-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13251 üzenetére
Hát még az mekkora köcsög, aki Budapesten él, de még nem jelentkezett át a vidéki lakcíméről.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #13251 üzenetére
igen az.Ákos fiatalabb jóval. .nagyobb cm3...csak ugye a vidéki lakhely lehuzza.
hát ja valszeg bejár.péntek-szombat este kicsit
nem járok a kocsival munkába.Tomcsi:na neked mennyi?mennyit csaltál?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
Üdv Urak!
Tegnap hoztam el az E34-em.
Adásvétel előtt még egy szerelővel megnézettem, felemeltük, alá néztünk...
A szerelő szerint is meglepően minimális a korrózió (és ezt nem a jattért mondta, mert haverom műhelyében voltunk és az ő szerelője nézte meg teljesen ingyen, de) nagyon segítőkész volt, készségesen mutogatta a dolgokat az autóval kapcsolatban egy laptopon (ilyen szervízprogból, persze a végén kapott pár kilót, amit el se akarta fogadni ).
Mikor még vártuk az előző tulajt a műhelynél, beszélgettünk és ez a szerelő mondta, hogy Golf III-al jártam volna a legjobban, na ez a véleménye a végére megváltozott és azt mondta, hogy sokkal jobb ez mint egy golf III. (sokkal rosszabbra számított...).Első lengéscsillapítóknál kell majd cserélni ezt azt + alulról látható olajfolyást kell majd megnézni, hogy honnan jön és kb. ennyi.
Nagyon bejött a gép, egyből rá lehetett érezni, hogy szeret menni... vagyis az első 20m után már olyan érzésem volt, mintha évek óta ezt vezetném (vagy legalábbis ilyen autót)Tálydival hoztuk el, csodálkozom, hogy nem írt semmit
Tegnap olyan 180km-t mentem vele, rettentő jó volt
Dél körül, ha lesz elég meleg, hogy kimerészkedjek xD, akkor le- meg kitakarítom, + belülről takarítógép és új illata lesz xDViszont máris lenne két kérdésem hozzátok...
Első: a motor leállításakor a hűtőventilátor még pörög tovább, mintha külön lenne a tengelytől, viszont indításnál meg rögtön elindul (szal nem a vakvilágba pörgethető) + álló motornál forgatva érezhető, hogy van ellenállása.
Ennek így kell működnie, szal szabadon kell forognia leállítás után egy kis ideig?Második: Amikor tegnap jöttem hazafelé este, még volt 6-8km hazáig és egyszer csak kialudt a műszerfal világítás, próbáltam a kapcsolót le-föl kapcsolgatni, de semmi, ráhúztam a refit egy pillanatra és ezzel a mozdulattal együtt egyből visszajött a műszerfal világítás is.
Ez valami kontakthiba lehet?"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13250 üzenetére
Mikor régen vettem, még nagyon is számított, hogy mennyit fizetek.(19 voltam...) Akkor 70k volt a kötelező, ami az én nevemen dupla ennyi lett volna. Én csak a tulajdonos vagyok, üzembentartó édesanyám. Az állandó lakhely egy falu, és B6. Inkább ezek nyomnak a latba. Bp.-n ez dupla ennyi lett volna.
Az autódra visszatérve. Mennyi km is van abban a blokkban? Úgyis tervbe vettél egy kisebb felújítást, nem? Akkor meg mind, úgyis csontra szétkapják a motort. És ha már annyira szétszedik, érdemes cserélni mindent, ami elhasználódhatott. Nincs ismerősöd, aki olcsóbban vállalná maszekban?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz DreaD88 #13254 üzenetére
"Első: a motor leállításakor a hűtőventilátor még pörög tovább, mintha külön lenne a tengelytől, viszont indításnál meg rögtön elindul (szal nem a vakvilágba pörgethető) + álló motornál forgatva érezhető, hogy van ellenállása.
Ennek így kell működnie, szal szabadon kell forognia leállítás után egy kis ideig?"Gondolom azért pörög tovább, hogy szépen visszahűtse a motort. Én ezt leginkább édesanyám Fiestájában tapasztalom meg rendszeresen, ott ha rendesen fel van melegedve a motor és leállítom, utána bekapcsol a hűtőventilátor, de olyan hangal mint egy ipari porszívő kb.
"Második: Amikor tegnap jöttem hazafelé este, még volt 6-8km hazáig és egyszer csak kialudt a műszerfal világítás, próbáltam a kapcsolót le-föl kapcsolgatni, de semmi, ráhúztam a refit egy pillanatra és ezzel a mozdulattal együtt egyből visszajött a műszerfal világítás is.
Ez valami kontakthiba lehet?"Írtam neked, hogy ennek a típusnak (ilyen idős korban) szinte kívétel nélkül szarakodik a műszerfal világítása. Egyébként kontakthiba lesz igen...
-
-
DreaD88
tag
Ezek szerint kicsit félreérthetően írtam le.
A hűtőventilátor nem az akkuról pörög tovább, hogy hűtsön.
Egyszerűen ha beindítom a motort és leállítom, akkor a ventilátor szabadon futva pörög a tengelyén amíg a súrlódástól meg nem áll. Azt hittem, hogy fixen rajta van a tengelyen. Azért tettem fel a kérdést, mert olyan mintha egy csavar lenne megszakadva ami rászorítaná a tengelyre. Viszont beindításnál azonnal nagy fordulatul indul meg (ezért az elméletem hibásnak tűnik )A fogyasztás mérő pedig amikor legelső alkalommal megnéztem a kocsit nem működött egyáltalán és a km számláló se. Amikor pár nappal később felhívott a tulaj, hogy még egy 10-est tudnak belőle engedni, mondtam, hogy kifizetem azt a 10-est, csak vigyék el megcsináltatni ezt a 2 dolgot. Azért bíztam rájuk, mert mindig áradozott, hogy van az a bmw szervízes ismerőse és hogy milyen megbízható, rendes, meg hozzáértő (van mindene, bla bla bla). Magyarul maszekban lett megcsinálva és nem tom mi lehetett a baja.
Úgy tudom, hogy a fogyasztás mérő több a műszerfalra érkező adatból számolja ki az értéket, lehet, hogy csak a km számlálót kellett megcsinálni és azzal együtt jó lett a fogyasztásmérő is.Ma is mentem vele egy keveset, mért nincsenek hosszabb utak?
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
DreaD88
tag
Nem tudom, hogy mi szokott elromlani (ami miatt nem működik), de most mér.
Sebességben alapjáraton 0-ra áll be,
Üresben pedig jobba (tehát 30L-t átlépve) elpörög és eltűnik, ez teljesen oké, csak valaki meg tudja mondani, hogy miért pont fölfelé tűnik el?"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13255 üzenetére
én 38k/negyedévvel kezdtem
most az éves sincs ennyi.
hát a vidéki korosodó hölgy használó erősen lenyomja.enyém se sok már.átlag alatti.pedig csak b3.érdekes kiszámlotam magam b10re és nem volt arányosan kevesebb.kb b3-4ig csökken láthatóan utána nevetséges mértékben.Hát mivel egyösszegű másik autora nincs pénzem pedig lehet ez lenne a megoldás.addig marad így.nem tom továbbra sem mi tévő legyek.motorcsere kb 150k, és nem garantált jo lesz, ok nem lesz vezérműszíj gondom többé.de a lánc is 1x elkopik.a tőke mindne autoban elkezd kopogni a 2.5i 24v.ben is .csak ott ugye 4e x 24 csak az anyag ..
A komplett mocigenerál is rugna lassan 150k.ra de akkor tudom szinte tökéletes lenne.de maradna a 102 ló ugye.
hitelt nem akarok ez biztos.ergo másik kocsira nincs.a legésszerűbb az lesz ha megvárom a májust.müszaki.és utána tán lehet motorcsere.akkor meg a nyár miatt nem lesz rá. ...ez van.
isten igazából a mocit kivéve semmi gond nincs vele.apro dolgok amik javíthatóak.egy jo 18is 8kilot is megér.lehet érdemes lenne a 150k.t ráturni a mocicserére.maradna ugy.a müszaki az már 2 év mulvai probléma lenne.multkor lett volna egy 90k.ért .és jo motor volt nagyon.csak ugye szerelés, szállítás gázos....na meg mind2 ews.es volt.enyémbe meg nincs.olyna 18is kéne.94 előtti.DreaD88:>>sok szép km.t.csak jol döntöttél.a venti forgása pozitiv visszahüti a mocit.az oragondokra meg egy megoldás van.>>csere!!poweren nézz szét és tuti találsz megbízható embernél olyat ami jo.a km meg ugyis oda tekerik neked ahova akarod. a srác valszeg szétszedte és be kontaktspray.zte.ezt szokták cisnálni.aztán valakinek nem lesz jo.valakinek jo lesz tőle 1hónapig fél évig 1 évig...stb totál véletlen.nálad ennyit.rakj be másikat.esetleg a kontaktos dolgot ki lehet probálni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
Vagyis jobban megéri nyomni neki mert akkor "kevesebbet" fogyaszt
dragonfx: Tálydi sokat segített, mert nem túl rég éreztem szükségét saját autónak és ő már jócskán benne volt a témában.
Ma sajna elmaradt a takarítógépes tisztítás, azt hittem melegebb lesz, sajna nem száradt volna ki, az meg gázosabb ha bedohosodik
Mindegy, legkésőbb tavasszal...
Viszont belülről amit lehetett megtettem, nagyon jó volt beleülni...Mikor lesz már nyár?
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
E39-ben hol lehetnek a kartergáz csövek? Szerintem az egyik lyukas, néha érezni a motortérből a kartergáz szagot, és ilyenkor a szellőző az utastérbe is behozza.
Don't Tread On Me
-
No-kia
őstag
válasz Tálydi #13275 üzenetére
a kocsi most húzópadon pihen, a héten/jövhéten készül el, csak nem tudom mennyi lehet az egész elejét fényeztetni
Egyébként haverom hajt egy E36 316-ot, szegény nagyon gyilkolja, nem rég oda is vágta hátulját a szalagkorlátnak, megvan csavarodva picit a kasztni, de használja, viszont amotor szerintem már haldoklik, DE olyan öblös V8-as lett a hangja, hogy ennél szebbet elsem tudok képzelni, ez a hang nekem életcél lesz lassan, persze nem egy haldokló kocsival
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
Gézengúz
addikt
A fogyasztásmérő ilyen, állva kiakad 30 fölött....viszont az óracserét le tudod csekkolni..Műszerfalon gomb benyom miközben gyújtás ráad...Ez az óracsoport teszt, jönnek a számok...az 5. az a motorszám utolsó 5 karaktere ha ezek stimmelnek a forgalmiban lévővel akkor nem volt óracsere..
-
Zewa
senior tag
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #13280 üzenetére
...mondj jobbat! Persze hogy nem egy kategoria!
Vectra/Mondeo kényelmes viszonylag biztonságos és nem is olyan drága a fenntartása.
E21? Gyönyörű, nem csak egy autó hanem egy lélekkel rendelkező óttó!
Nem racionális de hányszor döntünk mi a szívünkre hallgatva?!ps.: Ez is tettszik bár kicsit drágának találom.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
k.
őstag
Lenne egy elég hülye kérdésem
Tehát a helyzet az, hogy 2-3 éven belül lesz-feltehetőleg - kocsim. Namost a szülők aztmondták, hogy beijedve a mostani balesetektől ami azért van mert a sok hülye fiatal felelőtlen, beszállnának valamennyivel a dögbe.
Namost ugye elég jó biztonságot kvázi a 7es ad. A kérdésem, hogy egy ilyen typusú 7-esnek mennyire elszállt a fenntartása? Munkát válallnék fősuli mellett, ha bejön olyan havi 60-70k, akkor abból azért fenntartható? Kb 1.5 milla körüli aútóban kell gondolkodni, gondolom addigra már 2001.-esben, hiszen még eltelik pár évAzért kérdezem, mert friss jogsim lenne, meg ilyenek, feltehetőleg csak hétvégén lenne használva.
Aztán persze lehet, hogy nem is ez lesz, ha bömös akkor 3as, vagy pedig egyáltalán nem ilyesmi, most tisztán elméleti sikon mozgok[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
Szerintem egy kicsit túlzás a 7er. ha már ennyire biztonság akkor járj kamionnal!
Én inkább egy fiatalabb nagy családi járgányt választanék vagy SUVot.dízelracer: Tudod te is mi a jó!
Tálydi:Én a családi járkány kategoriában gondoltam mondj jobbat a Mondeo/Vectra B /esetleg Toledo trionál."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Bizony így szokott lenni hogy a jót könnyű megszokni.
Szerintem azért nem kifejezetten egy diáknak való autó egy E46 de hát te tudod. Addig még sok víz le fog folyni a Dunán. Kb 3891 varáció fog megfordulni a fejedben és végül lehet hogy egy 3892. felvetés és autó fog nyerni....Kicsit talán túl heppelitek ezt a biztonság témát mert oké hogy nem mindenki ül szivesen egy Stiftben de azért nah..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
k.
őstag
Persze, ez igy szokott lenni. Mig veszek valamit 3800 variációt végignézek, oszt csak lesz valami.
Alapvetően azért szeretnék komolyabb kocsit-biztonság szintjén-, mert mig megtanulok vezetni, addig sokszor hibázhat az ember. Van, hogy megúszhatom, van hogy nem, de a lényeg, hogy hibázhat az ember. És jobb azért, ha egy bmw-ből sértetlenül szállok ki, mig mondjuk egy stiftből nemépp. Jó tudom van a bmw és a stift között milliónyi autó, ezért kell végiggondolni.
A helyzet az, hogy olyan a családunk, hogy kinézzük a legjobbat, aztán pedig megyünk lejebb. Ez ilyen. Lehet, hogy bejön a bmw, ha nem akkor lesz 15 év mulva cégvezetőként egy -
Tomics
addikt
Első autónak egy 7-es dög, hát nem túl szerencsés szerintem. Ráadásul friss jogsisként, tapasztalatlanul. Inkább válassz egy kisebb autót, nem kell feltétlenül BMW-t. Máfélből már tudsz venni pár éves középkategóriás kisautót, azzal elvagy egy ideig, aztán ha már van tapasztalatod váltasz egy erősebb nagyobb BMW-re. Egy 7-esnek amúgy is horribilis a fenntartása a használt vételárhoz képest (ha nem akarod hogy elrohadjon alólad), szerintem. Megvenni könnyű, de fenntartani egy 10+ éves 7est...
Vagy ha már ekkora fan vagy, akkor vegyél egy E30-at kezdésnek, a pénzt meg elrakod és fél év múlva veszel egy 5öst vagy 7est.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Zewa
senior tag
Kitörpöltök majd valamit úgy is. Ha aktuális lesz gyere majd vissza és akkor majd az adott körülményekhez szabjuka dolgokat. addig meg.. a Nézelődés/nyálcsorgatás ingyé van. (Hasonló cipőben vagyok, csak kicsit hamarabb jön a vas remélhetőleg. )
Ps.: Valahol talán itt kezdödik a hihető km.....
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Gyok2
aktív tag
Kérdés mire kell az autó. Közlekedni jó egy Vectra B vagy egy Mondeo II, de ha élményre is vágysz, akkor egy 6 hengeres E30. Igaz a másik kettőhöz is van V6-os motor, de azok akkor is elsőkerekesek.
Mondjuk első autónak egy erős hátsókerekes nem ideális, de akkor ott a 318is. Egy jó darabért nem sok a 6-700000 Ft, viszont a képen látható valami motorcserés öszvér.
Mekkora összegben gondolkodsz?Tiszta Windows rendes ház
-
DreaD88
tag
Tanúsítom, amikor megvettem azonnal éreztem a bimmeren, hogy velem van minden porcikája! (apám melós mondeojához képest... ááá össze se hasonlítható)
Amikor elkezdtünk Tálydival autókat nézegetni hahu-n, akkor is rengeteg variációt megnéztünk és mindig bimmer volt a végeredmény
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
Mondeo MK3, alább ne add ezen a típuson belül.
Tálydi: Te a Vectrának a legszutykosabb motorjait ajánlgatod. Vectra az nem autó, már nincs is, mint márkán belüli név megbukott. Ahogy az Insignia is itt Mo.-n. Egy Mondeo keresztben benyeli az összes Vectrát.
Pont ezért a típusért harapok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
válasz MPowerPH #13295 üzenetére
Azért ezzel egy kicsit vitatkoznék. Nem megbukott a Vectra név, hanem egy magasabb minőségi osztály képviselő modellre új nevet akartak. És bár a magyar adatokat nem ismerem elég nagy a sikere.
Ültem B Vectrában egy keveset, nem volt rossz autó.[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Tálydi
senior tag
Idéznék egy kicsit a LÓERŐ magazin 2009.márc. 19- ápr.1 számából:
Jól fogy az Insignia:
... a német márka februárban 1241 személyautót értékesített, és ezzel az eredménnyel 17,4% os piaci részesedést könyvelt el...Az év első 2 hónapjának összesítésében is az Opel vezet 13,2% részesedéssel...több mint 75000 megrendelés érkezett Európa-szerte az új Opel Insigniára, a 2009-es Év Autójára.
Mellesleg én több mint 6éve ülök B vectrában, szerintem sem olyan rossz, többnyire mindenhol kellemes tapintású anyagok vannak, nem csörgő-zörgő-kopogós sz@rok.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13296 üzenetére
Szóval német/amerikai. Ez pont a Ford. Mi a bajom a DTi-vel? Hát, a Ford mikor megalkotta 2001-ben a TDCi-t, új korszak kezdődött. És azóta is élen járnak a diesel technológia fejlesztésében ebben a kategóriában. A DTi és a hasonló katos motorok már nem versenyképesek.
mod: hiába, itthon nem látni Insigniát.
Gyok2: A C Vectra sem tudta felvenni a versenyt eladások tekintetében a vetélytársakkal, és az Insignia sem képes erre. Ezért volt a névváltás, hogy kilépjenek eme szürkeségből. De nem igazán sikerült, legalábbis itthon nem.
Nagybátyámnak Vectra C-je van, 2.2-es. Nekünk a családi, majd a céges autónk lett egy Mondeo MK3 2.0. A Mondeo -ban van 376k km, a Vectrában 170k. Ég és föld a két autó minden tekintetben. Menetteljesítmény, fogyasztás, kényelem(Vectra-nál kényelmetlenebbet nehéz elképzelni, borzalmas) Ráadásul a Vectrával ennyi km alatt is mindig volt valami, míg a Mondeo -val még mindig nincs semmi probléma a kötelező szervizen kívül. Vectra egyetlen előnye, hogy jó a hangszigetelése, sajnos azt a Mondeo -nál elrontották, nem is kicsit.
De pl. kanyarokban egy ilyen Opel halott, én féltem benne, annyira pocsék a futóműve.
Na de, no off.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13298 üzenetére
Egy frissebb adat, ez már nem off.
Ezt az év autója dolgot meg hagyjuk, mert nevetséges. Aki kicsit otthon van ebben, tudja, hogy ez csak egy bohóckodás. Lásd csak a 2010-es esztendőt, és annak az első két helyezettjét. A 2011-es év autója választáson meg a BMW F10 abszolút esélytelenként indul, pedig olyan technikai újításokat sorakoztat fel, amiről más márkák még álmodni sem álmodtak, esetleg a Mercedes, ami közel áll ehhez a szinthez. De egy ilyen autó nem kaphatja meg ezt a címet. Lehet idén a Dacia lesz a befutó, LOL?! Attól még Dacia marad, Renault alapokkal, egy rakás sz@r....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Autós topik
- Politika
- Apple asztali gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Parfüm topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs