- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Játékfejlesztés
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vírusirtó topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
wassermann
addikt
válasz Fredo78 #1467 üzenetére
Korábban én is beleástam magam ezeknek a tanulmányozásába:
a lényeg a C-Zero és az Ion a Mitsubishi I-Miev klónjai. 2014-től mindhárom korszerűbb akku-t kapott, a C-Zero és az ION cellaszámát ekkor csökkentették, de a i-Miev-ét nem. Így a 2014 utáni Mitsuk-ban 10%-al több akku van a másik kettőhöz képest, plusz ebben vannak további extrák (pl. 3 fokozatban állítható a visszatermelés / fékerő). A cellákat lehet cserélni, igazi hibaforrás nincs! [link]
Nagy előny, hogy mindhármon van otthoni és gyors töltő is, ami pl. a hasonló árfekvésű, használt SMART ED-k többségén hiányzik.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Fredo78 #1467 üzenetére
En 2011-es IONt vettem majdnem pont 3 eve, a pandemia miatt a vartnal kevesebb, kozel 20e km ment bele. Azt tudtam viszonylag gyorsan, hogy nem tokeletes az akku, legutobb egy eve neztek, akkor mondtak 70%-nak, de egyenletesnek. Igaz, nekem nagyon telen, plane ha valamennyit fu"to:k is, akkor inkabb 70km-re kalibralom a megtehetot (mutatni mindig tobbet mutat, pedig hazafele felfele van ugyhogy rosszabbat josol indulaskor), de az ugye me'g ha kerulot teszek is akkor sem volt gond. Mostansag 85-95 km-t mutat indulaskor. Mondjuk 99%-ban itthon konnektorrol (10A) van toltve. Bar azt mondjak, hogy a rendszeres maxra toltes nem jo neki, de nalam mindig fel van toltve teljesen, amit neztem videot hogy ettol fel ev alatt 80% akku az nekem nem stimmel (sztem keverik a kijelzett 100%-ot meg az akku technikai 100%-ot).
-
wassermann
addikt
válasz Fredo78 #1477 üzenetére
Ezért is nyomtam be annak a videó-nak a linkjét: a tulaj csaj egyértelműen elmondja, hogy bár fog a parkolási díjakon és az üzemanyagon elég sokat, a lényeg mégsem ez, hanem a hozzáállás: nem akar pöfékelni tovább egy dugóban! Egyszerűen villanyautót akar használni!
[ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
válasz Fredo78 #1890 üzenetére
Minimálisan sűrűbb a levegő, víz, hó esetén az úton nagyobb a gördülési ellenállás... de ez elhanyagolható ahhoz képest, hogy a lehűlt akkumulátor kapacitása csökken. Ha indulás előtt előfűtöd, akkor ez nem jelentős. De ha -10 fokban az utcán alszik, akkor simán 25-30%-al is kevesebb lehet a hatótáv.
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Rolly
veterán
válasz Fredo78 #1890 üzenetére
minden miatt jön össze:
- több energia kell a fűtéshez (kell energia az akku fűtéshez is)
- nagyobb a légellenállás
- hűvös akku miatt rosszabb a visszatöltés
klíma nyáron 700 Wh körül fogyszt télen 1,5-2 kWh körül ugye 200km-t városban cirka 5 óra alatt teszel meg ez így 7-10 kWh energia (20%-a csak ez az akkuban lévőnek 45-ös autónál), de indulásnál 5 kWht fogyaszt az autó amíg nem fűti fel az utasteret...e208-asunk van
-
Semin
senior tag
válasz Fredo78 #1899 üzenetére
Az több szempontból is gáz. Leginkább azért mert ez már üzemzavar kategória. Jelentsd be a szolgáltatódnál!
Nem lehet megjósolni milyen következményei vannak egy feszültségesés/onnan túlfesz kombónak. Legjobb esetben megáll a töltés, és nem indul újra. De a kocsi inverterét is kinyírhatod, ami egy sokkal rosszabb forgatókönyv.
-
biker
nagyúr
válasz Fredo78 #1899 üzenetére
meg kell nézetni, hogy a bejövő ponton is csak ennyi, vagy csak a töltőhöz menő kábel van alulméretezve.
Ha a bejövő (mért) fővezetéken is alacsony, akkor szolgáltatóElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Fredo78 #1908 üzenetére
akkor be kell jelenteni, hogy vizsgálják ki, 15 nap múlva ha nem történt, akkor 5000Ft kötbér, és újabb bejelentés, ezt 2-3x eljátszod, és hidd el kimennek.
mi már 3x jelentettünk magas vagy alacsony szintet. Egyszer kaptunk 37 napra napi 200Ft + 5000Ft alap kötbért mert ennyi ideig volt hibás a hálózatElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen