-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sinick
senior tag
válasz fausto #16001 üzenetére
Az oldalt a Brunna Trade Kft üzemelteti, ami egy éve alakult, tulaja Abdel-Rahman Mahmoud Yassin személy Stockholmból, székhelye egy pesti belvárosi gangos ház és eredetileg zöldség, gyümölcs kiskereskedelemmel foglalkoztak, majd 2 hónap múlva számítógép, periféria, szoftver kiskereskedelemmel is. Mérleget még nem is adtak be (pedig tavalyi év miatt 5.31-ig kellett volna).
-
Sátán44
addikt
válasz fausto #16001 üzenetére
Kapjam vissza a telót úgy ahogy leadtam (gyári fólia elől-hátul és egy karc sincs rajta), többet nem küldöm hozzájuk. Mondjuk még semmi negatív nem történt. Ma felhívtam őket, hogy a telefonom megérkezett e hozzájuk, megnézte a telefonos csaj, megerősítette hogy igen, de még nem bontották ki.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
asdf_
veterán
válasz Sátán44 #16004 üzenetére
Az, hogy ellenebe mennek a szakszerviz csereutalvanyanak, az mar eleve negativ. Most mar az okokat is tudjuk :/ Ha normalis helyrol lenne a telefon, akkor siman cserelnek/vasarlaskori osszeget kapnal vissza. Mondjuk ha avultatnak a keszuleket, en rogton kernem toluk, hogy idezzek mar azt a jogszabalyt, amely ezt lehetove teszi szamukra (es persze az is kerdeses, mennyire erdmes emberkedni, mert itt mar eleg sanszosan szarul fogsz jarni, mar csak az a kerdes, hogy mennyire).
-
Robi BALBOA
őstag
Sziasztok
Egy kis segítségre lenne szükségem egy ügyben.
Június végén vettem egy Lg G Flex2 telefont, egy gsm üzletben, 1év jótállással.
Egyből nem vettem használatba(bekapcsoltam stb, de nem használtam folyamatosan), mert mentem ki romániába és oda még a régi telót vittem.
Ahogy aztán használni kezdtem előjöttek képhibák(idővel egyre sűrűbben), és észrevettem, hogy a kijelző egyik sarkában a színek is sárgásabbak(amolednél ez sajnos megesik).
Augusztus 1-én visszavittem a boltba, ott írtak egy jegyzőkönyvet és elküldték javítani.Aug 17-én jön az sms, hogy kész a telefon mehettek érte.
Másnap el is mentem.
A telót bekapcsolva már felugrott egy-két képhiba, de a beállítások menüben pedig folyamatosan jöttek a hibák, ja és a sárga foltos kijelzőt sem cserélték.
Mondom az eladóknak, hogy cseréljék ki, azt mondj nem, megint visszaküldi javítani(ezek után, hogy kb semmit nem csináltak vele, de nem tudtam mit csinálni velük, mert ügye visszaküldheti másodszor is).
Már majdnem elmentem amikor beugrott a jegyzőkönyv, mondom adjatok már egy jegyzőkönyvet, hogy újból javítás alatt áll a készülék, erre azt mondja nem kell az stb..., ja és ha megakarom nézni, hogy előzőleg is mit cseréltek a készülékben akkor a munkalapon lévő kóddal megnézhettem(nem rémlett, hogy előzőleg adtak volna, hazamentem és nem is volt).Most szeptember 7-én még semmi hír a telóról, de holnap be fogok menni és ebben kérem a segítségeteket, hogy ezek alapján mikre tudok hivatkozni a készülék cseréjét/pénzvisszafizetést illetően?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv, Róbert
[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
313313
addikt
válasz Robi BALBOA #16008 üzenetére
Tehát mindenféle papír nélkül otthagytad a készüléket?
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Robi BALBOA
őstag
válasz 313313 #16009 üzenetére
Nem jegyzőkönyvet adtak aug 1-én.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
313313
addikt
válasz Robi BALBOA #16010 üzenetére
Én első körön beírnék a vásárlók könyvébe az augusztus elseje óta történtekkel, szépen leírva mindent... Aztán a válasszal lehet menni tovább...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Robi BALBOA
őstag
válasz 313313 #16011 üzenetére
Ezt csak akkor akarom ha nem hajlanak az azonnali megoldásra.
A cél az lenne, hogy legyen JÓ telóm, nem sok kedvem van belemenni ilyen jogi hercehurcába.
Ezért kellenének pontos jogszabájok stb... amire a történtek fényében hivatkozhatok és amiből láthatják, hogy ebből ők már jól nem jöhetnek ki.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
313313
addikt
válasz Robi BALBOA #16012 üzenetére
Ha nem adott papírt arról, hogy otthagytad a készüléket, már jogszabályt sértett...
Az eredeti papíron, amit kaptál fel lett vezetve valami? Esetleg, hogy visszakaptad a készüléket?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Robi BALBOA
őstag
válasz 313313 #16013 üzenetére
Semmi nem lett írva vagy felvezetve a régi lapra.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Vezu
csendes tag
Sziasztok!
Árkád napok miatt 20 %-os kedvezmény van sok termékre az árkádban..
Média marktban elmentünk megnézni egy porszívót kedden, 20950-ft volt, Szerdán mikortól az akció élt volna, az árat felemelték 22950-ft-ra.
Tehetek panaszt valahol valamilyen formában?
Nem az a 2000 forint különbség zavar, hanem az elv, hogy át akarnak ejteni és manipulálnak... -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Kérdésem: Részletre vásárolt ( kötbér stb ) telót HIVATALOSAN el lehet-e adni?
Tehát az eredeti ügyfél használja az előfizetést, a havidíjat, és a részletet persze fizeti tovább.
Erre vonatkozóan nem találtam a kötbérszerződésben utalást.
Csak ennyit:
" a kedvezményesen vásárolt készülék a jelen megállapodásban megjelölt határozott ideig kizárólag a Szolgáltató Elõfizetõi
Kártyájával használható. A hálózati korlátozás feloldása a fent meghatározott idõ letelte után, a mobil rádiótelefon hálózaton nyújtott
szolgáltatásokra vonatkozó Díjszabásban meghatározott díj ellenében, személyesen kérhetõ a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán;"Ez akkor lenne érdekes, ha gariztatni kellene a telót, esetleg cserélni mert nem lehetne javítani. Mivel a telót megvettem, a tulajdonosa én vagyok, én gyakorlom a tulajdonosi jogokat ugye, a gariztatás során is.
Vagy nem? Rosszul gondolom?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Ateszpapa
addikt
Szia!
Én úgy tudom, hogy amíg nincs kifizetve a készülék teljesen, addig a szolgáltató tulajdonában van.
Mivel kamatmentes, de részletre adják.
Persze nem fizetés esetén nem kérik vissza a készüléket, hanem letíltják.Ha nálad van a garancia és a számla is, viheted garanciáztatni te is.
Amúgy érdemes a gyártó szervizébe menni, ott csak a papírok kellenek, nem számít ki az előfizető.
-
embe
nagyúr
válasz Ateszpapa #16018 üzenetére
"amíg nincs kifizetve a készülék teljesen, addig a szolgáltató tulajdonában van." - Erre vonatkozóan semmi utalást nem találtam. ha nem fizeti a részletet, akkor a szolgáltató intézkedik a behajtásra. Ennyit találtam.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
kisspepe
tag
Sziasztok!
Nem keresem vissza az előző hozzászólásomat, mert régebben volt. Inkább leírom a történetet újra nagyvonalakban.
2013-ban vettem egy Samsung Galaxy Note II GT-N7100 telefont a helyi moblishop üzletben. A telefonhoz kaptam Samsung jótállási jegyet, melyben a Samsung 2 áv jótállást vállal. Ezen kívül a termék regisztrálásáért kaptam + 2 hónap jótállást valamint vettem a Samsungtól + 1 év kiterjesztett jótállást. A telefon vételekor a Samsung ellenőrizte az adatokat, és érvényesnek találta a jótállást. A telefon wifi-je a kiterjesztett jótállás ideje alatt meghibásodott. A samsung bevizsgálta a telefont és csereutalványt ajánlott fel, mely a számla alapján kerül kiállításra, és az üzletben lehet beváltani ahol a telefont vettem. Az üzlet a csereutalványt nem volt hajlandó beváltani. Kifogásai: Ő adásvételi szerződésben a Magyar jogszabályoknak megfelelően 1 év garanciát vállalt a készülékre, ő nem hivatalos Samsung partner, a disztribútorral nem tudja felvenni a kapcsolatot, mert külföldi disztribútor volt, ez egy EU garanciás telefon volt.
Innen folytatódik a történet:
Ma volt a Békéltetőtestületi meghallgatás, ahol az üzlet tulajdonosa nem jelent meg. A meghallgatáson elmondták, hogy mivel Ő nem jelent meg, nem együttműködő, ezt továbbítaniuk kell a fogyasztóvédelemnek, és a fogyasztóvédelem eljárást indít a bolt ellen, és megbírságolja. Azt mondták, valószínűleg jobban járt volna, ha visszafizeti a telefon árát (144 900 Ft)
A békéltetőtestület tagjainak szemet szúrt, a számla, amit kiállítottak. A számla 0% áfát tartalmaz (TAM) azt mondták, hogy ez akkor lehetséges, ha ő valakitől megvette azt a telefont, és tovább adta nekem. Tehát a papírok alapján úgy néz ki, hogy én természetesen új használatlan telefont kaptam, de használt telefon volt. Tehát a bolt nem forgalmazótól, nagykertől szerezte be.
Ezen kívül a Békéltető testület felvette a kapcsolatot a Samsunggal, akik elmondták, hogy a kérdéses telefon adatai alapján Magyarországra szánt telefon, Magyarországon lett értékesítve. Tehát nem lehet külföldi a disztribútor.
Természetesen 2013-as e-mail váltásokkal a bolt és köztem tudom azt is igazolni, hogy én Magyar gyári 2 év garanciás készüléket kértem.
Mindenesetre a végeredmény, a Bolt az bírságot fog fizetni amiért nem jelent meg. Valamint az a határozat született, hogy a bolt cserélje ki a telefont Új gyári telefonra, vagy ha azt nem tudja, akkor adja vissza a pénzt. Mivel már a telefont nem forgalmazzák, így lényegében vissza kellene kapnom a pénzem.
Sajnos mivel a boltnak ezt nem kötelessége teljesíteni, így lehet hogy még bírósági ügy is lesz belőle.
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #16021 üzenetére
Szerintem ez valami olyasmi telefon es tortenet lehet, amit valaki flottaban, vagy siman sajat elofizuja terhere megvette olcson, eladta a neppergsm-nek, akit ezt mivel valaki egyszer anno mar fizetett afat utana, afamentesen bevette -nyilvan tobbert, mint a szolgaltatoi kedvezmenyes ar, hopp, szolgaltatoi, ha simlockos volt, akkor ez valahogy veletlen kiutodott belole- majd te pedig te megkaptad adasveteli szerzodessel, kulonboztei ado okan szinten 0% afaval es a kedvezmenyes szolgaltatoi arhoz kepest egy kellemes felarral. Emiatt is nem tortenthetett semmi a csereutalvany bevaltasabol, hiszen azt o nem tudja bevaltani, mert velhetoen nem nagykerbol vette a telefont, hanem velhetoen kez alol, tehat elo kene keriteni az egykori Gipsz Jakabot, aki eredetileg vette a telefont, o mehetne vissza oda, ahol o vette, ott mar tenylegesen becserelnek, na es akkor ennek kene hozzad visszajutni, nyilvan eselytelen. De ez mind csak feltetelezes, egy lehetoseg a sok kozul.
Az, hogy nem ment el a targyalasra, az hulyeseg volt, mar minima fel eve meg kell jelenni, kulonben automatikusan szopo.
Arrol mi volt a velemenyuk, hogy a boltnak a Samutol vasarolt kulon garihoz semmi koze? Mert en meg mindig azt mondom, hogy ha hozzam jonne valaki, aki megvette 1+1 ev garival* tolem a cuccot , majd a Samunak fizetett utolag x ezer penzt kiegeszito egy ev gariert, a ket es feledik evben megkotlik a cucc es megjelenik nalam, szerintem en halal jogosan kuldenem a Samsunghoz, hogy tolem vetted a kiegeszito garit, nekem fizettel, en realizaltam hasznot rajta? Nem, nem es nem. Innentol kezdve mi kozom hozza? Tessek ahhoz menni, meg azon szamonkerni, akinel fizetett a juzer eme szolgaltatasert.* ami az en szempontombol csak egy, mert a masodikat a Samsung adja adathalaszatert cserebe, tehat lehet, hogy mar a masodik evben is jogosan pingvinezhetnek ra
-
kisspepe
tag
Szia!
Igen nagy valószínűséggel igazad van, kéz alól vette a telefont. Azonban nem volt SIM lock-os, vagy ezt nagyon ügyesen kiütötték belőle, ugyanis a hibás készülék előtt adott egy olyat, ami valóban süttetett telefon volt T-onlinos logóval és nem eggyező IMEI-el. Ezt cserélte ki nekem elnézést kérve egy az akkori levelezésünk szerint gyári 2 év garanciás készülékre. Sajnos akkor hülye voltam, és a pénzt kellett volna visszakérnem, csak akkoriban már lassan 2 hónapja vártam a telóra, mert előtte egy másik cégtől 20k-val olcsóbban vettem volna, csak meguntam hogy hiteget, ráadásul a fórumon rátaláltam, hogy egy utánam rendelő vevőnek már oda adtak egy ugyan olyan telót. Aztán így nem akartam harmadik helyre menni, pedig itt már mindegy lett volna, hogy náluk vagy a MediaMarktban veszem meg.
Arról, hogy kinek kell teljesíteni a kiterjesztett garanciás problémát, ez vita tárgya. Egyrészt a Samsung és a Békéltető testület 3 tagjából kettő azt mondja, hogy a fogyasztói szerződéses jogviszony a bolttal létesült, így neki kell ezt intézni. A 3. tagban kétségek merültek fel, és nem értette a rendszert. Azt mondta, hogy mi van pl. akkor ha ez a bolt már nem létezne.
Viszont én nem értek hozzá, mivel nem vagyok kereskedő, de ha tisztán szerezte volna be a telefont magyar nagykertől, akkor lényegében a Samsung kifizetné a boltnak a telefont, vagy adott esetben én elhoztam volna egy Note4-et, mert az van jelenleg a Note 2 árszintjén, akkor ő kapott volna egy Note 4-et a Samutól. Tehát igazándiból szerintem ebben az esetben a boltnak nincs túl sok kellemetlensége, és akkor meg miért ne cserélné ki, ha rendesek. Egy MediaMarkt vagy egy Auchan ők nem kínlódtak volna vele, egyből vissza adták volna a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #16023 üzenetére
Arról, hogy kinek kell teljesíteni a kiterjesztett garanciás problémát, ez vita tárgya. Egyrészt a Samsung és a Békéltető testület 3 tagjából kettő azt mondja, hogy a fogyasztói szerződéses jogviszony a bolttal létesült,
Szerintem nem. Kiterjesztett garanciat a vevo a Samsungtol vett. Nekik ment a fizetes, es nyilvan kuldott valami szamlat is rola. Ezert is nem ertem, hogy a keszuleket anno 2-3 eve elado kiskernek miert kene ingyen lotifutit jatszania a Samsung fele, amikor gyakorlatilag tenyleg semmi koze a dolgohoz Ok adtak el a szolgaltatast, ok szedtek be a dellat utana, akkor intezzek is el ok maguk, nem? De kb. ez az egyetlen vedheto pontja a tortenetnek az elado szempontjabol.
En annak meg lehet, hogy nekimennek, hogy a Samsungtol kikeretni, hogy a kerdeses keszulek IMEI alapjan gyarilag fuggetlen volt-e, esetleg valamely szolgaltatohoz tartozoan adtak-e el.[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
Az biztos, hogy az lenne a legtisztább, hogy ha a Samsung intézné az egészet. Erre amúgy az egyik tagnak az volt a véleménye, hogy a Samsung az csak forgalmazó, behozza a telefont Magyarországra, a nagyker eladja, ő pénzügyekkel nem foglalkozik.
Ez hogy a Samsungtól kikérni a telefon adatait, életútját, ez nem rossz ötlet. Lehet hogy lesz is majd rá szükség, mert még előfordulhat az is, hogy peres eljárás lesz belőle. Ez majd kiderül.
Én remélem, hogy addig nem megy el a kereskedő, mert sokba kerülne neki. Én úgy gondolom, hogy a kereskedő azzal hogy kiállította a jótállási jegyet, aláírta, lepecsételte, ezzel elfogadta a Samsung garanciális feltételeit. A Samsung a csereutalvánnyal elismerte a telefon hibáját. Innentől kezdve valakinek fizetnie kell. Na most ha én jogi útra terelem a dolgot, akkor a MobilShop kifizeti a bírságot amiért nem jelent meg a Békéltetőtestület előtt + ha nyerek a bíróságon kifizeti a perköltséget + a telefon vételárát. Szóval ha nem hajlandó eleget tenni a Békéltetőtestületi határozatnak, még nagyobbat bukhat anyagilag rajta.
Ja és a kiterjesztett garancia, az úgy történt, hogy én a MySamsung oldalon keresztül igényeltem a kiterjesztett garanciát, a megadott kódot elküldtem emelt díjas sms-ben, és a weboldalról kinyomtattam az igazolást.
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz kisspepe #16025 üzenetére
nem fuzet ki az semmit mert megfelebbezi, aztan ha nyersz akkor johet a behajtas, es ha onkent nem fizet akkor neked kell vegrehajtoztatnod amit te fizetsz elore, majd kiderul hogy nincs semmijuk, azt nem lehet vegrehajtani, akkor jon a torlesi kerelem, azt elutasitjak ertekaranytalansag miatt, ezt megfellebezheted, persze mindenre lesz 30,60 napos hataridok, es mire odajutsz, jogutod nelkul megszunik, de mitadisten pont ugyanott kino a foldbol a sufnigsm2 ugyan azokkal az arabus tulajokkal... ne legyen igazam.
amugy meg ezerszer leirtuk, sufnigsmbol nem veszunk semmit meg levegot se nemhogy telot, mert par ezer ft sporolasert kapunk egy nagy csomo cumit.
[ Szerkesztve ]
Buy books not gear.
-
őstag
válasz optikus #16026 üzenetére
szerintem ne vedd el a kedvét, mert ahhoz képest, hogy nincs igaza, nagyon ügyesen csinálja, midnen elismerésem!
a kereskedő jó nagy balfék volt, hogy nem ment el a békéletetésre, ha elment volna, már simán bukó lenne a srácnak az ügypersze pénzt így sem fog látni de a zuggsmesnek jó nagy kárt csinál
egy iylen piti tételért meg nem éri emg céget eltüntetni, ezt bárki tudja
cryptot minden termékemért elfogadom
-
imyourfriend
őstag
Üdvözlet!
Olyan kérdésem lenne, vettem egy Samsung Galaxy S5-öt egy maszek boltból használtan adásvételi szerződéssel rajta megjelölve IMEI szám cégnév stb.. majd elromlott a mikrofonja, így visszavittem szervizbe és kaptam egy cetlit melyen rajta van hogy szervizjegy, nincs dátumozva és S5 Mic van ráírva. Aug 15.-én adtam be szerelésre a telefont és még mindig nincs kész, az eladó terel és mikor mondtam neki hogy kérem vissza a telefont azt mondta hogy fusson le a garanciaügy. A telefont nem tudja mikorra fogják megjavítani, kérdésem az lenne ilyenkor lenyúlhatja a telefont a használtboltos? Ettől tartok leginkább, milyen jogorvoslattal lehet élni, gondolok itt arra hogy elpasszolta másnak a telefont sunyiban? Fogyasztóvédelemre gondoltam első körben, amúgy van jogom elkérni a szervizelés alatt álló telefonom miután kicsúszott a 15 napból? Válaszokat köszönöm előre is.
-
embe
nagyúr
válasz imyourfriend #16028 üzenetére
Már nincs 15 napos határidő. Amúgy is emlékeim szerint régen cserekészülék adása esetén 30 nap volt.
Ma már csak "törekednie kell" aminél hamarabbi kijavításra.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
-
kisspepe
tag
válasz LuckyL #16027 üzenetére
Kíváncsi vagyok a véleményedre, miért nincs igazam?
Én megvettem azt a telefont, bizonyítékom van rá, hogy Magyar gyári garanciával kértem, és azt is ígértek. Oké, hogy lehet vitatkozni azon, hogy a kiterjesztett garanciánál ki a felelős, de lényegébe azzal, hogy ő kitöltötte a Samsung jótállási jegyet, vállalta a Samsung garanciapolitikáját.
Nem is problémázna rajta valószínűleg, ha azt adja amit kértem, mert ha hivatalos úton szerzi be, akkor nem lenne problémája a csereutalvánnyal, de mivel átvert és másodkézből való telefont adott el, mint az a Békéltetőtestületi meghallgatáson megtudtam, így ő nem tud mit kezdeni a csereutalvánnyal, és bukta a pénzt ha kifizeti.
-
őstag
válasz kisspepe #16031 üzenetére
abban nincs igazad, hogy azt hiszed hogy a boltnak bármilyen kötelezettsége lenne feléd
(olyan hogy garancia, nincs is egyébként)
a bolt 1 év jótállást vállalt feléd, ezt tiszta sor
te kötöttél valamiféle szerződést a samsunggal további jótállásra, vagy szavatosságra, de ehhez a boltnak semmi közemivel ő nem ment el a békéltetőtestületi meghallgatásra, lehet hogy jól megbüntetik
de ettől még ha nem akar neked fizetni, akkor majd a polgári perben elmondja, amit én itt leírtam és kész, ennyi voltettől függetlenül természetesen sok sikert kívánok neked, és szeretném ha megtérülne a pénzed, hiszen ez jár neked
de akkor is látni kell hogy ebben a történetben a samsung a ludas nem a boltszerk: az hogy valaki nem "hivatalos" forrásból szerez be valamit, az abszolút nem egyenlő az átveréssel
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
imyourfriend
őstag
Elnézést a zavarásért urak, a fenti telefon szerviz miatt érdeklődök. Lassan letelik a szervizelés ideje, viszont el szeretnék állni a szervizeléstől mivel nem bízok benne hogy elkészül időre. Ilyenkor van rá lehetőségem hogy elálljak a garanciális szerviztől ingyen s bérmentve? A készülék nem messze van szervizben, maximum fél óra.. de nekem kell így odamegyek és elkérhetem? Köszönöm előre is a választ.
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #16036 üzenetére
Hmm, ha egy nem uj, nem nagykerbol szarmazo telot eladnak egy bianko garjegyet kitoltve, a vevo fele ugy beallitva, hogy az uj es gyartoi garis, a BTK-s csalas megall-e? (persze biztosan veletlenul tortent ez, es "osszekevertek" ket telefont es veletlen kaptal gyartoi garijegyet a sajat helyett)
[ Szerkesztve ]
-
branyi
csendes tag
Biztos sokszor volt ez már, bocsánat.
Telenor, készülék vásárlás 2014.04, elromlott 2015.06, egy hónap múlva csere és adtak (ugyanolyan nem volt már, így) minimális ráfizetéssel az utódját.
Ennek most (kisebb: hangszóró) baja lett. Az eredeti dátumtól ugye már több mint 2 év telt el, a készülék átadásától kevesebb. Az se triviális, hogy a 10000Ft alatti ráfizetés mellett ez új vásárlás-e, vagy cserekészüléknek számít?
Szóval ez a készülék garanciális-e, és ha igen, akkor a Telenornál, Sony-nál, hova kéne vinni? Z3 Compact úgyhogy nem low-end, de halovány emlékeim szerint csak a Telenoron keresztüli eladás miatt 2 év, amúgy mintha 1 év lenne. A papírjába - nyilván Telenoros - bele van írva, hogy önként vállalt +1 év. Az nem, hogy honnan indul ebben az esetben.
Előre is köszönöm! -
Joe.36
addikt
Sziasztok.
Deichmann ban vettem 2 hónapja egy nem olcsó szandált, és elkezdett széthullani....
Holnap viszem vissza , megvan minden papír, kicserélik ?
Vagy jön a duma hogy elküldik bevizsgálni ?
Esetleg tud valaki valami jó tanácsot mit mondjak ?
Köszönöm. Joe
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
-
kisspepe
tag
válasz optikus #16045 üzenetére
A céget 2012.02.29-én jegyezték be.
2016.02.25-én a bejegyzett tőkéje 10 milla.
Ezeket az adatokat meg lehet nézni a cégjegyzékben.
Annyira nem sufni GSM, hogy 144 900 Ft miatt céget változtasson a bolt mögött, nem is érné meg neki.
Ha nem akar egyezséget kötni, akkor abban viszont biztos vagyok, hogy ezen kívül amit lehet megtesz, hogy ne kelljen fizetnie.
[ Szerkesztve ]
-
Apollo17hu
őstag
válasz Apollo17hu #15933 üzenetére
Múlt héten értesítettek sms-ben, hogy fáradjak be az üzletbe, mert a termék rendezésre kerül. Ez azt jelenti, hogy kb. 2 hét alatt járta meg a szervizt. Az üzletben azt mondták, hogy a termék nem javítható, ezért vagy levásárolhatom az árát, vagy kifizetik az árát. Utóbbit választottam.
EDigitalról van szó, nagy pirospont nekik. Lehet, hogy nézek náluk egy masszívabb fülest, amit nem érhet hasonló kár.
-
branyi
csendes tag
válasz optikus #16043 üzenetére
Köszönöm, hogy próbálsz segíteni, de sajnos pont a lényeg nem derült ki.
Nevezhetjük levásárlásnak, igen, technikailag az lehet a Telenornál. De pont a plusz garancia a kérdés, hogy az első vagy a második vásárlástól számít. Ki adja, és honnantól számítva adja (felteszem a Sony nem tud arról, hogy ez cserélve lett, de a Telenor meg igen; másrészt meg a Telenor minden második utcasarkon van, míg Sony szervízhez messze kéne menni).
Mindegy, megkérdezem őket, mert nagyon idegesítő így a telefon, csak attól tartok, hogy ha bizonytalanul megyek oda, akkor reflexből leráznak.
Új hozzászólás Aktív témák
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest