
hát turbot csinálok bele felújítottat kb 30-35e-ből (ennyi a közép részhez a felújító szett kb..), meg van most egy picivel nagyobb apró ért.
egy HF-ezés meg nekem is olyan 70e körül állna meg (akkor már komplett felújítás, lánc és feszítő is)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #75597 üzenetére
de nem dob, most is meg néztem melegindításnál.
ha, hagyom járni 2-3 percig utána gáz fröccsre már dob.
no akkor most épp ez sincs, pedig úgy állítottam le hogy folyamatosan füstölt már, szunyog írtó
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen