- YouTube
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz tuzpenge #1520 üzenetére
Ami jellemzo, az a toltoretesz es az ablakemelokapcsolo, egyik se tragedia (100-100k max), a baj akkor van, ha epp nalad szarik be az amugy nem jellemzoen tonkremeno hajtoegyseg (2M), vagy inverter vagy akarmi. Akkor pont nem fog boldogga tenni a statisztika, ha neked kell kicsengetni azt az 1000-bol 1 elromlo javitast 🤷♂️
Füleske: csak keszletes
Semin: a kereskedok, akikkel beszeltem nem
epp ezt mondtak. Csak akkor garis, ha az elektronikus szervizbejegyzesek mellett a szervizkonyv is toltve van es nem a nemet rendszer szerint, amibe ket honap vagy 2000km csuszas fer bele, hanem a magyar elvaras szerint, ami 1 honap vagy 1000km. Ellenkezo esetben kis szerencsevel egyedi elbiralasra megkapod a garanciat, ha pedig nincs szervizkonyvet, csak elektronikus szervizbejegyzesek, akkor gyakorlatilag nem garis az auto.wassermann: gyerekkel (es foleg kutyaval) carsharingra alapozni a szemelyes mobilitast inkabb hulye, mint bator otlet… probaltuk parszor, jellemzoen akkor nem volt auto, amikor idore kellett volna menni
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz tuzpenge #1617 üzenetére
"A tesla az elektromos autózásban és a hozzá tartozó szoftverben úttörő. Ez tény, ezen kár is vitatkozni. "
Hat, ezen is lehet vitatkozni, bar ez tenyleg messzire vezet.
"nem is szabad egy audihoz, mercihez, VW-hez hasonlítani, de még egy hyundai-hoz sem"
Mar miert ne lenne szabad? Nemhogy szabad, de egyenesen kotelezo. Nekem mint fogyasztonak alapveto erdekem megnezni hogy mit kapok a (nem keves) penzemert.
" Az autopilot meg egy játék "
Nem kellene keverni az FSD-vel. A Tesla Autopilotnak hivja a sima savtarto automatikajat, en arra gondoltam.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz tuzpenge #1617 üzenetére
Ioniq5-ön néha elgondolkodtam. Utoljára ma, a mostani helyzet miatt. Ifka támogatásom megvan, még át tudnám másik kereskedőhöz/autóra cserélni. De nincs mire.
Ami Ioniq5-öt kapnék azonos áron (M3 SR+) az nekem kevés.
-akku kb ugyanakkora, fogyasztása viszont jóval nagyobb
-teljesítményben fele annyi
-vezetéstámogató rendszerekben elmarad (és nem lehet pluszban megvenni mint Teslánál), nem hogy FSD, egy holttér figyelő sincs a fapadosban.
-nincs üvegtető, első parkoló radar, bőrkárpit, elektromos ülésállítás, vezetéknélküli telefontöltő, hőszivattyú, akku fűtés, elektromos csomagtér ajtó, ülés fűtés, kormány fűtés
-nincs SUC hálózat
-gyengébb fedélzeti softwarePersze ezekből nem mind létkérdés és van amit el lehet engedni, de "annyi pénzért"...
Felextrázva meg annyiba kerül mint M3 LR, ahol az így megint előnybe kerül.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz tuzpenge #1628 üzenetére
Tesláknál szinte nincs extra, alapból benne van minden.
Külső-belső szín és felni választható.
M3 esetén a nagyobb akkus verzióban van 1-2 plusz (ködlámpa, prémium hifi, hátsó ülésfűtés).Alap SR+-nál ami pluszban elérhető, azt online lehet aktiválni/megvenni (hátsó ülésfűtés, EAP, FSD), így utólag bármikor elérhető, nem növeli az alap árat így nem esik ki a támogatásból emiatt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Rolly
veterán
válasz tuzpenge #1886 üzenetére
igazad van de például nekem most nem mindegy, hogy a 4 éves 60e kmt megtett autót fél éve (régi dieselünk) 3-3,5-ért tudtam volna eladni vagy most 4 körül... Ha még fél évig tart ez a huzavona akkor lehet 4,5 körül is kérhetünk érte és lesz vevő (jól felszerelt megkímél és még garanciális autóról van szó) és akkor 4 év alatt "csak" 1,2m-t buktunk a kocsin és nem 2,5-et azért nem mindegy
elektromosnál 11m-os autót vettünk 8,5-ért (cégbe pályázattal) ha azt 4 évesen el tudnánk adni 7,5 körül akkor az se lenne "rossz" bolt... persze sok minden kiszámíthatatlan lehet áttörés jön és szart se fog érni .... -
Tiédetis
senior tag
válasz tuzpenge #2329 üzenetére
Nem akarok vitatkozni, én azt írtam le, amikor én vásároltam és a SOUL-hoz hasonlítottam az árat. Pont
Az ioniq annak készült, meg kell nézni a fogyasztását, ami a csepp formából jön többek között, tudatos építés miatt. e-golf meg Golf villanyosítva, ezt még a fanatikusok is elismerik. Egyiknek sem vagyok a rajongója, mind a kettőt próbáltam, biztos nem vennék e-golfot. Ioniqra nem volt pénzem, így lett SOUL.
Ioniq ára novemberben már jelentősen megugrott, amit megtudtam volna venni egyik héten 5,4 millióért, másik héten már 6 fölött volt. Aztán még fentebb volt.
Látom kötekedni akarsz, de ebben köszi nem akarok részt venni, semmi olyat nem állítottam ami nem igaz! Remélem világosan fogalmaztam???A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Füleske
addikt
válasz tuzpenge #2329 üzenetére
Az Ioniq - nál már a tervezésnél figyelembe lett véve, hogy mindenféle platform - hoz jó legyen, és sima benzin/dízel nincs is belőle. Míg a Golfnál inkább kényszermegoldásról beszélhetünk. Ha megnézed a két autó akku elhelyezését, akkor láthatod a különbséget. Egyik sem dedikált villanyplatform, ez igaz, de azért nem ugyanolyan.
"olcsóbb mint az ioniq" Kisebb, lassabban villámtölthető, akku állapot kérdésesebb, többet fogyaszt. A piac beárazza ezt, ahogy a Leaf - nél is. -
opr
veterán
válasz tuzpenge #2375 üzenetére
450khuf is a bőven megéri kategória szerintem, már ilyen értékű kocsi esetén is. Legalábbis látva a két kínálat (hasznaltauto.hu, mobile.de) közötti orbitális különbséget, szerintem én azt választanám.
És igen, teljesen egyetértek a szimpi részével is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
rbalint88
addikt
válasz tuzpenge #2532 üzenetére
36-os, 2019/5, 27e km. ő az: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Feleségemnek Bp-n és agglomerációban elkarcolgatni tökéletes, messzire menni van más. A tempomat hiányzik belőle nekem (de elvileg pótolható), mert motorhang hiányában nehezebb belőni a sebességet óranézegetés nélkül, illetve amióta megtapasztaltam a kormányfűtés balzsamosságát, azóta elqrvultam és hiányolom, de gyárilag ehhez sajnos nem volt elérhető. Gyerek miatt a sötétített üvegezés jó lenne, de azt néztem, hogy a VW nem annyira sötét, mint pl a Hyundai (amikor úgy igazán tűz a nap, még az is kevés), úgyhogy majd megoldjuk tappancsossal igényesbe' -
rbalint88
addikt
válasz tuzpenge #2534 üzenetére
Ennyire nem jártam utána, amikor beszéltem az extrázós emberrel, akkor még másik darab volt kinézve, abban tempomat épp volt, kamera viszont nem, úgyhogy csak szőrmentén kérdeztem rá, hogy ha más hiányossággal rendelkezőt választunk, akkor pl tempomat is berakható-e. Igen volt a válasz, de ott nem tértünk ki az árazásra.
-
Vesa
veterán
válasz tuzpenge #3093 üzenetére
Ha leveszem a lában a gázról, koppanó hangot hallok valahol hátul. Ha a regeneratív fék be van kapcsolva. Mióta a márkaszervizek hozzányúltak és állítólag elhárították a hibát, azóta már gázadásra is csinálja és hangosabb is lett. Namost márkaszervizben időpontot kapni jelenleg 1 hónap (magyar EÜ szint). Erre sem időm, sem energiám nincs, hogy aztán ennyi időt várakozva behazudják, hogy megcsinálták, miközben rosszabb lett az autó mint volt.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
biker
nagyúr
válasz tuzpenge #3832 üzenetére
annak a tipusnak annyi. FB csoportokban már 3-at láttunk, és az a tipus csak roncsolással szedhető szét.
Nem általánosságban írtamEgyébként ezért annyi "bruttóban" mint más töltő nettóban:
iHunt
IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT SA (a továbbiakban: Kereskedő vagy Vállalkozás) fő tevékenysége az értékesítésben _.Cég neve: IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT SA
Székhely: str rudului nr 162, Ploiesti, Prahova, 100304
Cégjegyzékszám: J29/330/2015
Adószám: RO34184455
IBAN: RO42INGB0000999907208225
Bank: ING BANK N.V., BUCHAREST BRANCH
Telefonszám: +40371522222
Email: vlad@ihunt.ro
Szabály: Kereskedő
Ezekkel nem tudunk harcolni, eus áfamentes számla ami szabálytalan magánszemélynek, és hajrá
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz tuzpenge #3832 üzenetére
ja, ne hidd hogy azért mert "szarkínai", hiszen mi is forgalmazunk kínai töltőt. Csak van jó meg rossz termék. Volt olyan EU gyártó aki tényleg gyárt nem átcimkéz mint sokan, azok is megkerestek, egy töltőt megnéztünk szétszedve, nem kértünk belőle, lett más forgalmazója. Basztassák őket a garis problémákkal. Ugyanolyan rádugós ratyi csúszósaruval van a nagyáramú rész szerelve mint a kiégős VW/BMW féle TE töltők mindegyike.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
V.T.
aktív tag
válasz tuzpenge #3872 üzenetére
Igen Ac sima otthoni fali töltő. 1es 3 fázis 22kw max. 4g wifi mindenféle digitális kijelzős almérőt meg Ávkt kaptam hozzá 7 méter type 2 fix kábellel. Ez ebből a verzióból a legfullosabb a leírásában lévő táblázat alapján. Magyar telepítési és beállítási útmutatóval. 200ba megkaptam. Ha valakit érdekel csinálok róla képet miket kaptam hozzá.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tuzpenge #4000 üzenetére
Ahol fát vágnak, ott hullik a forgács
Más: van értelme nagyobb ac töltésen gondolkodnom (3 fázis)? Szerintem nagyon abba az irányba haladunk, hogy a gyártók max 11kWh-nál többet nem fognak ajánlani, mindenki - célszerűségből - a dc teljesítményt nyomja feljebb.
Amiért kérdezem, gondolkodtam a 3 fázis bevezetésében a garázshoz, de nem látom, hogy a jövőben lesz-e értelme. Marad az 1 fázis, max azt kellene 32 amperig bővítettnem."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Bandit21
addikt
válasz tuzpenge #4394 üzenetére
Szerintem ha messze megy úgyis rá tölt még. Akkor a legközelebbi alkalommal az a 10% 3x gyorsabban meglesz 10-20 közt mint ott 80-90 közt.
Mivel az m5 ön volt magyar kocsival Kecskemét délen ezért Orosháza - baja közt lehetett a cél különben az m44 vagy az m6 felé ment volna. Arra pedig onnan 80% is bőven eleg. De igazad van nem volt kommunikácio és lehet Aradra mentek kirándulni. De akkor meg a határ előtt ígyis úgyis tölteni kellett volna újra.
Én általában nyitottan állok másokhoz töltönel ha ritkán használom köszönök váltok pár szót. Ok ettek kijöttek a büfébol és egy szó nélkül be ültek rám se néztek. Észre veszed ha a másik szarik rád.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz tuzpenge #4394 üzenetére
sajnos de. aki 80% után még tölt, az hülye (kivéve azt a kb 3 féle autót, ami csak 90% után lassul 22kW alá
ami időt pluszban elbasz azzal, hogy tölti, ahelyett már mehetne tovább, és megáll még egyszer egy rövidre.
minden autó függő, de nekem a kona 74%-nál megy 36kw-ra és azt hiszem 78%-tól 24kW-ra, 80-90% közt 18-20kw körül max tölt, vagyis ehhez a 10%-hoz kell kb 25 perc
ha továbbmegyek 150km-t kb akkor 30-40 vagy 40-50% közt magar viszonylatos 50kW oszlopokon 46-48kW-al tölt, de tudna 80kW-al tölteni, az itthoni DC-ken kell 10-12 perc.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Shadowbull
addikt
válasz tuzpenge #5930 üzenetére
"Ezidáig mégis csak az audi e tron-nal történt meg"
Amitől tudunk... Mellesleg két alkalom simán lehet véletlen is.
"Szerintem alulméretezettek a csavarok amit használnak és illő lenne őket visszahívásban cserélniük"
Ez eléggé légből kapott feltételezés.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
válasz tuzpenge #6898 üzenetére
50 a legnagyobb és a nem sok van. 22vel teli a város de a Kossuth Lajoson vagy a belvárosban nem javalt mert perc alapú minden. Egyébben MVM töltők sokszor kérnek egy betelefonos újraindítást amikor az audit akarom nyomatni. MOD ez Szeged. Vásárhelyet nem ismerem ilyen szempontból
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Füleske
addikt
válasz tuzpenge #7403 üzenetére
"A hideg nem olyan nagy baj."
Amíg elég a kormány/ülésfűtés, vagy ha csak azt használod, akkor tényleg nem. Ha a klímát se használod, akkor gondolom ez a helyzet. Ez amúgy érdekes, ilyen gyenge lenne az e-golf - ban a klíma? Az e-niro - ban egyből hideget fúj, klíma nélkül pedig döglesztő lenne nyáron, pedig én is ennyit megyek általában a városban.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs