-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz 7600 GS #96851 üzenetére
Nem tudom evvel mi a baj, de ez szerintem úgy ahogy van passzol a g1/g2 alá. Egy 80-as évekbeli verdát tuti nem k*urvitanék el holmi merga vagy barmi felnivel ami tegnap esett le a gyártótól. Szerintem ezekben a vasakban pont ez a király hogy bárki meglátja és rögtön megbámulja mert ültetett racsing verdakat bbs meg merga stb felnivel minden sarkon lát de igenyes g1/g2-t nem hiszem. Amúgy tuti kapok a pofámra de szerintem a g2-ig gyártott autót a Volkswagen legalábbis az én szemembe mondjuk a g1 még jobban szívem ügye de abból jót találni esélytelen
(#96853) Mágus2: de szép na erről beszélünk, akinek nem tetszik ez az tuti b*zi
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Ez meg mi a??? [link] hogy néz ez ki drága búzakenyér!!
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
válasz Mágus2 #96853 üzenetére
Ronal Turbo, Aero mindig is tetszett,pont mint a Zender turbo, a Compomotive racsing stílus és az összes ritkább, klasszikusabb felni. Csak ezek az ATS cupok, meg pókháló dizájnok ezerszer el lettek lőve. Szerintem valamit félreértettél. Nem csak a diszkó rotiform felnik jönnek be.. Felraknám a Porsche Wintercultot is, de ebből a keretből csak erre futotta. Az a Ronal Aero kb annyit ér mint a fél kocsim ha nem többet. Továbbá szerintem ez a merci csatornafedél elég klasszikusan néz ki, mégcsak nem is valami szar Alessioról beszélünk így végképp nem értem a kiakadás tárgyát. Ha sok pénzem lenne elhiheted nem ezt vettem volna
Kiváncsi leszek a véleményedre ha kész lesz amit elterveztem. Az szerintem elég klasszikus és rare lesz..
Ja amúgy nem kell bemutatni azt az autót már láttam párszor [link]
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
VR6-Fan
veterán
tudom, a 024, beszerezhetetlen és nem rm-nek néz ki hanem RS-nek és amennyiért be lehet szerezni inkább szét szuratom a mostani rm-em és csináltatok belőle 16-ost
ach so, 008, lehetetlen méret számomraAce owner:most öszintén ülj le és számold meg életedbe hány original RS-t láttál... ugye
idén wörtin alig volt RS, inkább a racse magnézium kerekek mentek, na abból tényleg duna volt....
az a baj hogy magyar embernek kb minden régi fajta BBS rs, enyémre is azt mondják rs.....Szakál kocsiján lévő kereket meg ne hasonlítsd a Tiedhez, mert az 16 és nincs rajta gumi, ha nem lennének a gumi mérettel ki kötéseim szerintem már csak csak találtam volna kereket....
tresh:engem ki lehet kergetni az aero/turbo párossal, egy raccsing ha nagyon muszáj, de inkább valami "kompót" vagy zender turbo phase2
vállalom buzi vagyok, és BBS is van a golfomon[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ace owner
addikt
válasz VR6-Fan #96861 üzenetére
Rs stílus* Most kivételesen nem a rendes RS-ről volt szó.. Egyébként annyiból inkább egy egyedibb 3 részest csináltatnék, mint a fenti Pirelli pl. vagy ami neked is volt.
Na én mentem holnap érettségizek
felnikbőlmatekból..Zsolti Golfját azért hoztam fel példának hogy lássa Mágus ebből is lehet szépet kihozni, igen az enyém egyel kisebb.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ace owner #96862 üzenetére
de nincs olyan hogy RS stílús, van RS meg az egyéb kategória....
attól hogy valamibe Y-onba mennek a küllök, nem lesz RS..... számomra megunhatatlan annyi variáció van!és ezek a képek sajna meg erősítettek abba hogy csak a klasszik pókhálós bbs kell:
egy kalappal holnapra is!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #96861 üzenetére
Stílus kérdése ez alap, a tied egy épített gép ahol gondolom meg ha oem cuccokbol is épül emlékeim szerint nem alap féked van stb. Nekem sincs semmi bajom se a merga se a bbs és társai felnivel.pl porsche felnikkel a g2 oda b*sz,csak az 10k ból 2 autón van. Pusztan hogy ha valaki full gyárin hagyja csak picit ad neki egy csücst akkor szerintem ezek a felnik jobban kiemelik a tömegben.
-
VR6-Fan
veterán
"renyo sharanyek"
tresh:miért épített?! 80% még mindig őrzi a 86-os 16V GTI stílus jegyeit
látszólag olyan közel állok a vételi állapothoz na, első blikkre olyan nűasznyi eltérések vannak egy szög gyárihoz képest, hogy szinte fel se tűnik, legalább is szerintem.a kinézetbe a gyári/nem gyári fék mit sem szól bele szerintem!
én Erik helyében feldobbnék előre 8 hátra 9x15-ös ATS cup-ot (ami quvára nem tucat, és amugy egy baromi jó kerék), ha szépen igényesen össze hozza a bodét akkor azzal meg az ATS-el igazából mutatna olyat itthon amit senki se mert még meglépni ill kint is most kezdik élni megint, ahhoz amit szeretne a csatorna fedél pont nem illik, főleg nem 195/50-el, akkor inkább feldobtam volna egy G60 sebringet, olcsó jó nem kell modosítozni stb[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ck.
addikt
Néhány hónapja még téma volt nálam benzines alternatíva is, de mára ez teljesen megváltozott.
Asszem mostanában nem lenne kifizetődő egy sokhengeres automata benzines gép...az elmúlt 32 napban köbö 3.900 km belement az Ódiba.
V6 TDI ide-vagy oda, akárhogy számolom is, egy hasonló hengerszámú és teljesítményű automata benzines min. 3 literrel tuti többet kajálna.
Az havi cirka 50 ezer pénz, ha nem is lineárisan ennyi lenne 12 hónapra vetítve, akkor is évi 500-600 ezer küönbséggel simán számolhatok...Úgy látszik át kell állnom a 3-4 havi olajcserére is.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
[link] Tranformers-es?!! weheheehe
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz LuckyL #96876 üzenetére
Én se, azért raktam bele macskakaromba. De hamarabb elhiszem erről, hogy olajat cserélt, mint egy tipikus, magassarkúval kárpitlyuggatós női tulajról, aki a jéghideg motort már kinyomott kuplungal rükvercben várva indítja, majd az első fél főtengely fordulatnál vágja is rá a kuplungot és a gázt, hadd szóljon.
Az a durva, hogy nap mint nap ezt csinálják a kollegák a vadiúj autókkal is.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #96868 üzenetére
Műszaki oldalról gondoltam nem kinézet
Mivel emlékeim szerint a motor igen csak combos benne így gondolom a fék is az alatta . A fékre csak azt értettem hogy a tárcsa mérete meghatározza a felni méretét is.Az ATS cup amit linkeltem az 15" és ha 288-as féknél nagyobb van elől pl akkor azt nem igen teszed fel.Nekem a lemez 15" is épp hogy felfér 288nál kb 1-1,5 mm van a nyereg-felni között. -
footy
addikt
Mágus2
2010-2011-es CR-eknél van olyan motor ami kerülendő? Volt szó korábban valami DPF problémákról és hengerrepedésről. Érintettek az 1.6 és a 2.0 motorok ezekből az évjáratokból?
köszi
-
VR6-Fan
veterán
Sajna mar a gyari 280ra se megy fel a cup, de Eriknek 256 lesz, arra igen.
Ha jah most akarom a durva feket ertelmetlen fekre le cserelni, amihez kb jo a gyari oz superturismo (hanyok...) es minden mas ertelmes kerem felejto.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #96889 üzenetére
Golf6 kombit neztem 1.6-tal, a motor katalogus alapjan ugyanazt tudja mint a mostani 1.9PD, az nekem eleg is. Nehany ex-kollega mondta egyebkent hogy mikor rendeltek az octaviakat akkor lehetett meg 2.0PD-vel es mar CR-rel is rendelni. Katalogus alapjan ugyanaz volt a ketto, de a PD erosebbnek erzodott.
Seat Exeo-t neztem a 120 lovas es egy Passatot 110 lovas 2.0 CR-rel. Ezek akkor nem ajanlottak? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96889 üzenetére
Uram,
Kolléga nagyon akar egy 2004-2005 körüli A6 dizlit. Most akarja venni, nem akar mar tovább várni, hogy osszesporoljon egy újabb evjaratra.
Ha jol gondolom, egyedül a 3.0, ami nem egyenes öngyilkosság?
Vezerlest ott mikor kell cserélni? Valóban váltó ki/be?Esetleg 2.0, ha vásárláskor azonnal cserél olajpumpat? Az mekkora móka?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az az 1.6 nem tudja azt amit az 1.9 pd, mert sokkal hosszabb alatta a váltó, emiatt érződik lomhábbnak. A 2.0-val ugyan ez a helyzet. Az az 1.6 ahhoz a váltóhoz tényleg gyenge.
Ck. Miért lenne öngyilkosság a 3.0?. Oylan vegyen ilyen autót, akinek van banánra is. Ha a naftára is sajnálja, akkor nem az ő autója. 2.0 szerintem kevéske abba a bódéba. A 3.0-nál tényleg váltó le, lendkerék le, és úgy lehet hozzáférni a 4 lánchoz hátul. Persze elől is van vezérmű szíj, ami a magasnyomásút hajtja.
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
Skoda Superb 2,0 TSI 4x4 Szedi a lábát és csuda szép lett.
nem kötelező megadni
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96892 üzenetére
Azt írtam, hogy egyedül az nem lenne öngyilkosság.
Egy csere intervallumot tudnál még nekem írni?
Van naftaja a srácnak, azzal nincs baj, csak hülye angol.
Olajcserere általában 2 évente hordják az autókat es csak akkor javittatnak rajtuk bármit, ha mar csak a sárga angyal hozza az autót haza. -
Mágus2
Közösségépítő
A láncra nincs csere intervallumm, amint van hangja, cserélni kell. kb 250 000km körül szokott előjönni.
Csak tisztításra, nem cserére. 1100-as fordulaton fojtogatta, és igen a dízel ilyen. El lehet b@szni hamar. Ha beszorul csak 1 lapát is a 11-ből, már akad a reguláció. Az a gond, hogy 1,5 bart nyom 1 bar helyett, amit csak 4 mésodpercig tolerál.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #96894 üzenetére
Na jo de ez 1500 km akkor max ... ne mondjatok mar 1500 km alatt le is terdel ha epp nem jarsz vele mashol csak varosban meg nem nyomod ... mi es akkor szalonbol kihozom, bejaratas alatt csak nagypapazok akkor vihetem is vissza 1500 utan turbo cserere? Nem hiszem ....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI kábel TV
- Időjárás topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Microsoft Excel topic
- Fűnyíró topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs