-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #50247 üzenetére
ez csak 20d egy TwinScroll turbó van benne
140 körül, azt hiszem@ (#50250) MoP_FX 57:
Mert az M135i, vagy M140i-re nem volt zsé
Prince motortól meg fáztam nagyon[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #50251 üzenetére
Ja, hogy 1-es a bódé. Valamiért azt hittem, hogy 3-as vagy 5-ösről van szó.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50251 üzenetére
TwinScroll nem ugyanaz, mint a Twin Power Turbo? Oké, tudok angolul, de elvesztem a sokféle megnevezésben asszem nekem twin power van ráírva a burkolatra...
A kis turbó volt újonnan 220e, 180 lett volna a felújítása, tehát tiszta sor, hogy az új jobban megérte. A nagy 140 volt, azt év elején cseréltettem, ez felújított volt, teljesen újszerű. A régi itt van a garázsban, működik, csak olajszivárgása van, tényleg ,nem kell valakinek?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #50254 üzenetére
A twin scroll, az kettős megfúvású, vagyis 2-2 hengerbe tolja a levegőt, itt a kép:
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz H.Ezredes #50138 üzenetére
Nem tudom ki ment vele, de pont előttem állt mikor hungáriára kanyarodtam rá üllőiről Hívtalak de vagy a számod változott vagy ki voltál kapcsolva
Felvett vkit a villamosmegállóban ahol nagykőrösi út becsatlakozik.Szép darab, és jól néz ki a 4 kipufogócska
Egy ilyen AMG V8-as féle V12-es verziójú pöfékelést szerintem még az utca népe is szívesen hallgatna
Ha volt is hangja, az eső elnyomta -
Def26
félisten
carnexthez felkerült egy egész olcsó darab 318d. [link] Még mindig tetszik.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #50255 üzenetére
Nem 2-2 hengerbe tolja a levegőt, hanem 2-2 hengerből kapja a kipufogó gázt!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SzlobiG #50261 üzenetére
Jobb hatásfokkal dolgozik a turbina. A robbanási sorrendnek megfelelően van kialakítva a turbina meghajtása. Az is lehet, hogy e miatt már alacsonyabb motorfordulatnál felépűl a turbónyomás.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Def26
félisten
-
veterán
-
Skimaster
senior tag
Van tapasztalata valakinek,hogy 2.2-es sorhat 170 lovas e46 coupeból mennyit lehet még kihozni,hogy kicsit jobban menjen?Lóerő és nyomaték mennyit növekszik,mennyi pénzért kB?Köszi!
-
Chris0321
addikt
válasz Skimaster #50269 üzenetére
Én csak annyit tudok, hogy ha turbósítani akarja valaki az kb. 1 millió és rengeteg idő. Ha jól tudom benzines motort nem lehet chip-eltetni így csak a szerkezeti átalakítás marad ami mint írtam nem olcsó mulatság. Nekem ugyanilyen motorral van Touring-om, én nem érzem olyan gyengének bár én 2107-esből ültem át.
Ha esetleg valamiben tévedtem aki jobban ért hozzá nyugodtan javítson ki. -
veterán
Így van. Anno, kb. 17 éve használtam egy Lancia Dedra-t, 2.0 4 henger szívó benzines volt. Meg volt írva a programja, és sportlégszűrője volt. A kocsi nagyon ment, nem csak végsebességre, de olyan rugalmas, alul is kellemesen nyomatékos volt. 235-öt mentem vele 5-ös váltóval.
Szóval szerintem érdemes hozzányúlni, nyilván vadállat nem lesz belőle, de a kocsi rugalmasságán és a teljesítmény / nyomatékgörbén sokat tud javítani.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #50269 üzenetére
Lehet egy remap-al kicsalni belőle egy kis pluszt... Elég sok szívót is csinálunk 25i 30i-ket leginkább de abból M54 N52 N53 mindegyiken lehetett érezni főleg a 30si-n az egy kis M3 lett utána
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Skimaster #50269 üzenetére
Szerintem két lehetőség kínálkozik:
1) Add el a 320Ci-t, és vegyél egy 330Ci-t lehetőleg kézi váltóval és minél kevesebb extrával. A relatíve alacsony önsúllyal az az autó még mindig elég nagyot tud lépni.2) Elkezdesz hozzányúlni a mostanihoz, ami vagy simán sokba fog kerülni és nem fog érdemben túl sokat hozni (forced induction, speckó kipufogórendszer stb.) vagy nagyon sokba fog kerülni, de már érezhetően tud hozni. (supercharger, turbocharger) Nyilván az utóbbival bukod a szívó karakterisztikát is. Esetleg ha nagyon a szívedhez nőtt a mostani autó, akkor egy M54B30 strokerben még lehet gondolkodni, de az is drága lesz, és kérdés, hogy találsz-e rá embert. Itt még találsz infót.
Én biztosan az egyes opciót választanám. Le lett egyébként padolva a saját autód, hozzá még a gyári ~170 lóerőt? Általában a DISA és VANOS egyaránt elég gatya szokott lenni már ennyi idő után, mindkettővel veszíteni fogod alacsony fordulaton a nyomatékot.
-
Ummon
csendes tag
válasz MoP_FX 57 #50278 üzenetére
Picit belenyelvtannáciskodnék (jujj de szép szó )
A "forced induction" az valamilyen fajta feltöltést jelent. Ez lehet akár supercharger vagy turbocharger is.
A szívó motorokat "naturally aspirated"-ként szokták hívni.Az első esetben szerintem arra gondoltál, hogy maradna szívó csak pár dolog le lenne cserélve a körítésből. A második eset lenne valamilyen feltöltő ráaggatása plusz jóval több dolog lecserélése a körítésből.
-
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #50280 üzenetére
És akkor mivan ha lenyom, pénzt kap érte? Velem is sokan próbálkoznak versenyezni a lámpánál, én meg csak szépen elindulok!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #50280 üzenetére
Miért nyomná le egy 18d? 20d sem fogja ha nincs piszkálva, hasonló a gyorsulása, vagy lemaradtam valamiről?
-
veterán
válasz Chris0321 #50284 üzenetére
Mert sokkal több a nyomaték. Nekem 450Nm (25d), ami már egészen alacsony fordulattól rendelkezésre áll. A sprintnél pedig ez nagyon fontos. Fent pedig a lóerő is több, a 20D-nek asszem 180 ló körül van, nekem 218.
Érdemes nézni a sportkijelzőt, hogy alakulnak a görbék.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chris0321
addikt
válasz SeniorTilla #50285 üzenetére
e46-ban?
-
nagyúr
válasz SeniorTilla #50285 üzenetére
Hat vagy tudni kell valtani. Ha van eleg fokozat, akkor _csak_ a teljesitmeny szamit (ha van 450 nm nyomatekod 2000-es fordulaton, a masik autonak meg 200 nm 5000-es fordulaton, akkor ugyanugy fogtok gyorsulni).
while (!sleep) sheep++;
-
H.Ezredes
őstag
Olcsóbb azért....
Barátomnak a 30i M54 gyáriba tudott 210Le-t padon 2004-es 30i coupe nagyon rendben volt tartva amúgy... Kapott egy 6 leömlőt meg remapot és padon lett 250LE / 330Nm .Általában a szívó motorok ennyi idő után nem tudják a gyári teljesítményt. Én mindenképpen ajánlom a remapot mert viszonylag kevés pénzből és egyszerűen lehet tuningolni. Anno én is úgy voltam vele,hogy %-ba nem hoz annyit mint egy turbós motor ezért annyira nem is éri meg .Teljesen máshogy viselkedik az autó alacsony / magas fordulatszám tartományba rugalmasabb jobban reagál a gázpedálra erősebb.... Nyilván az se mind1,hogy ki csinálja az írást.Amiket csináltunk szívóba nekem mind pozitív csalódás volt érezhetően jobban ( sokkal jobban mentek ) mentek.... Persze egy N52 / N53 30i be még jobban érezted ezt mivel eleve erősek.... A gyenge motorokon meg azért jó mert ott minden számít és gyárilag elég halovány amúgy is a program rajtuk....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz SeniorTilla #50285 üzenetére
Nem ilyen egyszerű ez. Neked jóval alacsonyabb fordulatszám mellett lesz ekkora a nyomatékod, tehát a teljesítményed adódik a kettő szorzatából. Ezzel szemben az öreg szívó a fele ekkora nyomatékát jóval nagyobb fordulat mellett fogja produkálni, de a teljesítménye nem feltétlenül lesz kevesebb. A sprint pedig a teljesítmény alapján fog eldőlni és az alapján ki mennyire gyorsan tud bekerülni az optimális powerbandbe, ebben nyilván a turbódízelnek van helyzeti előnye, mert alacsonyabb fordulatszámtól jelentkezik, de kellően rövid egyessel az öreg szívó okozhat nagy meglepetést.
Mod: De nyilván nem tisztességes az összehasonlítás. Az egyiken fog lógni egy 20 éves ötgangos kézi vagy négygangos automata, a másikon meg egy modern nyolcgangos automata.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MoP_FX 57 #50292 üzenetére
Teljesítmény alapján is, és nyomaték alapján is. Nézzetek meg egy negyedmérföldest, de nem is kell, csak ki kell menni a pályára és kipróbálni. Én nap mint nap ezt csinálom
Ha a szakasz elején nagyobbat gyorsulsz, az nagyon jó út a végső győzelemhez is, mert az ott szerzett előnyt nem tudja behozni a magas fordulaton erős motor, max. ha hosszú a szakasz és a súly/lóerős aránya jobb, akkor utolérhet és meg is előzhet, de ahhoz nagyon ott kell lenni.
Gyakoroltam eleget a V6-os Sharannal, ami nehéz volt, 1,7t, fent nagyon szeretett forogni és tudott is. Ott jött ki a 200LE. Okoztam nagy meglepetéseket a TDI-s Audisoknak, akik lent jobbak voltak, de fent már elvéreztek. Persze nem mindenki
A bömös a súlyos 450-es nyomatékával szeret lent lenni, pályán 160 körül nem is szeretem ,ha visszavált, mert 8-asban nagyobbat megy a nyomatékgörbe miatt, mint 7-esben magasabb fordulaton.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
nagyúr
válasz SeniorTilla #50294 üzenetére
> pályán 160 körül nem is szeretem ,ha visszavált, mert 8-asban nagyobbat megy a nyomatékgörbe miatt, mint 7-esben magasabb fordulaton.
Ott valami el van baszarintva. A teljesitmeny gyorsit, nem a nyomatek (nyilvavalo okokbol: a teljesitmeny az, amibol a mozgasi energiat nyered, a nyomatek irrelevans). Lehet, hogy a visszavaltas lassu, vagy nem jol van beallitva a valto, stb. Az az auto gyorsul jobban, ami tobb teljesitmeny ad le, pont.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
MoP_FX 57
őstag
válasz SeniorTilla #50294 üzenetére
Ha a szakasz elején nagyobbat gyorsulsz, az nagyon jó út a végső győzelemhez is
Pont ezt írtam, a szívó nagy eséllyel lassabban fog felpörögni a nyomatékmaxig. Azonos teljesítményű (és önsúlyú) autó mellett ezzel a kezdeti előnnyel fogsz nyerni, utána azonos teljesítmény mellett a szívó nem fog lemaradni már, viszont eséllyel hozni fog rajtad, mert a teljesítménygörbéjének a letörése teljesen más lesz. A turbódízel meredekebben fog letörni, a szívóbenzin pedig simábban/lassabban törik le. Ha a kezdeti felpörgést ki tudja küszöbölni - például ahogy korábban is írták - több, rövidebb fokozattal, akkor a benzin lesz a nyerő, hiába van neked hegyomlásnyi nyomatékod sokkal alacsonyabb fordulatszámon.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #50297 üzenetére
Erzetre oke, es lent nyilvan jobban megy, mint a benzines -- megoldas: valto
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Villanyszerelés
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Politika
- E-roller topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs