-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #66260 üzenetére
Akkor az :D jaja, full verseny technika, meg kb carbon
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
chess001
aktív tag
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66266 üzenetére
Laptiming videora gondoltam.
Nem biztos fair osszehasonlitas a suly, ha valaki ult mind a ket autoban 140-150 korul akkor erti miert
Ez azert ki volt elezve a Bmw ellen.[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
válasz Gsx-rr #66267 üzenetére
en is bimmerre tippeltem volna laptiming alapjan, erdekes, foleg ugy, hogy par ev kulonbseg van a ket technika kozott
egy i3-as jellegu megoldassal, ahol tenyleg a platform elektromos hajtasra van tervezve, elonyosebb lett volna, igy valoszinuleg meg gazdasagosabb...
workworkwork...
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #66269 üzenetére
De azért 2,3 tonna. Biztos a 1.5 kevés lenne?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
-
Gsx-rr
veterán
Eddig csak beleneztem most vegigneztem.
Kezd merhetetlenul szanalmas lenni ez a gyerek.
Amugy valaki erti mirol szolt ez a video?
Mi ertelme volt?Merhetetlenul duhiti mert nem erti miert nehezebb a Bmw?
Most hagyjuk a szamokat. Az nem duhitette mikor az amugy kezzel nyithato csomagtartot kinyitotta milyen hangja volt? Kb mint egy Wartburg 50 eve. Telepakolnak csak normalis szigetelessel ,hasonlo meretu fekek stb... menyi lenne a kulonbseg? -
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #66276 üzenetére
Kifejted?
amit én gondolok erről: a könnyebb autó kevesebbet fogyaszt, jobban gyorsul, kevesebb a környezeti terhelés.
értem, hogy kényelem, biztonság, elektromos esetében akku is közrejátszik a súlygyarapodásban, de nincs valami arany középút?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66281 üzenetére
Úgy lehet könnyebb autót építeni, hogy kompromisszumot kötsz egy csomó dologban.
Nem véletlenül halkabb és komfortosabb az az i4. Ezen kívül merevebb is, jobban fel van szerelve és nincs alulméretezve.Az M440i is 1,9 tonna, ha beixelsz néhány plusz extrát akkor hopp az is két tonna felett van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #66282 üzenetére
Szerintem amúgy elég korrekt a vélemény a végén: igényesebb, extrásabb családinak a bmw, pályázni, vezetni tesla. Ott nincs is extralista, belül tényleg szinte semmi sincs, még gomb is alig. m50-et nagyon nem érzem létjogosultságnak. Egy angol videóban meg bemondják, hogy már nem kell a napi járósnak a taycan, elég az i4
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66281 üzenetére
Kevesebb aksi, kisebb hatótáv.
Toyota cikk azt hiszem...1 EV vagy 8 hybrid. Melyik az optimálisabb?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #66285 üzenetére
A sok biztonsági/kényelmi kiegészítő, amiből nem lehet megint csak engedni, egyiket a biztonság miatt másikat azért mert nem veszik meg. (elektromos ablakok/ülések/tükrök/klima/fűtés/ülésszellőztetés. Temérdek elektronika/kábel.
Ott van pl az I3, fos vékony üveg van benne, nincs hátul se milyen fűtés, se levegőbefújás. A puritánsága miatt is lett könnyű. -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66287 üzenetére
Nagyon ellenszenves a vergodese ,mikor a kulfoldi tesztelok egytol egyik az egyik legjobb elekromos autonak tartjak.
Teny,hogy tenyleg eleg boven a sima, en is ellennek vele, de a gyartasi problemak es extrak hianya a nagyobb modell fele tereltekTeslanal az a csomagtarto nyitas es zarast sose fogom elfelejteni. Igazi muremek
Tesla baromsagai mellett persze mindenki elmegy
Plaid modellnek azert az arert mi ertelme?
Yoke kormany is vilagszenzacio csak mert ok talaltak kiCharliedrop: Mit befolyasol ez a hetkoznapi hasznalatban?
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66290 üzenetére
A suly ellenere a sima I4 jobb fogyasztast produlkalt ,mint az M3
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66288 üzenetére
Egy E39 ehhez képest egy nyeklő-nyakló kartonból hajtogatott tákolmány + tizedannyi felszereltsége volt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66288 üzenetére
A v8 volt 2 tonna, a sor6 siman van 1700 korul v efolott
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #66292 üzenetére
hát nem tudom. egy 440i-hez képest lehet nyeklő-nyakló, de nem érezted annó olyannak, még az e36-om sem volt instabil.
És az e91-en meg brutálisan lehetett érezni, hogy egy nagy darab valami, viszont azt is, hogy a 150 ló durván kevés hozzá.
Na, valahogy így gondolom.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66294 üzenetére
"de nem érezted annó olyannak"
Persze, mert akkoriban az átlagautó még szarabb volt. De ha vezetnél egy mai komolyabb autót dinamikusan egy adott útvonalon, utána ülnél át az E39be, akkor éreznéd a különbséget, zavarna hogy nem jó a régebbi. Lehet nem tudnád megmondani hogy mi az oka, de éreznéd.
Az E39 fejlesztése a 90es évek elején indult, a CAD rendszerek még gyerekcipőben jártak, szimuláció dettó, primitív dolgokat tudtak csak megnézni, a fejlesztés inkább megérzésen, tapasztalaton és próbálkozáson múlt.Az i4 az első csavartól kezdve a virtuális térben született, komplex szimulációk sora futott le már az első prototípus megépítése előtt. Manapság komplett crash, terheléses, áramlástani, zaj- és egyéb dinamikai szimulációk lehetségesek, sokkal pontosabban tudjuk hogy mi miért történik. Azon kívül eltelt 30 év, összegyűlt egy csomó tapasztalat, sokkal jobban ismerjük a worst case eseteket, arra célzottan tudunk méretezni. Például ezért is könnyebb a Tesla, mert ők ezt nem tudják vagy nem érdekli őket, konkrétan tudok olyan Tesla alkatrészt ami a mi előírt ciklusszámunknak a tizedét! tudja, de gyakorlatilag az összes ilyen. (Nem beszélve például a brutálisan szar korrózióvédelmükről, pár év és durva dolgok fognak náluk jönni).
Azt kellene megérteni hogy nem építünk felesleges anyagot az autókba. Minden egyes kiló acél, alumínium és egyéb anyag kemény pluszpénz, amit minden egyes autóba belerakunk, és mindegyiknek oka, célja, és magyarázata van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gergő170
aktív tag
Sziasztok. 1-2 hónapon belül "új" autót szeretnénk vásárolni, az 1.4 hastra helyére, szeretnénk valami erősebb, kicsit jobban felszerelt, kényelmesebb példányt.
BMW e91-es modelleket nézegettem, viszont érdekelne a véleményetek milyen motorral szerelt változatokat érdemes nézegetni, illetve mikori gyártást. A keret 2.5m, szimplán az autóra.
Kombi típusok érdekelnének elsősorban, nemsokára kell majd a "nagy" csomagtartó. Éves futása nagyjából egy átlagos, 15-17e km lenne, inkább hosszabb távokra(50km+).Válaszaitokat előre is köszönöm. Gergő
-
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66297 üzenetére
Valójában nincs olyan hogy nagy csomagtartó :)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #66295 üzenetére
"a fejlesztés inkább megérzésen, tapasztalaton és próbálkozáson múlt"
Ahoz kepest jol sikerult
Kivancsisagbol mennivel nagyobb a CJ egy uj 5er -nek v i4, mint egy E39-nek? E60 nem nott semmit azt tudom, illetve E34-tol 40% -al volt tobb az E39. Ott volt nagy ugras... De az F10 -es is csak 15% -al tobb mint az E39/E60.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen