-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Ja, sajna szerintem utoljára 2007-ben volt az i30-ban alapból pótkerék mint új autó. Azóta mindegyikben külön kellett rendelni (virsli pótot szoktam hogy csomagtér is maradjon, meg haza is tudjak vánszorogni). Mondjuk defektre én is mobil gumist/assitance-t hívok elsőre, de jó tudni hogy van B terv
-
aszamóca
aktív tag
válasz venom8888 #13855 üzenetére
Ha újat veszel, alapból csak defektjavítót, és kompresszort kapsz vele, egy ezek tárolására szolgáló préselt EPS nyomatba. Ha kéred a pótkereket, akkor azt felárért adják vele, a defektjavító készlet helyett.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
Megadta magát az akksim egy év után már egy nap állásában is lemegy 6-7v-ra, ha naponta megyek vele akkor sem éri el a 12v-ot reggelre.
Mindegy a lényeg hogy családból marad egy 2020 gyártású renault 60Ah-s 640A akksi ami abból a szempontból érdekes hogy EFB-s azaz star stopos járműhöz való.
Használhatom-e nem start stopos T25 2.0 benzin Avensishez?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
csendes tag
válasz MasterDeeJay #13859 üzenetére
Első körben a töltést kéne rendbe rakni azon a kocsin, az 6-7 V durva mélykisütés, a 12 V meg nem töltés 12 V rendszerben. Nálad valami nagyon nagy gond van az elektromos rendszerrel.
A válasz akku kérdésedre az hogy nem, megölöd azt is rövid időn belül. Más a két akkumulátor típus töltése, így más a töltő feszültség is, a start-stopp jellemzően magasabb. -
válasz Peter668 #13861 üzenetére
A szivargyújtón van egy kihangosító azon van feszültség mérő.
Használat után 12,7v fesz van az aksiban felkapcsolt világítás és minden elektromos kütyü aktív de álló motornál. Reggelre 11,7v-ra merül le amivel simán indult eddig.
Ma reggel volt 6-7v szintén minden felkapcsolt kütyüvel volt. (szombat, vasárnap nem mentem, hétfőn csak városon belül keveset, kedden semmit és most szerda reggel volt ilyen kevés)
Ha megy a motor akkor ahogy emlékszem valami 13,x valamennyit mér de megnézem multiméterrel is hátha csal a be kihangosítós vagy limitálva van a szivargyújtón. Azaz biztos csal valamennyit mert 10.5V-al (3 nap állás után még tavaly télen) is kicsit nyekeregve de indul szóval valamivel kevesebbet mér a a belső körön.
Multiméterrel rámérek délután ha megyek haza melóból hogy a reggeli töltésből mi maradt délutánra meg egyúttal a töltőfeszt is direktbe lemérem a saruknál.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
csendes tag
válasz MasterDeeJay #13862 üzenetére
A reggeli 11.7V az kevés, ott min12.7V -t kellene mérni reggel indítás előtt, nincs feltöltve az akkumulátor max 25%- ra, ez a gond. Menet közben min 14.1-14.2V -t kell mérni ebben a hideg időben az akkun, vagy emelt alapjáraton 1500-2000, fordulatszám mellett.
Nekem is ilyen motoros Toyota van, de a legolcsóbb akku is kibirt 3-4 évet.
Mérni kellene azt is mennyi a nyugalmi áram felvétel, a kütyük mennyit fogyasztanak.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
De ha megoldhato, hogy kulon venni potkereket az autoba, es van helye is besüllyesztve a csomagtartoba, akkor inkabb vesz az ember.
-
-
csendes tag
válasz MasterDeeJay #13868 üzenetére
Rendben, holnap emelt alapjáraton mérd meg mekkora a töltő feszültség, hideg motor esetében mindenképp 14.2V a minimum feszültség, de mehet feljebb is 14.3-14.4V. is lehet. Az aksi ha nem mutat legalább 12.7V feszültséget akkor gyenge vagy kuka.
Mérd meg azt is hogy emelt alapjáraton felkapcsolt fogyasztókkal, mennyi a töltő feszültség. ( Tompított fény, belső szellőzés, esetleg ködlámpa). -
nagyúr
válasz venom8888 #13850 üzenetére
Megnyugtatlak, a legtöbb modern autónál nem jár alapból sem mankó, sem pótkerék, csak javítókészlet (a javítótrutyi meg a szivargyújtós kompresszor). Még csak emelő vagy kerékkulcs sincs bennük, ezek feláras dolgok.
Anno 80e Ft lett volna a mankókerék és 120e Ft a teljes méretű pótkerék (plusz a szerelőeszközök) a Corollához.
A legegyszerűbb (én is ezt csináltam), hogy veszel egy X kerékkulcsot (jó minőségű olyan 6-8e Ft) meg egy trapézemelőt (jó minőségű olyan 10-13e Ft) és berakod a másik szettből az egyik kereket a pótkerék helyére (tehát ha a téli szett van fent, akkor a nyáriból egyet, ha a nyári szett van fent, akkor a téliből egyet).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tm5
tag
Nekem is ez a tervem a pótkerékre, ha egyszer megjön az új autó.
BTW Van valami ajánlott webshop ahol be lehet szereni gyári apróságokat hozzá, mint pl. leszorító csavar, EPS hab amibe az emelőt és a kerékkulcsot rakod, stb.? Vagy ezeket csak a márkaszervízben tudod megvenni? -
-
válasz Peter668 #13869 üzenetére
Reggelre 12,6v maradt (11.7v-ot ír a szivargyujtón a baseus kihangosító), indítva 14.5v 1200rpm.
Hétvegén rámérek úgy hogy mindent lekapcsolva sorba kötök egy amper mérőt mert már csak az maradt hogy valami lehúzza reggelre, ha az sem vezet eredményre akkor szimplán tényleg kinyuvadt a kicsivel több mit egy éves aksi. Ami vicces tekintve naponta megyek vele 50km-ert kivéve hévégén szóval nem állásába döglött meg.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
csendes tag
válasz MasterDeeJay #13874 üzenetére
Kicsit kevés a 12.6V, az aksi élete vége felé van, szerintem. Esetleg vidd el egy műhelybe ahol tudják tesztelni az akkumulátort is, a töltés rendben lévőnek tűnik.
Saját mérés 10 fok hőmérséklet meleg motor, 14.1V emelt alapjáraton felkapcsolt fogyasztókkal szintén 14.1 V, az akku kapcsain mérve. -
csendes tag
válasz MasterDeeJay #13874 üzenetére
Csak egy kérdés, multimeterrel mértél az akku kapcsain? A szivar gyújtós mérők nem pontosan mérnek.
-
-
flegga92
senior tag
Aurishoz néztem a leszorító csavart márkaszervízben kb 5-6e Ft volt.
Vettem egy használt lemez felnit téli gumival 25e, gyári bontott szerszámkészlet 10e. Menetes szárat rögzítettem a pótkerék helyére egy anyával, egy lemez darabot kifúrtam és egy szárnyas anyával rögzítettem. De hónapokig volt rögzítés nélkül benne, nem zörgött egyáltalán. -
Ck.
addikt
Mekkora egy undorító banda ez a Toyota Magyarország…gondolom féltik az új autó eladásaikat, valamint a kiterjesztett garancia extra bevételétől való elesést. Vagy csak szimplán nem bíznak a saját márkájukban.
“Tisztelt X Y Úr!
Mi a Toyota Central Europe Hungary-nál arra törekszünk, és azt várjuk el a magyarországi Toyota márkaszerviz hálózattól is, hogy ügyfeleink a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást kapják
Tájékoztatjuk továbbá, hogy üzleti, piaci döntések alapján a Relax Program bevezetés idehaza egyenlőre nem történt meg, illetve a közeljövőben nem is várható.
Megértését köszönjük.
Tisztelettel,
Ügyfélszolgálat” -
No.01
őstag
Adom is meg nem is...
Lehetne ezt ugyis csinalni, mint a Kia. Az ugy talan mind2 felnek az elonyere valik.En hiszem azt, h egy jol es atlathato modon megtervezett szerviz csomaggal siman tudnak novelni a markaszervizbe jarok szamat. Szvsz csak transzparancia es tervezhetoseg kerdese lenne... de ahogy irod is ezzel ok (most meg) nem foglalkoznak.
-
No.01
őstag
Ma koran reggel sajnos varakoznom kellett a kocsiban tobbet, mint gondoltam. (~1ora)
Mivel fazos vagyok igy a motort sem allitottam le (marmint ertsd ugy, h idokozonkent bekapcsolt) viszont csak most jutott eszembe, h ilyenkor a lampat meg akkorsem tudom leloni ha szeretnem?? Sotet volt igy annyit csinaltam, h atallitottam automatarol helyzetjelzore, de nyilvanvaloan az is teljesen folosleges volt a kietlen parkoloba.Van erre v.mi alternativ lopakodo/megfigyelo opcio vagy felejtsem el?
-
blg
senior tag
nekem 2018-as Aurisban a motor indításakor a nappali menetfény még nem kapcsolódik be, csak ha kiengedem a kéziféket/sebességbe rakom/elindulok (nem tudom pontosan a 3 közül melyikre)
ha a világítás AUTO-n van, és sötétben vagyok, a tompított egyből fölkapcsolódik, az nem várja meg, hogy elinduljak. -
őstag
Ha úgy indítod az autót, hogy be van húzva a kézifék akkor a nappali menetfény nem világít, az csak a kézifék kiengedésére és váltó D/R-be rakására fog bekapcsolni (automata üzemmódban biztos így megy nekem nappal.. )
De ahogy írja blg kolléga, sötétben azonnal kapcsol a tompított is.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Mindnekinek koszonom!
En a kezifeket nem hasznalom ott ahol a terep tokeletesen sik. (ha lejt akkor hasznalom, h ne terheljem a valtot )
Sotet volt, szoval gondolom ezen semmit nem javitott volna a kezifek behuzasa.
Ennek tukreben Columbot nem esszel a kocsival kell eljatszanom -
Paxker315
addikt
Ilyenkor még felmerül, hogy a CT200H-k vajon mennyire "szigeteltek" az aurisokhoz képest? Tudtommal ott is a FL-utáni modelleknél azért finomítottak rendesen, de nem tudom, ez gyakorlatban mit takar. Vastagabb üveg ezeknél már van, vagy ugyanúgy "elspórolt"?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Páromnak van egy 2016-os hibrid Yarisa. Tankolt párezer forintért és az üzemanyag szintjelzője kb. 5 perc múlva kezdett csak feljebb kúszni. Azt mondta eddig rögtön felment a szintjelző. Ismeri valaki a típust, vagy hogy ez mitől lehet? Előre is köszönöm.
-
KTTech
veterán
válasz FrankMonzano #13891 üzenetére
Kis késleltetés van benne, az EVAP rendszer miatt... de nem 5 perc. Nekem már az új van, és indítás után kb. 10-15mp után esik le neki, hogy meg van tankolva (igaz én mindig teletankolom).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
Jót mosolyogtam valamelyik nap. Beugrottam a helyi Lexus márkakereskedésbe pár papírért és némi pótkulcsért, ahogy oda fele keresztülsétáltam az udvaron, megakadt a szemem egy halom márka idegen használt autón. Konkrétan ott állt néhány Land Rover, Mercedes, BMW és Jaguar, frissen beszámított autók. Ez azért sokat elmond.
[ Szerkesztve ]
-
woros
őstag
válasz venom8888 #13783 üzenetére
Pár tapasztalat és gondolat a faceliftes hybrid aurisról (touring sport):
- power módban piros lámpánál odalépsz a másik sávból és konkrétan otthagysz mindenkit, majd könnyedén besorolsz. Nem tudom milyen gyorsulás kellene neked, ha ez sem elég, akkor semmi, viszont az tény, hogy normal módban már lightosabb, ecoban meg ha tövig nyomod a pedált, akkor is csak komótosan elindul. A power mód pont az ilyen kigyorsításokra van, aztán kikapcsolod, az eco meg a dugóban szüttyögésre.
- adaptív tempomat nincs, ezt én is benéztem, de túlélhető
- nekem van benne pótkerék (is)
- 5-6m között lehet venni faceliftes executive felszereltségű touring sportot, tss-el -
Bullitz
aktív tag
Srácok, Auris EXECUTIVE alap része volt a beparkolós extra? vagy ez országonként változik?
Elméletileg hollandiából jön, full-full extra, és gyanakszom, hogy benne kéne lennie ennek is, nem mintha ettől függene bármi is, bár azért a kisnejem örülni fog neki, biztos 2x jól kipróbáljuk majd az elején aztán el lesz felejtve[ Szerkesztve ]
HALA MADRID // 18' Auris HSD
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ukrajnai háború
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen