Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz DeadMeat #9021 üzenetére

    szvsz mert az épített kocsiknak tán valahol anno mikor ezek a tuning hullámok elkezdödötek ez volt a lényegű.
    am off korz azért is írtam hogy 200-ig mert onnantól neki ott van a súly/futómű/fék ami messze menőkig jobb.

    de tudok hasonlítani neked csepp kadetthoz ami 11 tetjét megy 400-on (cx20le-t kicsit meg resszelve meg 800kg max)

    akkor 170-ig úgy ment mint a kadett (0,5-el fújva, teljesen gyári szívó ECU-val), azóta 1barral van fújva meg reszelve lett az ECU-n is, de még mindig nem elégé van kihasználva.

    vagy hozhatok 220le-s TDI bora-t is ami 190 körül kielőzve olyan mint ha én előznék 100-ről 3.-ba egy 90-el haladó másik autót :U

    és miért nem ezekkel kezdtem, mert aki nincs benne egy csöppet se annak írhatnám az hogy cx20le-t csepp kadatt vagy 220lovas TDI :)

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák