- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Manjaro Linux
- Python programozás
- DIGI internet
- Milyen switch-et vegyek?
- Windows 11
- YouTube
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69996 üzenetére
"Nem hiszem, hogy a növekedés itt a kérdés"
A Teslánál nagyon is az a kérdés. Tudod, húszmillió autót 2030ra.
(Mondjuk már ez a deklarált cél eldönti azt a kérdést hogy prémium vagy sem)."ha meg akarja tartani azt a market share-t vagy mondjuk a 2,5M eladott autószámot már lehet ahhoz is árat kell majd csökkentenie."
Nade úgy nőtt meg az elmúlt 10 évben másfél millióról két és félre, hogy nem csökkentett árat, tehát ez nem feltétlenül van így. A Tesla eddig sem vett el vevőket a BMWtől (Mercitől, Auditól), nem látom azt hogy ez miért lenne másképp a jövőben.
Ráadásul egy prémium vásárló annál kevésbé érdeklődik egy konkurens termék iránt, minél olcsóbb.
Ha normalizálódik a helyzet a kereslet/kínálat arányaiban, akkor mindenképpen lesz egy profitszint csökkenés.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs