- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- eBay
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
Aha. Na olyat az enyém nem tud. Van két napi km számláló ( A és B ), ha motorindításkor nullázom valamelyiket, akkor az tölti be ezt a funkciót.
Amikor pedig a rendes odométert mutatja, akkor jelzi ki a pillanatnyi fogyasztást.
De teljesen sz@r, és nem csak, mert idegesítően magas értékeket mutat kettesben fölfelé a hórvölgyi makadámon, hanem mert ha full motorfékkel gurulok, akkor sem megy 2 liter alá. Ami nyilvánvalóan nem igaz, csak hülyén programozták, és 2 liter alatt nem tud mutatni.
Szumma szummárum, inkább írogatom a tankolásokat.
-
Lacerta
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11455 üzenetére
Ó, igen. Nekem is tetszik az a megoldás.
Akkor már csak a könyöklő és első az ülések hátuljára, illetve a hátsó sor ülőlapjára kellene valami, amit elég kirázni, és slaggal leveretni, miután kiszálltak a gyerekek.
Láttam olyat ebayen, de van rizikó a megrendelésében. Az ÁFAgeddon óta különösen.@Qru: Thx!
Próbáld ki a te is tiédet, Mert Közelít A Tél!
( ma voltunk Bánkúton, még mindig van hó... ) -
MasterMark
titán
Előző hétvégén ugye a féket babráltam, kiderült hogy jobb elől a kerékoldali féltengely gumiharangon gigantikus lyuk tátong, szóval a most hétvégi program ez volt.
Egész jól ment, valaki volt már itt, csavarok zsírozva, az agyban a tengely rézpasztázva, semmi nem volt összerohadva.Kerék oldalra előre csak ilyen thermoplast műanyag harang volt, elsőre nem tetszett de így összerakva okénak tűnik. Rendes gumiból valót sehol nem találtam, a gyári valószínűleg az lenne. Meglátjuk ez hogy bírja.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11460 üzenetére
Nekem 2 éve lyukadt ki a jobb első belső harang, frankón tele fosta a kipufogót is zsírral, nem volt kellemes az utastérben sem tőle. Gyári harang került bele, 9k Ft volt, nem is volt utángyártott belőle. A harang belső, nagyobb oldala speckó, nem sima kör, hanem 2 dudor(?) van benne, az utángyártott meg sima kör kialakítású, nem zárt volna teljesen. Vissza is vették.
Mi lett a fékeddel? Mit kellett újra zsíroznod?Nekem most a jobb első kerékagy csapágy kezd morogni, de hogy ne legyen teljesen unalmas az élet, a fordulatszám mérővel szenvedek, nem igazán mutat. Voltam már vele a Haudeknél is, ott is azt mondták, hogy hibátlan az óra, végig nézték az összes forrasztást is, de sehol nem találtak hibát. Valahol a vezetékelésben lehet gikszer, nem juthat fel a jel az óráig. Az ECU még látja a fordulatszám jelet, de az óráig már nem jut el. Viszont talán jó hír, hogy nem can-en kapja az infót, analóg jel megy be az óracsoportba, lehet egyszerűbb lesz megtalálni a hibát.
(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
válasz Petester #11461 üzenetére
Ha már szét lett szedve akkor a belsőket is kicseréltem, bár nem volt vészes de azért picit repedezett.
Én találtam hozzá utángyártottat, 3 dudor van benne hogy felfeküdjön teljesen a csukló házára. (Ugye három ágú a csukló belül: pillow tripod joint (PTJ).)
Ezek kit-ben voltak, bilincsekkel meg zsírral 3-5 ezer körül. Több utángyártó is ad el ilyet, a belső az mindenhol gumi ahogy láttam.szerk.: Mondjuk ha can-on kapná akkor legalább nem romlott volna el, vagy minden rossz lenne.
szerk.2: Ja izé a fék. Kotyog ez a szar és most megpróbáltam ezzel a liqui moly zsírral (megvett a marketing), hátha. Egyelőre tesztelés alatt, mert zsírozás utána a régi zsírral is jó volt 1-2 hétig aztán szép lassan megint felerősödött a kotyogása. Az a rossz csúszó pin amelyik bele volt rohadva előttem. Ki kellett belőle ütni, belül tiszta rozsda volt. Előszőr arra gondoltam a rozsda miatt túl nagy lett a luk a konzolon és azért kotyog, most eszembe jutott lehet csak a zsír a gond. De hogy miért ott és miért csak úgy egyelőre nem tudom. Meglátjuk mi lesz. A reményhal meg utoljára.
De ez is már régi ongoing sztori mint a többi hülye bajom a rugóval, meg stb....[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MasterMark
titán
válasz Petester #11461 üzenetére
Ja mégvalami, teljes káosz van a sok hülye boltnál ezekkel a harangokkal, mert képtelenek jól megcsinálni, nem értik hogy itt van elől is meg hátul is féltengely.
A hátsó belső az sima kerek alakú, lehet olyat kaptál. Az ott hasonló mint a külső csukló:
Hátsó belső: DOJ: double offset joint
Külső elől is meg hátul is: EBJ: high efficiency compact ball fixed jointHátulra külsőre is meg belsőre is gumit találtam.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Lacerta
aktív tag
Ma voltam futóművet állíttatni, mert már egy ideje feltűnt, hogy picit ferdén állt a kormány. Nem húzott semerre, de amikor egyenesen mentem, volt benne 2-3 fok. Épp csak látszott.
Jól tippeltem, kellett rajta állítani, elöl, is hátul is, de nem sokat. Viszont sokat változott érzetre a kormányzás.
A srác megdícsérte a gépet, hogy nagyon szép állapotú a futómű alatta, szilentek, harangok egyaránt, és a csavarok is könnyen mozognak.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
Én nem mentem vele sokat, hogy mielőtt megvettem, mennyit mentek vele így, azt nem tudom, de nem látszik a gumin. Egyébként újszerű gumikkal vettem, a régieket akár el is koptathatta.
Összetartáson, dőlésen, utánfutáson egyaránt kellett kicsit korrigálni, de mondta a srác, hogy nem volt vészes.
Hordanak hozzá Subarukat ( igazából leginkább hozzá hordják a környékről ), úgyhogy jól ismeri a futóművüket. Amikor bejelentkeztem hozzá időpontot kérni, azzal kezdte, hogy nagyon szereti a Subarukat, de a futóművük nem mindig barátja. Szerencsére az enyém az volt. ) -
Qru
MODERÁTOR
Mar csak honapok kerdese es felkerulnek az alu felnik. A tpms mar megvan hozzajuk. [kép]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11472 üzenetére
Turelem csak nyaron lesz cseres a gumim szoval annal elobb nem valoszinu a dolog.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
Hát ja, pont úgy van megcsinálva a konzol és a kormánykerék, hogy jól látszik a legkisebb szöghiba. Én meg különösen háklis vagyok az ilyesmire az orrom előtt.
A srác elég neves futóműves errefelé, és ott voltam, amikor csinálta. Precízen be van állítva, vagy 1.5 órát matatott rajta. És tényleg fasza lett, ma és tegnap megjárattuk az erdőben, aszfalton, makadámon is, érezhetően jobb, kezesebb, ügyesebb.
Azt lenne jó tudni, hogy ezt ki lehet-e ( szabad-e, érdemes-e ) húzni futóműből, vagy a kormányoszlopon/kormánykeréken kell állítani? Mert ez két külön ember.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
apropó: tudtok jó futóművest szentendre, óbuda környékén?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11477 üzenetére
Tudom, hogy a kormányt kell levenni, de a faszi azzal kezdte, amikor mondtam hogy ferde a kormány, hogy ő futóművet állít, kormánykereket nem ( és azt is kizárólag hétköznap, reggel 8 és délután 4 közt, hetekkel előre foglalt időpontban ).
Mifelénk is az van, hogy vagy kóklerhez viszed az autót, vagy művészhez.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11481 üzenetére
A műhelye, a cucca elég komoly, és meglehetősen precízen molyolt a futóművön.
Ami a kormánykereket illeti, megnéztem a szervízkönyvet, és végül is nem lenne azt nehéz beállítani, ha nem lenne benne az, hogy kösd ki az akkut, és távolítsd el a légzsák modult.
Valahol megértem, hogy nem akar ezzel b@szakodni. Főleg, ha megteheti.
Ettől még a jövő héten meg fogom keresni, hogy nagyon jó lett a futómű, de a kormánykerék pont ugyanolyan ferde, mint előtte.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
Enyém full extra, csak a navi nincs benne, de az akkor még külön felár volt a felszereltségen túl.
Maga a bőr az nem rossz, csak a teteje hámlik. Igazából a kereskedő is valami varázsszerrel kezelte meg, mert tök jónak tűnt amikor vettem, csak amikor elkezdtem belül takarítani, akkor sikerült letörölgetni. A fogása rendben van, bár nem vagyok háklis az ilyesmire, kicsi a kezem, a vékony kormányt is meg tudom fogni.
Cseréljünk kuplungot, az enyémben olyan, mint egy kisteherautóban ( pedig új a kuplung ).
Sokat tekerek, van vádlim, mégse bírom elég finoman kezelni a mai napig sem, pedig nemsokára egy éve lesz nálam a gép. -
Lacerta
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Eljött az idő, szivárog valahol az olajhűtő körül a hűtővizem.. (Még csak felülről láttam.)
Switch Tax
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen