-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #88701 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy az az egr azért van kitalálva mert a meleg levegőt szívja azon keresztül a rendszer ami állítólag kell.
A kosz most mindegy , mert az meg a környezet védelmi értékek miatt kell, hogy vissza legyen vezetve.A kérdés csak az, hogy a sok lefalazott autó, hogyan teljesíti az előírt értékeket.
Mondjuk a választ sejtem sehogy.
Akkor viszont igen elkeserítő a helyzet, mert nagyon sok kocsi rohangál vásárolt műszakival az utakon.
Ami nagyon nem megnyugtató, mert ha efelett szemet hunynak más felett is és ki tudja még mi az a más.
Renault power
-
Ace owner
addikt
G3 1.6 benzin (75le) mi a vélemény? Jól sejtem hogy zabál de nem megy?
Galaxy Fold 4
-
TaaT
veterán
"azt nem poénból találták ki a mérnökök oda"
Persze hogy nem, az únió pisztolyt szegezett a gyártók fejéhez. És vígan dalolva b@szták el az autót.
rob210: "A kérdés csak az, hogy a sok lefalazott autó, hogyan teljesíti az előírt értékeket."
Kéne egy teszt, ahol meg lehetne mérni a káros anyag kibocsátást előtte és utána. Az én tippem meg az hogy így is teljesítené, csak minden plusz gramm euró milliós büntetést jelent szal a legkisebb is számít tesc...
Give them hell Ukraine!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #88702 üzenetére
Ha a műszakin történő padlózásos károsanyag-kibocsátási vizsgálatot érted átmenés alatt, akkor nem feltétlenül szól bele. Ha dízel, allapjáraton van nyitva, magas fordulaton zár, nameg főleg ezt érinti az elkormolódás. Benzinnél kb. fordítva, ott érdekes lenne tudni, számokban mennyit jelent.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #88702 üzenetére
NOx miatt van az EGR, szegény keverékes égés során keletkezik, ezt vissza juttatva újra elégetve csökken valamelyest a mennyiség.
és egy 200e-t futott autó álltalába jobb értékeket produkál EGR nélkül mint vele, ha minden más rendben van.
amit Ace Owner kérdezett motor (ABU), más mint ami a g2-kbe volt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balupapa
senior tag
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
kedden indulni menni digokhoz somával hozni magának pici szpanyol szart.
szerencére én masinám nem lenni benne top20ban, az uj see[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
brumi1024
veterán
válasz !Overdose! #88714 üzenetére
"emelet fényerejű izzótól elvárható élettartama volt."
Az mit jelent? 1-2 év?
-
Styling
csendes tag
válasz !Overdose! #88714 üzenetére
Nincs meg a blokk. De majd veszek újat és visszaviszem a taszkóba
STyling
-
ßrainiac
addikt
-
Lomha 8V
addikt
(#88692) focvis: Így van, GT a lelkem. Akkor a szervót mégis jól sejtettem.
(#88698) Jaded: A hűtőrácson található VW emblémán kívül semmilyen jel vagy felirat nincs az autón. Gyárilag "cult 'n' clean".
Az EGR témához: Meg lehet oldani, hogy egyen a kecske, de megmaradjon a káposzta. Csak egy lecsapatót kell gyártani hozzá. Nem azt a gagyit megvenni, amit a "tuning" boltokban lehet kapni, hanem csinálni egy rendeset. Itt a cikk a Totalcar-tól, de sok helyen találni leírásokat hozzá:
És itt egy kép, TDi-be szerelve:
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz brumi1024 #88715 üzenetére
2 év, 45k km. Szerintem ez elfogadható. Most NBU van bent, meglátjuk ez mennyit megy el. Mindenesetre ennek jobban szeretem a fényét. Nem ég és föld, de jobbnak érzem. A pontosság kedvéért H4-ről van szó.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lomha 8V #88724 üzenetére
Ennek aztán semmi köze az EGR szelephez. Amit linkeltél az a kartergáz visszavezetés, nem a kipufogó gázé.
A másik probléma ezzel télen lesz, amikor azokba a vékony csövekbe belefagy a pára, és orrán száján fogja tolni az olajat, mert nem durranhat el szegény motor. A havernak pont ez az oil catch tank volt a verdában. Rá is ment 3 liter olaj. Hirtelen ennyit nyomott ki a nívót kidobva, szóval ez annyira nem nyerő átalakítás.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Mágus2 #88726 üzenetére
Ja, tényleg, az EGR-hez nem ezt akartam. Összekeveredett a fejemben a két dolog. Mea culpa! Az EGR bemenet a szívósoron minden autómon le van dugózva, a kimenet pedig le van vezetve a motor feléig kb. és ott egy szűrőben végződik. Olyan fél év alatt koszolódik el nagyon (benzines autóról van szó, a Passat az első dízelem), akkor csere.
Itt a GSi-m első verziója, ahol még nem volt levezetve:
Azok a vékony csövek a képen amúgy 25mm belső átmérőjűek, szóval azokba nem hiszem, hogy belefagy, mert ahhoz nagyon sok pára kéne. A Passat klubban sokaknak meg van csinálva, kikísérletezték gondolom.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lomha 8V #88727 üzenetére
-10 alatt belefagy a csatlakozásnál az emulzió( fehér vajszerű anyag ami a pára és az olaj keveréke miatt jön létre és lecsapódik a legszűkebb keresztmetszetnél), csak azoknál az autóknál áll fenn a probléma, akik rövüd városi utakra is használják télen az autójukat. Ahhoz, hogy az az emulzió leszároadjon, be kell melegednie az olajnak, ami -10 fok alatt legalább 30-40km.
Van olyan autó, amiben ez gyárilag benne van és azzal is gondok vannak. Koléga poloja múlt héten nyomta ki az olajat emiatt:
Itt sem voltak vékonyabbak a csövek.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Mágus2 #88728 üzenetére
Most beleolvasgattam a topikba odaát, beszélgetnek párásodásról, de problémát nem írnak sehol. Azt írják, nagy tartály kell, vastag csövek, megfelelő szűrők. Aki először megcsinálta srác, neki TDi-ben volt 2 évig és olyan 2 éve PDTDI-ben van neki egy kicsit továbbgondolt. Szerintem nem hülyeség, semmi mocskot nem akarok visszavezetni a motorba. Persze a megvalósítás egy másik kérdés, de nem vitaindítónak szántam, hiszen nekem sincs megcsinálva, ráadásul nem is erről volt szó, csak valamiért összekevertem.
A Kadettes képen alig látszik miről van szó. Ha megnyitod új lapon, akkor látszik a hengerfejen a szűrő. Ezt kellett levinni a motor közepéig kb, mert koszt csinál maga körül. Először a hengerfej lett tiszta kosz, utána levittem teljesen, ott sáros lett a szűrő. Végül a blokk közepe felé találta meg a helyét, ott szolgált az autó végéig.
A képhez: Erre írták, hogy a gyárival az a baj, hogy nagyon kicsi. Ha nem takarítják, akkor főleg.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Jut eszembe, ezt a sok kormolós konszernest és néhány propellerest, amivel ma találkoztam.
Bepofátlankodik, aztán nyomja neki, kormol, mint állat, kénytelen voltam belső keringetésre kapcsolni, persze menni meg nem megy, de azért erőlködik. Vagy kikerültem vagy inkább lemaradtam a csába. A kék-fehérnél plusz erény volt az elromlott index....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #88732 üzenetére
A kormolassal meg nem lenne gond, de ha nem megy...
Eddig elvezetet lattam ilyenkor a Toledo kikormolasaban, de szigoruan, csak miutan meg/ vissza eloztem. Aztan megszereltem a szakadt csovet. Azota csak pamacsot dob egy pillanatra az elso padlonal.Nade a bosszanto!
-10,5 fok. Toledo szenved inditasnal. Ugy teker mint a felig doglott akkuval. Most mar a -7 is szenvedos. Meg nincs egy eves a Bosh akku. Elhalalozhat igy, ennyi ido alatt? Effektiv egy telet nem birt ki. Vagy ennyire nem csipi a csillaggarazst a hidegben?
Fater fel eves, szinten Bosh akkuja most haldoklik a Golfba (1,4 benzin). Ha ket napot nem mozdul az autoval, mar annyira lemerul, hogy nem tud oninditozni. Most ratoltott az unnepek alatt ketszer is. Ha megint lemerul megy garoztatni. De mar orjongott. Ossze akartuk hasonlitani a lampabeallitasunkat (vegre kesz az enyem is es latok ujra a sotetben a tompitottal is) 27-en, mar csak kattogott. 23-24-en meg maszkalt vele es poccroff indult.Read only...
-
kiki22
senior tag
Sziasztok!egy olyan kerdesem volna ,a4 b7 es kabriohoz lehet hasznalni egy ket alkatreszt a sima sedan verziobol?bocsi a tudatlansagert.csak azzal riogatnak ha megveszem a kocsit horro ara lesz az alkatreszeknek hozza.koszi a segitseget elore is
-
veterán
Ez a Passat B7 1.6 TDI mekkora szopás lehet szerintetek a G6 1.4 TSI-hez képest, amivel tkp. sokat nem szívok?
Azt tudom, hogy egyik se versenyautó, a Passat végképp nem az
-
veterán
válasz brumi1024 #88738 üzenetére
Részben:
-Röhejes, de a feleségemmel 2-en fullra pakoljuk a Golfot egy hosszúhétvégi útra, meg sokat viszek biciklit is.
-Sokat autópályázok, ha tempósabban (150) megyek, akkor a Golf mostanában 8 litert simán megeszik, városban 11-et.
- megvan már 1,5 éve, váltanék. szeretnék én G6 GTD-t is, de az 4,3-nál indul, annyit nem adok 4-5 éves autóért (meg amúgy sem).[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #88739 üzenetére
Érthető indokok. Belsőre amúgy sok újdonságot ne várj a Passattól, le sem tagadhatná, hogy azonos az alap és a "műszer-készlet".
A 11 liter elég sok. Nekem ha egy városi út során soknak számít a 8, pedig nem tartok tojást a lábam alatt, mondjuk a legrövidebb túra általában 20km.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Lomha 8V #88727 üzenetére
Havernak megmutattam a képedet, egyből írta, hogy "ez a bonyhádi"
Ez pedig az övé.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Bosch ma már szinte mindenből szart gyárt. Ablaktörlő az ált. 1 év és kész, különben nem lenne belőle bevétel. (KaiotEch)
Mostanság siralmas (((akkumulátorokat gyárt??!!))) Jobban mondva a Bosch nem gyárt akkumulátorokat! Gyártatja! Magyarországon.. Akkumulátorba csak Exide vagy Varta -
Mágus2
Közösségépítő
válasz kiki22 #88744 üzenetére
Mindent lehet hozzá kapni, ha elég vastag a pénztárca. Milyen motorral vennéd?
K Norbi:mindegyik gyárt selejtet is. Nálam a varta 1,5év után elhalálozott, cserélték garanciában, a cserélt darabot múlt héten már töltöttem, igaz, sokat járok rövid távon is. Akkor pedig több áramot veszek ki az akkuból, mint amennyit visszatölt az út alatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #88746 üzenetére
Ha normàlis akksi lenne ,rövidtàvon se kellene töltögetni... 10 éves gyári akksimat soha nem kellett töltögetni pedig ugyanolyan rövid távon használtam mint a mostanit, persze ezt töltögetni kell...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Új hozzászólás Aktív témák
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- E-roller topik
- Építő/felújító topik
- EAFC 24
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Eredeti játékok OFF topik
- Yettel topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs