-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CB
senior tag
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
dehogynem, abszolút ideális családi romboló -- de ez igazából a lexus rx400h testvérmodellje, csak éppen 1-2m ft-tal drágábban. jobban tetszik ez a hasábforma, de azért ekkora felárat nem ér meg, főleg úgy, hogy a lex belseje drágább/igényesebb, illetve azt forgalmazták idehaza rendesen és van alkatrész stb., míg a highlander ebay.com téma, ha neked jön valaki stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
tom956ster
aktív tag
Ugyan nem ma akadtam rá, de le a kalappal a kollégák előtt, ahoyg pörög ez a kis topik. A Subaruklub hivatalos fórum oldalain egy hónap alatt van annyi hsz, mint itt...
Pacsi mindenkinek: Subau Impreza wrx Bugeye tulajként3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tom956ster #7453 üzenetére
Üdv a fedélzeten! Képet kérünk és akkor beteszlek az összefoglalóba. Meg persze részleteket az autóról!
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Hogy az arányok meglegyenek, akkor legyen inkább 122,5 LE és 1500 ccm. Ja és hidrogén hajtsa! Tényleg kéne gyártanom egy matricát, hogy ez benzin te k*rva. Húzott vagy nem, mindegy, dízeleseknél látom mostanában hogy divat a dízel reklámozás a fenti szöveggel...
Ja és azért csak beállt a fogyi 10 fölé.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
válasz Petester #7455 üzenetére
Reklám nélkül is tudni, hogy dízel. Látni és érezni.
Én közben megvettem a WRX fékeket. A tárcsák nagyon jó állapotban vannak, alig 5 tized a kopásuk. A nyergek most vannak homokszóráson. Cserélem majd bennük a dugattyúkat és a tömítéseket, kapnak szép szint meg új betéteket, a tárcsákon szabályzok egy minimálisat, aztán mennek felfelé. Már nagyon kiváncsi vagyok.
-
Petester
senior tag
válasz blasko92 #7456 üzenetére
És hallani is.
Az első nyergeket már mi is felújítottuk, csak a csuszka és annak porvédője lett gyári, a dugattyús cuclikat az Unixban vettem. Hátsókkal szerencsére nem kellett foglalkozni, ott új nyereg volt, valszeg Frau Spitznél már megmurdelt, a szerviz meg cserélte gyári újra.
(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
válasz Petester #7457 üzenetére
Ja igen, hallani is Élvezik amikor odalépnek neki, és a mögöttük levő semmit nem lát a fekete füsttől
A WRX fékek ugye nem úszónyergesek, hanem fixek. Elől 4 dugattyús, hátul pedig kettő. A hatások ráadásul alumínium nyergek
Pont most hívtak a porfestőtől, kész is lettek. Tegnap adtam le.
Kérdeztem őket a szinterezésről is, azt mondta megcsinálja, de felelősséget nem vállal értük ha megolvad a festék (~200 fokon égetik rá)Berendeltem a felújító készletet is. Jövő héten lesz időm is, úgyhogy megcsinálom őket. Felszerelni nem tudom mikor fogom.
Jövő hónapban befigyel egy prágai kiruccanás, az előtt nem akarnám. Kiváncsi leszek a fogyasztásra is
-
blasko92
őstag
Alapból hogy mennyit eszik meg mire kiérünk. Azzal számolok, hogyrá kell majd tankolni menet közben.
Nektek se jelez, ha már kevés a benya? Nekem csak a szintjelző mutatója van, aztán csá. Mindig a megtett kilométert figyelem, úgy megyek újratölteni.
Amúgy fura, mennyire puritán. Se a helyzetjelzőnek, se a tompítottnak sincs ikonja a műszerfalon. Csak a ködlámpának, és a refinek.Ja 277-es tárcsa helyett is már a 293-as megy előre. Hátra meg a 266 helyett a 290-es
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz blasko92 #7461 üzenetére
Én sosem használtam még addig, hogy jelezzen a szegénységjelző, 500km után szoktam legkésőbb tankolni azért. Enyém ugyanilyen puritán, OBK és a Lega jobb műszerezettségű volt bőven az Impreza Fori duónál ezen generációknál.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Az oké, de Blasko boyracer Nekem hosszú úton se eszik olyan jól, nagyobb a homlokfelület meg a hasmagasság is, hiába van első alvázvédő lemez alatta. De legalább jó pakolni bele. Hétvégén haverom költöztettük, két fuvarral átment minden cucca az új lakásba. Tetőig pakolva baromi sok mindent elnyel a kocsi, volt benne komplett asztal is úgy, hogy a lábakat se szedtük le, csak simán bedobtam hátra és körberaktam pakkokkal.
CB: simán lehet rá rakni, a Subaruk jól legózhatóak hálistennek [link]
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Csak gugliztam egyet gyorsan Neked, valószínű könnyedén felmegy rá a wrx fék nagyjából bármelyik évből. Ami befér a felni alá fék az mehet is be Arra kell figyelni, hogy egyrészt fékcsöveket, másrészt fékrásegítőt (brake booster) is lehet érinti a fejlesztés.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
CB
senior tag
válasz outsiders #7468 üzenetére
Nekem ez annyit jelent, hogy van remény.
Az volt az első műveletem az új kocsinál, hogy a szépen csillogó, szűz féknyergeket két soron lelakkoztam színtelen lakkal. Vettem a lidlben mókusszőr festő ecsetet és szépen leecsetelgettem.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
outsiders
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7466 üzenetére
Hát biztos nem nagypapázik mint én. Tudod ha már nincs tarcsi legalább egyen keveset.
Az utolsó egybefüggő 3 hosszabb utam:
724,8 km és 54,13 l tankoltam (7,47-es átlag) hazai 95
731,5 km és 51,65 l tankoltam (7,06-os átlag) németországi 95-ös
758,7 km és 57,51 l tankoltam (7,58-as átlag) hazai 95mod:
Jah és 64 literes a tankom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
724,8 km és 54,13 l tankoltam (7,47-es átlag) hazai 95
731,5 km és 51,65 l tankoltam (7,06-os átlag) németországi 95-ös
758,7 km és 57,51 l tankoltam (7,58-as átlag) hazai 95
7xx,x km és xx,xx l tankoltam (7,xx-os átlag) madaras 98-asAzt is írd mellé, hogy mennyi idő teli el két tankolás között.
Amúgy ha ilyen keveset mész vele, akkor ebbe bele férhet egy nagyon játszós autó is, amiben tényleg van tartalék.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7473 üzenetére
Az a jövő zenéje de rajta vagyok.
mod:
Játszós autó beleférne de úgy vettem autót, hogy akkor is fenn tudjam tartani ha napi használatba kerül. Haverom ezért adta el a WRX-ét, mert hobbi autónál nem számított a 14 literes fogyi de napi melóbajárósnak már igen...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz blasko92 #7456 üzenetére
Lehet tudni mennyi volt? (Ha már írtad, bocsi, mostanában nincs sok időm olvasgatni )
Más: a napi ingázásban (60 km város, Érd-Rákospalota, szal dugó) 13 lityi alatt eljárok. Ez tökjó. Majd ha megjön a céges OFF-verda, az elvileg el van városban 7 körül.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
blasko92
őstag
Ja, és ilyenek voltak
CB régebbi foriknál is plug/n/play volt a wrx nyereg. Amelyiknél dobfékes volt hátul, ahhoz csak egy nyerges hátsó csonkállvány kell, aztán mehet minden.
Én ehhez most jó áron jutottam hozzá a tárcsákkal együtt. Már régóta terveztem a fék upgradet, mert tényleg nagyon gyenge a fékhatás a gyári rendszerrel.Jorus 90 volt így. Erre persze kell költeni (homokolás, festés, felújítás). A tárcsákat ingyé felszabályzom esztergályos létemre
[ Szerkesztve ]
-
CB
senior tag
válasz blasko92 #7481 üzenetére
Ez elég durva! Ennyire gyenge a felfogatása? Gyenge a lemez a motortér, és az utastér között?
Vagy a rásegítő háza ilyen gyenge?
Remélem az új Subarukban nem mozog így a főfékhenger. Mivel egyszerre nem tudom nyomni a pedált, és nézni a mozgását, majd levideózom.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
tom956ster
aktív tag
Ha már a rögtönzött bejelentkezés megvolt, akkor itt egy bővebb, de azért nem túl hosszú:
4 éve (igazából decemberben lesz) Subaruzom. Első fecske: 2001 kombi szívó Impreza Bugeye 2.0 GX, nagyon szép felszereltséggel, jópár Sti cuccal.
Majd két éve lecseréltem (ment öcsémhez), majd jött a lenti kék wrx. Gyakorlatilag majdnem teljes Sti átépítés, kivéve motor (maradt az EJ205, újjáépítve), és gyári hajtáslánc). Így nem kell anyit írni, mi minden lett Sti-re cserélve benne.Azon felül upgrade:
-Prodrive hűtőmaszk,
-Sti Genome óracsoport, gyári konzolban
-Apex fémhálós fékcsövek (ha jobbat akartok a napokban felrakott wrx fékekből, akkor már ezzel szerelitek össze!)
-Android 8.0 2 din 7" fejegység, bár ez keveset megy
-Prodrive végdob (meg van egy Sti és egy Proex másolat is)
-Milltek turbo downpipe (katalizátor nélküli, jelenleg nem ezzel futok)
-200 cellás sportkatalizátoros turbodownpipe, minden egyéb kiherélve
-Wallbro nagynyomású ACDyno projectnél volt programozva, a vége 273 le és kicsiv 400 Nm alatti nyomaték.
Nyáron: Sti felni szett 17", Yokohama Advan Neova AD08R 225/45R17 papucsokkal
Télen: Sti felni szett 17", Dunlopp D4 wintersport 225/45R17.Fékhez még annyit:
Nekem majd egy éve került fel a Brembo szett előre, a gyári wrx-et cseréltem le. Nekem az kevés volt.
Ugyan gyári fékcsövekkel ment, de igazából a Honda Jazzünkben a fék sokkal gyáriban, mint az volt.A kutya szerintem ott van elrejtve, hogy a Subarukat taposni kell és kész. Nincs túl szervózva, ami nem rossz, mert mégiscsak veszélyes lenne nagy tempóról. Ha választasz egy jó setuppot, akkor elégnek fogod érezni. Mindenki a DBA tárcsa + Projectmu betét kombót tolja, vélhetően majd én is kiprtóbálom, de még tart a jelenlegi: DBA tárcsa + Endless betét szett. Ez olyat fog, hogy le lehet vele satuzni a Yokohama szetten az autót... komoly meglepi volt a wrx motyó után elsőre, cserébe be kell melegíteni...
A feketét anno upgradeltem Wrx fékre elől, ma is azzal fut: Brembo tárcsák és Brembo betétek... hát, hogy mondjam. Jobb mint az úszónyerges volt, de az autó mégicsak majdnem 1,5t, okosan kell használni.
Érdemes a fékcsövek cseréjét megejteni, Motul RBF600 folyadékkal feltölteni a rendszert és már csak a jó tárcsa + betét kombót kell megleleni... kicsit egyéni ízlés kérdése is, kinek mi jön be.
3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tom956ster #7485 üzenetére
Csini! Latom koltottel upgrade-re rendesen. En a masik veglet vagyok, meg alufelni sincs fent a gepen.
#nincsbennetarcsi
-
tom956ster
aktív tag
Köszi. Alapból a gyári, vagy gyárias kinézet és gyári extrák voltak a fontosak.
Egyetlen upgrade van még tervben / épp fejlesztés alatt: gyári ülésfűtés az Sti ülésekbe. Sajnos ilyen Sti sosem létezett a kék Alcantara ülésekkel, csak pár ritka kivitel volt szerelve ülésfűtéssel és azok is bőr kagylóval voltak. Ezt nem szeretném és egyebeként is nehéz ilyen kagylókat szerezni, viszont sehogy nem illik a kék belsőbe a fekete bőr... a megoldás: legyártunk egy üléshuzatot, amiben a fűtés már be van építve, a gyárihoz a leginkább hasonló Alcantara anyagból. Olcsó nem lesz, de legalább a két gyári kapcsoló már megvan...
A gyári üléseimet nagyon sajnálnám felvághatni, és mivel ragasztott a huzat az ülőlapon és a támlán, így máshogy nem lehet beszerelni a fűtőpadokat.3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tom956ster #7487 üzenetére
Fékre visszatérve nekünk is Jazz a másik autó az meg túlszervózott fékű (a Subarué meg alulszervózott) azt is szokni kell, mert a pedálút elején harap aztán meg nyúlik azaz már alig van fékhatás erősödés.
De ami a legjobban zavart az elején a Subaruban a dual-range fék, amitől már a Superb-nél is idegzsábát kaptam már. De már azt is megszoktam.
Ami még fura, hogy a Jazz-ben sokkal finomabb váltó van, bár sokat javult a váltási érzet a váltóolaj csere után (Motul Gear300) de még mindig köröket ver rá a Honda váltója.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7489 üzenetére
Dual-range azaz változó fékrásegítés. A VW
agymenésetalálmánya de sok gyártó átvette később, sajnos a polgári tagozatos stinkeye is megkapta.mod:
Nem keverendő össze a vészfékasszisztenssel, az megint egy másik (de az legalább hasznos) feature.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7491 üzenetére
Pontosan nem tudom, az enyémben van, majd a topiktalin kipróbálod. Baromi idegesítő, mert nem azonos a fékhatás, egyszer fog mint az állat egyszer meg nem...
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz tom956ster #7485 üzenetére
Nagyon szép verda, üdv itt
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
tom956ster
aktív tag
Azért a Jazz legendás váltójához nem tudom a Sugarúét hasonlítani, bármennyire is szeretem a Subarut. 6os Sti váltóhoz még nem volt szerencsém, nem tudom az milyen lehet, de biztos nem olyan mint egy joystick (itt a Jazzre gondolok).
3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Qru
MODERÁTOR
-
CB
senior tag
válasz tom956ster #7485 üzenetére
Üdv itt!
Szép kocsi, biztos gyors is. 🚀40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
tom956ster
aktív tag
Köszi mindenkinek! Subaruklub.hu fórumán már majd két éve vezetem a gép topikját, ott tom95ster néven vagyok fenn.
Gyors. De szerintem mind az. Bár másét még nem vezettem, de ez ebben a formában a 260as órát kifekteti, pedig nincs halálra tuningolva, nem is volt cél, viszont a gyári ötös váltó elég hosszú...
Majd elfelejtettem, a listából kimaradt egy turbotimer és egy shortshifter, mint upgrade.3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Petester
senior tag
Én már nem tudom mitévő legyek, még mindig dobálja a hibákat. Közel állok ahhoz hogy beszámíttatom egy Dacia Lodgyba, még azzal is kisebb szop*as lenne az élet..
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #7499 üzenetére
Megint csak emelkedőn kezdi, először felvillant az abs és a vdc ikonja. Újra indítás után eltűnik. Ha sokáig fennáll a hiba, akkor jön a check engine, villog a sport felirat és a cruise is.
Pedig a maglódi emelkedő megvolt hiba nélkül. Sokkal tovább bírta mint eddig, de az M3 már nem ment neki tartósan, nagy tempónál. Csak emelkedőn hibázik továbbra is.Pedig az autó olyan mint az álom. Úgy vált, mint a vaj, nem váltogat fölöslegesen vissza autópályán, mikor lassítok és utána a tempomat gyorsít vissza. Nem értem...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen