- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Synology NAS
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Bittorrent topik
- HBO Max & OD topic
- Windows 11
- Amazon Prime Video
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #64998 üzenetére
Nekem S felni van, nem sokat számít, talán 5-6%, de láb függőén úgy is van 10-20% változás… valamint inkább a guminyomás ami sokat nyom a latba, sokan azért fingatják le a gumit is nagyon hamar, mert ezzel elég magas értékeken kell menni. 3 báron megyek en pl. 20”, ballonos gumi, kell bele kakaó, lapos gumival magasabb a fogyasztás is sokkal.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #65000 üzenetére
A 3 tonnas autoval?
Na ne! Nincs olyan auto ami tudna 400 kilometert! -
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #64996 üzenetére
Azért ekkora tömegnél jó ha van 3-400km. Ha dinamikusabban vezetünk, akkor még kevesebb. 40-50M kocsitól valaki ezt várja el? Ki fogja azzal tölteni az idejét, hogy várjon a töltőn, meg számolgasson meddig jut el?!?
Látom a nagy teslásokat a pályákon 90-110km/h haladnak nehogy lemerüljön a kocsi.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #65003 üzenetére
Egyre többen lesznek ilyenek, egyre több ember használati profiljába fog belepasszolni a képességei alapján. Eleve ezen autók jelentős része városi-elővárosi forgalomban közlekedő sofőrös autó. A maradék jelentős része az USA és egyéb szigorúan szabályozott államok területén közlekedik, ahol nem száguldoznak vele.
Ilyen körülmények között simán elmegy két töltés között 400 kilométert, sőt városi-elővárosi használatban akár 500 felett is.Azok akik belsősáv-takarításra akarják használni, napi 1000 kilométeres távokkal, azok meg majd vesznek mást. Amíg megtehetik, utána pedig szépen alkalmazkodnak ők is.
Ideje hozzászokni a gondolathoz, mert nem lesz más.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #65005 üzenetére
Szerinted ez a jo es peldamuato irany?
Dehogy fognak hozzaszokni az emberek -
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #65006 üzenetére
Irreleváns hogy én mit gondolok róla, kábé annyi értelme van erről filozofálgatni mintha az lenne a kérdés hogy egyetértek-e azzal hogy esik az eső.
Amúgy meg a lokális szennyezés kiküszöbölése érdekében szerintem kifejezetten jó irány, igen. Tőlem azonnal kitilthatnák az összes belsőégésű motoros járművet a városokból. Sokkal élhetőbb helyek lennének.
Amúgy nem véletlenül mondom hogy szokjatok hozzá a gondolathoz, pár év és nem lesz más.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #65007 üzenetére
Hjah, most már várom az i5-öt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #65008 üzenetére
Arra még várni kell kicsit, de jön az is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #65007 üzenetére
Ez az irany? Luxuslimuzinok 30 millioert? Nem lesz mas?
Ja ezt mar 10 eve is hallottam mikor megvette a baratom a Leaf-et. Azota mar re nincs elektromos autoja
Tobb sebbol verzik ez az elektromos autozas, csak etetik az embereket
Barmiben fogadok nem lesz itt leallas a gyartassal 8 ev mulva mint paran bejelentettek!Te milyen autoval jarsz? Megrendelted mar az I7-et?
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #65010 üzenetére
Nem, belsőégésű motoros autó nem lesz, főleg itt Európában.
Kábé 2030-tól csak mutatóba fog maradni a kínálatban egy-kettő, de akkor már erősen kifutóban lesznek.A világ más tájain persze más lesz a helyzet, de az rajtunk nem fog segíteni.
Toyota RAV4 hibridem van. A következő nagy valószínűséggel elektromos lesz.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #65009 üzenetére
Jaja, az már új platformra jön?
Amúgy Karotta, még ha kicsit konteozik is, legalább megvilágít 1-2 dolgot, pláne az elején.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #65011 üzenetére
Jo lesz mert az eloregedett gepparkkal jarnak majd ami meg jobban szennyez
Ismet atgondolatlan dontesekAmugy mar ha jol emlekszem pl Audi bejelentette lesz 2030 utan is
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #65012 üzenetére
Még nem, az is CLAR-WE mint a G70.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
-
vedini
őstag
válasz CharlieDrop #65012 üzenetére
regota elveztem mar ennyire karottat, felhagyott az infantilizmusaval, objektiv video, orultem, hogy nem bocsatkozott fel oranyi fikazasba...
elgondolkodtatott, vajon mikor fogjuk ezeket az extrakat latni szamunkra is megfizetheto autokba, 10 ev kb...
a jelenleg nem letezo igenyek mostani bepakolasa, par ev mulva sztenderre valik, es szepen kialakul bennunk jaj ezek nelkul nem is elet az eletworkworkwork...
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #65005 üzenetére
Az érem másik oldala meg a töltő infrastruktúra, ami nincs és tömb lakásoknál nem lesz.
2600kg kocsiba üljön be 4 ember, aztán a hatótáv még 300km sem lesz. Nyugati országokban DE, FR....ez nem opció, ahol naponta 1-200km mész sokszor dugóban. Közben sietni is kell 130-150 tempót kell nyomni. Sok itt a kérdés!!!
Mihez kell hozzászokni? Ja, hogy nincs 5M-ig villanykocsi.
10-20-30M meg nem fog venni senki, aztán ott a használt piac. Az is egy nagy kérdés! Ki vesz 200k km feletti e-kocsit?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz KAMELOT #65017 üzenetére
Igazából globalisan kene belefektetni politikusok nélkül és kész. Csak egy politikus sose írna alá olyat hogy nem arulhatnak többé belsoegesumotort , nem lehet tengerentúlra vinni a gyártást (hogy aztán ne kelljen hajokkal visszaszallitani) , nem mehet egy autó sem 140nel többel, belfoldon ahova lehet csak villanyvonattal lehet árut szállítani és csak helyközi aruszallitas menne villanykamionokkal, esatobbi. Csak ehhez választható pozíciók kellenek és ott nem a föld vagy az emberiség szolgálata a lényeg hanem a következő választás megnyerése
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
TaaT
veterán
válasz KAMELOT #65020 üzenetére
Nem én vagyok a célközönség (aki 500k-s négyesgolffal jár). De idehaza is megvan az a vásárlóerő akik kb sorban állnak a nagy, erős, és drága villanyautókért. Pl a helyi sertéstelep tulajdonosa, mindig a legújabb 30millás BMW telekjárót veszi. Egyszer majd ő is villanyra vált.
Gsx-rr: Az a citigó annyi pénzért szerintem inkább veszteséget termelt a gyártónak, a CO kvótával számolva talán már nem. Ha az élhetőség lenne a cél akkor az ilyen 400le-s csillagromboló villany és belső égésű autókra súlyos büntetőadókat vetnének ki, és a kicsi villanyautókat támogatnák.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
kardkovacsi
senior tag
Csak azokon a csillagromlókon elég jelentős profit van amiből futja a villanyautós és egyéb más fejlesztésekre. Szóval lehet rajta pörögni, hogy büntetőadó stb., de valójában azért tudsz te olcsón bármilyen kisautót venni, mert 10 évvel ezelőtt valaki egy csillagrombolóra kifizetett csillió pénzből a gyártó kifejlesztette azt amit után kvázi ingyen belerak a kisautóba.
[ Szerkesztve ]
-
Balli
őstag
Sziasztok! BMW X1(2nd gen) vásárlása előtt állunk, a kiszemelt példány egy 20i (192LE) Xdrive automata, 2017/11-es, m-sport kivitel. Mo-i, egy tulaj, 37ezer km. BMW szerviz telefonon igazolta az eredetét (Váci úti Wallis vásárlás, bár arról az eredeti papírok is megvannak), és ugyan információt nem adhatnak ki de mondták hogy minden rendben látnak. Végig márkaszervizben szervizelve ami a kocsi rendszerében is benne van digitalizált formában. Alvázszám alapján, carvertical-al ellenőrizve, ahol szinten minden rendben. Digitális szerviztörténet, carvertical igazolja a megtett km-t.
Még mielőtt beleugrunk a vásárlásba, tudtok javasolni bármit amire figyelni vagy ellenőrizni kellene? Esetleg szakértővel helyszíni átvizsgálás vétel előtt, vagy ennyi km-nél felesleges aggódni?[ Szerkesztve ]
Athens 2004
-
Balli
őstag
válasz FIREBLADE78 #65029 üzenetére
Köszi, de maradnék az X1-nel közben láttam, hogy 25k egy helyszíni átvizsgálás / állapotfelmérés, és úgy hogy nekem meg sem kell jelennem (autókereskedőtől lenne az autó, ahol be kellene vizsgáltatni), szóval megyek a biztosra semmi összeg az autó árához viszonyítva..
Athens 2004
-
kardkovacsi
senior tag
Azért ezekkel is vigyázni kell. Ismerős még 20 éve vett volna egy Hondát. Ki is nézte de mondta, hogy akkor előtte beviszi a Honda Élesbe megnézetni. Ismerte az ottani szervizes srácot az meg elmondta, hogy a kereskedő srác odaszólt, hogy akkor ad egy ötöst, de legyen már OK az autó.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #65032 üzenetére
75 volt ha jol emlekszem, de en voltam az elado
Igy nem en fizettem -
KAMELOT
titán
Valakinek egy 2012 ALPINA B5? [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #65040 üzenetére
Nagy okosság egy üresen 2100Kg-os autóval emberkedni A Simán felnyomod 500Le-re meg azért kicsit nevetséges.... GT1752V turbók vannak rajta ami egy 20D méret.... Módosításokkal tudja a 400Le-t de 500Le az nagyon messze van.... Hogy hűtöd le a 4,4-es V8 motor 500Le-n ?????????????? az üresen 2100Kg-al szerinted HA elérhető is lenne,hogy melegedne ????? Hogy hűtöd meg a töltőlevegőt ? Jó ezeket a számokat bemondani de megvalósítani nem igazán lehet..... Old meg a coolert / hűtőfolyadék / motorolaj hűtését ami a plusz teljesítmény miatt lesz gazdagon.... Hiába lesz amúgy 400Le egy E60 35D csak egy sima jó programmal mindenhol elmegy.... Egy E90 meg még inkább.... Az a baj,hogy egy Eleve irdatlan nehéz autót akarsz mondani amiben nincs olyan tuning potenciál.... ( nyilván nem is erre van )
#65037
vedini[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #65037 üzenetére
Most kezdtem el gépről nézni. m5 dízel. Szóval ha telerakja az ember M kittel az autót, majd csinál egy egyenes kéményt, akkor az automatikusam M dízel. Mercinek létezik dízel AMG, de na, az más. Szóval, ha látok egy M kites 318d-t akkor az dízel m3?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Sziasztok.
Próbáltam a keresőt használni, de nem találtam konkrét választ a kérdéseimre, ami pedig az lenne, hogy milyen nyűgjei vannak a FL előtti benzines E60-asoknak. Biztos jó a dízel is, de én inkább a szívó benzint preferálom.
Szeretnék egy megbízható, biztonságos autót, és azért fl. előttit, mert az M54-es motorral jók a tapasztalataim.
Nem szempont a gyorsulás, veretés, mert a családot szeretném benne biztonságban tudni.
Nyilván egy ilyen korú autónál vannak javítandó vagy felujítandó dolgok, de erre fel vagyok készülve, de pl komfort elektronikák mennyire hullanak szét? -
KAMELOT
titán
válasz nincsnév007 #65046 üzenetére
Az a gyerek úgy néz ki mintha valamit tolna. Lehet ragasztózik
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BossBoss
őstag
-
tasiadam
veterán
válasz nincsnév007 #65046 üzenetére
De amugy lenyugozo hogy mennyire konnyen atadja az infot hogy ez az es kesz. Ez egy m3 dizel 4 hengerrel. De nem am azert m3 mert pupos a hazteto, hanem mhrt m3 a lokos. Kesz.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Febi marka mennyire jo? Kartergaz szurobol azt rendeltem.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Apple asztali gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs