-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
Szerintem szörnyű lassan vannak megbuktatva az ilyen ügyek. Mire észreveszik, rajtaütnek, addigra már többé nem visszaszerezhető a vagyon. Tényleg meg lehet csinálni, hogy egy Bluefish negyedmilliárd adót ne valljon be? Ha valaki tudja a módját, árulja el!
-
adalbert1
veterán
válasz Csaba_20_ #2001 üzenetére
Simán lehet, hogy pár illetékes is a zsebükben volt, habár akkor meg a végletekig mehetett volna a buli így is (esetleg lehet hogy valami sokkal nagyobról akarják elvonni ezzel a figyelmet)...
Vagy ennyire nincs kapacítást mindenkit ellenőrizni.
A híren meg nincs mit csodálkozni, az országban össznépi sport a csalás. -
hubesz1
csendes tag
válasz nissancleane #1992 üzenetére
Szia!
Egy kis helyreigazítás:
A szegedi és békéscsabai üzletekben a NovaComp (Hardimpex) megszüntette a tevékenységét ( a cég azt hiszem nem szűnt meg...)
A PC Trade Kft csak az üzlethelyiséget vette meg mindkét üzletben, de semmilyen formában sincs kapcsolatban a korábbi céggel. Ha vennéd a fáradságot és utánanéznél (adószám,cégjegyzékszám,alapítási dátum stb..), akkor hamar rádöbbennél, hogy annyi köze van egymáshoz a kettőnek, mint körtének a sündisznóhoz. Semmiféle összehasonításnak nincsen alapja, legfeljebb annyi, hogy a PC Trade is számítástechnikai bolt, ám ilyen alapon sokan hasonlítunk egymásra ebben az országban.
Soha senkinek nem mondtunk olyat sem, hogy a Hardimpex vagy a NovaComp jogutód nélkül szűnt meg - nem is tudom,hogy így van-e egyáltalán - csupán azt szoktuk közölni a vásárlóinkkal - akik garanciás termékeket hoznak vissza - hogy mi nem a Novacomp jogutódja vagyunk. A két dolog között ugye különbség van, és még a magyar nyelv sajátos, kötetlen szórendje és árnyalásai sem engedik meg, hogy ezeket összekeverjük.
Természtesen a volt NC-s ügyfeleknek megpróbálunk segíteni - kapcsolatainkat felhasználva - a garanciás ügyeik intézésében, amennyiben a szükséges papírokkal rendelkeznek (számla,garlevél), de semmilyen garanciát nem tudunk vállalni arra, hogy ez sikerül is, mivel nem rajtunk múlik.Legközelebb tájékozódj, mielőtt írsz...
Üdvözlettel:
PC Trade Kft
-
tibike8
őstag
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani, hogy ha egy mobilteló garancia idő alatt szervizelve van akkor mennyi időn belül kell megcsinálni? Mennyi idő után lehet kérni cserét?
[ Szerkesztve ]
-
Mr. Teddy
őstag
válasz tibike8 #2004 üzenetére
Szia!
A törvényben az van hogy "törekedniük kell a 15 napra" ami gyakorlatban annyit tesz, hogy kb bármeddig csinálhatják. Szóval ha mondjuk már 15 napot jóval túlhaladta, akkor szerintem menj be a boltba ahol vetted, hogy cseréljék ki. Azt bolt/szervíz válogatja hogy erre mit mondanak, a további lépések ezután jöhetnek, amiket visszaolvasva megtalálsz.[ Szerkesztve ]
-
Mr. Teddy
őstag
Na írtak az edigitalbol, hogy elkészült a fényképezőgép. Holnap elugrom érte és alaposan átnézem. Még korábban azt írták, hogy olympus megkísérli harmadaszorra is a javítást, ha nem lesz jó ezután sem, kicserélik egy ugyanilyenre. Így ha úgy vesszük egy szervizelési ciklus 15+19 nap... Na majd meglássuk, ha gondoljátok tájékoztatlak titeket hogy sikerült e az olympusnak kijavítani a terméket.
-
net84
őstag
válasz Mr. Teddy #2007 üzenetére
mindenképpen várjuk a fejleményeket - ha netalántán valami gubanc lenne a géppel, át se vedd, és jegyezd fel a vásárlók könyvébe a problémát és a dátumokat (mikor vették fel, mire "készült" el, mit nem sikrült továbbra sem megcsinálni és mit reagáltak rá ismét)
Read only...
-
Mr. Teddy
őstag
Na, átvettem. Mondjuk mást nem tudtam volna tenni, mert alá sem kellett írnom semmit. Tulajdonképp ugyanazt tették mintha én adtam volna le, csak most az ő nevükkel adták le a gépet, és az átvételt az Olympustól már az edigital megejtette, szóval ez mindenképp át lett véve, érdekes. Úgy néz ki, hogy most rendesen összerakták, megnéztem a kijelzőt talán az is pixelhibamentes, szal kicserélték, de lehet hogy 10 perc használat után ebben is kiég egy pixel, ki tudja, múltkor is miután hazavittem lett pixelhibás. A képminőségét most tesztelem, elvileg azzal a panasszal is be lett adva, hogy életlen képek, bár ez persze szubjektív, mert mondhatják, hogy ez ennyit tud. Ahogy nézem ezen nem sok változott, még azért fotózgatok vele. Azt írták emailben, hogyha most sem lesz jó a gép akkor cserélik, valószínű ezért is van 3 rublika a javításra, most mind a három betelt.
Mod: Most nézem, ezen is van pixelhiba. Hogy ez kicserélt lcd nem tudom, a boltban letesztelgettem, eddig sárga alapon látszódott kék pötty, most kék alapon jön ki másfajta. Vicces, lehet megtúráztatom mégeszegyszer, és a szaván fogom az edigitalt
-
zso73
veterán
Sziasztok!
A Bluefish-nél vett dolgokra a garanciát hol lehet érvényesíteni? Leadtam a winyámat javításrta náluk. A bolt bezárt. Podmaniczky utcairól van szó.Ilyenkor mi a helyzet? Jogutód? Valami?"A mosoly olyan, mint egy ablakban felgyúló fény, amellyel a lélek jelzi, hogy a szív otthon van."
-
net84
őstag
válasz Mr. Teddy #2009 üzenetére
"A képminőségét most tesztelem, elvileg azzal a panasszal is be lett adva, hogy életlen képek, bár ez persze szubjektív, mert mondhatják, hogy ez ennyit tud. " - ha ezt nem jelezték neked akkor, amikor most átvetted, akkor ezt most te nem mondtad
Életlen képet full automata üzemmódban nehéz csinálni, hacsak nem remeg megállás nélkül a kezed.Munkalapot vagy valamit kaptál? A garlapra a javítás rovatba mit írtak be (ha egyáltalán olvasható)...
zso73 (#2010) - amennyiben jogutód nélkül szünt meg, úgy majdhogynem futhatsz a pénzed illetve HDD-d után. Egy lehetőség, ha felszámolás alatt vannak, akkor beállhatsz a sorba a kárigényeddel.
zso73 (#2011) - kicsit régi hsz-re sikerült válaszolnodMás:
adott X cég, akitől Y cég vesz informatikai eszközökat, majd kéri, hogy azokat Z ügyfelénél helyezze üzembe X, majd Y kiszámlázza Z-nek.
Telík múlik az idő (lassan egy éve történt a dolog), egyszer csak elromlik egy eszköz és Z felhívja X-et, hogy menjelenk és csinálják meg, merthát garanciális. Távolság X és Z között nagy, szerződés köztük nincs, garpapírt nem tudják felmutatni, mert nem tudják, hogy hol/kinél van.
X jelzi, hogy a kiszállái díj és munkadíj kiszámlázása ellenében kiszáll, de garban akkor is csak úgy működik, ha megvan a garpapír.Kérdésem: X köteles Z-vel foglalkozni?
Ha jól értelmezem a törvényt, akkor X és Z között semmilyen szerződés nem jött létre, hiszen Z-nek Y számlázott.
Ezek alapján szerintem X elutasíthatja Z kérését, miszerint ingyen és bérmentve menjen el és végezze el a javítást. Az pedig, hogy a garpapír sincs meg, az még tovább rontja a helyzetét Z-nek.
Az egy másik érdekes részlet, hogy Y a mai napig nem fizette ki X-nek a teljes összeget, tehát szinte kizárt - ha Z felhívná Y-t, hogy oldja meg, mert neki kutya kötelessége -, hogy ezek után Y még merne telefonálni X-nek.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mr. Teddy
őstag
Igen kaptam munkalapot, a szabvány Olympusos lapot, amiből már kettő is van. Most olyan bejegyzéssel, hogy "jelentős esztétikai hiba javítva" ergo rendesen összerakták. De még anno a nő az olympusnál mondta, hogy több mindent is csinálnak a géppel, csak egyet írnak rá. Persze így szépen el lehet sumákolni pl egy új lcd kijelző újrainduló gariát. Igazából ahogy néztem, az extreme digitalhoz leadtam csomó hibaüzivel, azt ők meg beadták a gépem az olympushoz, hogy nincs jól összerakva, igazából ez nem is annyira érdekel. A lényeg, hogy korábban írták, ha megint nem lesz jó a javítás akkor cserélik. Hát megírtam nekik, hogy megint nem jó a javítás, várom a választ...
Mellesleg szervízes csávó semmit nem mondott, odaadta a gépet, azt az olympusos lapot azt kész. Alá sem kellett írnom semmit. Ha így vesszük okosan csinálja az Olympus, egy külföldi szervíz, minden bejelentett hibával kiküldik, azt ahogy kinnt gondolják úgy küldik vissza, ha nem jó akkor "be kellene hozni mégegyszer a készüléket" mondja a nő vékony hangon a telefonban, arra a kérdésere, hogy mostmár 3x volt ezzel a hibával a szervízben cseréljék ki, csak annyi "csak akkor cserélnek, ha javíthatatlan".. Persze minden nem érdekelne, de az edigital meg addig nem tesz semmi mást, amíg az Olympus másképp nem dönt.
A lényeg, hogy a cserét leírta az edigitalos emailben, ha ezek után nem cserélik, tényleg belekezdek ezekbe a fogyvédelmis, meg békéltető testületes dolgokba. -
Mr. Teddy
őstag
Na megjött a válasz:
"Köszönöm tájékoztatását, őszintén sajnálom, hogy a készülék javítása nem volt sikeres.
Levele nyomán egyeztetek az Olympussal. Tekintettel arra, hogy a cserét az Olympus ajánlotta fel, vélelmezem, hogy a fényképezőgéppel és összes tartozékával együtt szervizükbe kell majd befáradnia, de kérem szíves türelmét, amíg egyeztetésünk végeztével ismételten tájékoztatom Önt a konkrétumokról."Kicsitomi88: az a baj, hogy elméletben jól hangzik ez a fogyvédelem, békéltető testület, de gyakorlatban szerintem nagyon nehézkes dolog, mert amíg csak a bíróság mondhat ki ítéletet, addig sztem kb nem érdekli az edigitalt az egyéb szervek döntése..
-
Mr. Teddy
őstag
válasz kicsitomi88 #2018 üzenetére
Hát az sarokba tudná szorítani őket, de ha ügyvédet fogadnék többe kerülne, mintha kidobnám a kukába az 50ezer forintos gépet..
-
net84
őstag
válasz kicsitomi88 #2018 üzenetére
az ügyvéd is kevés...egy bírósági végzés esetlegesen megváltoztatná a hozzáállásukat, más nem - ha visszaolvasol, leírtam, hogy én is összeakaszkodtam velük, és magasan leszarták, hogy a fogy.véd illetve a békéltető testület mit mond, csak annyit reagáltak egy ügyvédi levélben, hogy az edigital elzárkózik mindennemű anyagi kártérítés és felelősség elöl...
Read only...
-
Ariadne
őstag
Perelni kell, nincs más. Ezek nem bonyolult ügyek, inkább az az egy év a sok, amíg ítélet lesz. Mivel senki nem perel, ezt tudják is, így megtehetik. Ha többen perelnének és kiállnának magukért, akkor hamar le lehetne nyomni az ilyen cégeket. De amíg 80-100ezres mobilra meg minimálbér mellett benzinfaló autóra fél Magyarországnak telik, addig ügyvédre nem, hát az drága...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zso73
veterán
-
Ariadne
őstag
A számládon melyik cégnév szerepelt? Még az eredeti Bluef*s Computers? Ha igen, az a cég jogutód nélkül meg fog szűnni hamarosan, milliárdos adóssággal felszámolás alatt áll. Azért remélem sikerül elintéztetni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zso73
veterán
válasz Ariadne #2025 üzenetére
A számla Vezérkomp KFT. Fehér út 1. Blúfos jelzéssel a bélyegzőn.
A szervíz lapon IT Megastore Kft. www.lblúfos.hu
Én is kíváncsi leszek. De egy kis vodoo belefér.........."A mosoly olyan, mint egy ablakban felgyúló fény, amellyel a lélek jelzi, hogy a szív otthon van."
-
etnies
senior tag
Csere megtörént, jófejek is voltak. Mivel időközben vettem egy 9600 GT VGA-t, ezért nem volt szükségem egy 7600GS-re. Mondtam a srácoknak, hogy eladnám a cserélt terméket, ezért vihetnék-e mást helyette, amit könnyen tudnék értékesíteni.
Vihettem."önmagam hite vagyok magamban"
-
Ariadne
őstag
Akkor az Örsnél lévő üzletben vetted, nem? Ők legalábbis ilyen cégnévvel adtak számlát pár éve. Ez a cég (Vezércomp) legalább létezik, él és virul, ugyanott!
Igen, a mostani "álcát" IT Megastore-nak hívják. Kérdés, meddig... De sok jóra ne számíts tőlük, mivel ugyanaz a társaság viszi, mint a régi céget, ezért valszeg legalább annyira nem korrektek. De ne legyen igazam.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A számlázás rejtelmeiben nem vagyok otthon, de akkor végülis ténylegesen, hivatalosan (pl. ha az Apeh kérdezné ), ki fizetett kinek ezekért a termékekért? Ha Y számlázta Z-nek, és Y egyébként kereskedhet ilyen cuccokkal, akkor elsődlegesen ő felel Z felé a garanciális kötelezettség teljesítéséért. Viszont ha Y a cuccokat X-től vette (a számla bizonyítja ezt jelen esetben), akkor Y is követelheti X-től azokat a költségeket, amibe neki a Z felé való ügyintézés került (mert ugye Y-nak abból lett kára, hogy X hibás cuccot adott el neki). Elvileg, és ha jól értettem a példát.
Az, hogy Y nem fizette ki a teljes összeget X-nek, sajnálatos, IJ helyzet, tessék fizetési felszólítást küldeni, majd kiperelni belőlük. Mellékesen átalánydíjas ügyvédi megbízásnak hívják a dolgot örök időkre orvosló megoldást. Egyébként épp ezért kell szerződést kötni, mert akkor legalább a főbb vonalak és határidők tisztázva vannak, vagy legalábbis le vannak írva...
mod: Így elsőre az is eszembe jutott, hogy talán X megtehetné, hogy addig nem intézi a gart, amíg Y nem fizet, de még gondolkodom, mik lehetnek ennek a buktatói.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tibike8
őstag
válasz Mr. Teddy #2006 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Igazából tegnap megoldódott. A 30. napon...
Tanulságképp és érdekességképp azért leírom a storyt, hátha érdekel valakit.
Szóval egy SE W850- ről van szó. RSS állítgatás közben egyszercsak újraindult és egy folyamatos újraindítási fázisba került. Egy éjszakai pihentetés után (akku kivesz) már nem lehetett bekapcsolni, csak minden féle értelmetlen karaktert írt ki. Gondoltam, hogy egy sw frissítés segít, de nem segített. Ekkor jött képbe a gari. Én Szegeden vagyok, a teló Móron lett véve hivatalosan gyári függetlenül. Fél napos telefonálgatás után (móri bolt, SE kp.-i szám, SE pesti szervizek, logisztikai kp...) után ott tartottunk, hogy postán nem fogadják el csak személyesen és csak a boltba visszavéve. Ez elég vicces volt - Szeged-Mór nem 2 lépés. Aztán végre sikerült a bolttal érdemben beszélni ahhol arra jutottak, hogy mivel ez Rightphones forrásból származik ezért bármelyik Pannon boltba le lehet adni gariba, de felkészítettek, hogy nem lesz egyszerű. Aztán bi is vittem Szegeden egy Pannon boltba ahonnan simán el akartak hajtani mert hogy nem Pannonnál lett véve. Aztán meg én voltam a bunkó és erőszakos ügyfél aki addig nem megy el ammíg meg nem oldjuk a gondot. Megint telefonálgatás, aztán a bolttal beszéltem a Pannonos ügyintéző előtt és végül is átadtam a telómat, hogy beszéljék meg egymással. Végül is 1 óra kínlódás után (Pannonos várt egy folyamatábrát mélen amit a bolt küldött el neki, hogy hogy kell az ilyen ügyet intézni) végre átvették, de még átvételi azonosítót sem írtak rá ami alapján később érdeklődhettem volna, hogy hol tart a javítás. Valamint nem biztattak semmi jóval, hogy mikor is lesz kész. Szóval 30 nap letetlt és SMS-t még nem kaptam. Bementem szépen a Pannonhoz, hogy akkor kellene valami ami alapján cseréltethetném a telót. És 'éppen akkor' érkezett meg a javításból... És főegység cserével tudták orvosolni a hibát. Lényegében kaptam egy új telót. Persze csere teló nem jár, hiszen nem szolgáltatótól származott. Még jó, hogy tudtam kölcsönkérni egy ezer éves 3310- est.
A pannonnál végig úgy nézett az ügyintéző mint az első számú közellenségre...
Szóval ennyi volt. Hátha valakinek tanulságos.[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Ariadne #2030 üzenetére
Egészen jól látod, remélem már én is (és jól adtam tovább az infót).
tehát X leszarhatja, hogy Z hisztizik neki a telefonba, hogy adott eszköt nem működik (főleg, hogy a garanciapapír sincs meg)Y-t már X ügyvédje elkalapálta, most már a tartozás kifizetése is folyamatban van. A poén, hogy volt a két cég között szállítói szerződés...csak az utolsó "részlet" elfelejtődött.
Ki nem találnád, hogy Y mivel védekezett, amikor X ügyvédje felhívta: tessék megérteni, nekünk it tartoznak egy csomó pénzzel...építőipar rulezRead only...
-
-
Csaba_20_
őstag
-
Csaba_20_
őstag
Sokkal inkább ott a lényeg, hogy nincsen se jótállási jegy, se számla.
-
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #2037 üzenetére
Ki mondta, hogy próbálkozni nem lehet?
El tudom képzelni, hiszen ha nekem mint eladónak vissza kellene adnom a vételárat, akkor megtehetem, hogy ezt visszatartom és mondjuk ügyvédi letétbe helyezem addig, amíg ő nem rendezi a tartozását.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #2039 üzenetére
Ha neked mint eladónak vissza kell adnod, akkor az azt jelenti, hogy a szerződés ex tunc semmis(pl. se csere, se javítás nem volt lehetséges). Hétköznapi nyelvre lefordítva, amit te adtál neki, azt ő adja vissza, amit ő adott neked, azt meg te. Ő visszaadja a terméket, te pedig az eddig befizetett összeget. Mindezt ugyanúgy szavatosság/jótállás, pontosabban hibás teljesítés kérdéskörében ugyebár. Dehát neked magyarázom ezt? Nem kontárkodnék tovább, ha nem haragszol.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Kérdés:
jogszabályilag le vagyok-e fektetve valamiben, hogy köteles-e a forgalmazó/gyártó cserélni abban az esetben az eszközt, ha a garancia papíron a javítás/jótállási rublikák beteltek?
Illetve köteles-e minden esetben beírni ezen rublikákba? Ha igen, akkor abban az esetben, ha nem írt be, de van róla javítási munkalapom, akkor jogosan csaphatok az asztalra?Read only...
-
Ariadne
őstag
A rubrika nem számít, ettől teljesen függetlenül természetesen köteles javítani/cserélni a kereskedő.
Nem rubrikába írni köteles, hanem leírni, hogy mit javított, mikortól meddig, és hogy meddig tart a jótállás új ideje. Ha van javítási munkalapod, azt pont annyira elég, mintha rubrikába írt volna. Teljesen mindegy, lényeg, hogy írásban meglegyen."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #2043 üzenetére
egy PDA-ról van szó, az első 3 javításnál mindig alaplap cserét írtak rá, ezek rajt is vannak a garlapon
a 4. javítás (a mostani) már csak bios reset-et és frissítést tartalmaz, de most sem tökéletes az eszköz, igaz most kicsit stabilabb a működése...holnap majd értekezek a központi szervízzel, hogy mit tudnak vele kezdeni, de a legjobb az lenne, ha ki tudnák belőlük legalább egy tipusazonos cserét csikarni (a burkolatotot is cserélték már, mert beakadó gomb hiba után törött burkolattal küldték vissza)
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mr. Teddy
őstag
Na a legújabb fejlemény a fényképezőgépemmel kapcsolatban:
Leírták, hogy minden cuccával menjek el az olympus szervízébe, és kicserélik egy ugyanolyan gépre. Szóval holnap el is ugrom oda, és elviszem a gépet.
Remélem ezzel a géppel nem lesz semmi baj már. -
Jancsi
aktív tag
Ma vettem egy rout-ert (egy barátomnak ráadásul), itthon kibontom és látom hogy karcos és koszos az allja kissé, bekapcsolom, erre be van konfigolva, egy használtat adtak el nekem újként. A számlán a használt router száma van, mibe köthetnek bele ha holnap visszaviszem? Minden kiegészítője újnak néz ki a tápot leszámítva, annak elég gubancos és tekeredett a kábele.
-
net84
őstag
hááát, ha parasztok (ami ezek után feltételezhető), akkor majd megpróbálják rád kenni az egészet - ha nem, akkor meg probléma csúszott a rendszerbe és szó nélkül kicserélik...még azt sem lehet rá mondani, hogy nekik is valami garba cserélték és egyébként új, mivel a legtöbb esetben, ha nem is dobozostól cserélik, akkor is új és leragasztott zacsis a cucc és a táp is vacsi új.
valami jogszabályt biztosan sértettek, mert emlékeim szerint valahol írva vagyon, hogy csak új termék értékesíthető, más esetben a számlán fel kell tüntetni, hogy használt termékről van szó...
Read only...
-
Jancsi
aktív tag
Szerencsésen megoldódott a dolog, igaz megpróbáltak rábeszélni hogy ez is nagyon szép és jó meg garanciás, de végülis ki akarták cserélni, de nem volt másik, majd levásároltatni és így végül visszakaptam a vételárat.
De van egy olyan sejtésem hogy ezt még megpróbáljták eladni valakinek. -
net84
őstag
az biztos...ha egyszer megtették, akkor megteszik megint
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs