- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Mikrotik routerek
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz Gergőke88 #2000 üzenetére
Élőben valóban sokkal jobban néz ki, mint képeken, úgy érti az ember hogy mi volt a dizájn koncepció.
Ami nem tetszik hogy a nagy akkut csak a dupla motoros változathoz lehet választani. Nyilván most a bevétel pörgetése van soron, ilyenkor sokan hajlandóak sokat fizetni. Lehet később ki lesz bővítve a kínálat abba az irányba is.
Maga az autó meg nagyon takarékos, a dupla motoros változat is.
Ebben a tesztben pl. az iX ment a legmesszebb:
https://insideevs.de/reviews/555789/reichweitentest-12elektroautos-audi-bmw-mercedes/
Kevesebbet fogyasztott mint az EQS, pedig az egy lapos, lekerekített szappan.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Gergőke88 #2005 üzenetére
Ja, az M Performance. Ha a mostani teljesítmény nem lenne elég...
Kedvenc német villanyautós vloggerem most tett fel egy videót, München-Köln-München, visszafelé nyomta neki mindenhol, úgy fogyasztott valami 35KWh-t az iX.
https://youtu.be/eSA0LBoyn_Y
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
válasz Gergőke88 #2060 üzenetére
igen, bőven elég, legfeljebb teszünk fel egy terhelés megosztót, ami figyeli a lakás igényét, és annyit enged a kocsinak ami marad.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Skatepapa22
friss újonc
válasz Gergőke88 #2617 üzenetére
Direkt extrém példát hoztam. És pont azért nehéz csak annyi oldalról megközelíteni mert jelenleg 1,6 crtdi VW Jettank van ami 5,5 felett még soha nem fogyasztott.
De ott a környezetvédelem meg hogy ezek az autók szerintem el fognak értéktelenedni míg egy komoly elektromos szerintem 3-5 évig akár tartja is az árát. Nagy kérdés milyen infláció mellett. De köszi mindenkinek az érdemi válaszokat. -
joghurt
addikt
válasz Gergőke88 #3624 üzenetére
Bocs, még sehol sem láttam kirakva ilyen táblát.
Nyilván ahogy a focihoz és egészségügyhöz is mindenki ért, úgy itt mindenki legalább Forma-1-es vezető, és a jövőbe is lát, hogy nem történik valami váratlan.
Én el tudok indulni időben, és attól sem kapok idegbajt, ha 2 perccel* tovább tart egy utazás. De tudom, hogy ezek sokaknak komoly, esetleg megléphetetlen kihívást jelentenek.
*: A 130-as és 150-es tempó különbsége a fent említett 30 km-en.A tej élet, erő, egészség.
-
Tiédetis
senior tag
válasz Gergőke88 #3624 üzenetére
Bízom benne, hogy kb. hasonló rendszert alakítanak ki, mint pl. Svájcban. Érdekes, hogy ott a szuper porsche is jött mögöttünk 80-al, nem előzgetett senki. Dugó sem volt. Igaz ha elkapnak valakit, az igazán szívás neki anyagilag is.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Gergőke88 #3649 üzenetére
Ez a közel 35 éves tapasztalatom
Kirpóbáltam mi történik, ha 110 helyett megyek 90-el. Nyugodtabb lettem, nem zavar a másik 90-es tempós, nem kell rizikós előzésekbe belemenni, mert csakazértis. Még kisebb a fogyasztás is. Tény, 3-4 perc + menetidő. Borzasztó. Tényleg. De komolyan.[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
válasz Gergőke88 #6279 üzenetére
~3 év Leaf (40kWh) után azt mondom, hogy nem akarnék még1x olyan autót amivel pályán tartósan 100-110-120 körül kell mennem.
Eleinte meggyőztem magam hogy nem is gáz és jó az úgy. Aztán hozzászoktam. Aztán mióta nem a Leaffel járok el nem tudnám képzelni hogy újra a Leaffel járjak pályán.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cOxeR
Ármester
válasz Gergőke88 #6279 üzenetére
120-assal már megugorható 110 tempomattal, de ha I3 erre a használatra, akkor inkább egy 94aH+rex, akkor mehetsz 130-al, cserébe olcsóbb megvenni.
Sima 94ah-val mentem múlt héten 196 km-t, de nem kellett fűtés/hűtés, illetve néha 110 helyett csak 90-100-al mentem mert olyan volt a forgalom.
12M-ot viszont nem I3-ra költenék, ahogy szerintem itt sokan mások se. -
robi-k
őstag
válasz Gergőke88 #7053 üzenetére
Magánvéleményem az, hogy a nagy batár SUV-kat nem is lenne szabad tisztán BEV kivitelben készíteni, amellett hogy az alapot adó belső égésű SUV alapjármű már önmagában is nagyon nehéz. Ehhez még jön a dög nehéz akkucsomag súlya is - a vége egy közúti "tank" lesz, ami egy balesetben egyszerűen letarolja a kisebb méretű és súlyú gépkocsikat.
Viszont tudjuk, hogy a pént az úr, és ha lesz - és biztosan lesz - vevő, aki kifizeti ezen batár BEV SUV-k nagy árát is, lesz kínálat is. A 2 tonna önsúlyt meghaladó BEV személygépkocsik esetében jogszabályilag célszerű lenne a nagy és nehéz akkupakkok helyett hidrogén üzemű üzemanyagcellás járműveket építeni, ezzel jelentősen csökkenteni lehetne pl. a nagy BEV SUV-k önsúlyát.
-
Shadowbull
addikt
válasz Gergőke88 #7058 üzenetére
Mert valószínűleg akkor sokkal drágábban kellene adni, vagy belső konkurenciát jelentene az iXre vagy a 7esre, vagy bármi más.
"ha megnézem akkor semmiben nem mutat extrát a konkurenciához képest"
Nem is kell. A csomagnak kell jónak lennie, hogy összességében legyen vonzó. Értelmetlen egyes paramétereket kiemelni, és azt hasonlítgatni másokhoz, mert a potenciális vevők sem ezt teszik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
válasz Gergőke88 #7053 üzenetére
Tekintsünk el attól hogy milyen formája van az autónak. A fizikát megbszni nem lehet de ez nem jelenti azt hogy egy 0,28 körüli cv-s autónak szükségszerűen 30kwh-t kell fogyasztania. Mert a régi nagy gyártóknál ez a helyzet a modellek többségében. Az eqs szerintem nem jó példa mert a drágábbnál is drágább.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ezekiell
veterán
válasz Gergőke88 #7732 üzenetére
Igen, én is néztem, azt az egy opciót találtam, ültem is benne - de ott elég valós probléma a durva értékvesztés esélye szerintem (4-5 évig akarom megtartani az autót, szóval számít), és pont abban az ársávban van, ami szerintem értelmezhetetlen: 15.4 az alap ára (LFP akksis, szóval ez jó pont), egy Model Y meg 18.5 perpill a Teslatól. Ott már nagyon nehéz magmagyarázni, miért nem költi rá az ember azt a 20%-ot, hogy egy lényegesen sokkal jobb autója legyen.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen videókártyát?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs