-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz dash17291 #11024 üzenetére
Az első évben ez a sorrend: javítás -> csere ugyanarra a termékre -> pénz vissza. Minden más egyebet nem vagy köteles elfogadni (pl. levásárlás, más termékre történő csere). Ha lejárt az 1 év jótállás, már szabhat feltételeket a gyártó/forgalmazó, amit el kell fogadni, ha garanciális ügyintézést szeretnél.
A második kérdésre: a típusszámnak kell egyezni, a specifikációk azonossága nem elégséges a jótállás keretein belüli cserére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs