- LibreOffice topik
- Microsoft Excel topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- PHP programozás
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- AI segítségével fociztak Genfben a robotok
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Gmail
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whited
addikt
válasz MPowerPH #27400 üzenetére
nemrég világított az ABS lámpa meg még egy sárga ami középen van, de elvileg összefügg a kettő, viszont ahogy vittem ki szerelőhöz, hogy nézze át, elaludt.
lehet a sok állástól, hogy világított indításnál?
most már csak a check engine ég amire látatlanba azt mondták, lambdaszonda csereHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
MPowerPH
félisten
válasz whited #27401 üzenetére
Az a ket lampa tuti az abs computered lesz. A masik egy haromszogbe zart felkialtojel, amit egy 'vissza-nyil' vesz korbe, ami a TC jele. E39 betegseg, ha nincsen szerencsed. Vagy az ABS computered haldoklik, mert megolte a ho a forrasztast, vagy ha szerencsed van, akkor elkorrodalt egy csatlakozo valamelyik hatso kereknel. Elso javitasa olyan 40k, a masik 5k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz whited #27401 üzenetére
pár hete nekem is előfordul ez: induláskor néha egyszerre kigyullad a kipörgés, abs meg a kéziféklámpa (ami nem alszik el menet közben), és úgy is marad, de ha leállok vele 5 percre, indulás után már csak a két sárga ég, de 1 percen belül elalszik.
A check engine szerviz előtt gyulladt ki nekem nyáron most: diag valami üzemanyagkeverési hibát írt (nem lambda), ki lehetett ütni, azóta semmi, és semmit se befolyásolt, úgy ment, úgy fogyasztott mint előtte. szerelő azt mondta, másik e46-nál is látott ilyet, ott akkor jött elő mikor százas benzinek után 95-öt tankolt.
-
whited
addikt
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #27352 üzenetére
Én is visszarakatom a kisebb fékeket, mert a 335-ösénél elöl nem megy fel a 17-es felni, pont hozzáért a nyereg. A gyárival pedig a 16-ös felnire sokkal olcsóbb az abroncs. Sőt jeges, havas úton a keskenyebb kerék még jobb is állítólag.
Azt hittem megyek majd pályázáni, de arra egyszerűbb másik kocsi.Valakinek komplett 335i fékszett?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz whited #27399 üzenetére
M52-nek nem szabad olajat ennie, persze valamennyi belefér, de nem olajfogyós, azaz ha a minimálisnál több fogy mondjuk 5 decin felül, akkor ott baj van
M52-be nem éri meg a jobb benya, M52B23-am volt, abba semmi különbség nem volt ha sima 95-öt, 98-at, ÖMV-ből, vagy Shellből 99-est tankoltam
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whited
addikt
válasz CharlieDrop #27407 üzenetére
az 5deci / 1k km?
csak mert akkor 1 csere periódus alatt megzabálná majdnem a teljes készletetHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27407 üzenetére
Érdekes, az internet nem ismeri a 23-as változatot...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #27406 üzenetére
Jah, hogy 35i fekek vannak az autodon. Jok azok egyebkent, fekerobol soha nem eleg. De az teny, hogy a 17"-os felni nem megy fel, nalam is a 18-as az alap. Es abban sem tevedsz, hogy a keskeny kerek jobb az allo hoban. Jeges uton passz, de a nagyobb feluleti nyomas miatt lehet ott is igaz.
Milyen lengescsillapitokat rakattal be utolag?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Ha már fék akkor F15 M50D fékszett valakinek 380mm-es tárcsával
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz whited #27408 üzenetére
nem, csereperiódus alatt
(#27409) KINKY_007
Nem ismeri?
Pedig ott van az általad linkelt oldalon"A 2,494 cc (152 cu in) version introduced in 1995.[3] It produces 125 kW (168 hp). Bore is 84 mm (3.3 in) and stroke 75 mm (3.0 in).
Applications:
1995-1999 E36 323i/323ti
1995-1999 E39 523i"[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27413 üzenetére
Tényleg? Mintha a B23 nem lenne ott:
M52B20
M52TUB20
M52B24
M52B25
M52TUB25
M52B28
M52TUB28
Nem kötekedésből, csak a Compactomban pont M52B25 van 323ti jellel, ezért akadt meg a szemem a tévedésen.
Éppen szívsor cserét nézem, eldugtak 20LE-t benne...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz KINKY_007 #27415 üzenetére
A 2,494 ccm, mióta 23?
Pont ahogy írták B25 az a 23i
Csak ugye az M50B25 192 ló volt, utána mégsem maradhatott 170 lóval 25i és ugye ott volt a 193 lovas 28i is
ja látom én írtam ilyet, simán összevontam, mea maxima culpa, a 23i-t és az M52B25-öt, ami ugye a 23i, e39-ben, e36-ban is, meg e46-ban is
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27417 üzenetére
Igen, pont ezért van egy olyan egyszerű tuning, mint az amerikai E90-eknél (ahol 3.0-ás blokkot adtak 325i, 328i felirattal is), hogy az erős blokk kevesebb levegőt kap gyárilag, ezért szívósor cserével megjön az ereje...
20 paci az több, mint 10%, azért az nem kevés, pláne, hogy szinte ingyen van.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27419 üzenetére
10-15e a szívósor, dob csereérett, direktszűrő után amúgy is kell a hangolás, majd a pad eldönti, hogy milyen lett. Remélem így még a +30 paci is meglesz, bár már alapon is nagyon élvezetes.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27422 üzenetére
Majd berakom a mérést, amikor készen lesz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
trapedli
csendes tag
Srácok SOS segítségre lenne szükségem!!!!
Hazafele kanyarodás előtt/közben leállt a kocsi úgy, hogy észre se vettem csak azt, hogy IFA-t vezetek és éppen elkerülöm a táblát!
félre gurultam, majd megpróbáltam indítózni.
Kicsit nehezen, de beindult, viszont remegett szó szerint az egész kocsi és az alapjárat is fel le mozgott folyamatosan (Sárga Engine hiba jel bent is maradt, de a BC nem írja, hogy mi a baj).
Hazáig kb 3 kanyar volt, szóval hazajöttem vele, 4-ben is éreztem, hogy folyamatosan rángat előre-hátra és ha lassítottam + kuplungoztam, lefulladt rögtön :SOlajat hétvégén töltöttem rá +1 liter Castrol 5w30 (unixos), vízszint maximumon, benzint ugyan ott, ugyan olyat töltöttem bele, mint eddig bármikor (MOL) és ezek óta mentem kb 80 km-t teljesen hiba mentesen!
Most is munkából jöttem haza, körülbelül 4-5 percet mentem vele teljesen okés volt minden...
Annyit csináltam, hogy menet közben kicsit lejjebb állítottam a kormányt, de ennek tuti semmi köze hozzá. Kicsit fura, mert kb egy időben történt a kettő dolog, de kizártnak tartom, hogy egy manuális kormány magasság állítás befolyásolja az egész kocsit...
Holnap délután kiolvassuk, de addig megőrülökE92 325i 2006 Manual
Akinek esetleg van ötlete kérem segítsen!
Köszönöm!!
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #27414 üzenetére
Nekem igaz eibach rugoim vannak, de.... Jok azok a Koni -k? Mert kovetkezo alkalommal mar a lengescsillapitokat sem hagyom bent, es nem vagyok benne biztos, hogy gyari sport, vagy annak megfelelo specifikacioju kerul vissza.
trapedli: Amig nem lattam milyen auto, lefogadtam volna, hogy diesel. Sajnos ezt igy nehez megmondani.... Akar csak egy jelado, akar sulyosabb dolog is lehet. Diagot neki, az egybol megmondja, hol a bibi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #27426 üzenetére
Nem, ez állíthatós-persze igazából nem, mert hátul úgyse lehet hozzáférni. A FSD elvileg kicsit gyárias komfortot ad, én keményebbet szerettem volna, azt hittem, hogy kicsit sportolok is majd vele.
Én rugót (gyárihoz, nem m-packethez képest -4, -2) és lengéscsillapítót (ez mondjuk a legpuhábbon van, a 3 fokozatból) egyszerre cseréltem, ezért nem tudom, hogy melyiktől van a mostani viselkedése. Elég kemény lett, nem billeg, de a rugózási komfort elég sokat csökkent.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #27428 üzenetére
Kárászy-éknál kettő lehetőséget ajánlottak:
Többféle megoldás is van.
"1. Koni szett: Koni sport (állítható keménységű, de alapon kb 15-20%-al keményebb mint a gyári) lengéscsillapítók 4 db H&R ültető rugóval2. Koni FSD: 4db lengéscsillapító, ami önmagát állítja az útviszonyokhoz + Eibach ültető rugó"
Én ugye az elsőt választottam, mert az FSD-vel gyáriasabb, komfortosabb lett volna, én pedig határozottan sportosat szerettem volna, de ez túl sportos is. Toronycsapágy nekem is cserélve lett...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #27429 üzenetére
Ennek nem olvastam meg utana. FSD-bol melyik az, ami adaptiv? Amit linkeltem, az meg nem az.
En pont azert vettem az eibach-ot, mert irtak, hogy stabilabb lesz az auto, de a komforterzet megmarad.
Csapagyakat nalam is kellett volna cserelni, de megfeledkeztem roluk, utana meg mar keso volt. Mind a 4db szutyok allapotban van. Persze a megbontas elott soha nem erzodik.... Most visszarakva borzalom...kopog, hintazik...Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #27431 üzenetére
Szerintem nem. Lavidaloka-nak van hasonlo, de nala mas a felniszett es az elso vese.
Don't Tread On Me
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #27431 üzenetére
de nagyon szeretem amikor a beltérről meg elfelejtkezik az eladó
-
whited
addikt
válasz stickermajom #27431 üzenetére
Nem, de én tudok egy 320d-t ami a közvetlen környezetemből való, fekete, kombi
1.150.000értHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #27432 üzenetére
Kár Egyszerűbb lett volna, meg legalább Ti is ismernétek az autó előéletét.
(#27433) blackrulz Igen, amiatt mindenképpen lesz még egy kör, hogy küldjön képeket róla, ha már a hirdetésből kimaradt. Csak gondoltam előbb körbekérdezek errefelé, hátha meg lehet tudni valamit róla. Külső alapján szeretve volt, bár a "sportfutómű" nem tudom mit jelent ebben az esetben. Magyar utakon a 19" + agyon keményített sportfutómű nem feltétlenül tűnik nekem egészséges választásnak.
(#27434) whited Az ára engem is meglepett. Bár ha "költségmentes", akkor megéri azt a plusz valamennyit az átlag másfél millióhoz képest. PÜ-ben jöhet az autó linkje
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #27431 üzenetére
nekem is fel kellene már tegyem a 18d-t...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Cxgrav
senior tag
válasz stickermajom #27431 üzenetére
Facebook e46 csoportban láttam mintha ezt hirdette volna valaki, de már 2-3 hónappal ezelőtt.
CharlieDrop
Jön az 540i?
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tálydi #27438 üzenetére
Szia!
Ha az kiég akkor az annyi.... Gyári megoldás nincs rá...
Ledugózásban tudok segíteni
Kedves fórumtársunk kocsija is megérkezett egy kis karbantartásra.... 120D remap és a többi nyalánkság Minden gyári illetve a gyári beszállítótól gyári cikkszám nélkül
Mai cigi a kis N63
Végre megérkezett a kis B10 is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
-
Cxgrav
senior tag
-
Agostino
addikt
sziasztok
E46 318i alá mekkora kerekeket kellene terveznem? most még elvagyok azzal, amivel veszem, de értelmes döntést kellene hoznom, mert az én éves futásommal sokáig ellesznek a járgányon. nyilván esztétikailag sokan 18-ast raknak alá, de nem tudom. szerintem a 17 elég, na és ehhez kellene valami jó méretű gumi: stabil, jól fogyaszt vele az autó. millió kombót láttam, de menetstabilitást és fogyasztást nem taglalják..
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Blue@X
senior tag
válasz Agostino #27443 üzenetére
Én még a 17-es 225/45-t is "nagynak" érzem ezekhez a magyar utakhoz. A téli 205/55 R16-os, egy fokkal talán jobb vele az autó (de valóban jobban néz ki a 17-el, efelett meg túlzás szerintem, + költség sem éri meg). Fogyasztásban nem tudom összehasonlítani mert egyik téli másik nyári...
[ Szerkesztve ]
-
pityeszka
őstag
válasz Blue@X #27446 üzenetére
Ilyen minőségű aszfaltra nagy a 17. A 16-os, 205/55 gumival is éppen elmegy, hogy ne vigye a nyomvályú. Ennek ellenére nyáron kétszéles 17-t fogok feltenni. Elől 205/50, hátul 225/45-el, de csak mert keveset megyek.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #27445 üzenetére
Sehol, azt hittem.
Most az egyik 540i árát 1,6M-ről 1,45M-re vitték lePicture me Rollin' by 2pac
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- NBA és kosárlabda topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Assetto Corsa Competizione
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs