Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Én még nem láttam világos belsőset 2014 után.
Pro Pilot csak a Teknaban van? N-Connecta nem játszik, ugye?A Bose hangrendszer nagyon jó, ha a helyén kezeled a dolgot és ez igaz a Bose valamennyi termékért, fejhallgatókra sem. Sosem a mesterséges, kirobbanó zenei élményről és dobhártya szaggató mélyekről szólt. A Bose lényege a tiszta, eredeti hangzás, apró részletek és instrument szeparáció. A zenék, a hangszerek, a vokál pontosan úgy szól, ahogy azt megálmodták az alkotók. Sokaknak ez unalmas és vérszegény lehet, de pl amit egy komolyabb otthoni Sony hangrendszer vagy fejhallgató tud, tény hogy izgalmasabb, melegebb hangképpel rendelkezik, komoly basszusokkal, de köze nincs az eredeti zenéhez.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Tudom, nekünk is ilyen van, csak a régi Leaf-ben. Egyik Bose sem szól áll leejtősen egyébként , semmilyen terméküket sem illetően, egyszerűen nem az a profiljuk. Audikban, Mazdakban, stb szintén szintén hasonló hangzásvilággal rendelkezik. Nem mindenkinek tetszik. 150 ezres Bose fejhallgatómat sokan körberöhögték, hogy a 40 ezres Sony jobban szól.
Vicces, hogy pont az alapzajt említed, tegnap amikor felkapcsoltuk a belső világítást, elkezdett ciceregni valami a pilács környékén. Kóboráram.
Egyébként ne bánd a sötét belsőt, két vajbőr után most váltottam vissza feketére. Nagyon szép amíg tiszta, magyarán 2 napig. Folyamatosan lehet takarítani, minden meglátszik rajta és a kiülésnyomok is sokkal feltűnőbbek lesznek. Egy sötét bőr sokkal szebben és kevésbé látványosabban öregszik és használódik el.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
Pedig ha lehetett volna szerintem a 2 - es Leaf - be biztos raktak volna temperálást. Azért a 40-62 - es akkuk már nem csak városba jók. Amennyire emlékszem módosítottak az akku elrendezésen amennyire tudtak de kb. ennyit tudtak tenni. Gondolom az e-nv200 - nál meg volt lehetőség a temperálásra. De én se vagyok Nissan fejlesztőmérnök, szóval csak abból következtetek amilyen infókat ismerünk.
-
Vasy09
őstag
Ohh, ez elég durva! Köszi az infót, nálam szerencsére nincs ilyen gond, de remélem, ha lesz is, az még az elkövetkező 2 évben kijön, amíg garis!
A teljes akku pakkot cserélik, vagy csak a hibás cellát? Ja, látom, cella csere csak! Pedig azt hittem, hogy kapsz egy teljesen új akku pakkot!
[ Szerkesztve ]
Gamertag: Vasy09
-
WiZARD
addikt
Tegnap este kaptam vissza az autót.
Hát nem vitték túlzásba a balanszolást/tesztelést. (ugyebár távolról látom hogy mikor mennyire van töltve - 3%-ról gondolom összerakás után 19%-ig töltötték, lehúzták, lemosták, feltették a trailerre és megkaptam 19%-on)
Feltöltöttem 100%ra, így fest most. Nem vagyok meggyőződve róla hogy így oké, bár talán pár ciklus alatt rendeződik...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
-
WiZARD
addikt
-
joghurt
addikt
Ó, a Gabilini? Nagy surmók.
Legutóbb egy hibridben a gépkönyvnek megfelelő, vadiúj indítóakkut akarták kicserélni. A munkafelvevő többszöri levélváltásra sem árulta el, pontosan milyen érezték volna szükségét. Utána felhívott a tulaj felesége (szokott vagy az öreg, vagy az asszony), hogy mennyire vagyok elégedett a szervizzel. Elmondtam... Csak hümmögött, de elnézést nem kért.Még off-abb, de elhozáskor a munkafelvevőre való várakozást épp egy új Leaf nézegetésével töltöttem el. (A járvány óta az eladótérbe hozták fel a szervizeseket.)
A tej élet, erő, egészség.
-
WiZARD
addikt
Múlthét hétfőn vitte el a trailer ismét a Gablinihez.
Eddig vártak garis alkatrész csere jóváhagyásra.
Most hívtak, hogy "hajtóakku vezérlőt" kell cserélni, mert így hogy mentem vele a cellacsere óta kiderült, hogy "rosszul számol".
Amszterdamból rendelik, elvileg 13-15 munkanap, de a tapasztalatok szerint 6-8 alatt meg szokott jönni, de megpróbálják megsürgetni hátha megjön jövőhétre.Eddig idén 30 napot volt szervizben az autó, most jön ehhez még a jelek szerint legalább 1 hét, ha szerencsém van...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
Teslával volt BMS ("hajtóakku vezérlő") hibám múlt héten. Hétfőn délután letiltotta a töltést BMS_A035 hibakóddal. Az autó az alkalmazással automatikusan előjegyeztette magát a bécsi szervizbe, és megrendelte a szükséges alkatrészt. Szerdán tréler vitte ki az autót, csütörtök reggeltől hétfő délutánig javították, kedden visszakaptam itthon.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
A szakértő Gablini kicserélte a BMS-t, persze a balansz továbbra se jó.
Megkérdezték központot hogy ilyenkor mi a teendő, jó-e így. Azt a választ kapták, hogy merítsék le, töltsék fel újra és akkor diagnosztika újra. Ha még mindig szar akkor ismét cellacsere, mert akkor hibás amit beraktak.Mondtam, hogy ha már 6+ hete ezzel küzdenek csereautó nélkül és továbbra is vakon szerencsétlenkednek, akkor legalább az aktuálisan esedékes 2 éves kötelező szervizt csinálják meg ingyen. Ok, megkérdezi a szerviz vezetőt.
(nekik ez kb annyi költség ami egy pollenszűrő + 1 liter fékolaj beszerzési ára, szóval kiváncsi leszek mit mondanak)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Semin
senior tag
Valóban minden elromolhat, és vannak komplex hibák. (mondjuk a 6+ hét az nonszensz)
De az, hogy képtelenek egy csere autót adni, na az bicskanyitogató.Nagy kár hogy az idei fogyasztóvédelmi törvény változás nem vonatkozik autókra.
60 nap vagy 5. javítási kísérlet után csere, vagy lóvé vissza.
Rájuk férne -
-
wassermann
addikt
Igen, a kocsiban lévő töltő-elektronika is lehet, hogy ekkora áramra még olcsóbb, de ahogy előbb írtam szerintem a fő ok, hogy ne rohangáljon senki a szervízbe, hogy rossz a töltő, mert leveri a 32 A-es biztosítékot (persze nem nézi, hogy a felesége korábban beindította a mosógépet vagy épp megy a konyhában a sütő)
-
stickermajom
addikt
Szerintem nem árazták még be rendesen, gyakorlatilag fogalmuk sincs az autóról, most csöpög csak az információ. Most csináltam egy újat, Allianznál van már 150-ért, ha a KGFB-t is náluk kötöd. Két hete náluk ugyanez 166 volt. 10%, de min 100k, éves díj utalva. 10%, de min 200k-nál már 130k éves díjnál járunk.
[ Szerkesztve ]
-
wassermann
addikt
A H2-s villanyautó hátránya jelenleg az akkus villanyautókkal szemben, az otthon tölthetőség hiánya. Előnye viszont, hogy tankolásnál 5perc alatt belemegy 5-600 km-nyi üzemanyag.
A két fajta kocsi viszont tökéletesen kiegészítheti egymást, így megvalósítható a károsanyag kibocsájtás mentes közlekedés: rövidtávra otthon tölthető akkus villanyautó, hosszútávra hidrogéncellás
-
Füleske
addikt
100 éve sem látták hogy mi kellene az elektromos autók térnyeréséhez, így a kérdésed szerintem költői. Lehet hogy teljesen más technológia kellene. A korlátokról : [link]
Egyet értek. Várkonyi mindenről (is) tud, a dolgokat viszont a lehető legegyoldalúbban közli. Mindenki által megvásárolható a Mirai ? Igen, akinek van 26-30 millióért kedve olyan autóhoz ami egy kúton tölthető az országban. Pár gyűjtő milliárdos biztos lesz aki megveszi itthon is, ha már máshol nem tudják eladni. [link]
-
Füleske
addikt
Ha meglenne az olcsó üzemanyagcellás technológia akkor a hidrogén termelés már nem is lenne akkora probléma. [link] Persze ehhez is kell még min. 1-2 évtized. Ha ezek a feltételek megvannak a hidrogén kutak telepítését már nem olyan nehéz begyorsítani.
Miben lenne jobb ? A feltaláló cég ezzel nem a sokadik villanyautó gyártó lehetne. Jelenleg úgy néz ki hogy rövid távon a Toyotának is be kell állni a villanyautó gyártók népes sorába.
Egyelőre viszont a szilárdtest akku sincs jobb helyzetben mint az üzemanyag cella, hosszú távon ez nem egy lefutott meccs. -
biker
nagyúr
"Azért egy Mirai az 1850 kg, egy SR model3 meg 1650, LR pedig 1850.
Szóval ott is van mit cipelni."a 64kWh kona vezetővel 1850kg nagyjából és megy 450km-t
Én még nem látom a hidrogánben a jövőt.Majd ha a nagyokosok rájönnek, hogy amikor túltermelés van megújulóból, akkor nem leszabályozzák az erőműveket, hanem a túltermeléssel olcsó H2-t állítanak elő, akkor kezdem érezni a megváltást.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-NOKIA-
Ármester
Sziasztok!
Ilyen (használt) autót tervezek vásárolni 2022. év elején. (LEAF 40 kWh)
Van e-olyan hozzáértő itt a fórumon, vagy tudtok esetleg ajánlani valakit, aki a kiszemelt példány(oka)t eljönne velem átnézni tüzetesebben?
Nem ingyen kérném természetesen.
Üdv, Árpi[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
"eGolf anyagminőségben, minőség érzetben más kategória."
Szerintem meg ugyanaz.
"Persze trükközni lehet tartalékkal, nettó-bruttó kapacitással,"
Az Ioniq netto 28, az e-Golf netto 31.
"De aki ezt elhiszi..." Linkeltem már erről tesztet, szerintem meggyőző. Nem azt mondom hogy 20 év múlva is 100 % - os lesz...
"Nekem nem jön be kinézetre" Ennyi, nem kell ezt túlragozni. Nekem is jobban tetszett az e-Niro, ezért nem lett Ioniq. Akinek meg pl. a Leaf tetszik, a 360 - as kamera meg az e-pedál, az meg azt vesz az akku temperálás hiányának ellenére is. Majd úgyis megmagyarázza magának. -
Semin
senior tag
..."eGolf anyagminőségben, minőség érzetben más kategória."
Pontosan ugyanaz a kategória, de Golfok nagyrésze kevésbé extrázott. Hyundai barátunk alapáron többet ad....."Jönnek mindig a "nem degradálódó akkuval", ami engem különösen felbosszant, a tudatlanság és hozzánemértés csúcsa. "
Engem csak az érdekel, hogy ne csökkenjen a hatótáv, az nem hogy miért nem csökken.
Nincs a csoportban akinek csökkent volna bármennyit is... Azért ez bíztató, nem?!
Az eGolf esetén a nem temperált akku borítékolható degradáció, akárcsak a Leafek esetében. Ott 3-4% évente (80%-ig, ott már csökken), gondolom a lépték hasonló..."Tény, hogy DC-n gyorsan tölthető és keveset fogyaszt."
Így van, ez egy elekromos autó két legfőbb tulajdonsága.Ami nem volt:
Nagyobb. (igen a csomagtartó is) Néha jól jön az a +2 cm [link]Mivel kevesebbet fogyaszt - hiába a kissebb akku - meszebre jut.
(és mint említettük gyorsan tölt)[ Szerkesztve ]
-
Fredo78
aktív tag
stickermajom: Lehet hogy lesz párszáz kw-t / év amit át tudok oda csoportosítani (napelem által termelt, ami eddig fűtésre volt használva, de az autós felhasználás jóval hatékonyabbnak tűnik)
Emelkedni fog az áram ára? én pár éve olvastam utána, de akkor az volt a vélekedés hogy stagnálni fog hosszútávon.
WIZARD: köszi. Ha kivonom az inflációt nem sok marad -
Fredo78
aktív tag
Azt nem tudom, hogy a Yarist, hogy illesszem be a matekba.
Két éve van nálam 2008-as, de sajnálnám eladni (magyar, vonóhorgos, 100ekm van benne).
Viszont 3 autónak szinte felesleges és az árak megszaladása miatt szinte annyiért tudnám eladni amennyiért vettem, és a matekon is javítania ha az ára (1,5M Ft) bele lenne forgatva. -
joghurt
addikt
Én hetente egyszer szoktam tölteni, lehetőleg a hétvégi nappali napfényből. Tipikusan addigra fogy le 15-20%-ra (50 km hatótáv marad).
Majd ha télen nagy hidegek lesznek, előfordulhat, hogy hét közben is fog kapni egy kis pótlást az irodai fölös napáramból.De annyira nem hülyeség az ijesztegetés, csak nem életszerű. Az iD4-nek bizony 82 kWh akku jutott, ami 30 óra 230 V-ról, a szokványos 12 A-es konnektoros töltővel. De ahogy írod is, nagyon nem tipikus napi szinten üresről teli tölteni ilyennel.
A tej élet, erő, egészség.
-
-
stickermajom
addikt
Az itthoniak mire fogják a csúszást?
Spring rendelésem amúgy ugyanez pepitában, csak ők nem ünneplik magukat Linkedinen. Október-novembert ígértek, december 30. a határidő a szerződésben, alvázszám viszont nincs. Miután felmondással fenyegetőztem találtak egy "listát" ahol novemberi gyártás szerepel, talán január-februárra itt is van.
-
Rolly
veterán
PSAnál nekem tavaly minden pöcre ment... 4 hónapra ígérték az autót... 4 hónapra megvolt az alvázszám 1-2 nappal később itthon volt az autó... ezt követően volt pár nap átírási kör biztosítási nyavaja (támogatás miatt) és november 21-én ültem bele a július 15-én rendelt autóba...
Az utánam párral rendelőknél már 2 hónap gap volt, mert nem volt elég 3 fázisú inverter, mert a PSA nem számolt arra, hogy mindenki kérni fogja a három fázisú töltést az autóhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen