- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Mesterséges intelligencia topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
válasz God Vazzeg #2048 üzenetére
Hmm neked miért több? pesti vagy?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vandit.
addikt
525-ös az 177 lovas? Mert hol 200 lovat írnak, hol meg 177-et.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #2054 üzenetére
mert kisebb elsőre jobb az.
enyém is szíjas.
drága a biztosításod tesó szerintem.Vandit a 2.5ös moci 192 lóerős.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2055 üzenetére
Csak a régebbiek szíjasak, és asszem csak a 4 hengeresek.
Don't Tread On Me
-
kisninja
őstag
válasz Vandit. #2053 üzenetére
Két féle motorral készültek 20 as meg az 50 es értelem szerüen az 50 es az erősebb, Tegnap amikor jrtam benne van az évjárat mikor cserélték le az ujabb mocira.
Egykis E34 történelem
1988 február Bemutatják az e34-es modellt, ami felváltja a korábbi e28-as típust. 4 féle motor a kínálatban, 520i (M20), 525i (M20), 530i (M30) és 535i (M30), az összes motort 3 utas szabályzott katalizátorral látják el.
1988 március Megjelenik a dízel változat 524td (M21) jelzéssel.
1988 szeptember Bemutatkozik a "top" verzió M5 néven 3,6-os (S38), 315 LE-s motorral.
1989 február Kisebb technikai módosításokat hajtottak végre az 525i, 530i, 535i és M5 modelleken, módosított, hibára kevésbé hajlamos óracsoportot kaptak, és mindegyik modell "mosolygós" lámpát kapott előre.
1990 március Az új négyszelepes motorok megjelenésével (M50 520i és 525i) törlik az elavult 2 szelepes M20-as motorokat a kínálatból, az 530-as megszűnik, de az 535i-t (M30) tovább gyártják.
1990 szeptember 518i (M40) megjelenése.
1991 szeptember Bemutatják a Touring verziót, ami az előző (e28) típusból kimaradt.
1991 október Megjelenik az összkerekes (iX) verzió és bemutatják az új dízelmotorokat (M51) is
1992 május Feltupírozzák a csúcsmodellt, 3,8-as M5.
1992 szeptember Az első facelift, új tükrök, melyek az e36-hoz hasonló designt kapnak, velúr kárpit, és széria vezetőoldali légzsák, evvel egyidőben az M50-es motorok változó szívóoldali szelepvezérlést (Vanos) kapnak.
1992 október Megjelenik a V8-as motor (530i és 540i), mely leváltja az 535-ös idejemúlt M30-as motorját.
1994 május Második facelift, az összes modell nagyvesét kap.
1995 november Befejezik az e34 limousine gyártását, és egyidejüleg átveszi a helyét az e39.
1996 november Véget ér az e34 gyártása a touring modellel.
Lehet hülye kérdés de mit takar a nagyvese ( összes modell nagyvesét kap)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Gyok2
aktív tag
Vandit, ha lenyeges a varosi fogyasztas, ne E34-et vegyel.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2062 üzenetére
na nehogyazt mond 22 vagy csak és fitalabb mint én....
God>>a vese volt mikor 2 részből állt keret és belsőrész(ez volt a nagy) és akicis mikor egybe van építve, gyakorlatilag mm-ek a különbségek....ha akarod tudni valóságba nézz meg egy 95 utáni coupét és egy 95 előtti limot..és ki fog tűnni a vese...a coupénél kicsit domború kifelé áll és kisebba keret....amugy nekem nagyvesés de egybe nagyvese van benne
Gézengúz>>akartam már kérdezni sok embertől neketek az kksitok az a kicsi fekte valami ott a bal felső sarokba?ez lenne a gyári akksi?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #2067 üzenetére
e36ba hátúl az akksi..coupé miatt??na ez új nekem.
BMW001>>megsérthetlek, mondjuk én már írtam emnyni vok szal nem tippelhetsz ...annyi mint én min. gondoltam...
Vandit>>mind2 faxa..az is nagyon bivaly csak alkatrész nehézkes, de fain aza gép...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #2071 üzenetére
Nem a coupe forma miatt van hátul az akksi, hanem mert a sorhat és kiszolgálói mellett egyszerűen nem jut hely a motortérben neki
Nagyobb motorú gépeknél hátul van az akksi
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #2054 üzenetére
Mert az újabb 5-ös BMW-k drágák. Csupán ezért
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2076 üzenetére
Konkrétan, hogy nehézkes az alkatrész hozzá az mit jelent? Miért könnyebb a 320-ba szerezni? Az IS jobban tetszik.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #2078 üzenetére
elhiszem mert m-packos.
irtó specko moci az 1,8is kevés volt belőle, mondom versenyautó style..mindne m3 benen csaka moci nem ..vagyis ha anno kérte a tulaj.
1.8as moci 116 ló..ez meg 141...szal nem 8V-s hanem 16V-s akkoriban nagy szó volt.Mert a 2.0ás ból rengeteg van és standardmoci.
pár tipp>>te jó ég 99be e36ba?..ha fedia valóságot mindne nagyon bivaly mondjuk picit drága.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2079 üzenetére
Igen azt az IS-t néztem nagyon bejön csak drága sajna. Ez is jó, de rájöttem első autónak nem akarok ilyen drágát. Motorikusan jók az IS-ek? Mert amit néztem abban 230e km van.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2081 üzenetére
Oylan nincs nagyon sajna és 1 millát nem adok csak az autóra. Azt még át is kell íratni stb. Az a kék jó lesz szerintem. Ebből alkudok valamennyit és jó lesz.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #2083 üzenetére
végüliskonkrétumot akkor lehet mondani hamár ott van a kzedbena kulcs és hazajöttél vele és elmondod mit tapasztaltál illetve első szervizkor mit mondanak.mindenből lehet jobbat csinálni.múltkro még 2 guriga fölöttit is néztél
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2084 üzenetére
Tudom-tudom. Gondolkodtam rajta és rájöttem felesleges annyiért venni első verdát. Ha összejön ez, akkor kap egy két okosságot és elleszek vele egy darabig.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gyok2
aktív tag
Vandit mielott vegleg eldontod a 318 iS-t, menj egy kort egy 6 hengeressel nehogy megband. Nagyon jo auto az iS, de sokat hozzatesz a 6 henger.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Vandit.
addikt
Ok. És mit tesz hozzá a 6 henger? + 400 ezret? Mondjuk, ha nem megyek 6 hengeressel, akkor nem is tudom miről maradok le. A második bömi tuti 6 hengeres lesz. És azt honnan tuom, hogy tényleg 318is a kocsi és nem 1.6 mondjuk?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #2092 üzenetére
A szelepfedél nagyobb egészen pontosan ( szélesebb ) - hosszra nagyjából egyforma szemre
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Vangelis
nagyúr
válasz dragonfx #2094 üzenetére
csakis hathnger!!!!! vagy nyócccc
de kezdetnek jó a 4 is
de legalább 1.8 legyen.
Meg annyi hogy az egynyócassal ne állj le versengeni az uj suzukikkal mer megesznekEngem is megpróbálnak néha..... kisebb több sikerrel, álltalában 150 fölött feladják.
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen