-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #67900 üzenetére
Ha a kocsival nem csak egyenesen mész, hanem kanyarodsz, fékezel, akkor a fék, futómű (tömeg) is hasonlóan fontos lesz, mint a motor. Egy húzott négyhengeres is simán tud olyan teljesítményt, mint egy 3.0t, mégis ott rámegy az ember, mert szebb a hangja, jobb a teljesítményleadása, stb...
Szerintem az acél és a ccb is ilyen. Aki megteheti és kihasználja, annak sokkal jobb választás.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #67901 üzenetére
Aki megteheti és kihasználja, annak sokkal jobb választás.
Epp ez az, hogy nem ilyen egyertelmu, lasd a Porsche gyari rep cikkjet. Nem jobb a fekezesi erzet CCB-nel, szoval a 6 henger vs 4 henger analogia sem feltetlen allja meg a helyet. Ha valaki kevesebb fekport szeretne, vagy ovatos palyahasznalatnal hosszabb elettartamot (kozuton meg az acel tobbszoroset), valamivel kisebb fade-et, vagy esetleg jobban tetszik neki a kinezet es a penz nem szamit akkor jo valasztas a CCB. Track junkiekat viszont gyakran acellal lehet latni, nem veletlenul. Ha ennyire egyertelmu lenne a GT3 RS kaliberu autok nem jonnenek acel fekkel.
18i par eve 3 henger mar (B38).
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #67902 üzenetére
Egy GT3 RS áránál is szemmel látható összeg a ccb, de ha ott tartanék én biztos azzal venném...
A 318i 2.0t, én is csodálkoztam a 156 pacin, de amikor konfigurálod, akkor látod a ccm-et.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
válasz chess001 #67903 üzenetére
Mondjuk a BMW-t sem értem, hogy csinálnak 1 moduláris motorcsaládot, mint 6-4 és 3 hengeres motorok. B38, B48 és B58. Ehhez képest a B38at egyből kukázták és összeraktak egy 4 hengeres 1.6ost. Szerintem cost saving tekintetében alapból nem volt értelme ennek a lépésnek, hogy összeraknak egy B és D38-at, majd 1 gen után kuka.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #67903 üzenetére
A 318i 2.0t, én is csodálkoztam a 156 pacin, de amikor konfigurálod, akkor látod a ccm-et.
Ja igaz, a 3-asnal visszahoztak a B48-at legkisebbnek, a kisebbeknel van B38 (meg?).
Egy GT3 RS áránál is szemmel látható összeg a ccb, de ha ott tartanék én biztos azzal venném...
Hat ez nagyon relativ, de a 230k euros induloarnal, 30k euros Weissach csomagnal, 3-14k euros kulso szineknel szerintem nem tetel a 10k euros fek. Aki oda jut, hogy van lehetosege egyaltalan ilyet rendelni (nem adnak csak ugy barkinek), szerintem nem az ar alapjan fogja az egyiket vagy a masikat valasztani, hanem preferenciak alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz brumi1024 #67905 üzenetére
1-esnél maradt a b38, meg gondolom a hibridekbe és am inikbe kerül, bár ezt nem tudom, csak hogy a 3masban is volt 3 hengeres dízel és benzin is. Nem is értem, hogy a 16 és 18i-ben miért ne lenne elég egy B37 vagy B38. (Nem is értem, hogy miért nem D38 meg B38 )
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #67907 üzenetére
Gondolod, hogy nem az EGR, mint eddig?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #67910 üzenetére
Az,hogy márkaszervizbe viszed az autót nem = azzal,hogy ott jól meg is csinálják. Pl F25 X3 20D N47 ami itt van nálunk van benne 122E Km BMW márkaszervizben volt EGR szelep cseerén akkor már váltó olajat is cseréltek. Utána elhozták rángatott az autó. Nem akarták visszavinni. Elhozták kiolvastam ugyan úgy volt benne EGR hiba turbó nyomás szabályzás hiba. Ezt a turbót nem ellenőrizték EGR szelep cserekor. Pedig az EGR cseréjekor a turbón lévő szívócsövet le kell venni mert nem férsz fizakilag az EGR-hez.... Konkrétan le akart esni a turbó a kocsiról kicseréltüka turbót EGR rendszert is rendbe tettük kapott mellé szívósor tisztítást meg diózást és most jó az autó. A visszahívásokra meg csak annyit,hogy amit mindig is mondtam nem ellenőrizni kell hanem CSERÉLNI a BMW pedig ellenőrzést írt elő amennyiben rossz volt az EGR akkor cserélrték. Most megint nyitott visszahívás van,hogy amiket ellenőriztek autókat újból ellenőrizni kell mert rájöttek,hogy hiába ellenőrizték le X időpontba utána ugyan úgy összefoshatják magukat és össze is fossák..... Egyébként a kiégéses sztorinál szinte biztosra veszem,hogy a turbó durrant le. Nagyon gyakori,hogy már akár 120E Km-nél szarok mint ahogy itt az X3-nál is látható volt.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tasiadam
veterán
E39 m57-be az e60 m57 kartelgaz szuroje jo, mert az a "lecsapato" es nem a szuro? Mert nyaron csereltem a szurot, es ott most ki van csapodva meg olajos alatta a katalizator, szepen ott tavozik az, aminek nem kene. Meg nem szedtem szet, makd szombaton nekiesek, de inkabb raknek ala 1 pecsapatot mint szurot. Valszeg fos volt a Febi szuro es eddig birta.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Puma K
veterán
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
bododani
senior tag
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az 1999-es E39 sedan-ba hátul is 13cm-es hangszórók vannak gyárilag a kalaptartónál, mint ahogy elől az ajtókban?
Előre is köszönöm a válaszokat!" Mint a vasat a rozsda, úgy emészti az irigyet saját lelke. "
-
Puma K
veterán
válasz tasiadam #67917 üzenetére
Az óracsoport jobb oldalán lévő tekerőt ha alap állásból jobbra fordítod egyszer, akkor felkapcsolja az első két ködlámpát és kigyullad a ködlámpát jelző zöld jelzőfény.
Ha tovább húzod a kapcsolót, akkor úgymond rákapcsolod a hátsó ködlámpát és a műszerfalon is kigyullad a sárga jelzőfény, hogy az is világít. De a 3. állásban nem marad úgy a kapcsoló és vissza áll a 2. fokozatba.
Ha megint eltekered jobbra, akkor lekapcsolja a hátsó ködlámpát. Ha pedig balra tekersz rajta akkor az elsőt is.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
bododani
senior tag
válasz tasiadam #67919 üzenetére
Öcsémnek a kocsijába lesz, ő a gyári hangzással nincs kibékülve. Előre 2db JBL Stage 2 524 13cm menne, hátra is hasonlóak, + kezdésnek egy pincében porosodó aktív SAL mélyláda. Úgy vagyok vele, gyárinál mindennél jobb lesz, bármi is az XD
" Mint a vasat a rozsda, úgy emészti az irigyet saját lelke. "
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #67927 üzenetére
De lehet állítani, de annyit is ér... azaz semmit.
Egy Volvo S40-ben (második generáció, 2004–2012), Toyota Corolla (tizenkettedig generáció, 2018-) de még egy dobozos Peugeot Boxer (!!) (2021. májusi gyártású) kocsikban is jobb a hangcucc...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
válasz bododani #67926 üzenetére
nekem sem gyári, de pl villamosságis sógor azt mondta, hogy amire nekem kell, vagy átlag halandónak, egy félszar kis csipogót ha az ember berak, már sokkal jobb lesz a hang, nem kell láda, így is le tudná rázni a 2x18cm a rendszámtáblát, ha akrná. A 24-es az SLK-ban plk undorító módon rázta, igaz annak már kellett erősítő, de fölöslegesen sok és nagy volt bele. Viszont van aki csak a gyárit pimpeli fel és sokkalta jobb lesz minden hangszínen
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #67931 üzenetére
Aki egyébként veszi ezeket, nem ezt csinálja?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Shadowbull
addikt
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #67934 üzenetére
Nem rossz
Azért a 3.0 CSL Hommage jobban bejött
Mellesleg aki megint a nagy vesékkel jön, már abban a Hommage-ban is nagyok voltak a vesék
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #67934 üzenetére
Nekem bejon.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #67935 üzenetére
Szerintem sem rossz,.sőt.
Erre utaltam egyébként korábban, amikor arról volt szó hogy az évnek még nincs vége.
Szerencsére nem az XM lett az egyetlen önálló modell az ötvenedik évfordulóra
Még ha limitált és baromi drága is.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #67938 üzenetére
Akartam mondani, hogy ez sokkal inkabb illik egy 50. evfordulora, mint az XM, hiaba jobban keresett az utobbi.
-
wassabi11
aktív tag
Sziasztok.
Valaki meg tudná mutatni képpel merre található a klíma relé E60-ban? És pontosan melyik is lenne az?
Előre is köszönöm a segítséget. -
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #67938 üzenetére
Szerintem sem rossz, nagyon rossz
A Hommage összhangban volt magával, ez nem. Az M4 CSL még elmegy abban a stílusban.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #67936 üzenetére
Egy kicsit hosszabb videó:
-
kardkovacsi
senior tag
Tegyük hozzá azért az is látszik, hogy tudnak szép autót csinálni ezzel az álló első hűtőmaszkkal is. Lehet hasonlóan fog kinézni a faceliftes i4?
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #67931 üzenetére
Ha egy autóra kell költeni 500K-1M közötti összeget akkor eladod ? Akkor ezek szerint ha kell egy nagyobb motoros autón első hátsó komplett fékkeket cserélni amin kompozit forgásirányos tárcsák vannak akkor is eladod mert ilyen összegekről beszélünk gyári fékek mellett. ( És nem nem a 20D és tárcsa kis bicikli fékekről beszélek hanem a 348-tól felfelé ). Szerintem szar felfogás. Ő megcsináltatta és használja.... Amúgy a szívósor takarítás / hengerfej szívócsatorna koksztalanítás egy sima mezei általános karbantartás ahogy a motorban és a váltóban az olajcsere is amit időszakosan el kell végezni.... Ami itt extra volt a turbó / EGR de nem megugorhatatlan akadály egy 20D-n turbót cserélni meg EGR-t javítani.... Nem motort kellett cserélni vagy felújítani...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Gsx-rr #67946 üzenetére
Én most vettem 250-ért gumit de nekem csak egy F30-asom van.
Blizzak lm005 került fel rá defektűrő variánsba, hát már értem miért nem ajánlják annyira a defektűrőt a nyári komfort megszünt létezni, ugyanarra a 17-esre került fel.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
kardkovacsi
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Házimozi haladó szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs