- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Microsoft Excel topic
- Synology routerek
- Mesterséges intelligencia topik
- XPEnology
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz NoZoli #33146 üzenetére
Na erre legközelebb akkor ráfekszünk Ezt nem is említetted amúgy....
(#33151) yanna
Nem csak attól lehet. De kék füst szokott lenni főleg ha forgatva van. Egyébként az,hogy "csak" szelepszár szimering csere az nem a 100%-os módszer. szelepvezetőket illik cserélni hengerfejet felújítani....
(#33153) CharlieDrop
Soha senki nem vett észre egyiken se ilyen 20-35D- ig pedig rengeteget csináltunk
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tutis
őstag
323i-be (e46) milyen gyertya kell? pontos típusszám érdekelne márkánként
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
negro
őstag
-
negro
őstag
Mas:
Csinalt mar vki bor festest? Venni akarok gyari, fekete javito festeket viszont a mennyiseg eleg kerdojel. Nem tudom mennyi kellene. 5-6 ezreket meg nem akarok feleslegesn kidobni egy nagyobb tubusra.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Kedden megyünk szervizbe, két napos móka lesz, de utána remélhetőleg már csak a tavaszi következő olajcsere alkalmával esedékes motortartó bakok cseréje lesz hátra.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #33165 üzenetére
Részletes összegeket írnál ha megkérhetlek.
Persze ha viszont eladó a kedvezmény mértékét is.Más: e39 bal első ablakemelő elkezdett kattogni fel-le húzás közben, mi az általános hibaforrás, felhúzza az ablakot de mintha elakadna 2x is és pattanó hangot ad.
Nem nagyon merem így fel le húzni az ablakot, viszont gáz, mert a céges helyre úgy állok be hogy tovább csúszok ajtó ki, elég vicces látvány.
Mennyiért van egy ilyen szerkezet, vagy csak egy része szokott elromlani ?UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
t.kristof
senior tag
válasz CharlieDrop #33153 üzenetére
Nem lesz gyengébb.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
H.Ezredes
őstag
10E Km alatt 2 liter motorolaj szívóbenzinbe nem kevés azért . Zoli ráadásul kímélve használja a kocsit.
(#33166) ADAM1337
A szerkezet le fog hantolni. Mindennapos ezeknél.... kompletten az egész csere vagy bontottra vagy újra.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Möhe
addikt
Autoscout24-en küldtem 2 eladónak üzenetet hétfőn, a végére osabiggyeztettem hogy hová valósi vagyok, ez miatt lehet hogy nem kapok választ tőlük?
Amúgy 13K €-ért e39 m5 az gatya? -
H.Ezredes
őstag
-
-KP-
addikt
e60 525i 2003-5 közötti, még az m54b25 motoros nagy szopóroller tud lenni? Mindig azt írjátok, ha e60, akkor LCI.
-
H.Ezredes
őstag
Az M54 motorok jobbak mint az újabbak (megbízhatóság) !!! Az LCI kinézetileg tartalmilag jobb választás főleg a 2008/09 hó utániak.
(#33177) Möhe
fék , futómű , hajtáslánc ilyesmi az horror Nem olcsó mulatság Ezt is nem megvenni a legnehezebb hanem fenntartani. főleg egy olyan szinten amilyenen illik lennie.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #33168 üzenetére
Nem mondtam, hogy keves csak, hogy M52 gyari normalja ujkoraban is 0,7L /10000km. M54 ennek a duplaja 1,5L ha jol tudom. Innen nezve egy 200-300e km-ert futott motor olaj fogyaszatasa ha nem volt meg genaral akkor nem sok ha 2L 10k -re. Nekem is megeszi az 1 litert 10e km-re genaral utan 60e km-re. Bar en azert csapatom is neki neha na meg napi hasznalatban van az auto es mostanaban siman megyek ugy akar 200km-ert is, ami csak varos. Ha tobb lenne a palya biztos hozna a gyari normart.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Csak irtad, hogy mindig az LCi utani az ajanlott az E60-bol. Ez igy is van, csak ez benzinre nem igaz. Igy amikor petrol mellett dontesz, vagy bevallalod az E60 egyeb gyermekbetegsegeit, amik LCi elott megvoltak, de meg a megbizhato benzinmotorral, vagy LCi, ami mar javitott, nincs vele annyi nyug, viszont azok a benzinesek meg mar fejjeltosek.
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #33153 üzenetére
üdv.
nekem az E46 20d-ben és az E91-ben is ki volt szedve a pillangólap.
Azt meg tudom erősíteni hogy utána valamelyest hangosabb lett, de hogy nem lett gyengébb, az tuti.
Ami problémám volt mind a két dízellel az a aturbó, az M47-en 220e km-nél halt el, megvétel után kb 5e km-rel, pedig mindig hűtöttem (persze 7 évesen vettem meg, ki tudja annyi volt-e benne) az M47TU2-n (163 LE) pedig a Mitsu turbó 189e km-nél halt el, 13000 km használat után.
Turbófelújítás után röpültek!
Mindkét turbót a DTK Bp-n újította fel. -
lali81
tag
válasz reimerm #33187 üzenetére
műszakin semmi gond nem volt az ég világán..az E91-es lengéscsillapítóin kívül, amit a Mozaikban szóvá tettek..hogy hát ez így nem az igazi..
ja még a storyhoz hozzátartozik hogy mindig prémiumot tankoltam, 10e- kmként olajcsere stb.. a turbó középrészét kellett felújítani a tengely lógott mind a kettőnél. De amennyi pénzt megspóroltam a tankolásokon 70e km alatt..bőven belefért. Asszem 120e körül újították fel. (+olajcsere) -
reimerm
csendes tag
válasz lali81 #33188 üzenetére
Túrbóval szerencsére nekem nincs gondom most 170ezer km-nél. A DTK-nál leszereléssel meg mindennel együtt volt ennyi vagy neked kellett leszedni?
Leszedtük a szívósort és megnéztük. Van lerakódás de egyik pillangószelep se tűnt katasztrófálisnak. Csak a szerelő javasolja vagy a cserét vagy a dugót. De ő inkább a dugót választaná, mert azzal mindörökké le van tudva.
Én meg kicsit határozatlan vagyok, hogy mi lenne a jó.
Olajcsere nálam is max 15ezer km és prémium olajjal. Tankolás vegyes, hol ez hol az, de sosem a legolcsóbb helyen. -
tutis
őstag
az normális hogyha ráadom a gyújtást, a hőmérséklet vezérlő egység is bekapcsol, holott előzőleg kikapcsoltam gyújtáslevételkor?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #33186 üzenetére
Ez a turbogond inkabb a 2L -es motorokat illeti. Erdekes, hogy a 30D-nel is csak boven 200k km folott jon elo, a 35D-nel meg 300k km+. Viszont a felujitas ugymond bagatel. Akar meg a kozepreszt is meglehet varialni, igy kap az auto egy hibrid turbot, amivel kicsit fickosabb is lesz.
Azt tudja valaki, hogy F10 -nel hol talalhato a nivopalca? Nincs a szokott helyen, a comp altal kijelzett ertek pedig nem eleg, latni akarom sajat szemmel a mennyiseget, es a szinet is.
Don't Tread On Me
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem!
Nálam is fent áll ez a hidrotőke csattogás sajnos (e92 325i)... Nagyon sok helyen olvasom, hogy sok embernek megoldotta a 0W-40 ll01 mobil1 olaj és ez a PRO-TEC hídrotőke tisztító adalék.
Nekem a sima olajcsere része nem oldotta meg sajnos, maradt a csattogás, viszont mivel csak most találtam rá a Pro-Tec ajánlásra amit a friss olajhoz kell önteni, ezért már nem a "friss" olajhoz lenne adva...
1200km-t mentem a csere óta.A kérdésem az volna, hogy bele szabad-e még önteni az olajhoz? Vagy egyáltalán tilos az efféle hidrotőke tisztító adalék beöntése?
Fontos kérdés ez számomra, szóval ha van valakinek tapasztalata, vagy konkrét válasza, azt nagyon szépen megköszönöm!
Üdv!
-
Yeffy
veterán
sziasztok!
van itt olyan ember vagy emberek, aki ismeri az E92-es szériát? volna pár kérdésem, mind benyás, mint dízeles vonatkozásban!
köszönöm
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen