- Synology routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Voyage_
aktív tag
válasz tibi666 #9000 üzenetére
Városba is csak egy ideig jó.
Mert ha annyit mentél tisztán elektromos módba, hogy már a fékenergia visszatöltés nem elég ahhoz, hogy ne fogyjon ki az akksi, akkor beindul a benzinmotor, akkor meg ugyanott vagy vele, mint a többi 1.8-as benzinessel.
Ennek ez egész hibrid f#szságnak akkor lesz értelme, hogy a totya kidobja a prius konnektorból tölthető változatát.
Hazamész, bedugod, reggel mész városba, nem használod a benzinmotort, hazamész, töltöd, stb...BMW is beleesett az álhibrid gyártók mély gödrébe...
De ők legalább a hidrogént szorgalmazzák, ami szerintem sokkal jobb, mint a hibrides miújságok.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz tibi666 #9002 üzenetére
Jah, 5lityi, ameddig bírja szuflával.
Nekem ez a legnagyobb bajom, hogy pikkpakk, 300km-t bír a hibrid. Tisztán elektromosan meg talán 40km-et...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz tibi666 #9005 üzenetére
Az EV szerintem az „Elvileg Villanyhajtás” rövidítése, ami csak tele akkuval működik, de már az idegesebb gázpedálkezelés elég neki, hogy visszatérjen vegyes módra. Aki óvatos, elmehet vele pár kilométert, de ezt azért nem kell túl komolyan venni, mert az akkuk kapacitása nem erre van belőve. Így vagy úgy, de előbb utóbb beindul a benzinmotor.
Onnantól kezdve, hogy beindul a benzinmotor, hiába segít rá akksi, meg elektromotor, meg anyámtyúkja, akkor is fogyaszt, méghozzá a tesztelőnél 5.8-at fogyasztott. Városban elvileg 4l körül. VW Lupo 3L pedig 3l-t, dízelből.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
MPowerPH
félisten
válasz _Voyage_ #9006 üzenetére
Igen... És szegény Lupo motorját 5000km -enként cserélni kell, mer annyira egy eltolt konstrukció. Amúgy, Lupo nem megy el 3l -dieselből városban. Hanem 4 -et.
Amúgy én se vagyok oda a hibrid autókért...szvsz iszonyatos lehet ott a szervízköltség. Egy Priushoz képest a mi autónk az elektronikát tekintve egy Trabant.
Ha meg csak városban használod, akkor tényleg Lupo 3L kell, annál jelenleg nincs jobb erre a célra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #9007 üzenetére
Na, bumm, 4l...
De 4l gázolaj olcsóbb, mint 4.5 benzin.
fekeandras nem szokta mondani, hogy szar a lupo motorja...Szerintem a következő, és egyben legjobb/legértelmesebb verzió a BMW által támogatott hidrogén üzemanyag cellás autó lesz, nem ilyen vegyes zöldségek, mint prius. Insight meg a fasorban sincs, többet fogyasztott, mint a csak benzines társai, egy TC összehasonlító tesztben...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
-
Bubu79
addikt
válasz _Voyage_ #9008 üzenetére
A fillérb@szók is javíthatják a fogyasztásukat, csak akkor többet kell tologatni 100km-en az autót - drasztikusan is leszorítható a naftára költött összeg
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9011 üzenetére
Nem is olyan vészes ez a hidrogén előállítósdi - vagy a kőolaj feldolgozás melléktermékeként nyerhető ki ( környezetbaráccságos technológia ), vagy bontható vízből, némi áram felhasználásával, amit mondjuk hiper természetbarát erőműben termeltek - mondjuk egy szenes égetőműben, esetleg gázmotorosban
Természetesen tudom, hogy az ilyen termelő üzemekben csakis és kizárólag megújuló, környezetbarát erőforrásokból nyert árammal dolgoznak
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
neduddki
nagyúr
HI!
mennyi is a hatasfoka keramias katalitikus v. termikus vizbontasnak /az sima eltrilizist tan mar el is is felejthessul/? es ebbl adodoan a kocsege?
udv
neduddki
mod: eletcikluselemzes es kiderull, pl jovoere azt szeretnek kideriteni, hogy az e85 eloallitasaa valojaban emnnyi jarulekos emisszioval jar
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9013 üzenetére
Ezt biza kérdezd meg a vegyész lyányoktól a tehenészetben - de egy biztos, az olcsótól távol áll az elektrolízises módszer
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
_Voyage_
aktív tag
válasz neduddki #9011 üzenetére
Gőzöm nincs ezekről, de biztos, hogy kevesebb lesz akkor, mikor már tömegtermelés van nem gyengén, mint a gázolajé, benziné. Illetve környezetkímélőbb is, ha atomerőművekből nyert áramot használnak fel hozzá.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Bubu79
addikt
válasz _Voyage_ #9015 üzenetére
[link] - sok szeretettel, kívánom, hogy mielőbb kiválthassuk az összes környezetszennyező erőművünket atommal - ami ellen kézzel-lábbal tiltakoznak világszerte, mondván, hogy veszélyes és a végtermékeinek egy része a környezetet súlyosan károsíthatja
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
neduddki
nagyúr
HI!
en arra leszek kivancsi ha osszerakjak a fuzisot az ellen mil lesz az ervekk tomege
udv
neduddki
p.s. azert en remenykedek benne hogy hamrabblesz piackepes fuzios mint raszoruls a teljes hasadasosra
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9017 üzenetére
Hidd el, akad majd arra is valami kifogás - a zöldek nagyon kreatívak tudnak lenni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz neduddki #9009 üzenetére
Mit csináljak ezzel?
Atomot meg ne szidjátok, mer Paks nélkül kis hörcsögöt kellene tartanotok mókuskerékben, hogy legyen mivel meghajtani a gépeteket és itt fórumozni.
Melléktermék? Mint mindennek, ennek is vannak hátrányai... Amúgy el van túlozva. Hülye greenpeace -es barmok kitalálnak mindent. Atomenergia veszélyes, a napkollektor nem jó, mer drága előállítani, a szélerőmű zavarja a madarakat, stb... Há de LOL, mégis sütnek/főznek, vasalnak, mosnak és a f@aszukat verik a tv előtt. Azt hiszik az az áram ami hozzájuk megy, az más mint a szomszédoké és teljesen környezetbarát előállítású?!
1 hétig áram nélkül beraknám őket egy házba, szerintem fél nap alatt elpusztulnának...a sok ingyenélő sz@rdarab.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
Karácsonyi ajándékra gyúrtok dragonnak
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Bubu79
addikt
válasz tomcsi23 #9020 üzenetére
Igazából téged akartunk meglepni valami rendes hátul kaparós verdával, de most, hogy lebuktunk, sajna kútba is esett a terv
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
gamerkiller
senior tag
Egyszer enyém lesz a drága.. Legalábbis lesz egy ilyenem.. Érdemes végignézni! [link]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
Tomics
addikt
-
1hijjanhusz
senior tag
válasz gamerkiller #9023 üzenetére
E34 Milyen szépen fütyül
lúzer sport club/ A pohár már félig van.
-
MPowerPH
félisten
Erről vélemény? Gondolkoztam...igaz benzin...de csak 3.2 -es...most 3.0 vagy 3.2 majdnem mind1. Fogyiban se lehet annyira vészes, legalábbis egy 540i biztos többet zabál a nagy ccm és a V8 miatt.
Vagy akkor nem E46 hanem E36. Csak az már visszalépés a kényelem és luxus terén. Viszont fele annyiból megvan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
válasz 1hijjanhusz #9027 üzenetére
Azért oszt a fogyi is, nem mindig nyélen járok most se. Ember egy idő után megunja és kevesli a teljesítményt. 28i -m is az elején tök kafa volt, nem tudtam megállni, hogy ne padlózgassam. Ez mára már szerte foszlott, annyira nem hoz lázba a teljesítmény, hiába a 204 ló.
Don't Tread On Me
-
neduddki
nagyúr
válasz MPowerPH #9026 üzenetére
HI!
hat a jo oreg Ravaglia-hzo kepest ezek igazi kepest ezek igazi konszolidat uccai joszagok, mongyuk az eloeletuk hmmm valoszinuleg nem egeszen pedigres
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
MPowerPH
félisten
válasz 1hijjanhusz #9031 üzenetére
Nem az M nem hoz lázba. A mostaninál már elmúlt a hatás, és gyengének érzem. Valszeg ezzel is ez lenne 1 év után. Eredetileg A4 3.0TDi -t akartam, chippelve az is jól megy. De eddig mindenki lebeszélt arról, sőt a dieselről is. Én meg kezdek elbizonytalanodni... Mondtak olyanokat, hogy köpni nyelni nem tudtam. Annyi minden romolhat el, és olyan költségek vannak...
És egyszer vagyok fiatal alapon próbálom nézni a dolgokat, M3 -as meg nekem a 2. etalon. E39 M5 a csúcs, de ugye az leenné a gatyámat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
1hijjanhusz
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8987 üzenetére
hehe tiltás volt.
Nekem is 15re jött ki majdnem a fogyim.
nem biztos díjazza a fogyasztás az ilyne hóba keresztbe menéseket.
én mint írtam 2.5 kört cisnáltam, mint vadkerten betonon a srácok.
én 2be ahogy berakom és elrántom már megy is...hát igen leírhatatlan élmény.....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Aki fogyira meg dízelt vegyen ez kitárgyalt téma.bmw 318d szerintme elmegy 5 literből.és azért 143 ló szerintme viszi rendesen.
nem kell ide akksi meg hibríd meg mixer meg semmi....
Tomcsi autója fain....
igen karácsonyi ajándék hogy megitn jöttök a csíraságokkal.normál bwm sosem fog akksival meg hidrogénnel menni avgyis fog de a bmw.k kb 10%a lesz ilyen a vevők körében.
bmw001>>na végre ez az m3...szerintme dupla annyit nem ér meg az e46 m3.
Én megmondtam hogy a z4be megy bele a V8..brutál mit léphet vele, egész okés a súlya lehet.az elözőbe is belerakták az m.es mocit.vajon az 1esbe mikor pakolják végre bele az elöző m3 mociját....már szinte adja magát a szitu.igaz félnek megfogja a mostani m3at.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #9026 üzenetére
Hogyhogy újra E46-ban is gondolkozol? A múltkor már kihúztad őket. Sőt az összes BMW-t... Remélem ezekkel a 10-15 éves, 200e-t futott M3-asokkal kapcsolatban nincsenek olyan illúzióid, hogy ezekre kevesebbet kell költeni, mint az általad sokat szidott E39-edre.
Ha 5 millád van, akkor vedd az E36-ot és abból folyamatosan makulátlan állapotból tarthatod, plusz jó ideig tankolod. A fogyasztással kapcsolatban ne legyenek illúzióid, a közlekedési szokásaidat nagyjából ismerve, bőven 10 fölött lesz az átlagod. -
Bubu79
addikt
válasz gamerkiller #9036 üzenetére
Kevéssel is beéritek - azért nekem a röhögéshez szokott kelleni poén is
BMW001: Ne ringasd magad illúziókba - akármilyen nagy köbcentis benzines jószágot veszel, az biza zabálni fog - hogy két literrel többet-e, mint a másik, vagy kevesebbet, az nem oszt nem szoroz.
Fillérb@száshoz ott vannak a dízelek ( üzemanyagköltséget nézve ), meg a kis köbcentis benzinesek...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Jut eszembe - az M-es bimmer M-es küllőkön is jár - az M-es küllők pedig messze vannak az olcsótól...
Az ültetett karosszéria és a sport futómű legnagyobb gyilkosa pedig a kishazánkra oly jellemző kátyúzott kátyú című folt, melyből akad bőséggel - akár újra lyukasztott kivitelben is...
De a szervizben szeretik ezt is, mint a Citroen XM-et
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #9007 üzenetére
Amit most használ sógorom abban több mint 220.000km van, német céges kocsi volt. Az ajtózsanérok kicsit meg vannak kopva a sok ki-beszállástól. Egyébként tökéletes műszaki állpotban van. Vérszegény? Muhhaha. Először ülj bele és kézi üzemmódban próbáld ki. Városban télen fogyaszt négy litert. Nyáron 3,6-3,8l. Eltolt konstrukció? Ennek olvass utána kicsit szerintem... A sorozatgyártású motorok közül ennek a legjobb a hatásfoka holott ez egy több mint tíz éves konstrukció. Azóta sem csinált ebben jobbat senki. Se németek se japcsik.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Jó lenne egyet kipróbálni...Igen, szidtam, de minden autóval vannak gondok, sajnos... A költségek mértéke talán nem olyan nagy, itt is 6db gyertya van, olaj drágább bele. Végül is ez is sor 6. Futómű az félős, van benne kockázat. Nem magyar utakra vannak ezek tervezve. A fogyiban meg reménykednék, hogy ha normális vagyok, és 100km -en belül csak 4x padlózom le, akkor kijövök 10l -el. De nem tudom, ehhez ki kell próbálni, amit meg fogok tenni. E36 -tól félek... Mert ezek már mind szét lehetnek hajtva. A másik meg az, hogy egyáltalán nem találtam őket kényelmesnek.
Ma voltam Bp. -n reggel, onnan Kaposvár, és haza. Utak jó szarok voltak... És megint van valami az autóval, legalábbis azt hittem akkor, de a végén megszűnt.
Észrevettem, hogy 40 körül búg valami. Megálltam Kaposváron a parkolóban, 1 -esben gurultam. Jobb oldalról a keréktől hangos súrlódás és búgás keveréke jött az utastérbe, kellemetlenül erős volt.(súrlódott, és mellette olyan hangja volt mintha a szellőző fújna, de el van dugulva+az a búgás, mikor a szervo pumpa nem kapott olajat) 40 fölött elmúlt a hang, de mikor belassítottam, újra elkezdte. Csak nézegettem az autót, nem értettem mi van, kívülről alig lehetett hallani. 40 -es araszolgatáskor is jött a zaj már a parkoló előtt, de azt hittem a gumik hangja, és akkor még nem volt ennyire erős se. Már hívtam volna a szerelőt, hogy valami nem stimmel az autóval, elhallgatott. És hazáig csöndben volt. Itthon is próbálgattam, semmi zaj.
Rendesen beszartam, hogy megint valami baj van, most meg semmi. Mi okozhatta ezt? Kifejezetten a jobb első kerék felől jött a hang.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9042 üzenetére
Havat lerugdaltad már a kerékjárati ívekről? A gumi bekapkodja és felcsűri a szabad területekre - aztán szépen elkezdi ledolgozgatni...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #9042 üzenetére
Nem az olaj meg a gyertya a lényeg, ezek nem olyan nagy tételek. Egy 200e-t futott "verseny"autónak sem lesz kevesebb nyűgje, mint a mostani autódnak, a különbség csak annyi, hogy minden 2x-3x annyiba kerül hozzá. Szerintem mielőtt autót veszel döntsd el, hogy spórolni akarsz, vagy a jelenlegi autódnál erősebbet. A kettő együtt semmiképp sem fog menni. Ha ezeket még a kényelemmel, meg a luxussal is társítani akarod akkor meg pláne nem. Ha az e36 kényelmetlen, akkor az e46 is az lesz. Sőt az összes sportüléses autó az lesz... Szvsz a keresett árkategóriában nincsen olyan autó, ami ezeket a különleges igényeket egyszerre kielégíti. Valamiből mindenképp muszáj lesz engedni.
A búgás kerékcsapágy miatt szokott lenni, de az nem halkul el nagyobb tempónál, hanem éppen ellenkezőleg, felerősödik. -
MPowerPH
félisten
Hidd el, az volt az első amire gondoltam. Csak mivel alapból jégpáncél volt az eső miatt, utána meg nedves út, az autóra nem volt ráfagyva havacska.
Utána gondoltam a kerékcsapágyra, de az triviálisan nem így viselkedik, hanem ahogy speed is mondja.E46 M3 kényelmesnek mondható, van benne sok kényelmi extra, ami E36 -ban nem is létezett. Én ezekre gondoltam. Az ülésekkel nincs bajom, mondjuk széles a hátam, nem mindegyikbe fér bele rendesen, de az legyen a legnagyobb probléma. A vezetési komfort is ide tartozik, ami E46 -ban olyan mint az E39 -ben.
Mondjatok nekem olyan dolgokat, ami drágább egy E46 M3 -ban mint egy E46 330i -ben.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Ja és mellesleg a linkelt E46 M3 teljesítményadója 2010-ben 174e Ft lesz. Fenn tudod te ezt tartani?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen