-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
muhaha
e39 520d M47D20 136 ló Még régebbi féle, nem közös nyomócsöves e46-ban 2001ig volt csak
e46 320d 2001-től M47N, vagy M47TUD20 150 ló, itt már van szelepmizéria
e46 318d 2003.közepéig régi 20d alapján 116 ló, nics szelep 2003 közepétől M47N alapú 116 ló, ez 20d motor kisebb injektorral és turbóval
e39 25d (nem TDS) 2001-től M57D25
e39 30d 2001 előtt 183 ló szelepmizéria mentes utána 193 ló és szelepmizériás. ezek még leömlő problémásak lehetnek.amúgy szokásos adagol, turbó mizériák, egr szűrő mizériák előfordulnak.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23999 üzenetére
az hogy a 150 ló kevés az egyéni dolog, épp nemrég beszéltem egy 520i tulajjal 2 éve van és egyáltalán nem érni annak. lehet hogy a bojrécer buzukis lestartol pirosnál de városon kívül, pályán "alig" eszik és ott már csak max a rendszámot tudja leolvasni
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #23999 üzenetére
Nem írtad le a lényeges különbséget M52 és M54 közt...lusta vagyok, nincs kedved pótolni? és a 28i az nem 18i
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
N57 jó motor?
Iphone 7
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #24004 üzenetére
N57:
"Common problems in this engine are power production malfunctions, gearbox or power transmission problems,engine overheating, and engine management light turned ON,engine oil problems or even the engine failure."Hát átbújtam pár fórumot, igazából a 218 pacisat még picit problémásnak mondják (de úgy konkrétan passz, h miért), a 231 pacisat pedig az egyik legproblémamentesebbnek. A Wikipedia szerint az M57 széria még 1998!-ban jelent meg, és finomították az évek során, végül pedig 2006-ban jelent meg 231 lóerősen. A kétturbósok most lényegtelenek.
2008-9ben már áttértek egy új motorcsaládra, ami már alumíniumból van, és ennek első fecskéje a 245 pacis N57, amivel most 258 pacinál járnak.Végülis totál kiforrott technika (M57) vs új technika (N57), ami már Euro 6nak is megfelelhet.
100-200km/h között 18,5 kontra 17,3 másodperc kell. (286 pacis 335d-nek 15,1s)
Azt írták, hogy kicsit nyugodtabb a járása, picit szebb a hangja és kicsit mégalacsonyabbról húz.Egy biztos, én nem váltanék 1 lépcsőfok miatt, de még 2 miatt sem, és erősen megfontolandó, hogy egy totál új motorcsaládba érdemes-e beruházni, mert szerintem biztos h idővel előjön vmilyen gyermekbetegsége.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy mikor megjelenik egy új típus, legyen az autó vagy maga a motorja, a gyártás során ott is rájönnek 1-2 problémára, amiket folyamatosan orvosolnak. Elég csak elolvasni azt hiszem Auto Bild-ben pár tartóstesztet: 100ezer km-en át használják az autót, majd szétszedik darabokra, a végén pedig levonják a következtetéseket, hogy mi mennyire használódott el / hibás, aztán mi van a cikk végén? Az, hogy szinte mindegyik problémát a gyártás beindításától kezdve 1-1,5 éven belül korrigálták, tehát nem érdemes 1-1,5 évig a frissen megjelent típust se újonnan megvásárolni, se később használtan.
Gondolom én kocsimnak is ezért sincsen baja: E90ek még 2005ben jelentek meg, E92 2006ban, ezzel együtt a 231pacis 330d is, majd 2007 tavaszán jelent meg az E93, ami a tetőmechanikát kivéve mindenben egyezik E90-92-vel, majd 2008 májusban érkezett meg a február végén megrendelt kicsike. 2009ben meg jól elrondították a facelifttelEgyébként aki tudatosan vásárol új autót, pénzt nem sajnálva rá, akkor az nem igazán fogja eladni a kocsiját (főleg h első években még egy csomót bukik is rajta, miért pont 3-6 évesen adná el?), kivéve ha valamilyen gigamiller (és/vagy már 300k fölött van km-ekben). Ezzel csak arra céloztam, hogy fél évente 1-2xer ha látok normálisan kinéző és emellett normálisan felszerelt E93at használt autók között (tény h nincs nagy választék), az összes többi fapados, leélt, igénytelen szar. Na ezekkel van teli a használt piac.
Itt az új 4es cabrio, 435xD motorral. Biztos, h ha egyszer vennék is ilyet, az legalább 2015 tavaszi gyártású lenne, viszont mivel a motort leszámítva funkcionalitásban igazából semmivel sem nyújt többet (ugyanaz a keménytető mechanikailag is, frissített idrive, modernizált belső, 8fokozatú zf automata, nyaksál..., csomagoknál megemelkedő lecsukot tető, de kisebb hifi, egyenkülső és továbbra sincs ülésszellőztetés), ezért totál felesleges lenne váltani, mert a saját ízlésem szerint itt az autóm, teljesen elégedett vagyok vele, a chipelés miatt pedig dinamikában sem szenvedek látványos hátrányt 220km/h alatt, és nincs az sem, hogy a tekert kilométerek, a típusbetegségek és a kihagyott extrák miatt elégedetlenkednem kéne. Ha egyszer úgy adódik, h tudtok újonnan beszerezni magatoknak egy bmw-t minden földi jóval, akkor rájöttök, h egy használt bmw sem érhet a nyomába, még azonos kor esetén sem! Mondjuk tény, hogy így utólag inkább azért egy házat vettem volna ebből a pénzből
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #24007 üzenetére
Nincs, csak a 6os cabrioban, de ott nem lehet elférni hátul és még értelmetlenül drága is a kocsi.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24010 üzenetére
Azert ha megnezed, mas kommersz gyartok ebben a kategoriaban, legalabbis ami a cash-t illeti sokkal tobb extrat beleraknak az autoikba, mint a BMW. Mondeo-nal, meg a regebbinel is mar 2005-tol lehetett kerni pl. ulesszelloztetest. Az uj Passatban meg a HUD-on kivul van mar minden, ha kell, onalloan beparkol!, koccanasvedelemmel kiegeszitve. Allithato futomu, rohadt jo valto, intelligens fenyszoro, infras elso szelvedo, es egy rakat vezetesbiztonsagi rendszer. Egy nincs csak, egy normalis diesel motor. A 3.6 benzines biztosan nem rossz, csak dupla annyit eszik, mint a 35D....
Don't Tread On Me
-
htomi85
tag
Urak,
Szerintetek mennyiért lehet eladni az alábbi autót itthon, mondjuk 2 hónapon belül?
E90 320d
Facelift touring
2009/10
166 ezer valós km
Automata, tempomat, navi
Első lökhárítón parkolóház hagyott pár karcot, amúgy tökéletes
Köszönöm. -
Xmodule
őstag
Csak egy két érdekes kép a multkori szerelésböl. Gyertya csere volt akkor nem, de most észrevettem hogy 3 gyertya el volt repedve. Ezt mi okozhatta? Vagy inkabb ugy is kérdezhetném ez a repedés okozhatott e valamit? Mert nekem nem sok minden tunt fel a csere után sem. Másik meg a fékrendszer levegöztetö csavarok kicsit be voltak rohadva. Azt amelyiknek totál el van nyalva a feje (9es ha jól emlékszem), na arra rávertem egy 8-as fejet és ugy sikerult kilazitani. Csak egy tipp ha valaki ilyesmi helyzetbe kerul. Bent BMW-nel mikor vettem a kis csavarokat olyanokat mondtak ki kell furni az egeszet jó pár orás melo...aham gondoltam csak nem náluk fogom megcsináltatni arany órabérben...
Ja amugy E46 320i Kombi 2004-es évjárat 200ezer km. Utolso fékolaj csere kb 3 éve?! Sajnos erre hajlamosak itt nem oda figyelni. Én meg lecseréltem mind a 3 E46on itthon. Pedig nem nagy kunszt. Föleg vettem egy speci szerszamot ami nyomas alatt tarja a fektartalyt igy egyedul is megtudtam csinalni nem kellet pumpalni a pedalt.
Amugy ma meg már volvoztam, olaj, szürök cseréje Jó hogy amit anno vettem kulcsot E36-hoz pont passzolt a V70-es motorolajszurö házhoz. Ennél is ilyen müanyag 25nm-es.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Simoncar
újonc
Hali első autónak fiatalnak mennyire ajánlottok E60-as BMW-t? dízel motorral, alap dízel nem érdekel csak az erősebbek. Álmom 535d lenne chiptuninggal de 530d is jó. németből kell venni vagy itthon is jó?
-
Shadowbull
addikt
Upsz ezt nem ide akartam
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Simoncar
újonc
válasz CharlieDrop #24019 üzenetére
Háát én azért elég jól vezetek Sokan mondták már
Volt hogy kavicsos úton megrángattam a vasat jobbra balra jobb kezem a csaj combján volt és egy kézzel kormányoztam ellen mikor megúszott a verda, a csajnak dobogott a szíve mint az állat nekem meg meg se indult a vérnyomásom nálam ezek alap dolgok
Csak BMW-vel azért könnyebb "jaszkariozni" De már kinőttem ezekből csak ha megkérnek akkor száguldozok meg első a fogyasztás, ha 80-al megyek egyen 6 litert vagy azalatt ha taposom akkor meg menjen mint egy vaddisznó 316i nekem kicsit vérszegény lenne :S Legszívesebben egy M5-öt vennék csak leenné a gatyám meg félek elromlik a váltó v motor, akkor adhatom el a házat -
BeZol
őstag
válasz Simoncar #24017 üzenetére
Honda Jazz-em volt, 1.2-es motorral, azt hajtottam 30ezer km-t, aztán 19 évesen kaptam E93 330D-t, most vagyok 25, és még mindig élek, soha egy balesetem sem volt. (165k van a kocsiban)
A Hondával ezerszer több balesetközeli élmény ért, mint a bmw-vel... Jobb tapadás, fékek, kellő tartalék előzéshez, és még törésteszten is jobb ha netán kéne.
Ha nem mész abnormálisan hülyén, akkor nem igazán érhet baj, mert megfog az elektronika. A hátsókerékhajtás okozhat meglepetéseket, de ki kell tapasztalni, mert pl. 80nál esős országúton 3asba visszapakolva a nyomvályú miatt mikor előzni akartam, hirtelen kilinncsel előre találtam magam sávváltáskor De elektronika megfogta, mint ahogy 180nál autópályán kanyar közben a kocsi széles vízátfolyást is.Ha nem okoz problémát, hogy 35d motorok csak automatával kaphatóak, akkor inkább azt válaszd, én is azt választottam volna anno, csak E93-hoz nem kapcsolták a 35d-t...
Ettől függetlenül nekem a 231 pacis 500nm-es 30d van manuális váltóval, és azt kell h mondjam, hogy bőven elég. Chipelve (269 paci 609nm) pedig 110-130ról gyorsulva 1 autónyit tud eltávolodni egy chipmentes 35d, 35i 220km/h-ig, csak utána lesz szignifikánsabb a különbség, de úgysem fog meglépni, mert képtelenség huzamosabban 220felet közlekedni Magyarországon, C63 AMG BlackEdition sem tudott otthagyni közepes forgalom mellett, és még sorolhatnám a példákat.
Olyat keress, ami 231pacis, mert ezzel a motorral semmi baj nincsen, és állapot alapján vásárolj. Én egyébként németből venném, mert ott nem annyira szarok az utak, hogy szét legyen mostanra rázódva az egész kocsi. A sok km-es autótól sem érdemes annyira megijedni, mert én pl. inkább előbb vennék egy 200ezer km-es autópályán használt bmw-t, mint egy 80ezer km-es, de városban használtat.
Bőrülés, M-paket és BMW High End Audio System kötelező!
-
Gézengúz
addikt
Én miért nem kaptam egy E36 M3 coupét 19 évesen?
-
Xmodule
őstag
válasz Gézengúz #24027 üzenetére
Nekem egy szaros Babettát is ugy kellet kikönyörögni 17-18 évesen Megvan amúgy azóta is. Haha
Elsö kocsimat 21évesen vettem saját pénzböl 1990-es Toyota Carina II 330ezer km -el. De szerettem azt a kocsit csak megette a rozsdaAzért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Viszlát
addikt
Hosszas keresgélés, sok csalódás után végül meglett a kiválasztott. 530D, 3 éves még 2 év kiterjesztett BMW garanciával, 62k km. A runflat gumikkal a legfontosabb extra az adaptive drive, de ha elkopott, tuti simát veszek helyette extended breakdown biztosítással inkább. Azért belefért még fűtött/hűtött ülés, 10" professional navi+dvd/tv 12 GB háttértárral, telematics-os telóelőkészítés (amiről még nem egészen vágom, hogy mitől több mint a sima BT), természetesen adaptív bi-xenon, stb..
Rögtön lenne kérdésem is, térképet csak a BMW-nél lehet frissíteni, vagy megoldható házilag?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Stukker1987
senior tag
válasz Viszlát #24029 üzenetére
Ha nem titok az ár és esetleg video sztem mindenkit érdekelne....(vin-el lekért extralistát másolhatnál be)
Nagyon tetszik a széria,csak még elég drága az én pénztárcámnak sajnos.
Gratula és sok balesetmentes km-t kívánok!
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
FET-MEN
veterán
Én nem mondok semmit,hogy hogy vezetek és mennyit, de esőben szanályosan mentem 70-el tempomattal 5-ösbe, rámemtem egy vízátfolyásra, lerántotta a seggét az útról, de sikerült megfognom. Akkor fostam össze magam. Ha magad rángatod meg a kormányt, akkor fel vahy készülve,hogy merrw fog menni az autó, úgy könnyű korrigálni. Ha váratlanul ér a dolog, azt fogd meg így
Iphone 7
-
-
Dreamcaster
senior tag
SZIA MINDENKI!
Csak most csatlakozom a topic -hoz. Edigg verdáim:
E34, E34, E36 (325 TDS, bemutató modell, FULL-FULL) ÁLOMVERDA: E24 FULL-FULL (widebody).ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Dreamcaster
senior tag
BMW i8 meg sem közelíta az E31 sikerét. Akkora lapos orral (az egész autóhoz viszonyítva) szerintem még nem volt BMW. 840i FORever!
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
MPowerPH
félisten
-
Dreamcaster
senior tag
válasz MPowerPH #24037 üzenetére
BMW E26 325TDS, Full-Full
Változtatható motorgeometria, snow, economy, sport.
4x Elektromos ablak, ABS, Airbag sofőr, Airbag passanger seat, Klíma, Fed. Computer, 2x Fűthető ülés, Szervó, Fékszervó, El. Tükrök., AUTOMATA, 143PS, Spoilers, Immobiliser, Távirányítós - ablakfelhúzás, lezárás, Hátsó ablak sötétítő, Első ülések full elektromos (ez E36 -ban Kurv@ ritka, M3 -ban sem alap), 150K -s HIFI, stb. A külseje igen lelakott!Belinkelt képek fűszerezve! Nyáron 17" Borbet Felnikkel.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Cxgrav
senior tag
válasz Dreamcaster #24039 üzenetére
Egy ilyen egyedi gép miért van így elpusztulva?
Picture me Rollin' by 2pac
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #24029 üzenetére
Gratula a bömöshöz
Runflateket fent lehet hagyni, ha nem érzed túl keménynek az autót, de nálam a runflat nemhogy még jobban is rázott úthibákon, de még kanyarban sem volt megfelelő a tapadása. Lecserélés után pedig komfortosabb lett az úthibákon áthaladás, kanyarban pedig mégjobban tapadok, nem pattagok le az ívről.
Adaptive drive és adaptív bi-xenon ha netán idővel elromlik, szerintem nem lesz kellemes javíttatni, de reméljük minden oké lesz velük.
Navinak kicsit utánaolvastam, elvileg 32gb-os pendriveon keresztül lehet frissíteni, de hogy honnét szedjed le a térképet, azt passz, de ha még meg is lenne, akkor is kell egy FSC kód, ami nélkül nem engedi frissíteni, ami egyébként 45-60 percig tart. -
joshua7
veterán
válasz Dreamcaster #24039 üzenetére
Az állapota viszont... Arról van képed, mikor még kinézett valahogy?
Semper Fi
-
BeZol
őstag
Tegnap elutaztam Rust-ba a fertő-tó partjára barátnőmmel és öcsémmel a Sport autó találkozóra, amiről a bmw autóklubon olvastam (egyébként amerre sétáltam meg mentem kocsival, sehol sem láttam sok bmw-t egyhelyen, nemtom ők hol parkolhattak).
Ezen a linken vannak az ottani fotós által készített képek.Volt i8 is:
Ott volt az álomautóm is, egy McLaren 650S Spider, az már hab a tortán, hogy barátnőmet választották ki a "tömegből", hogy a sofőr (aki a szalonban egy eladó), megbőgesse alatta a motort Aztán engem is beengedtek melléje.
A mclarenről nem készült rendes teljes kép, mindig lelóg valami belőle, de majd ha barátnőm végre átszolgáltatja a fényképezőt, akkor feltöltöm saját képet.
Ezek lennénk mi:Pár dolog, ami így jobban megmaradt bennem:
Ez a McLaren 370ezer Euroba került, ahogy néztem, még a féke sem sima kerámia fék volt, hanem karbon-kerámia Bent pedig természetesen minden full carbon...Az i8-asnak a tulaja 2 nappal ezelőtt vette át a kocsiját, amiért 150ezer Eurot fizetett és 1 évet várt rá, ez a második i8-as bmw egész ausztriában, az első egy kiállított darab, ami nem eladó még. A faszi azzal viccelődött, hogy eddig 2,7 literes átlaggal jár vele
Egyébként elég nagy tömeget vonzott a bömös, nekem is nagyon tetszett, igaz furcsa volt, hogy elől a veséknél nem látok lamellákat, csak műanyag aztán kész, ill. a hátuljánál is hiányoltam legalább 2 böszme nagy kipufogót, de nincs, és kicsit többre számítottam volna az autó 2 sarkánál hátul, így nekem olyan gagyi érzésem volt, legalábbis ez így olyan semmilyennek hatott számomra.
Egyébként nem voltak sokan, a képeken látható emberek fele az autótulajok és kísérői. Szerencsénk is volt az időjárással, ugyan végig be volt borulva, sopronig esett odafele az eső, hazafele is végig esett soprontól, de ott pont nem esett egy csepp sem, úgyhogy csak a giganagy esernyővel lámultam
-
BeZol
őstag
Még annyi, hogy a mclarenbe egyáltalán nem volt vészes be/kiszállni, és szerintem több hely is volt benne elől, mint nálam az E93ban, mind széltében, mind térérzetben. Ültem Lotus Elise-ba, tudom az nagyon picike, de oda úgy kellett be/kicsomagolni magamat, és összeért a vállunk benne, meg gagyi is volt belülről, ok, az csak 15 misi volt, nem 115
-
Shadowbull
addikt
válasz Dreamcaster #24036 üzenetére
"BMW i8 meg sem közelíta az E31 sikerét."
ezt gondolom mar most meg tudod mondani, hogy nehany hete vettek at az elso tulajok az i8asaikat.... pff.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #24045 üzenetére
Tudod, ilyen jövőbe látó fazon, na
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Horgász topik
- EAFC 24
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen videókártyát?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen