- Synology routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26002 üzenetére
Mennyire gáz egy jobbkormányos e46-ot balosítani?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Micka21
tag
válasz H.Ezredes #25994 üzenetére
Kösz a segítséget H.Ezredes.
ezt találtam : #23733, egyebet nem találtam
Más hsz-edben olvastam, hogy ha rákölt az ember 450ezret akkor jó is lehet, hogy jön össze a 450 nagyjából le tudod írni?Valószínűleg lebeszéltél erről a motorról, de az előtte lévő M43TU a 118 lóval nem valami meggyőző erőben.
Mi a véleményed a M54-es motrról? Mert erről meg ezt a szép írást olvastam, ami szintén nem hangzik túl jól. (kerestem hsz-eidet a témában, nem találtam semmit)
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #26003 üzenetére
Értelmetlen kókányolás és sose lesz olyan, mint kellene.
Én jobb és bal kormányos autót egyaránt vezetek otthon és kint, fél óra megszokás után már az előzés sem okoz gondot. Felesleges ezen rágódni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
BMW 320D vs Lexus IS 220D
Azert itt nem feltetlen ertek egyet a TC-vel. Az igaz, hogy sokkal igenyesebb a Lexus, hatvanyokkal jobb az anyaghasznalata is... Sot, valszeg egy-ket kiveteltol eltekintve jobban is extrazott, mivel a 320D-k nagy resze fapad kozeli, de meg a 330-akban is ritkan latni elektromos-memorias uleseket pl... Gusztabb is a Lexus, kellemesebb is benne ulni, modernebbnek hat, kenyelmesebb is.
De az alkatreszarakra azert erdemes ranezni... Mert igaz beraktak a tablazatot a cikkbe, de ezt mar elfelejtettek megemliteni a pro-kontraban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #26009 üzenetére
Nem gondoltam volna hogy van olyan nagy szériában gyártott autó,amihez ennyivel drágábbak az alkatrészek mint egy BMW-hez...(azonos kategóriában persze)
Még jó hogy nem vettem Lexust,pedig benne volt a pakliban egy időben...Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
hdman
őstag
válasz MPowerPH #26007 üzenetére
mivel a 320D-k nagy resze fapad kozeli, de meg a 330-akban is ritkan latni elektromos-memorias uleseket pl...
Meg tekerős klímát... Azt hittem, dobok egy hátast, amikor megláttam egy tetőablakos, automata 330d kombit xenon és digit klíma nélkül
Viszlát: haverom gyári 19-es BMW felnije is megadta magát. Amióta fent van a nyári gumi, mindig leeresztett. Először a gumira gyanakodtak, aztán kiderült, hogy el van repedve
Sopron city :)
-
-KP-
addikt
A lexusra tényleg 700 a lendkerék? Nem lehet, hogy elírás?
-
KINKY_007
aktív tag
Az azért vicces, hogy az újságírók nem tudják, hogy a fekete külcsínnek Shadowline a neve, nem utólag fújták le. És a dönthető ülés is feláras extra volt az E90-ben. Amúgy tényleg a lepukkant szutyok a videózott példány.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26003 üzenetére
nagyon.
Láttam egy 'szakszerűen' balosított e39et, ránézésre, érzetre semmi extra, viszont mikor rádugam a diagot... Hibák halomra-->ez nem az a fajta autó, aminek fogod a vezetékeit, meghosszabbítod, aztán kész a balkormányosítás. Egy szarkupac lesz az egész, és ha meg akarsz találni egy hibát akkor nem lesz egyszerű dolgod/dolga a mesternek. És ha olyan, mint én, akkor leginkább elhajtja a f*szba az embert oda ahol összetaknyolták."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KINKY_007
aktív tag
-
Viszlát
addikt
válasz KINKY_007 #26021 üzenetére
270 kg a különbség (a képen látható kupéhoz képest meg 350), de még ha igazad is lenne, kapjál már magadhoz, nem a homokozóban vagy a játszópajtásaiddal. Tessék normálisan, értelmes ember módjára kommunikálni, ha meg nem megy, akkor csendben maradni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz KINKY_007 #26025 üzenetére
Szerkesztgesd még egy kicsit, de az én 530d-m 1795 kg, bár tökmindegy, nagyon nem ment át a lényeg... Az már csak a hab a tortán, hogy miért ülnek abban öten és én miért vagyok egyedül, de odaseneki, jobb lesz neked magadban.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Viszlát #26026 üzenetére
Azt nem vagy képes megérteni, hogy van 3 as is olyan súlyban(335d e91 1725) és nem tudsz összeadni pozitív egész számokat. A további gond az, hogy azt sem tudod, hogy mi az a lendület...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
urban racer
senior tag
válasz KINKY_007 #26027 üzenetére
Próbálok egy értelmeset hozzászólni: Először is azt érdemes tisztázni, hogy az autónak önmagában nincs súlya. Az autónak tömege van, aminek a mértékegysége a kg. A súly mértékegysége a N. Okoskodásnak tűnik, de nem az, hiszen menet közben is előfordul, hogy az autó súlya megváltozik.
Gyakorlati szempontból a felni törésének a dinamikai kifáradás az oka, ami leggyakrabban arra vezethető vissza, hogy a felnikre peremvédős, alacsony oldalfalú gumikat raknak. Hozok egy könnyen emészthető példát: styling 63. Amíg az e53 x5 alatt van, addig gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Amint valami tunerjocó kitalálja, hogy felrakja a borára 185/40-es gumival, esetleg e46ra szintén zenész gumival, törik, mindegy hogy reggel kakált-e mind a 4 barátnőd vagy sem.
Az e53 menetkész tömege 2250 kg. (amivel én trélereztem legalábbis annyi volt)"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #26029 üzenetére
Nekem az a problémám, hogy a gyártó által választható méretekkel van gond. Az F10-t veheted 17-20" közötti méretben és nyilván a 20-asnál igen peres a gumi, de ha a gyártó így adja el a termékét, akkor az legyen is olyan és bírja az alacsony gumifalat, mert ez igencsak más eset mint amit te írsz (az teljesen jogos, nem rendeltetésszerű használat esetén eszembe se jutna a BMW-t fikázni). Ráadásul az enyém csak 18, a rávaló, normál méretű 245/45-ös gumival...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
KINKY_007
aktív tag
válasz urban racer #26029 üzenetére
Tényleg kissé hibásan használtam (bár gravitácós gyorsulással át lehet váltani a ebben az inercia rendszerben nyugalomban lévő tárgyak tömegét a súlyra), de lényeg, az, hogy nem a kocsi tömeg miatt törik a felni.
Ha valaki pontosan kiszámolja a test minden pontjára, hogy a hőmérséklet, meg a ráható erők milyen hatásnak tudják kitenni egy hétköznapi, 250 km/h-val haladó, hóban esőben lévő kereket, akkor alighanem Nobel-díjat fog kapni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Irtam anno, hogy az auto hatuljaval valami nem stimmel. Na nem erzesre, mert ugy rendben van, legalabbis nem vettem eszre hibat. Ellenben menet kozben furcsa, nagyon eros zajok jonnek hatulrol, talan a lengescsillapito felso reszebol. Szabajosan lehet hallani, foleg terhelesvaltasnal es lassu haladasnal.
Siman fogtam a hatso felnit, es oldaliranyban elkezdtem razni. Pont ugyan ilyen hangja van gurulas kozben is. Remelem muxik... Nagyon zavar a dolog, lehet ezzel nem varom meg Mo.-t. Szerintetek mi lehet? Nem tudom eldonteni, hogy melyik oldalrol jon.(mintha mindkettorol....)Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
válasz MPowerPH #26033 üzenetére
Most nekem is valami hasonlóm van mióta fent vannak a 17" nyáriak... csak nekem még fémesebb hangja van.
Én 3-4x megnyomom lábbal, jön a fémes hang, aztán elhalkul. Menet közben hol csinálja, hol nem.
Kiszállok, megint megnyomom lábbal, megint kiadja a hangot... mintha mozogna a felni az agyon, de nem...[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26033 üzenetére
mid van?
nekem az 61 még egy kis kavicson is nyekereg Elég röhejes, tudom... A hátsó tengelyen van egy csúszószilent, ami kb 10 centin tud csúszni, ha kiszárad az ad ilyen hangot. Egyébként ha még nem ilyen "korszerű" a futóműved, akkor nézd át az összes szilentet. Amelyik hangos, fújkodd meg zsírspay-vel, ha még nem öregedett/kopott el, talán menthető..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26036 üzenetére
teis a jlaci féle okádékot raktad be?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
leroyclub
senior tag
Autóvásárlás előtt állok. A kiszemelt E92 csak nem tudom hogy 335D (nem zavar a traktor hang) vagy 335i. Ami miatt dízel felé hajlok a nyomaték, ami viszont a benzines felé húz a hang!, illetve hogy talán nem olyan kényes a motor (rövidtávok, kormolás). Valakinek van tapasztalata ezekkel a motorokkal? Fogyasztás, karbantartás, szervízigény? Mire érdemes figyelni, van e valami tipikus hiba? Láncszakadást olvastam már pár helyen, de mintha nem ezeknél a motoroknál lenne?!
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26038 üzenetére
beszoptam persze
amúgy nem érdekes
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26040 üzenetére
upsz privi akart lenni
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
leroyclub
senior tag
válasz urban racer #26042 üzenetére
Sok autópálya, de városban is rohangálni, évi 30-35 ezer km. Kicsit olvasgattam itt a fórumon is és hajlok a dízel felé nagyon. Ésszerűbb választásnak tűnik. Kicsit tartok tőle hogy a dízeleket jobban kókányolják (a mostanimon is kiderült egy pár elég igénytelen dolog vásárlás után)
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #26037 üzenetére
Eddig ez csondes volt, soha nem nyekergett a futomuvem. Egy E92, es igen, ezt is irtak paran. Egyebkent most hogy igy visszaemlekszek, talan tudom kotni is valamihez. Sajnos pontosan nem tudom, hogy mikor kezdodott, mert elol, felhuzott ablaknal nem hallani. Egyszer ultek hatul, es ok kerdeztek, mi nyikorog. Tel vege fele a rarakodott sot ilyen alvazmoso habbal oblitettem, majd vegigmentem rajta magasnyomasuval. Lehet ez arthatott neki? Hol van pontosan ez a szilent? Csak hogy tudjam, hol keressem, mikor bepreselem magam az auto ala.
Milyen spray lesz a nyero? Van itt zarak kenesere, bicaj lancra szaraz-nedves, es WD40(ez asszem nem lesz jo)
Meg irtak meg a gombfejet, egybol parban. Persze eloszor megnezem, hatha nem. Jo lenne, ha nem....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz leroyclub #26039 üzenetére
En E92 335D-t hajtok, es vetel elott ugyan igy dilemmaztam a ketto kozott. Vegul a D lett, nyert a nyomatek, es a brutalisan jo fogyasztas. Ha gondolod szivesen leirom priviben a tapasztalatokat mindket motorrol, csak kerdezz ,mire vagy kivancsi.
Csak par dolgot gyorsban a diesellel kapcsolatban. Lanc rendben van, DPF-el nincsenek bajok tartos varosi hasznalat mellett sem. Igazabol csak par tipushiba van, de egyik sem egy hatalmas osszeg. 335i hiaba benzines, tobb rosszat hallottam rola.(HPFP es a turbok, de csak biturbosoknal, twin sscroll rendben van)urban racer Ha mashol nem, akkor itt is megtudod mutatni, pontosan mirol is van szo. Igy talan mar megtalalom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26044 üzenetére
Én most univerzális zsírspray-t rendeltem be, holnap elugrok érte és kipróbálom. Beszámolok a fejleményekről A wd40 nem jó, túl híg. A Bringalánc-spray lesz a következő, ha az univerzális nem adja ki. Régen bringáztam, ahol indultam, dobogón végeztem-kivéve ahol műszaki hiba miatt adtam fel... Én a Motip láncsprayre esküszöm. nagyon jó, mert tisztít és ken, és elég sűrű. ha rámegy a kezedre, egy ideig lesz gondod, hogy leszedd
Adok képet is a kérdéses ojjektumról.
Nem te voltál f*sz, a só oldotta ki. Én nem mostam az alját, mégis nekiállt nyekeregni tél után. Viszont műszakis is volt, és akkor még nem volt "kiszopósodva"-csak hangja volt.
Gömbfej nem ilyen hangot ad, ha rossz- ott inkább kopogó hang a jellemző"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Ck.
addikt
Az újabb autókban világít minden egyes kilincs kívülről, amikor távolról nyitja az ember a központit, vagy amit láttam, az csak vmi gagyi homasita tuning volt?
-
Isual
veterán
Na beindult itthon a galambszezon, így vennék egy autoponyvát egy E39-re. Tudtok valahol megfelelő méretűt és minőségűt ajánlani, hogy ne 1 napig tartson a kocsimosás, amíg támadnak a galambok?
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen